چند گروه لازم و کاربردی آیکون ها در طراحی سایت

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت.زمانی که بحث طراحی سایت مخصوصا طراحی رابط کاربری می باشد، آیکون ها نقش ضروری را ایفاء می کنند. زمانی که آیکون ها به گونه ای مناسبی به کار بروند، می توانند طراحی وب سایت را با افزودن جذابیت های ظاهری، بهبود و حیرت انگیز سازند. در هر صورت،   ساخت آیکون ها از پیش نویس در هر زمانی که پروژه جدیدی را آغاز می کنید، هم به صرفه می باشد و هم کاربردی است.
این روزها، اکثر طراحان به طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن ها فکر می کنند. یکی از کوچک ترین ویژگی های هر طراحی، استفاده از آیکون ها برای نمایان شدن در صفحه نمایش های ابزارهای مختلف می باشد. طراحی یک آیکون عالی، معنای بیشتری از قرار دادن یک لوگو در یک باکس می باشد. از این رو بهتر است به دنبال آیکون های از پیش طراحی شده ای باشید که البته به صورت رایگان نیز در اختیار شما قرار می گیرد.
یک آیکون خوب می تواند در موارد مختلفی استفاده شود- برای اپلیکیشن ها، رسانه های اجتماعی و حتی در پروژه های چاپی کوچک و یا بیزینس کارت ها. شما تنها باید مناسب ترین آیکون را با پروژه ای که روی آن کار می کنید را انتخاب کنید.
ما به ندرت به مجموعه آیکون هایی برخورد می کنیم که به اندازه کافی کیفیت خوبی نداشته باشند. تنها تفاوتی بارزی که در میان آن ها مشهود می باشد، رایگان بودن و یا پرداختنی بودن آن ها است.
خوشبختانه، وب سایت ها سرشار از منابع عالی در این زمینه می باشند و شما نمی توانید آیکون های با کیفیتی را به صورت رایگان برای طراحی سایت به آسانی بیابید. چه شما در حال ساخت یک سایت تجاری باشید و یا به آیکون هایی برای اپلیکیشن خود نیاز داشته باشید فرقی ندارد، همیشه کمبود وجود آیکون ها احساس می شود.
اما، درست از آن جایی که طراحان وب بسیار مشغول می باشند، غربال کردن تمامی مجموعه آیکون ها به منظور یافتن مناسب ترین مورد برای پروژه می تواند مانند ساخت آیکون، وقت گیر باشد. به این دلیل است که بهترین مجموعه آیکون های رایگان را در این مقاله برای شما گرد هم آورده ایم، از این رو می توانید به سرعت اندکی از آن ها که برای پروژه تان کاربردی و مناسب است را بیابید و یا حتی آن ها را برای پروژه های آینده تان ذخیره کنید، حال چه پروژه های شخصی باشد، چه پروژه های مشتریان.
 

  1. FREE MINIMAL ICON PACK

طراحی سایت.این FREE MINIMAL ICON PACK شامل 1800 آیکون در فرمت های SVG، EPS، PSD، AI، SKETCH و PNG می باشد. این مجموعه آیکون به صورت نسخه های سیاه و سفید می باشد و می توانند هم در پروژه های شخصی و هم تجاری به کار روند.

2.FREE FLAT ICONS

طراحی سایت.THE ICON SET FROM ICONS8 بیش از 40000 آیکون را در بر دارد که طبقه بندی های مختلفی را تحت پوشش خود دارد؛ از طبقه بندی های تجاری گرفته تا تنظیمات دفتری برای افراد، غذا، آیکون های رسانه اجتماعی. این آیکون ها طراحی شده اند تا نمای یک سیستم اجرایی بخصوصی را تقلید کنند و شما می توانید نسخه های WINDOWS،IOS  و ANDROID آن ها را نیز دانلود نمایید. تمامی آیکون ها می توانند تغییر رنگ دهند و در این جا حتی اپلیکیشن هایی برای سیستم عامل WINDOWS و MAC وجود دارد، از این رو می توانید آن ها را در اپلیکیشن هایی مانند PHOTOSHOP نیز به کار ببرید.

  1. ELDORADO + STROKE 3132 MINI FREE ICONS

طراحی سایت.ELDORADO + STROKE 3132 MINI FREE ICONS یک نسخه رایگان از مجموعه آیکون های ELDORADO + ELDORADO STROKE می باشد و به طور کلی 3132 آیکون را با فرمت PNG تحت پوشش خود قرار می دهد. آیکون ها تک رنگ می باشند و طبقه بندی هایی را مانند ابتدایی، فرهنگی، ابزارها، اقتصادی و غیره را شامل می شود.

  1. ICONMONSTER

طراحی سایت.مجموعه آیکون ICONMONSTER دارای بیش از 3600 آیکون می باشد. اگر پروژه طراحی وب سایت تان نیاز به آیکون های سیاه و یا سفید دارد، این مورد گزینه خوبی محسوب می شود. شما می توانید انواع آیکون ها را برای سایت های تجاری تان، طراحی رابط کاربری، مولتی مدیا، آیکون هایی برای رسانه اجتماعی و غیره بیابید.

