چگونه می توان فروش خوب تبلیغاتی داشت؟

طراحی سایت درایران

طراحی سایت مدرن

طراحی سایت شخصی
طراحی سایت و تبلیغات

طراحی سایت ،

بهینه سازی سایت

فروش خوب تبلیغاتی

روش خوب تبلیغاتی . در زمینه  بازاریای و تبلیغات ، واژه ” فروش نرم” به رویکرد فروش و ارتباط کار آمد با مشتریان وب سایت اشاره می کند. شما در این زمینه ، نباید مشتری سایت را وادار کنید تا سریعا و در همان لحظه کالای مد نظر خود را خریداری کند. بلکه شما باید به آن ها فرصت دهید تا راجع به خرید یا نخریدن آن کالا تصمیم بگیرند. در بعضی مواقع ما از اصل “فروش نرم” استفاده کرده واز  طریق آن، استفاده خاص از کالای مورد نظر را نشان می دهیم و اطلاعات را در وب سایت خود قرار نمی دهیم.

زمانی که شما فروش نرم یا سخت دارید ،کاملا مشخص است که باید سناریویی ایجاد کنید تا از طریق آن ، بتوانید پیشنهادات موثری را به کاربران وب سایت خود نیز ارائه دهید. فروش نرم حقیقتی است که با توجه به آن ، شما می توانید با مشتری ارتباط برقرار کنید. این نوع اصول ، بسیار موفق می باشند. چرا که شما زمان خود را برای رفع  نیاز های مشتریان سایت خود اختصاص می دهید. این موضوع به خدمات یا محصولات مربوط نیست ، بلکه  نیاز های مشتریان سایت ، خواسته های آن ها را متمایز از دیگران ، مورد توجه قرار می دهد.

فروش نرم ، مفعوم جدیدی نیست. زمانی که شما نشانه های درستی از مارک های تجاری خود را در وب سایت قرار می دهید ، فروش نرم ، به صورت چشمگیری ظاهر می شود. استفاده از این تاکتیک ها در زمینه تجارت باید به صورت هوشمندانه صورت گیرد. نکته مورد توجه در این نوع فروش ها ، نوع استفاده و طراحی آن ها می باشد.

فروش نرم ، نظریه ی جدیدی نیست و در وب سایت های کوچک به شدت درخشیده است. زمانی که مارک های تجاری ، وارد رقابت جدیدی می شوند ،  مشتریان ، وب سایت و app ها جدیدی از تلفن های هوشمند خریداری کرده که در بازار رقابت بسیار مهم می باشند. طراحان و توسعه دهندگان وب سایت درگیر در این فرآیند ها ، به دنبال راه جدیدی هستند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده  و بدون داشتن فروشی سخت و اجباری ، آن ها را به سمت خود بکشانند.

در این مقاله طراحی سایت از سلسله مقاله های طراحی وب سایت و بازاریابی توسط وب سایت که در شرکت طراحی سایت اطلس وب برای شما فراهم شده است قصد داریم تا شما خوانندگان عزیر و حتی طراحان وب سایت را با رعایت این قوانین و اصول آشنا نماییم تا در نهایت فروش خود را از طریق وب سایت نیز افزایش دهید.

در این جا یک سری نمونه برای شما نشان می دهیم:

BURBERRY KISSES

طراحی سایت .در وب سایت Burberry Kisses کاربران سایت قادر هستند تا نوشته های خود را با برچسب های خوب و جذاب ارسال کنند. اگر شما webcam دارید ، خود می توانید این برچسب ها را ارسال کنید. این موضوع میلیون ها نفر و کاربران وب سایت را در رسانه های اجتماعی به سمت خود جذب کرد و آن ها از این فرآیند  ، برای طراحی مارک های تجاری خود استفاده می کنند.  Burberry Kisses، زمینه ای را  ایجاد می کند که برای مشتریان وب سایت مفید است.  چرا که آن ها ، از احساسات شخصی در نوشتن های عاشقانه خود استفاده می کنند. این کار خیلی رومانتیک ، لذت بخش و جذاب است. تشخیص اسم در کار ما بسیار مهم است و فردی که نام این وب سایت را می بیند ، به سرعت مجذوب آن می شود. این ایده مربوط به مارک تجاری ، تنها به معنای خرید محصول نیست ، بلکه در هر زمان به درد ما می خورد.

EVIAN’S BABY&ME

طراحی سایت .Evian ، آبی بی رنگ و بدون کربونات. بسیاری از افراد مسیر تبلیغاتی خود را به سمت نکات تازه ، طبیعی و بسیار دوستانه پیش می برند و از مارک های تجاری آبی استفاده می کنند. Evian ، در زمینه تبلیغاتی وارد شد  و رقابت بسیار چشمگیری ایجاد کرد. راستی فراموش کردیم راجع به آب صحبت کنیم. Evian ، رقابت زنده ای را ایجاد کرد و کودکان را به سمت خود کشید. او رتبه اول را به خود اختصاص داد و به روش های مختلفی در سراسر دنیا توسعه یافت. از همان شروع  با ویدئویی وارد بازار شد و حالا app هایی دارد بسیار جالب می باشند. این app ها به شما اجازه می دهند تا از خودتان عکس بگیرید و آن را تبدبل به تصویری کودکانه کنید. افراد تصاویر مورد دلخواه خود را در همه شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته و دیگران را به چالش می کشند. واقعا جالب است.

