افزایش سرعت در طراحی سایت

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت,راهنمایی های کاربردی برای بهبود عملکرد وب و اینکه چرا جاوا اسکریپت دشمن سرعت در سایت ها است.
پیش از سخنرانی او در کنفرانس Generate London در 21 سپتامبر ما با پاتریک هامان، صحبت نمودیم او مهندس وب در Fastly است که مأموریت او این است که وب سایتی طراحی کند که برای همه سریع است.
 

نقش شما در سایت fastly چیست؟

طراحی سایت,پاتریک هامان: fastly  یک پلت فرم ابری مرزی است که بر پایه برخی از بزرگترین مارک های جهان می باشد. نقش من عمدتا بر تحقیق و توسعه تمرکز دارد. کار با تیم های داخل fastly  برای استفاده از فن آوری های جانب مشتری و استانداردهای وب برای بهبود عملکرد و تحویل محصولات مان و مهمتر از همه خدمات مشتریان مان است. برخی از پروژه های کنونی ما شامل ابتکارات در مورد نظارت بر عملکرد ، معیارها و کارکنان خدمات مرورگر است.
 
طراحی سایت,قبل از اینکه به Fastly بپیوندید، شما وقت خود را هم در گاردین و هم در Financial Times سپری کردید. چگونه آنها به عملکرد وب دست یافتند و میزان عملکرد وب در این سایت ها چقدر بود؟
PH: عملکرد دیگر یک مورد اضافی پس از استقرار یا آیتم در چک لیست نیست و نیازی به وجود آن نباشد. رسیدن به این هدف نیاز به تلاش دائمی دارد که هر فرد در سازمان آن را در نظر می گیرد، از طراحی گرفته تا تحویل به آن توجه دارد. این نکته در واقع چیزی است که این سازمان های خبری از همان ابتدا متوجه آن شدند و شیوه هایی نظیر ایجاد زیرساخت های نظارت برای اندازه گیری و مقایسه عملکرد در برابر رقبا، اولویت بندی تحویل محتوا نسبت به دیگر مشخصه ها و استفاده از فن آوری هایی مانند service worker معرفی کردند.
 

در حال حاضر بزرگترین مانع در مقابل داشتن وب سایت های سریع در محیط آنلاین چیست؟

طراحی سایت,PH: یک کلمه: جاوا اسکریپت. من حدس می زنم که باید در مورد این موضوع کمی توضیح دهم و مسئله را باز نمایم: وب سایت ها در اوج بحران انباشته شدن توسط  جاوا اسکریپت هستند. صفحه وب به طور متوسط ​​حدود 500 کیلوبایت اسکریپت را ارائه می دهد. اسکریپت که بیش از یک ثانیه در دستگاه های کم قدرت طول می کشد تا فقط باز شود – اجازه دهید به تنهایی اجرا پیدا کند و مشاهده خواهید کرد سرعت آن چقدر کند است – و بیش از پنج ثانیه برای رسیدن به حالتی که کاربر بتواند با صفحه تعامل داشته باشد نیاز دارد. بنابراین، تنها راه بهبود تجربه کاربر از سایت ما این است که میزان جاوا اسکریپ را اندازه گیری، بهینه سازی و نسبت به بقیه سایت ها کاهش داد.

تستWebPage  یک تست سرعت وب سایت بصورت رایگان از مکان های مختلف در سراسر جهان ارائه می دهد که با استفاده از مرورگرهای واقعی و سرعت اتصال واقعی کاربران اجرا می کند.
 

ابزار مورد علاقه شما برای بهینه سازی عملکرد وب چیست؟

طراحی سایت,PH: من قویاَ معتقد هستم که شما نمیتوانید آنچه را که هنوز اندازه گیری نکرده اید و اصولا از عهده اندازه گیری آن برنمی آیید بتوانید بهینه سازی کنید. بنابراین جعبه ابزار من بیشتر بصورت ابزارهای اندازه گیری و ایجاد پروفایل است. برای اندازه گیری مصنوعی، من همیشه از ایزارهای WebPageTest و توسعه دهنده مرورگر (شبکه ها و پانل های عملکرد) استفاده می کنم. با این حال، هیچ چیزی بالاتر از اندازه گیری تجربیات واقعی کاربر (R.U.M) نیست، بنابراین دانش خوب از API های زمانبندی عملکرد مرورگر نیز برای این منظور بسیار مفید است.
 

