افزایش ترافیک فروشگاه آنلاین

طراحی سایت درایران

طراحی سایت مدرن

طراحی سایت شخصی
طراحی سایت و تبلیغات

طراحی سایت ،

بهینه سازی سایت

افزایش ترافیک فروشگاه آنلاین

زمانی که می‌خواهید برای یک مهمانی برنامه ریزی کنید، شما می توانید بوسیله‌ی سورپرایز کردن مهمان هایتان با میان وعده، شیرینی ها، تم های معروف و زیبا و اجرای خوبتان از آن مهمانی بهترین نتیجه را بگیرید.  شما میتوانید این کارها را نیز برای جذب بازدیدکنندگان از فروشگاه آنلاین خود انجام دهید. برای بالا بردن بازدید سایتتان باید برنامه داشته باشید، همانطور که برای هرکاری برنامه ریزی انجام می‌دهیم. پیاده سازی  برخی از این کارها و برنامه ها نیاز به آماده سازی و آموزش دارد.
اگر شما کسب و کار الکترونیکی راه اندازی کرده و مدتی فعالیت داشتید، آگاهید که هر کس میتواند از افزایش ترافیک فروشگاه خود استفاده کرده و در نهایت مشتریان را به سمت خریدن محصولات خود ببرد. اما پتانسیل هر بازدید کننده ای متفاوت است و راه های منحصربه فرد زیادی وجود دارد که شما می توانید به هر یک از این مشتری ها برسید. به کمک رسانه های اجتماعی ، سئو و همکاری با افراد تاثیر گذار در جامعه (اینفلوئنسر) می‌توانید حجم بیشتری از بازدید کنندگان را به سمت وبسایت تان بیاورید.

1. ایجاد کمپین فروش

آیا شما هم وقتی وارد یک فروشگاه آنلاین می‌شوید سریع  قسمت  فروش ویژه را نگاه می‌کنید؟ یک واقعیت ساده این است که همه معامله های خوب و ویژه را دوست دارند. از جمله راه هایی که بازدیدکنندگان زیادی را به سمت شما می آورد، راه اندای یک کمپین فروش استثنایی است. حتی اگر این کمپین برای تعطیلات بعدی برنامه ریزی کنبد یا بدون هیچ دلیل خاصی باشد. مردم به این کار واکنش نشان می‌دهند. فقط بدانید که  هر تصمیمی گرفتید این تصمیم باید بر روی وب سایت شما قابل فهم و مشاهده باشد. این تصمیم را می‌توانید با یک بنر، یک سبد ویژه یا یک روبان بر روی محصولات تخفیف خورده نشان دهید . برای شروع، در اینجا برخی از ایده هایی که می‌توانید از آنها استفاده کنید، ذکر شده:

 پیشنهاد یک رقابت یا تقاضا: 

مردم دوست دارند که جایزه بگیرند. شما می‌توانید یک پیشنهاد شگفت انگیز و وسوسه کننده مثل ارسال رایگان، تخفیف ویژه‌ی اولین خرید از سایت یا تخفیف برای ثبت نام به وسیله‌ی ایمیل به مخاطبین خود بدهید. این پیشنهادات باعث ثبت نام و ورود افراد جدید به سایت و در نهایت خرید انها می‌شود.

پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: 10 روش برای افزایش فروش آنلاین

 

ایجاد احساس فوریت:

مثلا حمل و نقل رایگان برای یک ماه یا اعلام یک فروش ویژه در آینده از جمله پیشنهاداتی است که در مخاطب احساس فوریت ایجاد می کند. فوریت تاکتیکی است که مطمعنا بازدید کننده را به سمت سایت شما می آورد. وقتی که شما یک شمارش معکوس برای یک حراج یا یک اتفاق بزرگ در سایت خودتان می‌گذارید، کاربر را وادار می‌کند که وارد سایت شما شده و آن را چک کند تا از آن خبر بزرگ یا پیشنهاد ویژه آگاه شود. باید خریدار را هیجان زده و  پرشور نگاه داریم!

ایجاد معامله ی یکی بخر دوتا ببر: 

بیشتر ما تمایل به خرید چیزهایی داریم که بتوانیم یک چیز دیگر را رایگان بگیریم یا حداقل وب سایت ها را چک می‌کنیم تا ببینیم این جشنواره ها در کجا هاست و یا شرایطش چگونه است.

ایجاد یک کوپن تخفیف قابل دسترس در سایت خود:

چه کسی از پیشنهادات و تخفیف های خوب بدش می آید؟

کوپن های تخفیف یک راه مطمئن برای جذب خریدار است. خواه 15 درصد یا 50 درصد تخفیف باشد.  با ایجاد کوپن تخفیف ، شما مطمئن باشید که بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت خودتان می آورید.