  1. 48 FREEFLAT DESIGNER ICONS

طراحی سایت.این مجموعه آیکون رایگان 48 OFFICE, SOCIAL AND TRAVEL ICONS برای پروژه های بعدی شما که شامل سایت های شرکتی و یا مسافرتی می باشد، بسیار مفید است. این آیکون ها در فرمت های AI و PNG و در نسخه های تک رنگ و یا چند رنگی در دسترس شما قرار دارند.

  1. SOCIAL MEDIA ICONS PACK

طراحی سایت.این مورد از FONTFABRIC در دسترس شما قرار دارد، این مجموعه شامل 74 آیکون رسانه اجتماعی می باشد که شما را تضمین می نماید که با کمبود آیکون برای پروژه طراحی وب سایت تان مواجه نمی شوید. این آیکون ها به عنوان یک نوع فونت آیکونی موجود می باشند، از این رو به راحتی می توانید آن ها را دانلود کرده و آن ها را در دکمه مربوطه روی کیبورد تان تنظیم کنید تا بتوانید آن ها را به سادگی به طراحی سایت های تان اضافه نمایید.

  1. 210 VECTOR MINICONS

طراحی سایت.این مجموعه آیکون VECTOR را در آینده زمانی که پروژه طراحی سایت جدیدی را استارت زدید و یا نیاز به یک الگوی طراحی در پروژه طراحی سایت تان دارید، امتحان کنید. این مینی آیکون ها در قالب وکتور در دسترس می باشند و یک طراحی خطی ساده و قابل قیاسی را نمایش می دهند.

  1. 30 ISOMETRIC ICON SET

طراحی سایت.اگر پروژه طراحی سایت تان مربوط به صنعت حسابداری و اقتصادی می باشد، به این مجموعه 30 تایی از آیکون های ISOMETRIC توجه کنید که نمودار ها، رسم ها، فولدرها و غیره را نمایش می دهند. آیکون ها در فرمت AI، EPS و PNG می باشند و می توانند به طور کامل باب سلیقه تان در ADOBE ILLUSTRATOR اصلاح شوند.

  1. RETRO ICONS

طراحی سایت.برخی می گویند که سبک RETRO دوباره از زمان های قدیم بازگشته است، از این رو برای تمامی پروژه های طراحی سایت که نیاز به حس سبک RETRO دارند، این مجموعه آیکون بسیار مناسب و مفید به نظر می آید. این مجموعه آیکون شامل 120 آیکون با قالب وکتور می باشد.

  1. METRO UI ICON SET

طراحی سایت.طرفداران سبک METRO قطعا نیاز خواهند داشت تا مجموعه آیکون METRO UI را بررسی کنند که بیش از 700 آیکون در دو اندازه را تحت پوشش خود قرار می دهد. این آیکون ها در فایل های PNG و ICO در دسترس شما قرار دارند.

  1. 40 DESIGN ICONS

طراحی سایت.این مورد دیگر مجموعه آیکون های طراحی است که در قالب وکتور ساخته شده اند. این مجموعه شامل 40 آیکون در فرمت های مختلف از جمله AI، EPS، SVG و PNG می باشد. این مجموعه برای وب سایت های نمونه کار طراحان و یا برای هر سایت هنری دیگر عالی و کاربردی می باشد.

  1. 83 FLAT UX AND E-COMMERCE ICONS

طراحی سایت.در آینده زمانی که روی پروژه طراحی سایت تجارت الکترونیکی کار کردید، این آیکون ها می توانند به شما این امکان را بدهند که جذابیت های بصری بیشتری را به آن طراحی ببخشید. شما می توانید آیکون هایی را برای فروشگاه ها، سمبل ها، بارکد ها، واحد های پولی و غیره بیابید. این آیکون ها را می توانید در رنگ ها مختلف بیابید و همگی را در قالب یک مجموعه می توانید دانلود نمایید. این آیکون ها هم به صورت فرمت های AI و هم EPS می باشند.

  1. 30 WEATHER ICONS

طراحی سایت.این مجموعه آیکون های آب و هوا، انتخاب خوبی برای اپلیکیشن آب و هوایی و یا وب سایت های هواشناسی می باشد. شما می توانید بین 30 آیکون مختلف که در فرمت های SKETCH و PNG می باشند، جستجو کرده و انتخاب نمایید.

  1. EARTH AMD SPACE ICON SET

طراحی سایت.اگر تا به حال به مجموعه آیکونی نیاز داشتید که هر چیزی را که در زمین و هوا وجود دارد را شامل شود، به هیچ کجا جز این مجموعه آیکون نگاه نکنید. این آیکون ها مخصوص SMASHING MAGAZINE ساخته شده اند، این مجموعه شامل آیکون هایی برای ماهواره ها، سیاره ها، شهاب سنگ ها، بالون های هوایی و حتی موجودات دریایی عجیب و غریب می باشند.

  1. NUCLEO FLAT BUSINESS ICON SET

طراحی سایت.طراحی سایت. این آخرین مجموعه آیکون در لیست این مقاله ما می باشد که 50 آیکون را به سبک مدرن، ساده و با طراحی مسطح نشان می دهد که در هر وب سایت شرکتی و تجاری مطابقت می یابد. این آیکون ها هم در فرمت های AI و هم SVG در دسترس می باشند.

طراحی سایت

طراحی سایت ارزان
طراحی سایت
طراحی سایت در اصفهان
طراحی سایت پوشش
ایران سایت