استفاده از اسلایدر در طراحی سایت

شما چگونه می توانید با استفاده از این اسلایدر ها، نمای زیبا و تجربه ای شرف را در وب سایت خود ایجاد کنید و به خوبی محتواهای بصری و غیر بصری را در معرض دید کاربران قرار دهید. مطمئن باشید با استفاده مناسب از این گزینه می توانید طراحی سایت موفقی داشته باشید

0
1353
اسلایدر در طراحی سایت
اسلایدر در طراحی سایت

استفاده از اسلایدر در طراحی سایت

 

طراحی سایت درایران

طراحی سایت مدرن

طراحی سایت شخصی
طراحی سایت و تبلیغات

طراحی سایت ،

بهینه سازی سایت

طراحی سایت ،این توصیه های کارشناسانه ای که در این مقاله وجود دارد به شما کمک می کند تا در زمان مناسب و به نحو صحیح از محتواهای اسلایدری در طراحی وب سایت های خود استفاده نمایید.
محتواهای اسلایدری در طراحی وب سایت های معاصر و حال حاضر در همه جا وجود دارد و برای این امر دلایل بسیار شفافی پیش رو می باشد. این اسلایدرها برای تنظیم شدن بسیار ساده می باشند و به طور کلی برای استفاده در طراحی وب سایت ها، قابل شخصی سازی می باشند و این امکان را به شما می دهند تا محتواهای خلاقانه ای را در فضای کوچکی از طراحی، نشان دهید.
طراحان عاشق این محتواهای اسلایدری می باشند، زیرا بسیار انعطاف پذیر است و باعث می شود تا داستان سرایی در سایت بسیار جذاب به نظر بیاید. صاحبان وب سایت نیز از این موضوع استقبال می کنند، زیرا می توانند توسط آن ها، عوامل مختلفی از تجارت شان را در یک وب سایت ساده، در معرض نمایش گذاشته و بهبود دهند.
اسلایدرها برای اضافه شدن در طراحی سایت بسیار ساده می باشند و انواع گزینه های مختلفی در ارتباط با آن ها (مخصوصا برای کاربران وردپرس( وجود دارد. اما استفاده از اسلایدرها همیشه نمی تواند جوابگوی طراحی وب سایت ها باشد. به یاد داشته باشید که این عامل مانند خیلی از عوامل موجود در طراحی ، می تواند در برخی شرایط تاثیرات مثبت و در برخی شرایط اثرات منفی بگذارد. از این رو بهترین زمان استفاده از محتواهای اسلایدری، چه زمانی می باشد؟ ما در این مقاله یک لیستی از هفت مواقعی که می توانید از محتواهای اسلایدری در طراحی طراحی سایت ،خود استفاده کنید، مهیا نموده ایم.

1.مرور محصولات در وب سایت

اسلایدرها  طراحی سایت ، می توانند برای مرور محصولات وب سایت مناسب و کاربردی باشند. زمانی که می خواهید تمام محصولات را به صورت کلی در معرض نمایش کاربران وب سایت خود بگذارید، اطلاعات بسیار زیادی در اختیار آن ها قرار می گیرد؛ اگر تمام موارد و اطلاعات در طراحی به صورت منظم قرار بگیرند، کاربران کمتر دچار سردرگمی در سایت می شوند. زمانی که می خواهید اطلاعاتی را به صورت منظم و مرتب تقسیم بندی نمایید، می تواند از اسلایدرها در طراحی سایت خود کمک بگیرید. دو تصویری که در ادامه مشاهده می کنید از نمونه وب سایت هایی می باشد که از محتواهای اسلایدری به نحو احسنت استفاده کرده اند.
 
اپلیکیشن کارت اعتباری SQUARE استفاده مناسبی از اسلایدر در طراحی خود نمایان ساخته است.
به این دو مثال توجه نمایید. SQUARE در تصویر بالا یک ابزاری است که توسط شرکت هایی مورد استفاده قرار می گیرد می خواهند کارت های اعتباری سفارشی خود را از طریق گوشی های هوشمند همراه و یا تبلت های شان تایید نمایند. در این وب سایت از اسلایدرها برای توضیح جزئیات ساخت کارت اعتباری و مزایا و ویژگی های آن ها به کار گرفته شده است.
 
USERONOARD با کمک یک اسلایدرطراحی سایت ،، چگونگی استفاده از اپلیکیشن را قدم به قدم به بازدیدکنندگان خارجی توضیح می دهد.
مثال دیگری در این زمینه USERONNBOARD می باشد، یک وب سایتی است که مختص نشان دادن مثال هایی برای یاد دادن نحوه استفاده از اپلیکیشن و وب سایت ها برای کاربران خارجی می باشد. هدف این وب سایت این می باشد همه کاربران بتوانند به طور پیوسته و به طور یکسان از وب سایت بهره کافی را ببرند.

