طراحی وب سایت ریسپانسیو

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت
با کمک این منابع آموزشی طراحی وب ریسپانسیو، سایت های شما از نمای بهینه ای در هر ابزاری برخوردار می شود.
طراحی وب سایت ریسپانسیو خیلی سریع به عنوان یک شیوه هوشمندانه برای ساخت وب سایت ها شناخته شده است. این که به چه میزان از آن استفاده کنید، بستگی به شما دارد. اما یک چیز برای اطمینان وجود دارد: این موضوع اساسا صنعت و حرفه وب سایت ها را تغییر می دهد و بر عملکرد های بی شمار و ابزارهای زیادی تاثیر می گذارد.
طراحی ریسپانسیو این روزها نسبت به گذشته آسان تر شده است، زیرا این روزها ابزارهای بسیاری وجود دارد که در این زمینه به شما کمک می کنند. در این مقاله چندی از بهترین منابع را به شما معرفی می کنیم که شما را در ساختن و طراحی کردن وب سایت هایی که به خوبی کار کند و در هر ابزاری به نظر عالی بیاید، یاری خواهند کرد.
 

1.CODROPS FLEXBOX REFERENCE

راهنمایی های کامل توسط SARA SOUEIDEN
 
طراحی سایتاین راهنمای کامل FLEXBOX توسط SARA SOUEIDEN نوشته شده است. این ناشر برای توانایی در توضیح دادن مفاهیم به نحوی که به راحتی قابل درک است و نیازی به تمرکز روی جزئیات ندارد، مشهور می باشد. این منبع آموزشی به طور مکرر بروزرسانی می شود و از این رو بهترین منبع برای بازگشتن دوباره و دوباره شما در مواقع نیاز می باشد.
 

2.STACKS: FLEXBOX FOR SKETCH

از توانایی های موجود در FLEXBOX در مرحله پیش طراحی وب سایت های تان بهره بگیرید.
 
طراحی سایتSTACKS، به عنوان بخشی از پلاگین طرح بندی اتوماتیک، روشی را برای شما مهیا می کند تا از تکنولوژی FLEXBOX در مرحله پیش طراحی سایت خود بدون استفاده از CSS بهره بگیرید. این مقاله توضیح می دهد که شما چگونه می توانید از تکنیک قدرتمند این ابزار برای ساخت و طراحی وب سایت ریسپانسیو خود استفاده نمایید.
 

3.A CRASH COURSE IN TECHNICAL RWD

در این منبع می توانید پایه های ساخت و طراحی سایت ریسپانسیو را دریابید.
 
JERRY CAO وبلاگی را به وجود آورده است که دارای اطلاعات مفید بسیار زیادی به صورت مقاله های کوتاه و لذت بخش می باشد.
 

  1. CREATE FLEXIBLE LAYOUTS WITH SUSY AND BREAKPOINT

SASS EXTENTIONS منبعی است که به شما راه هایی را پیشنهاد می دهد که می توانید از طرحی وب سایت ریسپانسیو خود مراقبت کنید.
 
طراحی سایتاگر نمی خواهید از یک الگوی طراحی برای ساخت وب سایت ریسپانسیو استفاده کنید،SASS EXTENTION بهترین راه حل در این زمینه می باشد. این مورد به شما راه هایی را پیشنهاد می کند که به راحتی توسط آن ها می توانید وب سایت ریسپانسیو خود را به وجود بیاورید و روی کاربردی بودن طراحی سایت خود تمرکز کنید.
 

  1. HOW TO CRATE RESPONSIVE GUIDES IN ADOBE XD

ADOBE EXPERIENCE DESIGN یک ابزار برای تجربه کاربری و نمونه سازی طراحی می باشد.
 
اگر می خواهید ADOBE EXPERIENCE را امتحان نمایید، در این منبع، موارد آموزشی بسیاری وجود دارد که باعث می شود تا به راحتی کار طراحی سایت ریسپانسیو خود را شروع نمایید. در این ابزار یک ویدئویی وجود دارد که مرحله به مرحله نحو کار را به شما توضیح می دهد.
 