به هر حال فروش فقط گام اول ماست. بدون ارتقا یک برنامه‌ی مناسب برای بالا بردن این فعالیت ها، شما می‌توانید راه هایی که رفته اید را از دست بدهید. این دقیقا زمانی است که ارتقا بازاریابی می آید. تبلیغ کردن در رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، یا تلاش های دیگر به کمک ترویج این جزییات گمشده در فروش محصولات تان موفق خواهید شد.
تلاش های خلاقانه را با راهنمایی تبلیغاتی ترکیب کنید در این صورت شما فرمول موفقیت را دارید.

ایجاد یک کوپن قابل دسترس در سایت خود

2. از اینستاگرام بیشتر استفاده کنید.

اول از همه اگر که در اینستاگرام  هنوز اکانتی ندارید، ثبت نام کنید. اینستاگرام با سرعت فوق العاده در حال تبدیل به اولین شبکه اجتماعی دنیاست. علاوه بر آن راه های مختلفی برای لینک کردن اکانت اینستاگرام به وبسایت شما وجود دارد.

مشخصات در اینستاگرام: 

زمانی که شما در اینستاگرام ثبت نام کرده اید، در اولین گام باید اطلاعات بهینه و مفید کسب و کار خود را وارد نمایید که شامل هر چیز جزیی است که می‌تواند ما را به فروشگاه آنلاین شما برساند. در نتیجه مشتری ها انتطار دارند که لینک فروشگاه آنلان تان را در صفحه ی اینستاگرام شما پیدا کنند.

استوری ها در اینستاگرام: 

یکی از محبوبترین ویژگی های اینستاگرام است که شما باید از آن استفاده کنید.  این ویژگی مخصوص صاحبان کسب و کارها است چون که یک سوم از استوری های دیده شده در جهان کاری و تبلیغاتی بوده. بهترین بخش این است که شما میتوانید با قرار دادن cta (دکمه ی فراخوان) در استوریها مشتری های بالقوه را به سمت وبسایت خودتان بیاورید. برای انجام این کار لازمه که استوری هارا از روی اسلایدهای مربوط به بیزینستان ساخته و به کمک محتوای مهیج و مناسب  مثل عکس، فیلم، هشتگ و چیزهای زیاد دیگری، مشتری ها را به سمت برند خودتان بکشید. با قرار دادن دکمه ی فراخوان مثل “از اینجا خرید کنید” مشتری را به سمت فروشگاه آنلاین خود ببرید. در صفحاتی که بیش از ۱۰۰۰۰ دنبال کننده دارند به دکمه ی فراخوان خود میتوانند لینک اضافه کنند و مستقیم از استوری به وبسایت فروشگاه آنلاین آنها متصل شویم.

از Instagram  بیشتر استفاده کنید

3. تمرکز بر روی هدف اصلی  بازاریابی‌تان (سئو)

مخاطبان واقعی، همین الان هم محصولاتی که شما دارید را در گوگل جست و جو می‌کنند. شما نیاز به پیدا کردن راهی دارید که فروشگاه آنلاین تان را جزو نتایج اول در جست و جوها ببینید. بیهینه سازی موتور جست و جو (سئو) فرایندی برای به حداکثر رساندن بازدیدکنندگان وب سایت و بالا آوردن سایت در لیست نتایج جستجو گوگل و دیگر موتور های جستجو است.کارت ویزیت

پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم مطالعه کنید: 10 نکته طلایی برای سئو سایت و کسب رتبه بالا در گوگل

برای اطمینان از درستی طرح سئو، شما لازم است برخی از اصطلاحات مهم مانند کلمه ی کلیدی را یاد بگیرید. کلمه کلیدی یک عبارات یا کلمه خاصی است که مردم با جستجو ی این کلمات در گوگل و دیگر موتور های جستجو، سایت شما را پیدا می کنند. برخی از این کلمات محبوب تر از بقیه هستند بنابراین برای پیدا کردن کلمه ی مناسب تر باید تلاش کنیم.

برای اینکه در کلمه کلیدی مورد نظر، بازدید کننده جذب کنید، شما باید این عبارات را در عنوان، توضیحات و همچنین توضیحات صفحه وب سایت خود اضافه کنید.

 

4. فرستادن یک ایمیل هیجان انگیز

 

بیش از 80٪  از متخصصان معتقدند که بازاریابی با ایمیل در جذب و نگهداری مشتری ها نسبت به بقیه روش های دیجیتال مارکتینگ موفق تر بوده.

