سازماندهی طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت
طراحی سایت
طراحی سایت.سازماندهی کردن طراحی سایت . همیشه زمانی که در یک تیم و یا یک گروه کار می کنید، اداره و مدیریت و سازمان دهی کردن پروژه بسیار چالش برانگیز می باشد. زمانی که بحث پروژه های طراحی سایت می شود، این موضوع حاد تر می شود.
وقتی که افراد مختلف با تخصص و خصوصیت های گوناگون در یک تیم کنار همدیگر قرار می گیرند، موردی که چالش برانگیز می شود این است که باید این افراد با همکاری و متناسب با یکدیگر کار کنند. از این رو، ضروری است تا تیم طراحی وب سایتی را گرد هم آوریم که بسیار با هم مطابقت می یابند و تفاوت در تخصص شان این همکاری را بر هم نمی زند.
بیشتر مدیران نقش های مهم و برجسته ای دارند و در بخش های مختلفی از یک پروژه همکاری می کنند، و تنها به ارتباطات مشتریان وب سایت، برنامه ریزی، طرح جدول زمانی، ارائه طراحی وب سایت، کیفیت سنجی و حتی مدیریت محتوا محدود نمی شود. این سیر عظیم مسئولیت ها، بخش حیرت انگیز از نقش آن ها می باشد. به علاوه، هر بخش پروژه منحصر به فرد است و از این رو هیچ دو طراحی وب سایتی به هم شبیه نیست.
از این رو باید با پروژه های شرکت طراحی وب سایتی که نیاز به کار تیمی و گروهی دارد، چه باید بکنیم؟ در این مقاله 9 توصیه کاربردی را به شما ارائه می داریم که می توانید به کمک آن ها تیم طراحان خود را سازمان دهی کنید (فرقی ندارد که آن ها چه مسئولیتی را بر دوش دارند).
 

1.هنر الویت بندی در پروژه طراحی وب سایت.

طراحی سایت.برخی از پروژه ها طراحی سخت تر از پروژه های دیگر می باشند. برای این که در این زمینه سردرگم نشوید، مهم ترین وظایف و عملکرد های پروژه را قبل از شروع، برای خود مشخص نمایید. راز موجود در این زمینه این می باشد که وظایف واجب و ضروری اندکی را مشخص نمایید و سعی کنید ابتدا، روی آن موارد کار کنید تا کامل شوند. زمانی که برای تیم طراحی خود یک مدت زمان مشخصی را معین می کنید، باعث می شود تا هر روز ساختار و هدف مشخصی داشته باشند و به خوبی در پروسه طراحی عمل کنند. این مورد یک راه خوبی برای غلبه کردن بر پروژه های طراحی وب سایت می باشد. سپس، وظایف و عملکرهایی را کامل و اجرا کنید که در خارج از شرکت رواج دارد، مانند عکاسی کردن حرفه ای و یا موادری که اغلب به دست فراموشی سپرده می شود.
تعریف کردن مهم ترین وظایف یا به اصطلاح MITS، به تیم طراحان وب این امکان را می دهد تا برای هر روز خود برنامه و هدف داشته باشند، و این موضوع خیلی بهتر از این می باشد که هر عملکردی که در مسیرشان قرار می گیرند را بدون هدف انجام دهند.
 

  1. از یک ابزار مدیریتی پروژه طراحی وب سایت بهره بگیرید.

طراحی سایت.هیچ چیز بدتر از این نمی باشد که از ابزارهای ارتباطی مختلفی استفاده کنید، پیام هایی را در این جا و آن جا ارسال کنید و به مراتب باعث شوید که خیلی از اعضای تیم طراحی تان در طول پروژه دچار ابهاماتی شوند. سعی کنید که در زمان اختصاص یافته به همکاری و کار تیمی خود صرفه جویی کنید و تلاش نمایید تا دریابید که چه نیاز هایی در مرحله بعدی پروژه طراحی وب سایت وجود دارد و یا پروژه باید به چه سمت و جهتی پیش رود. واقعا، استفاده از ابزارهای مدیریت پروژه باعث می شود تا خلقیت ها به نحو موثری در پروژه طراحی به وجود بیایند.
ترفندی که در این میان وجود دارد این می باشد که تصمیم بگیرید که چه ابزار مدیریت پروژه ای برای شما مناسب می باشد. این روزها انواع مختلفی از این قبیل نرم افزار ها وجود دارد و بنابراین دامنه انتخابی شما بسیار وسیع می باشد. سعی کنید در این زمینه اندکی تحقیق کنید و برخی از آن ها را امتحان نمایید تا دریابید که کدام ابزار مدیریت پروژه برای شما و تیم طراحی تان مناسب می باشد.
 

