استفاده از شرکت طراحی سایت یا طراح سایت

بدانید و آگاه باشید که قیمت ها و هزینه های بسیار برای انجام پروژه طراحی سایت شما وجود دارد. شما می توانید طراحان وبی را حداقل به ازای 25 دلار در هر ساعت و یا صد ها هزار دلار در هر ساعت پیدا کنید. شما باید وظیفه خود را انجام داده و قیمت ها و حوزه طراحی خود را مشخص نمایید.

0
1353
شرکت طراحی سایت
شرکت طراحی سایت

شرکت طراحی سایت

استفاده از شرکت طراحی سایت یا طراح سایت

بهینه سازی عکس ها در طراحی سایت

طراحی سایت درایران

طراحی سایت مدرن

طراحی سایت شخصی
طراحی سایت و تبلیغات

طراحی سایت ،

بهینه سازی سایت

خوب، شما نیاز به یک وب سایت عالی دارید، درست است؟
هر کسی به این مورد نیاز دارد.
شرکت طراحی سایت اما اگر شما در زمینه هنر طراحی وب سایت و یا برنامه نویسی وب مهارت ندارید، نیاز به بکارگیری یک طراح وب سایت و یا شرکت طراحی دارید تا این کار را برای شما انجام دهد. اگر شما تا به حال این کار را نکرده باشید، می تواند کار سخت و دشواری به نظر برسد. اما می توانیم به شما کمک کنیم.
این مقاله شما را با سوالات و مواردی رو به رو می سازد که زمانی که طراح سایت و یا شرکت طراحی را به کار می گیرید، باید به آن ها توجه کنید، به این ترتیب شما قادر خواهید بود تا جایی که امکان دارد روی پروسه طراحی سایت خود بیشتر تمرکز کرده و دقت نمایید.
 
شروع کردن (قبل از این که با افرادی صحبت نمایید).
قبل از این که حتی شروع به نگاه کردن نمونه کارهای طراحی کنید و یا با شرکت هایی تماس بگیرید، شما نیاز دارید تا دریابید که در وب سایت خود چه اهدافی دارید و می خواهید به چه مواردی دست یابید. آیا پروژه شما یک طراحی جدید است و یا یک طراحی مجدد؟ چه زمانی می خواهید برای راه اندازی وب سایت تان برنامه ریزی کنید؟
و درباره جدول زمانی و زمان بندی ها واقع گرا باشید. در حالی که وب سایت های ساده می توانند در دوره زمانی کوتاهی تکمیل شوند، اما پروژه های پیچیده و دارای مقیاس بزرگ می توانند صدها ساعت کار را بطلبند.
به وظیفه خود عمل کنید و به این سوالات پاسخ دهید:

  • به چه چیزی نیاز دارید؟ آیا یک وب سایت بخشی از برنامه ریزی بازاریابی تان می باشد؟
  • آیا اسناد برند سازی و یا سبک مفیدی برای دستورالعمل های خود دارید؟
  • در نظر دارید تا چه نوع محتواهایی را در وب سایت خود قرار دهید؟ آیا این محتوا در دسترس طراحان می باشد تا با آن کار کنند؟
  • اهداف طراحی سایت تان چیست؟
  • چه چیزی درباره طراحی سایت و یا محتواهای تان منحصر به فرد می باشد؟

 

چگونه یک طراح وب سایت را بیابید؟

زمانی که یک بار به این سوالات پاسخ دهید، متوجه می شوید که نیاز دارید تا واقعا شروع به یافتن افرادی کنید که این کارها و فعالیت ها را انجام می دهند. در این جا نیز انتخاب های بسیاری وجود دارد- کار کردن با یک شخص یا یک طراح سایت مستقل وب و یا یک شرکت طراحی سایت.
برای بیشتر مردم، این انتخاب به حوزه و محدوده کاری، زمان و بودجه آن ها ارتباط دارد. طراحان مستقل وب می توانند گزینه خوبی برای پروژه های کوچک تر باشند که توانایی انجام و تحویل آن ها را دارند؛ شرکت های طراحی و یا موسسه های کوچک طراحی می توانند گزینه بهتری در زمانی محسوب شوند که فکر می کنید به نگه داری طولانی مدت و دقت بالا برای سایت خود نیاز دارید.
قطعا یافتن افرادی که با آن ها کار کنید- حال یک فرد باشد و یا یک شرکت- از صحبت کردن با افرادی شروع می شود که شما می شناسید. از دارندگان وب سایتی که دوست دارید بپرسید که چه کسی کار طراحی سایت آن ها را انجام داده است. ابتدا از شبکه ارتباطی خود شروع به صحبت کردن کنید و دریابید که چه کسی کار طراحی آن ها را تقبل کرده است. می توانید به اتاق بازرگانی و دفتر کسب و کار محل خود نیز رجوع کنید تا لیستی از طراحان وب و منابع مربوط به آن ها را دریافت نمایید.
مصاحبه با طراح وب یا شرکت طراحی سایت
طراحی سایت شما هرگز یک کارمند را بدوت گذراندن دوره های مصاحبه ها به کار نمی گیرید، و همین موضوع در ارتباط با به کارگیری افرادی تا طراحی سایت شما را انجام دهند نیز صدق می کند. شما می خواهید به کار طراحان وب و یا شرکت های طراحی نگاهی بی اندازید، منابع شان را بررسی کنید و مطمئن شوید که با شما و پروژه تان مطابقت و تناسب دارند یا خیر.
در این جا هشت مورد وجود دارد که باید در هنگام انتخاب چنین افراد و یا شرکت هایی به یاد داشته باشید:
 
