طراحی سایت بر اساس اصول سئو می باشد

0
1340
طراحی سایت در اصفهان

یکی از نکات مهمی که در طراحی سایت باید به آن توجه ویژه ای شود، طراحی سایت بر اساس اصول سئو می باشد. این امر علاوه بر در نظرگرفتن بازدید کنندگان ، اهمیت خاصی برای موتور های جستجو داده است ، بکارگیری و پایه ریزی سایت از ابتدا باید بر اساس اصول سئو بوده و نکات سئو سایت در طراحی سایت با روش های نوین بکار گرفته شوند. از آنجایی که الگوریتم های موتور های جستجو روز به روز در حال تغییر است و هر الگوریتم حساسیت خاصی برای برخی از ویژگی های سایت دارد، این تغییرات باید زیر ذره بین طراحان سایت بوده و ببا تغییر الگوریتم های موتور های جستجو ، سیاست های سئو سایت خود را تغییر داده و خود را بروز نگه دارند.
استفاده از کد به جای آیکون تصاویر
تصاویر در طراحی سایت اهمیت خاصی دارند. از یک طرف باعث جذابیت سایت و ترغیب بازدیدکنندگان شده و از طرف دیگر باعث پایین آمدن سرعت لود سایت می شوند که این امر اصلا برای سئو سایت مناسب نیست.بهترین راه برای حل این مشکل استفاده از کد برای ساختن آیکون ها و تصاویر می باشد. این کار علاوه بر حفظ جذابت سایت باعث روان تر شدن آن نیز می شود. باید به این نکته هم توجه داشته باشید که نمی توان به جای هر عکسی از کد استفاده کرد و باید تصاویر را قبل از استفاده استاندارد سازی کرد.
امروزه با فراگیر شدن استفاده از تبلت ها و موبایل های هوشمند، آمار نشان دهنده ی این امر است که اکثر وب گردی ها از این طریق انجام می شوند. طراحی سایت ریسپانسیو ( طراحی سایت واکنش گرا) تقریبا به یکی از ملزومات در ساخت سایت شده است، سازگاری آن ها با انواع صفحات نمایشی در ابعاد و اندازه های مختلف است.
استفاده از استاندارد های طراحی سایت
اگر طراحی سایت ما بر اساس استاندارد های موجود و جدید باشد ، دیگر نگران خرابی سایت ، از کار افتادگی سریع ، بروز خطا های لود شدن و سایر مشکلات این چنینی نخواهیم بود. استفاده از استاندارد های طراحی سایت به ما این امکان را می دهد تا سایت ما روان بوده و سازگاری کاملی با موتور های جستجو داشته باشد.
جهت طراحی سایت در اصفهان با ما تماس بگیرید