  1. سعی کنید همه اعضای تیم را در یک مسیر کنار هم نگاه دارید.

طراحی سایت.زمانی که بحث ایجاد هماهنگی در پروژه طراحی وب سایت می شود، اطلاعات بسیار نقش کلیدی را دارند. عبارت رایج “هرچه ساده تر، بهتر” در این شرایط کارساز نمی باشد. اگر می خواهید تا پروژه طراحی سایت تان به درستی و به موقع عمل کند، سعی کنید به تک تک اعضای تیم تان تا جایی که می توانید اطلاعات بدهید. به این روش طراحان وب سایت شما، زمان خود را صرف موارد بیهوده نمی کنند.
از همه مهم تر، سعی کنید که به اعضای گروه خود اطلاعات یکسانی دهید. به این ترتیب شما از درگیری ها و اشتباهات بسیاری در تیم خود ممانعت به عمل می آورید. سعی کنید تمامی نیاز ها، مایحتاج ها، قوانین و فرصت های محدودی که وجود دارد را برای آن ها مشخص کنید، خواهید دید که تیم طراحی تان از شما برای این روند متشکر خواهند بود.
 

  1. یک جدول زمانی واقعی را برای پروژه طراحی وب سایت خود مشخص کنید.

مشتریان همه کاره می باشند و ما اغلب همه کار می کنیم تا آن ها را راضی نگه داریم. در هر صورت، مشخص نمودن یک بازه زمانی غیر واقعی و مسخره برای تکمیل پروژه طراحی وب سایت، ایده خوبی نمی باشد. انتظار نداشته باشید تا یک وب سایت قدرتمند و یا لگاریتمی در عرض 24 ساعت به طور کامل طراحی شود. همه اعضای تیم طراحی وب سایت زمانی را نیاز دارند تا خلاقیت های خود را نشان دهند، ایده های نابی را ارائه دهند، پیش طراحی و طراحی کنند و در نهایت بهترین نتایج را به وجود بیاورند. به جای این که شرایط سخت و بحرانی را در تیم طراحی خود به وجود بیاورید، به مشتریان وب سایت خود ارزش زمان ساخت طراحی خلاقانه را آموزش دهید.
 

  1. دریافت بازخوردها و واکنش ها، کلیدی و بسیار مهم می باشند.

طراحی سایت.واکنش ها و یا انتقادات سازنده برای ایجاد شاهکارها در طراحی وب سایت، گزینه کلیدی می باشند. برای این که این بازخورد ها عملی و سازنده شوند، تمامی اعضای تیم طراحی باید از این که نظرات خود را بیان می کنند، احساس امنیت نمایند.
مدیر پروژه طراحی سایت نیاز دارد تا خیلی واضح و روشن و صریح درباره چیزهایی که دوست دارد و یا ندارد و درباره طراحی های مورد نظر خود، صحبت به میان بیاورد. به عبارت دیگر، اعضای تیم طراحی باید از بیان اینکه آن چه در ذهن خود دارند، احساس راحتی کنند و این احساس را به دست بیاروند که حرف های آن ها شنیده می شود. بازخوردها و انتقادات و نظرات سازنده همگی مربوط به احترام به نظرات و رعایت عدالت درباره آن ها می باشد. این روش بسیار عالی برای جلوگیری از خستگی و ناامیدی در تیم طراحی سایت می باشد و باعث می شود تا روحیه کار کردن در تیم بالا رود و بازدهی در پروژه افزایش یابد.
 

  1. استاندارد سازی.