به عنوان یکی از مفیدترین و موفقیت آمیزترین راه های هدایت مشتریان به فروشگاه آنلاین شما، ارزش امتحان کردن را دارد.برای این که مطمئن شوید ایمیل شما حاوی اطلاعات مفید و ارزشمند برای مشتری های بالقوه است لازمه یک سری مراحل تدارک ببینیم که در ادامه توضیح داده شده است.کاتالوگ

عنوان ایمیل:

دروازه ی ورود ترافیک به سایت شما و موفقیت طرح بازاریابی ایمیل شما، عنوان ایمیل شماست. عنوان ایمیل شما هر چقدر جذاب تر باشد شانس باز شدن ایمیل شما بیشتر خواهد بود. توصیه میکنم که این فرمول را دنبال کنید ( شماره یا پرسش + صفت+ کلمات کلیدی+وعده) برای مثال: ۵ لوازم جانبی مناسب برای ‍‍پیاده روی طولانی که شما دوست خواهید داشت.

دکمه‌ی فراخوان (CTA): 

دلیلی که شما ایمیل را مینویسید این است که مشتری های بالقوه را درون سایت تان بیاورید. بنابراین شما نباید تمامی عکس ها و متن های مهم را به وبسایت تان لینک کنید بلکه باید مهمترین قسمت را به عنوان دکمه ی فراخوان قرار دهید تا نظر خواننده را جلب کند که از طریق ایمیل به وبسایت مورد نظرتان برود.تیزر تبلیغاتی

محتوای نوشته شده: 

تمامی محتویات نوشته شده در ایمیل شما باید به منظور جلب توجه خواننده بر روی دکمه ی فراخوان باشد.برای رسیدن به این هدف از کلماتی استفاده کنید که جذاب، فریبنده و یا احساسی باشد. علاوه بر این خواننده چند ثانیه بیشتر برای خواندن ایمیلتان وقت نمی گذارد پس سعی کنید مختصر و مفید و دلنشین این بخش را انجام دهید.

تصاویر: 

به عنوان یک فروشگاه آنلاین مردم می‌خواهند ببینند که چه چیزی را شما به آنها می‌فروشید. باید در ایمیلتان عکس مربوط به محصولتان را هم قرار دهید. واگر شما یک محصول جدید و تازه ای را میخواهید ارائه دهید با قرار دادن تصاویری از آن محصول یک راه عالی برای معرفی محصول خود پیدا کرده اید. انواع هدایای تبلیغاتی

5. کشف دنیای وبلاگ ها

شما احتمالا تعجب می کنید که یک وبلاگ چه ارتباطی با فروشگاه آنلاین شما دارد. در واقع وبلاگ خودتان یا وبلاگ مهمان، مطمئن ترین راه برای بالا بردن بازدید کننده از وبسایت تان است و با این کار خودتان را به عنوان یک متخصص در صنعت تان نشان می‌دهید. اما این تنها دلیل انجام این کار نیست. حالا بررسی می‌کنیم که چطوری وبلاگ نویسی می‌تواند، بازدید کنندگان را به سایت شما بیاورد.

یک وبلاگ بسازید: 

وبلاگ نویسی راهی است که به مشتری دلیل برگشت به وبسایت برای چیزهای بیشتر را می‌دهید، جدا از زمانی که آنها به دنبال خرید یک مورد دیگر از فروشگاه شما هستند. شما می توانید وبلاگ خود را به عنوان راهی برای نشان دادن نام تجاری خود و تبلیغ محصولات خود استفاده کنید. برای انجام این کار، می توانید در مورد هر چیزی که مربوط به کسب و کار شما است بنویسید. برای مثال شما ابزار پیاده روی می‌فروشید می توانید در مورد “بهترین مسیرهای پیاده روی در شمال تهران”  بنویسید.بزرگترین شرکت تبلیغاتی در ایران

وبلاگ مهمان : 

ارسال پست های مهمان یکی از راه های عالی برای رسیدن به مخاطبان بزرگتر از مخاطبان خودتان با بهره برداری در وب سایت های محبوب است. شما می توانید دانش خود را در سایت های مرتبط با حوزه کاری خودتان به اشتراک بگذارید. به این ترتیب هم وب سایت مورد نظرتان یک مقاله مفید به دست اورده است و هم اینکه شما از طریق یک سایت مرتبط معرفی شده اید.
وبلاگ مهمان (Guest Blog)

6. با افراد تاثیرگذار همکاری کنید (اینفلوئنسر ها)

معرفی محصولات و کسب و کار شما توسط افراد مطرح در یک صنف باعث بالا رفتن ترافیک وبسایت تان توسط مخاطبان جدید می‌شود. مثل وبلاگ های مهمان، همکاری با افراد تاثیر گذار در شبکه  های اجتماعی یک تاکتیک بازاریابی تبلیغاتی است.بزرگترین شرکت تبلیغاتی

