عکس های رایگان

طراحی سایت درایران

طراحی سایت مدرن

طراحی سایت شخصی
طراحی سایت و تبلیغات

طراحی سایت ،

بهینه سازی سایت

عکس های رایگان
عکس های رایگان

عکس های رایگان . عکسها مهم ترین المان ظاهری در طراحی سایت بشمار می‌روند بطوریکه توجه عمده کاربران در نگاه اول به تصاویر شما در سایت تان معطوف می شود. از این رو توجه به انتخاب موارد مناسب، با کیفیت و زیبا می تواند به بهبود تجربه کاربری سایت یا فروشگاه شما بسیار کمک کند.
پیدا کردن تصاویر برای طراحان گرافیک اما دغدغه‌ی بزرگی محسوب می شود. چرا که در عین وجود تعداد بسیار زیاد تصاویر در سطح اینترنت، تنها بخشی از آنها قابلیت استفاده برای کار گرافیک یا وب را دارند.
کیفیت پایین، محدودیت های فرهنگی، حق کپی رایت محفوظ و عدم دسترسی به بانک های دانلود عکس اورجینال مثل شاتر استوک یا GettyImages تنها بخشی از موانع پیش روی طراحان برای استفاده از تصاویر مناسب و با کیفیت هستند.
گاهی ممکن است طرح های خلاقانه شما هم تحت شعاع این محدودیت ها قرار بگیرند و به اندازه ای که باید به چشم نیایند… خب باید بگوییم دیگر نگران نباشید. در وبلاگ وبزی به شما سایت های رایگانی را معرفی می کنیم که بی نهایت تصویر در دسته بندی های گوناگون بصورت استوک یا وکتور در اختیار تان قرار می‌دهد و دست تان را به شکل شگفت انگیزی در طراحی باز می گذارد 🙂
با ما همراه باشید.

شماره یک – Negative Space

 

عکس های رایگان
عکس های رایگان

Negative Space هر هفته عکسهای جدیدی را بصورت رایگان ارائه می دهد. تمام عکس های آن بدون محدودیت حق کپی رایت به اشتراک گذاشته می شود، به این معنی که می توانید بدون دغدغه از آنها استفاده کنید.
در این سایت هر تصویری وجود دارد. از معماری گرفته تا تکنولوژی و مجموعه ای از تصاویر که به طور مداوم در حال گسترش هستند. بهترین قسمت این سایت بخش فیلتر کردن تصاویر است که براساس دسته بندی، کیفیت، رنگ بندی و ….قابل مرتب شدن هستند.
 
 

شماره دو – PicJumbo

 

عکس های رایگان
عکس های رایگان

 
نیاز به تصاویر رایگان برای طراحی وب سایت یا پست وبلاگ دارید؟ picjumbo را حتما یک نگاه بیاندازید.
با عکس های جدیدی که روزانه اضافه می شوند، انتخاب گسترده ای از تصاویر با کیفیت بالا متناسب با انواع موضوعات مختلف وجود دارد.
همچنین بخش های پیشرفته تر و تصاویر اختصاصی هم برای آژانس های تبلیغاتی به صورت اشتراک ویژه در نظر گرفته شده است.
 

شماره سه – StockSnap

 

عکس های رایگان
عکس های رایگان

 
اگر به دنبال تصاویر معمولی و متداول هستید، StockSnap اصلا بدرد شما نمی خورد 🙂
این وب سایت دارای تصاویر جالب و متفاوتی است که می توانید خلاقیت خودتان را بوسلیه آنها نشان دهید و طرح های یونیک و زیبایی خلق کنید!

شماره چهار –  Life of pix 

 

عکس های رایگان
عکس های رایگان

 
عکس های ارائه شده در این سایت با وضوح بالا و توسط آژانس تبلیغاتی Leeroy در کانادا تهیه می شوند که شبکه بزرگی از برترین عکاسان کانادایی است. تمام تصاویر به صورت عمومی هستند و برای استفاده شخصی و تجاری در دسترس همه قرار گرفته اند.
همچنین این کمپانی محتوا های ویدیو رایگان را هم در کنار دیگر مطالب برای شما فراهم کرده که مانند تصاویر، محتوای ویدئو حاوی محدودیت های کپی رایت نیست و می تواند به راحتی برای طراحی های خودتان استفاده کنید.

شماره پنج – ISO Republic

 

عکس های رایگان
عکس های رایگان

 
سایت ISO Republic ارائه دهنده تصاویر با کیفیت بالا برای طراحان، وبلاگ نویسان، صفحه آرایان و … می باشد
تصاویری که باعث می شود در یک نگاه نظر کاربران به سمت کارهای شما جلب شود.

طراحی سایت
شرکت طراحی سایت
بزرگترین شرکت تبلیغاتی
بزرگترین شرکت تبلیغاتی در ایران
تیزر تبلیغاتی
کاتالوگ
کارت ویزیت
 انواع هدایای تبلیغاتی