DWAYNE WADE DRIVEN APP

آقای Dwayne Wade ، این روز ها به نسبت محبوب می باشد. او ، فردی است که 3 بار در رقابت های NBA شرکت کرده و یکی از جالب ترین سری های NBA Finals را بازی کرد. او زمان هوشمند و بسیار استراتژیکی را برای طراحی این app اختصاص داد. این app شامل مهارت های بسکتبال و پرورش اندام می باشد که همیشه یک سری امور روزمره دارد و شما را به خوبی در جهت این فرآیند قرار می دهد. این برنامه فقط در iTune Stores قابل دسترس است و هزینه پرداختی آن ، 3.99 دلار می باشد. افراد کاملا می توانند آن چه  که Wade  انجام داده است را درک کنند. او مارک تجاری خود را می فروشد. طراحی app بسیار مفید است و نه تنها طرفداران خاص خودش را دارد ، بلکه جذابیت خاصی را برای مشتریان خود به همراه می آورد. زمانی که شما نوع پرورش اندام را انتخاب می کنید ، به مطالب بیشتری دست می یابید که شما را تا حد مربی گری پیش می برد. Wade مارک تجاری خود را طراحی کرد.

DOVE REAL BEAUTY SKETCHES

طراحی سایت . اگر شما تا به حال فرصت نکردید تا هر یک از ویدئوهای ما را تماشا کنید ، باید این نکته را به شما خاطر نشان کنم که ما تا چه حد در مقایسه  با رقبا توانسته ایم  بسیار منحصر به فرد و متمایز بدرخشیم. هرچند که شما در آخر به حرف ما می رسید. Dove ، بسیار هوشمندانه ، برای مارک های تجاری خود ، پیام هایی را در نظر گرفته که مستقیما شما را به آن چه که می خواهید سوق می دهد . این نوع رقابت های “Real Beauty” ، در طراحی مارک های تجاری و برقراری ارتباطی قوی با مشتریان نقش  بسیار مهمی را بازی می کنند. چرا که شما در این زمان می توانید آن ها را به خوبی بشناسید. اگر شما خانمی را ببینید که  تا به حال او را در زندگی خود ندیده اید ، همانند Dove Real Beauty Campaign بسیار شگرف زده خواهید شد.

GUMULON BY STRIDE GUM

طراحی سایت .من نمی توانم به شما بگویم که  آدامس جویدن ، چقدر لذت دارد. اوربیت در بازار رقابت ، بسیار درخشیده است. آیا تا به حال در مورد آدامس جویدن فکر کردید؟Stride، یک app طراحی کرد. این app ، یک نوع  بازی است. هر کسی عاشق بازی است. افراد دانلود های زیادی انجام داده و از App Store و Google Play را خریداری می کنند. نکته جالب این بازی این است که از دوربین جلو استفاده می کند تا  از آدامس جویدن شما فیلم بگیرد. علت این کار چیست؟ آدامس جویدن ، حرکت شخصیت شما را در بازی نشان می دهد. این  مفهوم ، بسیار دوست داشتنی و جالب بوده و افراد را معتاد خود می کند. “Stride Gum” ، لزوما در همه جا وجود ندارد و شامل مارک تجاری است که به روشی نو آورانه و بازی خنده داربا افراد ارتباط برقرار می کند.

نتیجه گیری

طراحی سایت .همه ی این پروژه ها ، با فروش واقعی محصولات کاری ندارند ، اما شما از طریق آن ها می توانید محصول , خدمات مورد نظر خود را مشاهده کنید. این پروژه ها ،app  ها و سایت های کوچکی را طراحی کرده که از طریق آن ها می توانید محصولات و خدمات خود را به مشتریان عرضه کنید و مارک تجاری خود را ارتقا دهید.

طراحی وب سایتی که در آن فروش نرم وجود داشته باشد بسیار حائز اهمیت است و بسیار هوشمندانه تر از طراحی یک بروشور یا آگهی می باشد. این نوع طراحی ها بسیار آموزنده  می باشند و شما از طریق آن ها می توانید با مارک تجاری و مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

بهینه سازی سایت
طراحی سایت
شرکت طراحی سایت
بزرگترین شرکت تبلیغاتی
بزرگترین شرکت تبلیغاتی در ایران
تیزر تبلیغاتی
کاتالوگ
کارت ویزیت
 انواع هدایای تبلیغاتی