چند توصیه برای به خدمت گرفتن برنامه نویس طراحی سایت

0
1249
چند توصیه برای به خدمت گرفتن برنامه نویس طراحی سایت
چند توصیه برای به خدمت گرفتن برنامه نویس طراحی سایت

چند توصیه برای به خدمت گرفتن برنامه نویس طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایتبه کارگیری یک برنامه نویس وب سایت می تواند یکی از استخدام های حساس و ضروری در تجارت شما باشد. این فرد کسی است که چهره آنلاین شرکت شما را می سازد و شما را قادر می سازد تا به صورت مجازی با مشتریان سایت خود در تعامل باشید.

از این رو، خیلی اهمیت دارد که یک برنامه نویس سایت با استعداد را استخدام کنید. در غیر این صورت، مطمئنا به تجارت خود ضربه خواهید زد و سرمایه و زمان خود را تلف خواهید کرد.

در این مقاله 5 توصیه وجود دارد که می توانید به کمک آن یک برنامه نویس خوب را برای طراحی سایت خود انتخاب کنید:

1.ابتدا نیازهای سازمان و شرکت خود را مشخص کنید و سپس به بررسی تجربه های برنامه نویسان سایت بپردازید.
زمانی که یک برنامه نویس وب سایت را استخدام می کنم، ابتدا باید ویژگی هایی که از این فرد انتظار دارم را برای خود مشخص کنم. در حالی که تجربه های برنامه نویسان سایت نیز نقش مهمی را در این زمینه دارا می باشند، اما ویژگی های مورد نیاز یک تجارت و یا شرکت می تواند در انتخاب یک شخص معقول بسیار کمک کننده باشد. آیا برنامه نویسانی می خواهید که مصمم، مقاوم در برابر مشکلات، ماجراجو و افرادی باشند که به فرهنگ و تجارت شما ارزش می نهند؟ یا اینکه انتظار دارید این افراد روی زمان و فرصت های محدود، مدیریت خوبی داشته باشند؟ ابتدا باید ویژگی هایی از یک برنامه نویسی که می خواهد روی طراحی سایت شما کار کند را مشخص کنید و سپس به جستجوی این ویژگی ها در افراد باشید.
برای مثال، یک برنامه نویس وب سایت درخشان و عالی که در سازمان های بزرگ کار کرده است، شاید نتواند در تجارت های تازه تاسیس به خوبی عمل کند. چرا؟ تجارت های تازه تاسیس معمولا به ویژگی های نظیر تطبیق پذیری، سازگاری، ریسک پذیری و فعال بودن نیازمند می باشند، اما این ویژگی ها ممکن است در شرکت های بزرگ حائز اهمیت نباشد.
از این رو باید از نیازها و ویژگی های مورد نیاز تجارت خود لیستی تهیه کنید. سپس بر این اساس مصاحبه خود را با برنامه نویسان شکل دهید و افرادی را به کار بگیرید که در راستای نیازهای شرکت شما می توانند موثر باشند و با سایر اعضای تیم ارتباط خوبی را برقرار کنند.
برخی افراد هم هستند که ممکن است در مصاحبه به تظاهر و دو رویی بپردازند که شما در این زمینه باید از راه های دیگری کمک بگیرید تا از مفید و معقول بودن شخص مورد نظر اطمینان حاصل کنید.
طراحی سایت2.می توانید برنامه نویس سایت مورد نظر خود را با درخواست برای انجام دادن یک پروژه کوچک طراحی سایت، بسنجید.
اگر چه شاید شما به این نتیجه برسید که برنامه نویس طراحی سایت معقول خود را یافته اید، اما با تست گرفتن از آن ها توسط یک پروژه کوچک، حتما به یقین برسید. در این شرایط باید روی عملکرد برنامه نویس سایت نظارت داشته باشید و روی نتیجه کار آن ها تمرکز کنید.
شما با نگاه کردن به نتیجه پروژه می توانید درک کنید که برای این برنامه نویس، چه معیارهایی مهم است و چگونه پروژه های مد نظر شما را در آینده تکمیل خواهد کرد. راه حل های آن ها تا چه اندازه خلاقانه و هوشمندانه بود؟ چگونه می توانند در یک تیم کار کنند تا مشکلات در طراحی سایت را حل کنند و باعث تاخیر در ارائه پروژه ها به مشتریان نشوند؟
طراحی سایت3.برنامه نویس وب سایتی را انتخاب کنید که شایسه این کار باشد، نه این که صرفا در این زمینه تخصص داشته باشد.