برجسته نشان دان محتواهای جدید در وب سایت

محتواهای اسلایدری یک ابزار ایده آل برای سایت هایی می باشند که محتواهای آن ها به طور منظم بروزرسانی می شوند. اگر هر روز صبح به اخبارهای جدید آنلاینی دسترسی دارید، می توانید از اسلایدرها برای محتواهای جدید روزانه تان در وب سایت استفاده نمایید. طراحی سایت ، در حقیقت این مورد یکی از ساده ترین روش پیاده سازی اطلاعات جدید در وب سایت ها می باشد.
 
DISCOVERY.COM از یک اسلایدری استفاده می کند تا بازدیدکنندگان را از آخرین محتواهای موجود در وب سایت با خبر سازند.
THE DISCOVERY CHANNEL در تصویر بالا و HULU در تصویر پایین از نمونه های بارز در این زمینه می باشند. وب سایت های رسانه ای مانند این دو مورد، اغلب از اسلایدر ها برای نشان دادن آخرین اخبار و اطلاعات خود به کاربران و هم چنین برای ارائه مقاله ها و ویدئو های محبوب استفاده می نمایند. این مورد زمانی که می خواهید محتواهای بسیاری که به سرعت تغییر یافته و بروزرسانی می شوند طراحی سایت ، را در معرض دید کاربران سایت خود قرار دهید، بسیار مفید و کاربردی می باشد.
 
HULU.COM محتواهای ویدئویی جدیدی را به طور مکرر به وب سایت خود می افزاید، از این رو بکارگیری اسلایدر می تواند بهترین روش نشان دادن آن ها باشد.

گالری تصاویر.

گالری های تصاویر به خوبی در اسلایدر ها به نمایش گذاشته می شوند. گاهی اوقات یک تصویر خوب و عالی تنها در صورتی تاثیر گذار می باشد که بتواند برندتان را به خوبی معرفی نماید و هدف وب سایت تان را به نحو احسنت به مخاطبان منتقل نماید. چه تصاویری با وضوح بالا و تمام صفحه در وب سایت خود در اختیار داشته باشید و یا تصاویر کوچک هیچ فرقی ندارد، زمانی که نیاز دارید تا گالری از تصاویر را در وب سایت خود در معرض نمایش بگذارید، استفاده از اسلایدر می توان بهترین انتخاب در این زمینه باشد طراحی سایت ،.
 
REGENT COLLEGE از یک اسلایدر اتوماتیک افقی در وب سایت خود استفاده نموده است.
این وب سایت برای برجسته نشان دادن زیبایی ذاتی مکان اصلی تجارت شان و وجود تنوعات برای دانش آموزان، از یک اسلایدر اتوماتیک افقی همراه با عوامل منحصر به فرد طراحی استفاده نموده است که نمای بسیار زیبایی را در صفحه HOME وب سایت REGENT COLLEGE ایجاد نموده است طراحی سایت ،.
نمونه کارهای آنلاین
به دلیل اینکه این اسلایدر ها برای نمایش محتواهای بصری بسیار عالی عمل می کنند، بهترین گزینه برای نمایش نمونه کارهای آنلاین هنرمندان، عکاسان، طراحان گرافیکی و برنامه نویسان وب سایت می باشد. حتی در فضای های کوچک طراحی، اسلایدر ها می توانند این امکان را به شما بدهند تا به صورت خلاقانه ای نمونه کار ها و پروژه های بسیار عالی و موفق مشتریان خود را در معرض نمایش بگذارید.
 
BURE MAISENGASSE دارای اسلایدری می باشد که بسیار کاربران را به خود جلب نموده است.
BURE MAISENGASSE در تصویر بالا نمونه ای از یک وب سایتی است که بهترین استفاده را از اسلایدر نموده است. ردیف هایی در این وب سایت استفاده شده تا جستجو به صورت افقی امکان پذیر شود و کاربران می توانند روی پروژه های موجود در این وب سایت طراحی سایت ، زوم نمایند.
 
HEADWAY THEMES از یک اسلایدر ساده افقی به کار برده است که در انتهای صفحه HOME قرار داد و نشان می دهد که این وب سایت در زمینه ساخت تم ها فعالیت دارد.
برای وب سایت های تجارت الکترونیک
اسلایدر ها انتخاب عالی برای نشان دادن محصولات در وب سایت های تجارت الکترونیک می باشند. چه شما بخواهید تا تمام محصولات خود را در یک صفحه از سایت تان نشان دهید و یا در نظر داشته باشید تا اندکی از آن ها را در وب سایت خود نمایان سازید و غیره فرقی ندارد در هر صورت اسلایدرها به خوبی می توانند در وب سایت های تجارت الکترونیک گزینه مفید و شگفت انگیزی برای نمایان کردن محصولات محسوب شوند.
 
