راه های تغییر سایت ها توسط vr

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایتواقعیت های مجازی یا VR ها قابل انکار نمی باشند. در این مقاله توضیح می دهیم که چرا طراحان وب سایت باید در این زمینه پیش بروند.
پیدایش و ورود فیلم های سه بعدی را به یاد بیاورید. چگونه ما منتظر ورود و پدیدار شدن تلویزیون و فیلم هایی بودیم تا به صورت سه بعدی نمایان شوند و خیلی از افراد توسط عینک های پلورایز سه بعدی مسابقه ها و بازی های سه بعدی را تماشا می کردند.
فیلم های سه بعدی کنار رفته و تلویزیون های سه بعدی جایگزین آن ها شدند. از این رو شاید فکر کنید که VR نیز به همین ترتیب می باشد. اما شما اشتباه می کنید.
واقعیت های مجازی این روزها وارد طراحی سایت ها شده اند و ما پیش بینی می کنیم که این مورد تبدیل به موضوع مهمی در سال های آتی شود.
در این پست ما 5 راه VR را توضیح می دهیم که طراحی وب سایت ها را تغییر داده است و به این موضوع می پردازیم که چگونه این مورد یک طراح وب سایت را نسبت به کار و شغل خود هیجان انگیز و مشتاق می سازد.
 

1.VR به مرورگرها انتقال می یابد.

طراحی سایتمرورگر های که مطابق با وب سایت های VR باشند در سال جاری مورد انتظار می رود که پدیدار شوند.
 
تا همین امروز برای دسترسی به محتواهای VR مجبور می باشید تا از دو مورد استفاده کنید: یک هدست و یک اپلیکیشن مربوطه. اما این روزها سعی می شود تا مرورگرها از WEBVR یا وب سایت های VR پشتیبانی نمایند. این امر باعث می شود تا به سادگی این گونه وب سایت ها را در مرورگرهای تان تجربه کنید.
این روزها وب سایت های VR در این موارد قابل دسترس می باشند: FIEFOX NIGHTLY BUILDS،  CHOROME 56+ FOR ANDROID وEXPERIMENTALBUILDS OF CHROMIUM FOR WINDOWS و در SAMSUNG INTERNET BROWSER FOR GEAR VR.
 

  1. VR به صورت آزمایشی قابل استفاده می باشند.

طراحی سایتتا امروز، وب سایت های VR درباره محتواهای معتبر و دیموهای نمایشی بسیار تاکید داشتند. اما حالا برنامه نویسان شروع به گذر کردن از این مرحله نمودن و می خواهند روی اپلیکیشن های واقعی کار کنند که می تواند برای افراد واقعی کاربرد داشته باشد.
برای مثال، PETER OSHAUGHNESSY، برنامه نویس در مرورگر اینترنتی سامسونگ در این پست توضیح می دهد که چگونه با کمک شرکت گردشگری پیشرو در جهان، به نمونه سازی یک اپلیکیشن وب سایت VR کمک نموده است. ما انتظار داریم تا شرکت های بیشتر و بیشتری از سرویس های VR در زمینه طراحی استفاده نمایند.
 

  1. دنیای جدید احتمالات PF در حال بازگشایی می باشد.

طراحی سایتتصور کنید که در اینترنت به دنبال رزرو هتل می باشید و مطمئن نیستید که کدام هتل در نزدیک شما می تواند متناسب و بسیار معقول باشد. برای این که از مکان هتل اطمینان حاصل کنید، ممکن است از یک هدست استفاده کرده و روی دکمه کلیک کنید و به صورت مجازی دریابید که هتل در کدام قسمت قرار دارد و چگونه می تواند موجبات تفریح شما را فراهم سازد؟
هم چنین فکر کنید که وارد یک وب سایت شلوغ با طرح بندی و محتواهی بسیاری شده اید، آیا به راحتی می توانید مکان هتل مورد نظر خود را دریابید؟ و آیا نمی توانید به کنفرانسی در آن سوی دنیا بپیوندید؟
PETER OSHAUGHNESSY در این پست پیشنهاد می کند که وب سایت ها از VR استفاده کنند تا این نیاز های کاربران خود را تحقق ببخشند.
به این موضوع بسیار فکر کنید: اگر نسل بعدی وب سایت ها دنیا را کوچک تر ساخته و افراد را در سراسر دنیا به هم نزدیک سازد، نقش VR ها در طراحی وب سایت به چه ترتیب خواهد بود؟
 

  1. تولید محتوا برای وب سایت ها توسط این مورد آسان شده است.

طراحی سایتدر حالی که هدست ها برای کاربران ساده ساخته است تا به محتواهای VR در وب سایت ها دسترسی داشته باشند، افزایش دسترسی به آرشیو های منابع آزاد می تواند ساخت محتوا در سایت ها را ساده و ساده تر بسازد.
الگو های محبوب برای ساخت محتواهای VR مانند A-FRAME، PLAYCANVAS، SKETCHFAB و VIZOR به این معنا می باشد که برنامه نویسان تازه کار نیز می توانند از این مورد استفاده کنند و تجربه های VR را در طراحی سایت های خود به وجود بیاورند. برای آن که به شما اثبات کنیم که کار با این گزینه چقدر راحت می باشد، ANJNEY MIDHA در این پست 10 مورد آموزشی را به شما ارائه می دهد: “چگونه چشم انداز شگرفی را در وب سایت های VR ایجاد کنیم؟”
 

  1. این جا جایی است که ارزش پولی و مالی VR در بازار بسیار زیاد است.

طراحی سایتپیش بینی شده است که بازار AR/VR در سطح 162 بیلون دلار در سال 2020 ارزش داشته باشد. این یک تفکر بیهوده نمی باشد، بلکه این پیش بینی بر اساس عقل، درایت و نگاه و بررسی طولانی مدت در زمینه VR می باشد. خیلی ها معتقد می باشند که این مورد یکی از مهم ترین موارد و پیشرفت ها بعد از اختراع “نوشتن” می باشد.
Mark Pesce در این بار در یکی از پست های خود این چنین می گوید: “آگاهی و تجربه یک مورد یکسان نمی باشد. شما باید آگاهی های تان را روی کاغذ بیاورید. اما تجربه ها تنها با گفتار نمایان می شوند. تجربه به ما این امکان را می دهد تا اطلاعات مان را در سطح جهانی به اشتراک بگذاریم.VR  هم همین کار را با تجربه انجام می دهد.”
طراحی سایت,

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت ارزان در اصفهان
طراحی سایت ارزان
طراحی سایت در اصفهان
طراحی سایت پوشش
اصفهان سایت