به یاد داشته باشید که مهارت و تخصص های مربوط به دنیای تکنولوژی هر دو سال یک بار منسوخ می شوند و نیاز به بروزرسانی دارند. از این رو، بهتر است تا برنامه نویس سایتی را استخدام کنید که می تواند به راحتی و به سرعت، تکنولوژی های جدید را درک کند و یاد بگیرد. این افراد بهتر از اشخاصی عمل می کنند که در زمینه تکنولوژی تخصص دارند، اما از موارد به روز و جدید در زمینه تکنولوژی سر در نمی آورند. آسان ترین راه برای برای این که تشخیص دهیم که آیا این برنامه نویسان می توانند با تغییرات روز دنیا مطابقت می یابند یا خیر، پرسیدن سوال از خود آن ها است که آیا انگیزه یادگیری موارد جدیدی را دارا می باشند یا خیر. برای مثال:
اخیرا از چه زبان برنامه نویسی به کار برده اید؟
چه مکان هایی را برای یادگیری تکنولوژی ها و ترفندهای جدید ترجیح می دهید؟
مباحث تکنولوژی مورد علاقه شما، کدام هستند؟
طراحی سایت4.نباید موارد بی اهمیتی را درباره برنامه نویسی سایت از آن ها بپرسید.
در ادامه سوالات بیهوده ای که نباید در هنگام مصاحبه با برنامه نویسان سایت پرسید، وجود دارد:
اولین شخصی که زبان برنامه نویسی جاوا را ساخت، چه کسی بود؟
در چه سالی PHP منتشر شد؟
نام اصلی زبان برنامه نویسی پایتون چیست؟
شاید دانستن این اطلاعات مفید باشد، اما برای یافتن یک شخص معقول برای برنامه نویسی و طراحی سایت کمک نمی کند. این سوالات تنها افرادی را مشخص می سازند که از حافظه خوبی برخوردار می باشند.
زمانی که می خواهم مصاحباتی را با برنامه نویسان سایت ترتیب دهم، هرگز از این سوالاتی که به سادگی پاسخ آن ها در اینترنت موجود است، نخواهم پرسید. در عوض روی سوالاتی تمرکز می کنم که جواب آن برای هر شخصی متفاوت است و نشان دهنده طرز فکر اشخاص می باشد. من شور و اشتیاقی که کاندیدهای برنامه نویسی سایت در پاسخ دادن به سوالات دارند را زیر نظر می گیرم و به این توجه می کنم که چگونه موارد مربوط به تکنولوژی را توضیح می دهند.
از جمله سوالات ضروری و مهم در مصاحبه با یک برنامه نویس وب سایت:
زمانی که افراد مختلفی از شما می خواهند تا داده های یکسانی را در برنامه نویسی اصلاح کنید، چگونه با این شرایط رو به رو می شوید؟
از چه الگوهای طراحی سایتی استفاده می کنید و در چه شرایطی از آن ها بهره می برید؟
می توانید چند تفاوت مابین طراحی کلی و طراحی جزئی را در وب سایت ها نام ببرید؟
طراحی سایت5.در استخدام کردن برنامه نویس وب سایت زمان زیادی را صرف کنید، ولی در صورت مناسب ندیدن کاندید مورد نظر به سرعت عذر آن ها را بخواهید.
زمانی که می خواهید برنامه نویسی وب سایتی را استخدام کنید، باید زمان زیادی را به این امر اختصاص دهید، اما زمانی که متوجه شدید که کاندید مورد نظرتان برای شرکت و تجارت شما مفید نیست، به سرعت عذر او را بخواهید. یک برنامه نویس نامعقول می تواند تیم طراحی سایت و به طور کلی می تواند به پروژه طراحی وب سایت ضربه بزند.
سال ها پیش در WEBGRRLS.COM، در استخدام یک فرد اشتباهی را مرتکب شدم و اجازه دادم تا مدت زمان طولانی را به فعالیت بپردازد. اگرچه که او یک برنامه نویس وب سایت تخصص یافته ای بود، اما گاهی اوقات و برخی روزها غیبت می کرد و فرصت های محدود ارائه پروژه به مشتری را از دست می داد. این فرصت های محدود می تواند برای تجارت های تازه تاسیس بسیار مهم و حائز اهمیت باشد و می تواند باعث شکست این تجارت های تازه تاسیس شود.
طراحی سایتشاید قانون اخراج سریع افراد ناکارآمد در شرکت های کوچک، جایی که تمامی اعضا حس دوستی و نزدیکی نسبت به هم دارند، سخت باشد، اما این موضوع نباید باعث شود تا در تجارت و شرکت خود با شکست مواجه شوید.

طراحی سایت

طراحی سایت ارزان
طراحی سایت
طراحی سایت
طراحی سایت پوشش
ایران سایت
طراحی وب