طراحان وب سایت و ویندوز های موجود

0
1316
طراحان وب سایت
طراحان وب سایت

طراحان وب سایت و ویندوز های موجود

طراحی سایت در اصفهان

طراحان وب سایت طرفداران و اساسا هر کسی که می خواهد از ADOBE دوری کند، توجه کنید: موضوع این جاست، WINDOWS. وابستگی طراحان وب سایت به ویندوز بتا در نهایت معلوم شد و این ویندوز بسیار زیبا است. هم چنین نسخه ویندوز بتا رایگان می باشد!

خوب، قبل از اینکه وارد جزئیات بشوم، در این جا یک مسئله مهم وجود دارد: این ویندوز عالی است، اما مشکلاتی نیز دارد. من در این ویندوز با دو خطای استثنایی در عرض نیم ساعت، مواجه شدم. یک بار زمانی بود که من می خواستم با سرعت برخی مسائل را حذف و باطل کنم و یک بار هم زمانی بود که روی مسئله ای کار و طراحی می کردم و می خواستم کپی گرفته و در جایی دیگری انتقال دهم.

ویژگی ها به نظر خوب می رسد، روابط بسیار عالی هستند و همه چیز به سرعت پیش می رود. شاید شما هنوز نخواهید از آن برای تولید محصول یا طرح وب سایت استفاده کنید، اما من  با استفاده از این ویندوز، هم چنان مشتاق دیدن محصول نهایی یا وب سایت نهایی هستم.

این برنامه مورد علاقه دارای رتبه ای در تجارت، سریع و دارای قیمت معقولانه ای می باشد. حقیقت این است که وقتی آن ها به ویندوز روی می آورند، نه تنها برای کاربران ویندوز خوب است، بلکه برای طراحان وب سایت در سراسر جهان نیز مفید می باشد. این موضوع به این مفهوم است که تازه واردان به این شغل و حرفه، علاقه مندان و حتی بچه ها می توانند از موارد و خدمات جدید آن شروع به استفاده کنند( در حالی که ویندوز7 یا بهتر از آن وجود دارد ولی شما نمی توانید هر چه که می خواهید را داشته باشید). این موضوع مرا هیجان زده می کند.

زمانی که شما ویندوز را اجرا می کنید، به نظر نمی رسد که یک برنامه ویندوز است. خیلی خوب است. این یک نوع ویندوز است. ما از آن استفاده کرده ایم. اما در هر صورت هیچ شباهتی به برنامه ” MAC” ندارد.

این ویندوز مانند یک برنامه مدرن عمل می کند که با دقت و مهارت ساخته و طراحی شده است. سرعت آن بسیار خوب است، می توان به آن اعتماد کرد و با ویژگی هایی را شامل نمی شود که شما استفاده نخواهید کرد.

 در مقابل، شاید این ویندوز ویژگی های که در برنامه IIIUSTRATOR  و FIREWORK استفاده می کردید را نداشته باشد. با این حال، این برنامه در میان آن ها محبوب تر است. این ویندوز در ارتباط با زمینه گرافیک سازی آشکار و قدرتمند، تلفیقی از چاپ و طراحی وب سایت است.

شما عکس های فیلتر شده تان را نمی توانید در این جا پیدا کنید. اما گرافیک های چاپ شده را می توانید بیابید. با وجود تمامی این موارد شگفت انگیز طراحی وب سایت، من اکثر اوقات فراموش می کنم که این کار را انجام بدهم. من فراموش می کنم که هنوز مردم برخی چیز ها را چاپ می کنند.( اگر برای مردم موقعیتی مانند ما وجود داشته باشد که برای لحظه ای از خانه خارج شده و وارد جامعه شوند، این مورد امکان پذیر است).

در مجموع، اگر این برنامه مشکلات خود را نیز حل کند، طراحان وب سایت وابسته به این ویندوز، قدرتمند و قابل اعتماد و راضی از استفاده از محصول نهایی یا وب سایت نهایی خواهند شد. پس از آن استفاده کنید و با ویندوز بتا کار کنید، ببینید که آیا مناسب شما است یا نه و مطمئن شوید که برخی گزارشات خطا را نیز بررسی کرده اید.