  1. THE WEB DESIGNER, S GUID TO FLEXBOX

با FLEXBOX طراحی سایت ریسپانسیو خود را شروع کنید.
 
طراحی سایتآیا تا به حال از FLEXBOX برای شروع کار طراحی سایت ریسپانسیو خود استفاده کرده اید؟ در این منبع آموزشی ساخته WES BOS، راهنمایی های کاملی برای مفاهیم اصلی در این زمینه برای شما مهیا شده است که درک همه جانبه ای از هر چیزی که نیاز دارید تا در طراحی وب سایت ریسپانسیو به کار ببندید، به شما ارائه می دهد.
 

7.CSS AT BBC SPORT

CSS سبک برای یک وب سایت ریسپانسیو بزرگ.
 
طراحی سایتاین مورد یک منبع آموزشی مخصوص برای طراحی سایت ریسپانسیو نمی باشد، اما موارد بسیاری در این باره در این منبع وجود دارد که می توانید یاد بگیرید. در این پست، ناشر سعی نموده است تا چگونگی این که CSS در وب سایت BBC SPORT به کار برده شده است را به طور مفصل توضیح می دهد. در این وب سایت سعی شده است که پایه ها و مبانی CSS در این وب سایت عظیم، تنها در کمتر از 9 کیلو بایت به کار رود. چگونگی این روند مطمئنا برای شما شگفت انگیز خواهد بود.
 

8.STICKY FOOTER- 5 WAYS

STICKY FOOTERS 5 WAYS نوشته CHRIS COYIER
 
فوتر های پایدار و ثابت در طراحی وب سایت ها باید به اندازه کافی ساده باشد، درست است؟ متاسفانه نه. دستیابی به فوتر ثابت در سمت راست هر ابزاری، از آن چه که شما فکر می کنید سخت تر می باشد. خوشبختانه CHRIS COYIER 5 ترفندی را در این مقاله به شما معرفی می کند که به کمک آن می توانید از CALC()، حاشیه های منفی و شبکه در طراحی وب سایت ریسپانسیو خود استفاده نمایید.
 

  1. ADAPTING TO INPUT

اطمینان حاصل نمایید که وب سایت ریسپانسیو شما می تواند در هر گونه ابزاری نمایان شود.
 
طراحی وب سایت ریپسانسیو فقط درباره این نیست که نمایش صفحات مختلف وب سایت تان را در هر ابزاری ممکن سازید، باید صفحات وب سایت تان از نظر عملکردی نیز در هر ابزاری به خوبی اجرا شوند و این موضوع مستلزم این می باشد که وب سایت ریسپانسیو در مطابقت یافتن با ورودی های ابزارها بسیار عالی عمل کند، جایی که دسک تاپ ها صفحه های لمسی دارند و تلفن ها دارای کیبورد می باشند. این مقاله توسط JASON GRIGSBY در CLOUD FOUR نوشته شده است که دارای توصیه های بسیار عالی می باشد.
 

  1. OUR BEST PRACTICES ARE KILLING MOBILE WEB PERFORMANCE

باید اجرای وب سایت ها در گوشی های همراه نیز ملاحظه شود.
 
طراحی سایتاگر بدون ملاحضات مواردی را به کار ببندیم، ممکن است عملکردهای وب سایت ما که در دسک تاپ به خوبی اجرا می شوند، در گوشی همراه به خوبی جواب ندهند. این مقاله باعث می شود تا درباره این که چگونه باید وب سایت خود را در گوشی همراه به صورت کاملا کاربردی و عالی اجرا نمایید، بی اندیشید و تصمیمات مهمی در این زمینه بگیرید.

طراحی سایت

 
طراحی سایت ارزان

طراحی سایت

طراحی سایت
طراحی سایت پوشش
ایران سایت
طراحی وب