ساخت الگوهای طراحی بهتر برای وب سایتهاواپ ها

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت,در این مطلب از شرکت طراحی سایت پوشش،10راه کلیدی  شما ارائه می داریم تا بتوانید مهارت و تخصص تان را در زمینه ساخت الگوهای طراحی وب سایت و اپلیکیشن ارتقاء دهید.
الگوهای طراحی و یا همان “وایرفریم ها” بخش ضروری پروسه طراحی سایت و یا اپلیکیشن ها می باشند. این الگو ها اگر به طور متناسبی برای طراحی انتخاب و ساخته شوند، می توانند به شما کمک کنند تا دریابید که چه مواردی در کدام مکان ها می تواند بهترین کاربرد را داشته باشد و هم چنین شما را قادر می سازد تا محتواهایی را تنظیم کنید و روی طراحی خود تمرکز داشته باشید.
زمانی که الگوهای طراحی سایت با دقت ساخته شوند، می توانند راه را برای شما هموار سازند. این الگو ها می توانند تکمیل کننده پروژه های طراحی وب سایتی باشند که به درستی انجام نشده اند. با در نظر داشتن این موضوع در ادامه می توانید به 10 توصیه ای که به شما ارائه می شود، دقت داشته باشید تا مهارت های ساخت الگوهای طراحی وب سایت تان را ارتقاء دهید.
توصیه هایی که در این مقاله قرار دارد شما را روی پروژه طراحی وبسایت متمرکز نگاه می دارد تا به این وسیله بتوانید از کاربرد و موثر بودن پروژه خود اطمینان حاصل کنید.
 

  1. ساخت الگوهای طراحی وب سایت خود را با پیش طراحی آغاز نمایید.

طراحی سایت,در حالی که ایده بسیار خوبی می باشد که مستقیم به سراغ ابزار الگوسازی طراحی وب سایت خود بروید، پیش طراحی کردن الگوهای مد نظر تان نمی تواند وقت زیادی را بگیرد و به شما کمک می کند تا یک نقشه کلی برای ادامه راه خود داشته باشید.
 

  1. صرفه نظر کردن از عامل رنگ در طراحی سایت

طراحی سایت,هدف الگوهای طراحی وب سایت این می باشد که محتواها، صفحات و عوامل ظاهری را کنار بگذارید و تنها به کاربردی بودن وب سایت و یا اپلیکیشن فکر کنید. اضافه کردن هر عاملی به طراحی، مانند رنگ باعث می شود تا شما از این هدف دور شوید و نتوانید به آن چه که می خواهید دست یابید.
 

  1. باید طراحی الگوها را ساده بسازید.

طراحی سایت,نباید الگوهای طراحی وب سایت تان را پیچیده بسازید. آن ها را ساده طراحی کنید تا به شما این امکان را بدهند که روی هدف های مهم متمرکز شوید و از عوامل حواس پرتی به درو باشید. الگوهای طراحی وب سایت باید به طور واضحی، کاربرد و موثر بودن اپلیکیشن و یا طراحی وب سایت تان را توضیح دهند. شما نیازی ندارید وارد جزئیات شوید و به این وسیله بر مخاطب خود تاثیر بگذارید. به یاد داشته باشید که این موضوع باعث می شود تا هدف اصلی الگوهای طراحی رابط های کاربری را درک نکنید و مسیر را به صورت اشتباهی پیش روید.
 

  1. از نمونه داده های ساده ای استفاده نمایید.

طراحی سایت,انتخاب نمونه داده های ضعیف می تواند باعث از بین رفتن الگو طراحی شود. در حالی که شما نیاز ندارید تا الگوی طراحی سایت و یا اپلیکیشن خود را شلوغ سازید، باید از همان اندک داده هایی که به الگوی خود می افزاید اطمینان یابید که بسیار مرتبط و کاربردی می باشند.
 

  1. زمانی که نیاز است، از حاشیه نویسی نیز به کار ببرید.