1.نمونه کار: شما باید از نمونه کارهای طراحان وب و یا شرکت های طراحی که می خواهید با آن ها کار کنید، خوشتان بیاید. طراحان بسیاری وجود دارند که از تکنیک های بهتری نسبت به دیگران استفاده می کنند. باید این تکنیک ها و راه و روش آن ها را با کار و یا سایتی که می خواهید طراحی کنید، مطابقت دهید.

  1. منابع: از آن ها بخواهید تا منابع شان را در اختیار شما قرار دهند و سپس به بررسی کردن آن ها بپردازید. آیا پروژه های طراحان می توانند مرورهای خوبی را به شما ارائه دهند و یا آن ها دارای نسخه های آزمایشی برای مشتریان خود می باشند؟ به دنبال طراح سایت و یا شرکت طراحی باشید که برای سه تا پنج سال است که در این زمینه فعالیت می کند.
  2. تجربه: باید روزمه طراح وب سایت متخصص و حرفه ای مورد نظر خود را بررسی کنید. مانند هر انتخاب شغل و یا هر کار دیگری، شما عواملی را مشاهده خواهید کرد که می تواند بر شما تاثیر بگذارد. سوالاتی را درباره حوزه کاری و این که چگونه به پروژه شما ارتباط می یابند، از آن ها بپرسید. می توانید از افرادی که در گذشته از خدمات آن ها استفاده کردند، تحقیقاتی را به عمل بیاروید تا اطلاعات بیشتری را درباره کاندید مورد نظر خود کسب کنید.
  3. زمان: چه بازه زمانی را برای اجرای پروژه طراحی سایت خود انتظار دارید و این را با مدت زمانی که طراح سایت می تواند به شما پروژه را تحویل دهد، مقایسه کنید؟ آیا نیاز به کسی دارید که هر زمان می خواهید پاسخگوی شما باشد؟ پس باید طراح و یا شرکتی را انتخاب کنید که این قابلیت را داشته باشد. قبل از به کارگیزی یک طراح اطمینان حاصل کنید که او دارای زمان کافی برای کار کردن و ارائه پروژه شما می باشد.
  4. پروسه کاری خلاقانه: یاد بگیرید که چگونه یک طراح وب و یا شرکت طراحی کار می کند؟ چه چیزهایی در قیمت ها و حوزه کاری پروژه های شان قرار دارد؟ دریابید که چه ارتباطی در طول این پروسه روی می دهد، انتظار دارید برای پروژه تان چه مواردی فراهم شود و چه عواملی باید زمانی که پروژه تمام شد، به شما ارائه شود؟
  5. تحصیلات و آموزش ها: شجره نامه طراح وب سایت مورد نظر خود را نیز بررسی کنید. ارائه یک طراحی سایت خوب تنها مستلزم مهارت داشتن اندکی در استفاده از کامپیوتر نمی باشد. آیا طراح سایت مورد نظر شما دارای انواع از طراحی ها و مهارت ها در این زمینه می باشد؟ در کدام دانشگاه و یا شهرها آن ها تحصیلات و آموزش های خود را در این زمینه به پایان رساندند؟

7.مهارت های ارتباطی: در این جا افرادی وجود دارد که شما می توانید به راحتی و به طور واضحی با آن ها ارتباط برقرار کنید. شاید وسوسه برانگیز باشد تا افرادی را از آن سر دنیا برای کار پروژه طراحی خود به کار بگیرید، اما اگر خواستار ملاقات های حضوری و فیس تو فیس درباره پروژه طراحی سایت تان می باشید، شما نیاز دارید تا افراد نزدیک به خود را از نظر موقعیت مکانی انتخاب کنید.

