نمونه کار طراحی سایت

به عنوان یک طراح من فکر می کنم که ما همگی سختی هایی را در رابطه با ایجاد و ساخت موارد شخصی تجربه کرده ایم که یکی از این موارد، نمونه کارهای آنلاین می باشد. شما از این که ساعت های متمادی را در فتوشاپ صرف کنید، خسته شده اید و موارد و گزینه های مختلفی را امتحان کرده اید و بعد از دو ماه متوجه شده اید که صفحه هوم شما هم چنان "تحت ساخته شدن و راه اندازی" می باشد.

0
1453
نمونه کار طراحی سایت
نمونه کار طراحی سایت

نمونه کار طراحی سایت

طراحی سایت درایران

طراحی سایت مدرن

طراحی سایت شخصی
طراحی سایت و تبلیغات

طراحی سایت ،

طراحی سایت ،به عنوان یک طراح من فکر می کنم که ما همگی سختی هایی را در رابطه با ایجاد و ساخت موارد شخصی تجربه کرده ایم که یکی از این موارد، نمونه کارهای آنلاین می باشد. شما از این که ساعت های متمادی را در فتوشاپ صرف کنید، خسته شده اید و موارد و گزینه های مختلفی را امتحان کرده اید و بعد از دو ماه متوجه شده اید که صفحه هوم شما هم چنان “تحت ساخته شدن و راه اندازی” می باشد.این مورد شاید برای هر کسی روی نداده باشد، اما برای من و مشتریان من این مورد یک چالش واقعی محسوب می شود و به این دلیل است که امروز می خواهم با شما مواردی را به اشتراک بگذارم که می توانید یک نمونه کار آنلاین شخصی را بهتر بسازید.

هدف وب سایت های نمونه کارهای آنلاین چیست؟

قبل از این که به سراغ فتوشاپ بروید و ایده های جالبی را از خود بروز دهید، با هسته و نقطه مرکزی تجارت تان شروع نمایید. مانند دیگر پروژه های طراحی سایتتان، شما در این جا نیز نیاز دارید تا اهدافی را برای خود مشخص نمایید.

  • آیا می خواهید تا محصولاتی را به فروش برسانید؟
  • آیا می خواهید تا محصولات تان را به سادگی در معرض نمایش قرار دهید؟
  • آیا می خواهید شناخته شوید؟
  • آیا می خواهید تا به مخاطبین تان آموزش هایی را ارائه دهید؟

 
طراحی سایت ،در این مقاله مثال های اندکی وجود دارد و شما نباید ضرورتا یک مورد از آن ها را برگزینید. ایده خوب ممکن است این باشد که اهدافی که در نظر دارید و می خواهید مطابق با آن ها در طراحی سایت نمونه کار خود پیش روید را روی کاغذ بیاورید و ارزش هایی را به آن ها عرضه دارید. در شرایط من، این موارد به این ترتیب خواهد بود: فروش محصولات (0/5)، نمایش محصولات (2/5)، شناخته شدن (2/5)، به کارگیری من (1/5).
شاید این مورد عجیب و غریب به نظر برسد، اما هدف اصلی سایت نمونه کار شخصی من این نمی باشد که اشخاص از من استفاده کرده و من را برای پروژه های طراحی سایت شان انتخاب کنند. در شرایط من، 90 درصد از درخواست ها و پروژه هایی که دریافت می کنم، از طریق DRIBBBLE می باشد، از این رو تصمیم گرفتم تا در این سایت بیشتر روی نشان دادن موارد مورد علاقه خود تمرکز نمایم.

الگوسازی

حالا شما مثال هایی را در این زمینه مشاهده نمودید، احتمالا بخواهید تا طراحی مجدد وب سایت نمونه کارتان را آغاز کنید. خوب است، اما هنوز برنامه فتوشاپ را باز نکنید. در عوض، خودکار و کاغذی را بر دارید.
مدت زمانی را برای خود مشخص کنید؛ به عنوان مثال یک ساعت و تمامی مواردی که به ذهن تان می آید را پیش طراحی کنید. حتی زمانی که فکر می کنید که بعد از 30 دقیقه این کار را انجام داده اید، ادامه دهید و پیش روید. هیچ چیزی در این مرحله زشت و زننده و یا انجام نشده نمی باشد. 20 نوع طرح بندی متفاوت را در این مرحله برای خود هدف گذاری کنید.
طراحی سایت ،(توجه داشته باشید که این موارد، الگوسازی های کاملی نمی باشند، اما هم چنان می توانند به عنوان پیش طراحی هایی در نظر گرفته شوند).
بعد از این جلسه ارائه ایده های ناب، زمان این می باشد که پیش طراحی ها را فیلتر نماییم و الگویی را برای سایت مورد نظر مان بسازیم. از جایی که این انتخاب ها شخصی می باشند، نمی توانم به شما اصول ها و قوانینی را در این زمینه ارائه دهم، اما توصیه هایی را می توانم با شما به اشتراک بگذارم.