طراحی سایت,همیشه راهنمایی های طراحان و برنامه نویسان در طراحی باعث می شود تا یک وب سایت یا   اپلیکیشن پایدار بماند. اگر می خواهید تا این راهنمایی ها به سادگی خوانده و درک شوند، باید زمانی که نیاز است و در جایی که مناسب می باشد، از حاشیه نویسی کمک بگیرید.
 

  1. از یک سیستم شبکه ای کمک بگیرید و یا از کادر ها و باکس ها در طراحی وب سایت تان بهره بگیرید

طراحی سایت,یک تکنیک جالب برای ساخت الگوهای طرای وب سایت این می باشد که از سیستم های شبکه ای و یا طرح بندی های کادری استفاده نمایید. استفاده از این مورد باعث می شود تا شما به راحتی و به سرعت بتوانید اجزای متفاوت طراحی را به سادگی و به صورت ساختاری طبقه بندی نمایید.
 

  1. ساخت سبک ها و نشانه هایی که بارها مورد استفاده قرار بگیرد.

طراحی سایت,خیلی از نرم افزارها و طراحی وب سایت ها از الگوها استفاده می کنند، تنها به این دلیل که می توانند بارها از سبک ها و سمبل های موجود در آن بهره ببرند.
 

  1. استفاده از ابزار مناسب برای ساخت الگوهای طراحی سایت و یا اپلیکیشن

طراحی سایت,در رابطه با اپلیکیشن ها، ابزارهای بسیاری در دسترس می باشد که می توانید به کمک آن الگوهای طراحی را بسازید. برخی از آن ها مخصوصا برای ساخت الگوها ساخته شده است و برخی دیگر به این منظور به وجود نیامده اند. در این جا تنها به نام بردن ابزارهای مشهور بسنده می کنیم:

  • SKETCH یکی از بهترین ابزارها در این زمینه می باشد. این برنامه به طراحان، امکاناتی را ارائه می دهد که به راحتی می توانند کار خود را انجام دهند.
  • AFFINITY DESIGNER یک ابزار طراحی برداری است که تقریبا هر چیزی که برای ساخت الگوها نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد.
  • PENCIL PROJECT یک ابزار رایگان با منبع آزاد است که در سیستم عامل هایی مانند IOS،DOJO و غیره پشتیبانی می شود. شما از این مورد برای طراحی کردن الگوها برای وب سایت و اپلیکیشن دسک تاپ نیز می توانید بهره ببرید.

 

  1. نوع الگوی طراحی مورد نظر خود را شناسایی کنید.

طراحی سایت,باید به این موضوع واقف باشید که ما دو نوع الگو برای طراحی سایت و یا اپلیکیشن پیش رو داریم: الگوهای کامل و الگوهای نیمه کامل.
الگوهای نیمه کامل باعث می شود تا شروع ساخت الگو برای طراحی تان آسان و پر سرعت باشد. هدف این گونه الگوها تنها این می باشد که ساخت الگوهای طراحی تان را آغاز کنید و دست به کار شوید. این در حالی است که الگوهای کامل، جزئیات بیشتری را در اختیارتان قرار می دهند، اگر چه انواع رنگ ها را در اختیارتان نمی گذارند. در برخی مواقع تنها یک یا چند رنگ در این الگوها در اختیارتان قرار می گیرد.
 

  1. بازخورد ها و واکنش هایی را در رابطه با کاربردی بودن الگوهای طراحی دریافت کنید

طراحی سایت,یکی از مزایای استفاده از الگوهای طراحی وب سایت این می باشد که ساخت الگو ها، زمان بسیار کمی را از شما طلب می کند. هم چنین الگوها می توانند در پروسه طراحی نیز با دیگران به اشتراک گذاشته شوند. از این رو آن ها به راحتی می توانند نظرات و بازخوردهای خود را ارائه دهند.
 
الگوهای طراحی وب سایت و یا اپلیکیشن نباید مانع پیشرفت و پیشروی شما در این زمینه شوند. این الگوها تنها یک قدم از پروسه ساخت و طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری محسوب می شوند.

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت ارزان در اصفهان
طراحی سایت ارزان
طراحی سایت در اصفهان
طراحی سایت پوشش
اصفهان سایت