محتوای مهیج و جذاب یک وب سایت ، مانند امپراطور و پادشاه عمل می کند

0
1261
وب سایت
وب سایت

محتوای مهیج و جذاب یک وب سایت ، مانند امپراطور و پادشاه عمل می کند

 یک مفهوم که به اندازه کافی نمی توانیم روی آن تمرکز و تاکید داشته باشیم این است که، محتوای مهیج و جذاب یک وب سایت چقدر اهمیت دارد. در این پست، ما تنها به معنای” محتوا مهیج و جذاب وب سایت” صحبت می کنیم و قوانین و اصول ساده ای را بیان می کنیم که توضیح می دهد چگونه محتواهایی را برای وب سایت بسازید که بسیار مهیج و جذاب باشد و مخاطبان وب سایت عاشق آن باشند.

محتوای مهیج و جذاب وب سایت چیست؟

محتوای مهیج و جذاب وب سایت در اشکال، اندازه و رسانه های گوناگون ظاهر می شود. در وب سایت تان، مخصوصا در صفحه اصلی، این امر می تواند یک شرح و توصیفی واضح و مختصر درباره تجارت تان باشد. در PINTEREST، می تواند یک تصویر باورنکردنی یا یک عکس الهام بخش باشد. در وبلاگ تان، این امر می تواند اطلاعات ارزشمندی باشد که می توانید در پست ها قرار دهید تا به مشتریان خود آموزش هایی را ارئه دهید. و در صفحات اساسی وب سایت تان، می تواند یک ویدئو YOU TUBE یا VIMEO باشد که در این ویدئو ها اشاراتی به شرکت و تجارت تان دارد. در معنای واقعی، محتواهای مهیج و جذاب، هر چیزی است که شما می سازید و بهترین وجه هم اجرا می شود و برای مشتریان تان جالب و متناسب است و آن ها را به وب سایت و تجارت تان جلب می کند. اگر این محتواهای مهیج وب سایت، همان موارد بهینه سازی شده توسط مرورگرها یا موتورهای جستجو باشد، پس تجارت شما در سکوی موفقیت قرار دارد!

چگونه محتواهای جذاب و مهیجی برای وب سایت خود بسازم؟

با محتواهای با کیفیت و ترکیبی از هنر و تخصص، اغلب می توانید به کلید موفقیت این ماجرا دست یابید. در حالی که ما تمام راه هایی که محتواهای جذاب و مهیج را می سازد، امتحان نکرده ایم، ما تنها به یک راه و روش بسنده می کنیم تا تاثیر بسزایی بر مخاطبان وب سایت بگذاریم: نوشتن! به کارگیری یک نویسنده منحصر به فرد  اغلب اولین قدم می باشد و می تواند نتایج بسیار عالی را برای تان فراهم آورد. یک نویسنده که مهارت زیادی در زبان انگلیسی دارد و می تواند توسط به کارگیری کلمات ویژه، ماهرانه صحبت کند، یک مورد بسیار قدرتمندی در وب سایت تان محسوب می شود. داشتن توانایی نوشتن متن های فوق العاده و عالی برای وب سایت، در حالیکه خوانندگان اندکی وجود دارد، یک گنجینه نایاب در نظر گرفته می شود. در حالی که این مورد می تواند بسیار ارزشمند باشد، هیچ جایگزینی برای این چنین منابع در وب سایت تان وجود نخواهد داشت. در ادامه 4 قانون ساده وجود دارد تا زمانی که محتواهای جذاب و مهیج می سازید، آن ها را در ذهن خود داشته باشید:

  • مخاطبان وب سایت خود را بشناسید
  • توجه مخاطبان وب سایت خود را جلب کنید
  • محتوای وب سایت را ساده بسازید
  • از مخاطبان وب سایت تان دوری نجویید

مخاطبان وب سایت خود را بشناسید

درباره استراتژی های بازاریابی 101 صحبت کنید؛ ما بارها در این باره از پیش صحبت کرده بودیم، اما درک مخاطبان مورد نظر وب سایت تان، یک کلید اساسی در ساخت محتواهای مربوط و مناسب در یک وب سایت است. جلب کردن مخاطبان به وب سایت و به رسانه های اجتماعی که در محتواهای وب سایت تان قرار دارد، دقیقا چیزی است که می تواند مشتریان را برای مدت زمان طولانی به وب سایت تان وابسته نگاه دارد. مخاطبان مورد نظر سایت تان، در مرکز هویت برند تان قرار دارند، و هرچیزی که به وجود می آورید باید متناسب با مخاطبان مورد نظرتان ساخته شود- بدون هیچ استثنایی.