طراحی سایت.استاندارد سازی به نظر نمی رسد که به خلاقیت در پروژه طراحی وب سایت کمکی کند، اما زمانی که تصورات باید به مرحله بهره برداری برسند، بسیار اهمیت دارد و تاثیر گذار می باشد. تعاملات نامناسب، سبک کاری ناپایدار و کار کردن اعضای گروه از راه دور می تواند مانع ایجاد خلاقیت و پیشرفت در پروژه طراحی سایت شود.
نام های فایل و پروسه طراحی به شیوه استاندارد می تواند تعاملات شگرف و سریعی را ایجاد کند و باعث به وجود آمدن خلاقیت هایی می شود. توجه به نام گذاری ویژه و پروسه کاری در پروژه، به تک تک اعضای تیم طراحی کمک می کند تا فایل ها را در جای مناسب خود قرار دهند و آن ها را به عنوان بخشی از وظایف خود تکمیل کنند.
 

  1. گروه بندی کردن وظایف و عملکرد های مربوطه.

طراحی سایت.گروه بندی کردن عملکرد های مربوطه و شبیه به هم می تواند تضمین بازدهی پروژه طراحی وب سایت باشد، مخصوصا زمانی که روتین و پروسه کاری خسته کننده به نظر می رسد و روند پروژه مختل می شود. در هر صورت 20 تا 30 دقیقه از وقت خود را بگذارید و سعی کنید که وظایف مشابه را گروه بندی کنید. شما در این صورت می توانید روی وظایف مهم در طراحی وب سایت بیشتر تمرکز کنید و از حواس پرتی ها به دور باشید.
 

  1. اجازه دهید تا طراحان وب سایت انرژی و روحیه کاری خود را ارتقاء دهند.

طراحی سایت.هر شخص طراحی به صورت متفاوتی کار می کند. برخی ترجیح می دهند در شب و دیر وقت کار کنند و برخی هم بهترین تلاش و خلاقیت خود را می توانند در اوایل صبح بروز دهند. بهترین خلاقیت ها به ندرت بر اساس ساعت کاری 9 تا 5 ایجاد می شود. اگر می توانید، حتما به اعضای تیم خود اجازه دهید تا در ساعاتی که انرژی داشته و می توانند خلاق باشند (ساعت های خلاقیت) روی پروژه و وظایف خود کار کنند. آن ها را تشویق کنید تا به ریتم کاری خود دقت کنند و مشاهده نمایند که چگونه کار می کنند و برنامه ریزی نمایند که چگونه در زمان های خلاقیت شان، وظایف چالش برانگیز را انجام دهند.
 

  1. از ابزارهای جانبی استفاده نمایید.

طراحی سایت.برای آن که بیشتر در این زمینه پیش برویم، از نرم افزارهای جانبی و فرعی گرافیکی استفاده نمایید. ترفندی که در این میان وجود دارد این می باشد که فضای نرم افزار را برای خود شخصی سازی کنید تا نوع طراحی که اعضای تیم تان به صورت منظم و طبق برنامه ریزی انجام می دهند را منعکس سازد. یکی از مواردی که باعث صرفه حویی در زمان می شود، ساخت الگوهای برای اجرای چندین باره طراحی و ساخت آرشیوی از فایل های گرافیکی مانند آیکون، فونت و بافت طراحی می باشد.
 

نتیجه گیری.

طراحی سایت.زمانی که تیم طراحی وب سایت به درستی و در یک مسیر مشخص کار کنند، روی نتایج نهایی پروژه تاثیر شگرفی دارد. بنابراین، شاد ساختن و منظم و سازمان دهی کردن اعضای تیم طراحی سایت، ضرورتی برای موفقیت در شرکت ها و استدیو های طراحی دیجیتالی می باشد. از یک ابزار مدیریت پروژه مناسبی استفاده کنید و توصیه هایی که در این مقاله بیان شد را به کار ببندید. با این اوصاف، بهترین راه برای بهبود روند کاری تان این می باشد که از اعضای تیم طراحی خود درباره مسائلی که آن ها را نگران می کند، سوالاتی بپرسید و از آن ها درخواست کنید تا نظرات خود را ارائه دهند.

طراحی سایت

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت

طراحی سایت
طراحی سایت پوشش
ایران سایت
طراحی وب