  1. به اولین تاثیر خود اعتماد کنید. آیا طراح وب سایت شما مانند کسانی است که هم اکنون با آن ها در ارتباط می باشید؟ به یاد داشته باشید که طراحی سایت شما زمان های زیادی را باید با آن ها بگذرانید و در طول پروژه باید با آن ها در ارتباط باشید و از این رو شما باید بتوانید با افرادی که انتخاب می کنید، در طول پروژه طراحی خود مطابقت یابید و همکاری کنید.

 
به نوع طراحی سایتی که می خواهید از آن ها دریافت کنید، فکر کنید و ملاحضاتی را در نظر بگیرید.
به وب سایت های خود از دیدگاه فنی و تکنیکی بنگرید. زمانی که وب سایت شما تکمیل شد، می توانید مالک آن باشید؟ چه نوع الگوها و چارچوب های کاری را در اختیار دارید؟ آیا می توانید از آن استفاده کرده و نگه داری نمایید؟
این موارد ملاحضات با اهمیتی می باشند، مخصوصا اگر شما افراد و یا شرکت هایی را بر اساس پیش زمینه های ذهنی که در اختیار دارید، انتخاب می کنید.
به موارد زیر با دقت فکر کنید:

  • آیا شما صاحب اصلی دامنه وب و یا به طور کلی وب سایت خود می شوید؟ (برای بیشتر افراد، جواب این سوال مثبت خواهد بود).
  • آیا برنامه نویسی کاستوم را ترجیح می دهید یا برنامه نویسی استاندارد و یا الگو و چارچوب های کاری با منبع آزاد؟ اگر در نظر دارید تا وب سایتی را داشته باشید که تغییر نمی کند و نیاز به به بروزرسانی ندارد، برنامه نویسی کاستوم می تواند به خوبی کار کند و جواب دهد. اگر در نظر دارید تا وب سایت هایی را با ویژگی های قابل تغییر و قابل بروزرسانی و تعاملی در طراحی سایت خود داشته باشید، به استفاده از چارچوب و الگوی استاندارد با یک سیستم مدیریت محتوای رایجی باشید، مانند وردپرس.
  • آیا می خواهید تا وب سایت خود را بعد از این که پروسه طراحی به طور کامل به پایان رسید و سایت به صورت زنده قابل اجرا بود، نگه داری نمایید؟

 

متناسب با بودجه خود انتخاب هایی را در این راستا انجام دهید.

در نهایت، شما باید درباره بودجه و پرداخت به طراحان وب و یا شرکت های طراحی سایت، تفکراتی کنید. چه نوع از طراحان وب متناسب با بودجه مالی شما می باشند؟ چگونه می توانید به آن ها پرداخت هایی را داشته باشید؟
بودجه پروژه را قبل از این که شروع کنید، مقرر نمایید و درباره این که بودجه به چه میزان است صراحت داشته باشید تا بتوانید متناسب با بودجه مالی تان افرادی را برگزینید. تمام بندهای قرار داد و نحو پرداخت و مبلغ را به صورت نوشتاری تهیه کنید و قبل از انجام و یا حتی شروع پروژه طراحی سایت، به امضای دو طرف برسانید.
شرکت طراحی سایت بدانید و آگاه باشید که قیمت ها و هزینه های بسیار برای انجام پروژه طراحی سایت شما وجود دارد. شما می توانید طراحان وبی را حداقل به ازای 25 دلار در هر ساعت و یا صد ها هزار دلار در هر ساعت پیدا کنید. شما باید وظیفه خود را انجام داده و قیمت ها و حوزه طراحی خود را مشخص نمایید.
شرکت طراحی سایت به این فکر کنید که کدام پلن پرداختی طراحان و یا شرکت های طراحی متناسب بودجه تان است. به پرداخت های متعدد در بازه های زمانی مختلف فکر کنید تا از روند پیشروی کار نیز مطمئن شوید. این موضوع خیلی بهتر از پیش پرداخت نصف مبلغ پیش از انجام کار و مابقی بعد از اجرا و پایان کار، می باشد و به نفع شما است.
 

نتیجه گیری

به کارگیری یک طراح وب سایت و یا شرکت طراحی می تواند بسیار چالش برانگیز باشد، اما هم چنین فرصت عالی را مهیا می کند تا به کارها و پروژه های عالی طراحان و شرکت های طراحی نگاهی بی اندازید، با افراد متخصص و کارشناسی و خلاقی در این زمینه صحبت کنید و فرصت هایی را بیابید که می توانید مطابق با آن طراحی وب سایت و یا طراحی مجددتان را برنامه ریزی نمایید.
بهینه سازی سایت
طراحی سایت
شرکت طراحی سایت
بزرگترین شرکت تبلیغاتی
بزرگترین شرکت تبلیغاتی در ایران
تیزر تبلیغاتی
کاتالوگ
کارت ویزیت
چاپ انواع هدایای تبلیغاتی