شما با برخی از پایگاه های کد بسیار بزرگ کار کرده اید. چالش های کار بصورت مقیاسی چگونه است؟

طراحی سایت,PH: به طور کلی در اینجا من می خواهم بیان کنم که یک پایگاه کد بزرگ دارای اکثر مشکلاتی است که شما در یک پایگاه کوچکتر با آن روبرو خواهید شد: حذف CSS استفاده نشده (مشکلی که من فکر می کنم حل نشده است)، ذخیره سازی، خطوط ساخت دارایی و نسخه سازی و غیره . شما همچنین “کمی پوسیدگی” را با گذشت زمان تجربه خواهید کرد – بهترین شیوه های کار در طی زمان به ضد الگوهایی تبدیل می شوند. اما شخصا اکثر چالش ها را در مقیاس کوچک تر دریافته ام که مشکلات مردمی نباشد و نه مشکلات فنی. من هنوز در یک سازمان بزرگ کار می کنم که توسط قانون کانوی تحت تاثیر قرار  نگرفته است.
 

شما خودتان همواره یک مدافع پیشرفت دائمی هستید. در مورد ان روشی که خودتان آن را دنبال می کنید نظرتان چیست؟

طراحی سایت,PH: بر خلاف باور عمومی، کاربران ما در واقع از محصولات ما در دنیای واقعی استفاده می کنند: یک محصول پر از شرایط مرورغیر ایده آل و نقص در جاهای مختلف آن. پیشرفت دائمی بیشتر ما را قادر می سازد تا تجربیاتی را ایجاد کنیم که همه کاربران ما را شامل می شوند و به نقص های دنیای واقعی مقاوم هستند. این کاملا ساده است: فقط با اصول پایه شروع نمایید، نه با یک کتابخانه جاوا اسکریپت 300 کیلوبایتی . ما نباید مبانی را فراموش کنیم.
 

در حال حاضر در زمینه توسعه فرانت اند چه چیزی برایتان جالب توجه است؟

طراحی سایت,PH: وب با تهدید روبرو است. کاربران زمان بیشتری را برای تجربه برنامه های بومی می کنند علی رغم آنکه وب باز و عمومی است.  با این حال هنوز به نظر میرسد ما در حال ساخت سایت هایی هستیم که 20 ثانیه طول میکشد که بارگذاری شود و هزینه ای حدود 1.20 پوند در هر بار اتصال رومینگ در بر دارد که در نهایت منجر میشوند کاربران ما مدام دورتر و دورتر شوند.
 
خوشبختانه، فناوری هایی مانند Service Worker و API های مربوط به آن برای کمک به ما بوجود آمده اند تا مشکلات ما را در این باره کاهش دهند. من نمی توانم عصر جدیدی از وب سایت های سریع و انعطاف پذیری که هنوز آفلاین عمل می کنند، بتوانند داده های من را در پس زمینه همگام سازی کنند و به روز رسانی ها را به من اطلاع دهند صبر نمایم. بعضی از مردم این پیشرفت ها را ” برنامه های وب پیشرفت کننده ” می نامند. اما من اصطلاح “وب” را ترجیح می دهم که نیاز به پیچیدگی ندارد.

پاتریک هامان در سخنرانی خود در کنفرانس Generate London، اقدامات فعلی، گذشته و آینده را برای بارگذاری داشته ها در مرورگر بررسی خواهد کرد.
 
مردم چه انتظار دارند از صحبت شما در Generate London یاد بگیرند؟
طراحی سایت,PH: برای خارجی ها وکسانی که داخل این گردونه نیستند، خدمت به یک وب سایت به نظر بسیار ساده می آید: برخی از HTML ها و CSS را بفرستند و سپس مرورگر تصمیم بگیرد که چه کاری انجام دهید. با این حال، کارهای زیادی در واقع پشت پرده در حال رخ دادن هستند، همه این موارد به کاربران ما با هزینه هایی بدست شان می رسد.
 
چگونه مرورگر تعیین می کند چه چیزی بایستی در مرحله بعد درخواست شود؟ چگونه می توانیم سرعت درک شده وب سایت های مان را اندازه گیری کنیم؟ چگونه می توانیم از پلاتفرم های وب سایت مدرن استفاده کنیم؟ چطور می توانیم از ویژگی های پلت فرم های مدرن وب برای تأثیر بر اولویت ها و سرعت سایت مان استفاده کنیم؟ خوشبختانه صحبت های من در کنفرانس به این سوالات و حتی موارد بیش از آن پاسخ خواهد داد. که به این ترتیب ابزارهایی به مخاطبان برای ایجاد سایت هایی سریعتر و تجارب بهتر برای کاربران خود ایجاد می شود.
طراحی سایت,

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت ارزان در اصفهان
طراحی سایت ارزان
طراحی سایت در اصفهان
طراحی سایت پوشش
اصفهان سایت