  • واضح و شفاف و صریح باشید. نباید این وب سایت نمونه کارتان به قدری سخت باشد که مخاطبین متوجه نشوند که شما چه کاری را انجام می دهید. اطمینان حاصل کنید که اولین تاثیر بسیار شفاف و جذاب می باشد.
  • انتخاب هایی را انجام دهید. به عنوان یک طراح وب سایت احتمالا بسیار توسعه یافته می باشید. اما این مورد به این معنا نمی باشد که نیاز دارید تا هر چیزی که در گذشته انجام داده اید را در سایت تان در معرض نمایش بگذارید. نقاط قدرت خود را در پروژه های بی نظیر تان در این وب سایت نمایان سازید.
  • روی محصولات تان تمرکز کنید. به غیر از این که شما واقعا بخواهید تا هویت برندتان را نشان دهید، من فکر می کنم که بهترین ایده می باشد تا طراحی سایت خود را مینیمالیست و ساده نگاه دارید. این مورد مانند یک گالری هنر می باشد، شما نمی خواهید که برای جلب توجه بیشتر نمایشگاهی از پروژه ها را به جای کارهای واقعی و هنری تان در معرض نمایش بگذارید، درست است؟

برنامه نویسی یا طراحی

در نهایت زمان این می باشد که وارد دنیای دیجیتال شوید! دلیل این که من ذکر می کنم که برنامه نویسی و طراحی سایت باید بسیار ساده باشند، این است که هر طراح وب سایتی نمی داند که چگونه باید برنامه نویسی انجام دهد. اگر هم این چنین نمی باشد و مهارت هایی را در برنامه نویسی دارید، فتوشاپ را فراموش کرده و دست به کار شوید.
از جایی که شما از قبل دارای الگوی منسجمی تا این مرحله می باشید، با تنطیم برنامه نویسی برای مطابقت دادن با عملکرد های موجود، شروع نمایید. از بعد و جنبه شخصی، حتی اگر در گذشته یک الگو برای سایت نمونه کار خود در بر داشته باشم، هم چنان مواردی را در فتوشاپ تغییر داده و اصلاح می نمایم.
طراحی سایت ،به این دلیل می باشد که من توصیه می کنم که در ابتدا با ساخت الگوسازی شروع کنید. نه تنها این مورد من را در مسیر درستی قرار می دهد، بلکه باعث صرفه جویی در زمان من نیز می شود، زیرا من در حالی که در فتوشاپ کار می کنم، برنامه نویسی هایی را نیز تغییر داده و اصلاح می کنم.

اصلاح و انتشار

این مورد آخرین گزینه است که در این مقاله بیان می نمایم، اما چیزی از ارزش آن کم نمی شود. باید نمونه کار خود را هر چه سریع تر آنلاین کنید. تا زمانی که دارای یک پایه قوی و خوبی باشید، شما می توانید صفحات سایت خود را در سطوح بالاتری بهینه سازی کنید. شاید هنوز مورد خوبی باشد که وب سایت نمونه کار خود را بهینه سازی کرده و ارتقاء می دهید، از این رو شما می توانید واقعا نظر بازدیدکنندگان تان را به خود جلب کنید و آن ها را با خود همراه سازید.
“من توضیحات کاملی از پروژه ها را اضافه کردم، این بروزرسانی ها را در این جا مشاهده کنید”.
“شما می توانید آخرین سری مجموعه آیکون های من را به طور مستقیم از وب سایت نمونه کار من خریداری نمایید”.
“عملکرد های بروزرسانی شده اسکرول ها، شما چه فکر می کنید؟”
این مورد مانند صاحب شدن یک خانه ای می باشد که شما از قبل خریداری کردید. این مورد هیچ گاه پایانی ندارد، اما شما تا زمانی که خانه را تکمیل نکردید، کسی را دعوت نمی کنید، درست می گویم؟
طراحی سایت ،در نهایت باید بگویم که داشتن نمونه کار آنلاین، جزو موارد ضروری است که هر طراح دیجیتالی باید داشته باشد. این مورد مانند اثبات کردن خودتان در زمینه  کاری تان می باشد. داشتن نمونه کار آنلاین سبب می شود تا قدرت تان را در پروژه های طراحی نشان دهید و بهتر و بیشتر بتوانید نظرات مخاطبین و کاربران تان را جلب نمایید و از این رو شاید بر بازدهی تجارت تان و یا به طورکلی درآمد تان، تاثیر بسزایی داشته باشید.
مشتاقانه دوست دارم تا تفکرات و ایده های تان را درباره تنظیم و ساخت وب سایت های نمونه کار بشنوم. ممکن است توصیه های بیشتر و تجربه های شگفت انگیزی را داشته باشید که بخواهید با ما به اشتراک بگذارید. از این که در بخش کامنت و نظرات، لینک وب سایت نمونه کارتان را برای من قرار دهید، احساس راحتی کنید، من همیشه مشتاق و علاقه مند به الهام گرفتن می باشم.

طراحی سایت در اصفهان 
طراحی سایت
شرکت طراحی سایت
بزرگترین شرکت تبلیغاتی
بزرگترین شرکت تبلیغاتی در ایران
تیزر تبلیغاتی
کاتالوگ
کارت ویزیت
چاپ انواع هدایای تبلیغاتی
المان های طراحی سایت
طراحی وب سایت ورد پرس