وب سایت شرکت THE SEATTLE CIDER برای این که زیبایی های برند خود را در معرض نمایش بگذارد، از اسلایدرها استفاده نموده است.
این برند در صفحه HOME وب سایت خود از یک اسلایدر به کار برده که جستجویابی ساده و مینمیمالیستی را به کاربران ارائه می دهد و نمونه محصولات منتخب این وب سایت را نمایان می سازد. این اسلایدر به خوبی توانسته است تا هویت برند را برای کاربران خود  طراحی سایت ، معرفی سازد.
 
HUSH یک وب سایتی است که محصولات جدید و محبوب خود را توسط اسلایدر ها به کاربران خود ارائه می دارد.
سایت HUSH از یک اسلایدر افقی تمام صفحه مینیمالیست و ساده استفاده کرده است که نشان دهنده محصولات جدید و محبوب می باشد.

محتواهای متنی

اسلایدرها تنها به محتواهای بصری ختم نمی شوند. زمانی که شما نیاز دارید تا یک سری از محتواهای متنی خود را در وب سایت تان قرار دهید و یا اطلاعات نوشتاری را در طراحی سایت ، وب سایت خود به کار ببرید، اسلایدر می تواند گزینه متناسبی به نظر آید.
 
DESK.COM دارای اسلایدری است که توجه کاربران را به آن جلب می نماید و تاثیر بسزایی بر آن ها می گذارد.
DESK.COM از یک اسلایدر برای توصیفات متنی در صفحه HOME خود استفاده نموده است، هم چنین در قسمت راست این صفحه از سایت، یک اسلایدشو نیز نمایان می باشد.
 
HEALTH WALLER از اسلایدر ها مانند بیزینس کارت آنلاین استفاده نموده است.
صفحه اول وب سایت HEALTH WALLER در تصویر بالا از یک اسلایدر به عنوان بیزینس کارت استفاده کرده است. یک اسلایدر زیبا افقی و مینیمالیست در این وب سایت وجود دارد که نشان دهنده اطلاعات مهم و تصاویر ارزشمند می باشد.
داستان سرایی.
چیزی که اسلایدر واقعا انجام می دهد، داستان سرایی در وب سایت ها می باشدطراحی سایت ،. گوگل از می اسلایدر برای معرفی کتاب های تبلیغاتی CHOREOME استفاده می کند. در این وب سایت برخی از این اسلایدرها حالت چرخشی دارند که نمای زیبایی به وب سایت بخشیده است.
 
در این وب سایت اسلایدر، صفحات را برای نمایش کتاب الکترونیک جدید می چرخاند.
کتاب “20 موردی که از مرورگر ها و وب سایت ها فرا گرفته ام” در تصویر بالا از یک اسلایدر به کار می برد تا صفحات مختلف کتاب های الکترونیک را در معرض نمایش بگذارد و این مورد باعث می شود تا کاربران به راحتی متن ها را بخوانند و روی تک تک اسلاید ها، مدیریت کافی داشته باشند.
از این رو شما این اسلایدر ها را نیز می توانید در طراحی سایت خود استفاده کنید. در این مقاله هفت راه استفاده از اسلایدر به همراه 13 مثال به شما ارائه شد تا بتوانید چگونگی استفاده از اسلایدر در طراحی وب سایت خود را درک کنید و بتوانید به این ترتیب بازدیدکنندگان وب سایت خود را جذب کنید و تجربه خاطره انگیز برای آن ها مهیا سازید تا به مشتریان واقعی سایت تان تبدیل شوند و باز هم به سایت شما بازگردند.
بهترین راه برای استفاده از این گزینه در طراحی وب سایت این می باشد که در مثال هایی که در این مقاله وجود دارد جستجو کرده و همه جزئیات را در نظر بگیرید و دریابید شما چگونه می توانید با استفاده از این اسلایدر ها، نمای زیبا و تجربه ای شرف را در وب سایت خود ایجاد کنید و به خوبی محتواهای بصری و غیر بصری را در معرض دید کاربران قرار دهید. مطمئن باشید با استفاده مناسب از این گزینه می توانید طراحی سایت موفقی داشته باشید طراحی سایت ، .
بهینه سازی سایت
طراحی سایت
شرکت طراحی سایت
بزرگترین شرکت تبلیغاتی
بزرگترین شرکت تبلیغاتی در ایران
تیزر تبلیغاتی
کاتالوگ
کارت ویزیت
چاپ انواع هدایای