این افراد کسانی هستند که اعتبار زیادی در صنعت خودشان دارند. این اعتبار به واسطه ی افراد دنبال کننده ی زیادی که در شبکه های اجتمایی مثل فیسبوک، اینستاگرام و یوتویوب دارند، به وجود آمده است. مصرف کنندگان به مشاوران جدی مخصوصا در زمینه ی تجربه ی خرید که صادقانه، قابل مقایسه و بی طرفانه  باشد، توجه بسیار زیادی دارند. در واقع 70 درصد از مردم پیشنهادات خرید را از هم صنف های خود قبول میکنند !

چگونه شروع کنیم؟ با تحقیق در شبکه های اجتماعی و جستجوی حساب های کاربری محبوب مربوط به صنعت خود شروع کنید. پس از اینکه یک لیست از این افراد ایجاد کردید، با آنها صحبت کردن را شروع کنید، به آنها اجازه دهید بدانند که چرا محصول شما مفید و ارزشمند است، و نیز درباره چگونگی همکاریتان باهم صحبت کنید. معمول ترین راه برای این که آنها درباره ی برند شما صحبت کنند این است که یک سری از محصولاتتان را به عنوان نمونه به آنها بدهید سپس یکسری تخفیف منحصرا برای دنبال کننده ی آنها قرار دهید یا پیشنهاد کمیسیون به ازای هر شخص جدیدی که از فروشگاهتان خرید کند به آنها بدهید. با ایجاد یک برنامه ی مداوم در این زمینه میتوانید با اینفلوئنسرهای بیشتری کار کنید . این کار شما باعث بحث کردن این افراد در مورد محصول شما در پست هایشان یا تگ شدن و نام بردن از محصولاتتان در زیر پستهای انها میشود که در نتیجه افراد زیادی را به سمت فروشگاه شما می آورد.شرکت طراحی سایت

7. تبلیغات در گوگل

برای اینکه از طریق سئو در گوگل به رتبه بالا برسید، نیاز به زمان دارد. همچنین ممکن است شما نتوانید تمام کلماتی که در ذهنتان هست را از طریق سئو به رتبه اول گوگل برسید. پس برای از دست ندادن حجم زیادی از مشتریانی که از طریق گوگل به دنبال خدمات میگردند چیست؟ شما می توانید از تبلیغات گوگل استفاده نمایید. هزینه تبلیغات گوگل کاملا به صرفه و منصفانه است به این دلیل که گوگل بابت هر نفری که وارد سایت شما می شود از شما هزینه دریافت میکند و البته این هزینه بستگی به شما دارد و شما هستید که انتخاب میکنید برای هر نفر چه مقداری میخواهید پرداخت نمایید. فراموش نکنید که 90 درصد کاربران اینترنت از گوگل استفاده می کنند و کاربرانی که از طریق گوگل شما را پیدا می کنند در همان زمان به خدمات شما نیاز دارند. به همین دلیل این روش تبلیغاتی معمولا بازدهی بالایی برای شما خواهد داشت.طراحی سایت

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


بهترین طراحی سایت ایران

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در تهران

طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در کرمان

برنامه نویسی،طراحی سایت،طراحی وب سایـت،طراحی سایت فروشگاهی،طراحی سایت شرکتی،طراحی سایت دولتی،طراحی سایت در اصفهان،طراحی سایت سازمان ها،طراحی سایت خبری،طراحی سایت خصوصی،طراحی سایت نظامی،طراحی سایت ورزشی،طراحی سایت آموزشگاهی،طراحی سایت چندزبانه،طراحی وب سایت،طراحی سایت آموزش آنلاین،طراحی سایت اصفهان،طراحی سایت فروش آنلاین،طراحی سایت b2b،سئو،پروژه سئو،انجام پروژه سئو،سئو وبهینه سازی سایت،بهینه سازی وب سایت،افزایش رتبه گوگل،سئو داخلی،سئو خارجی،سئو در اصفهان،سئو تخصصی،سئو اینستاگرام،طراحی اپلیکیشن،ساخت نرم افزار موبایل،برنامه نویسی اندروید(android)،برنامه نویسی آیفون(ios)،دیجیتال مارکتینگ،ساخت نرم افزار حسابداری،ساخت نرم افزار های کامپیوتر،انجام پروژه های شبکه های اجتماعی،افزایش فالور اینستاگرام،ادمین اینستاگرام،طراحی سایت ایران،طراحی سایت اصفهان،طراحی سایت تهران،طراحی سایت کرمان