توجه مخاطبان وب سایت تان را جلب کنید

محتوا وب سایت تان را ساده و مختصر بسازید- مخاطبان وب سایت تان را با اطلاعات زیاد و صفحات مملو از متن ها، از دست ندهید. مهیا کردن اطلاعات واضح که برای درک نیز آسان است، باید به عنوان معیار اصلی در وب سایت ملاحضه شود. به همین روش، وب سایتی را طراحی نکنید که یا چیزی برای گفتن ندارد یا متن های بسیار ضعیفی دارد. مشتریان وب سایت تان را با اطلاعات مفید تشویق کنید و این امر برای شما هم مسرت بخش و نتیجه بخش خواهد بود- اگر اطلاعات در وب سایت تان ساده، مختصر و قابل دسترس است، شما باید از توضیح دادن برخی موارد مربوط به وب سایت تان در پشت تلفن دوری  کنید، چون نیازی به این کار ندارید. برای جلب توجه شان، شما نیاز خواهید داشت تا محتواهایی را بسازید که با مخاطبان مورد نظر وب سایت تان متناسب و مربوط می باشد- آن ها مشتریان وب سایت کنونی و آینده تان و احتمالا  هم طرفداران برند تان می باشند.

محتوا های وب سایت را ساده بسازید

سعی نکنید تا مخاطبان وب سایت خود را به فکر وا دارید- لغات تخصصی و مرموز که نیاز به افشاگری و توضیح دارد، راهی نیست که در وب سایت تان پیش بگیرید. حتی اگر مخاطبان وب سایت تان در حقیقت حرفه ای و متخصص هستند، خیلی محتوا را گنگ نسازید. تنها مخاطبان وب سایت و نیازهای شان را قبل از رفتن به مرحله بعد، در نظر داشته باشید. هرگز نیاز نیست تا یک بخش از تجارت یا محتوای وب سایت تان را پیچیده سازید.

سخنانی درباره کلمات کلیدی وب سایت تان

زمانی که GOOGLE راه اندازی شد، کلمات به سرعت در اینترنت گسترش یافتند و کلمات کلیدی و SEO جزو مواردی در گذشته محسوب می شوند. با تمام این وجود، کلمات کلیدی و SEO هنوز پا برجا و عالی هستند. آخرین اخبار اقتصادی اخیر  GOOGLE را چک کنید تا بیشتر متوجه این امر شوید. کلمات کلیدی هنوز هم جزء قدرتمند مرورگرها هستند که جستجوهای مرورگرها را به سمت وب سایت شما سوق می دهند. سرپرست بخش وبلاگ نویسان رسانه اجتماعی، جناب آقای  DEMIAN FARNWORTH می فرماید:” اگر شما روی نوشتن نسخه و محتوای واضح، مختصر و جذاب وب سایت ها تمرکز کنید، طبیعتا کلمات کلیدی مربوط به وب سایت تان ساخته می شود. شما طبیعتا موادری را برای موتورهای جستجو یا همان مرورگرها می نویسید.” در حالی که استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی هم نباید به کار رود، اما چیزی هم نیست که در طراحی وب سایت، آن را نادیده بگیرید.

نتبجه گیری

حرفه ساخت محتواهای مهیج و جذاب، به درک عمیقی از مخاطبان مورد نظر وب سایت تان و ترکیبی از هنر و تکنیک نیاز دارد. همان طور که موتورهای جستجو عاشق محتواهای جدید هستند که اغلب ساخته می شود، پس اهمیت این موضوع هم نیز بالا می رود. این موضوع در SEO وب سایت تان نیز نتیجه می دهد. از این رو، این موضوع را به عنوان یک قسمت ضروری در ارزشمند و متناسب ساختن محتوای وب سایت تان، در نظر بگیرید. استفاده از این قوانین که درباره استراتژی بازاریابی است، باعث می شود که ارتباط جذاب و مستحکمی را با مشتریان وب سایت تان داشته باشید.

منبع : گلد وب