روش های نگه داری طولانی مدت مراجعه کنندگان در سایت

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت,به طور معمولی میزان افرادی که یک صفحه از وب سایت را بازدید کرده و سپس از سایت خارج می شوند، بین 30 تا 50 درصد می باشد. اما اگر از من بپرسید، 20 تا 30 درصد از این افراد نیز می تواند نشانگر فرصتی باشد تا به مشتریان سایت دسترسی پیدا کرد و تجربه کاربری شگرفی را برای آن ها مهیا نمایید. در این مقاله 12 توصیه وجود دارد که می توانید در این زمینه به کار ببرید تا به موفقیت در تجارت و وب سایت خود دست یابید.

1.طراحی وب سایت خود را مرتب بسازید.

طراحی سایت,ما در عصر 1996 زندگی نمی کنیم. از این رو اگر طراحی سایت شما هم چنان مملو از تصاویر انیمیشنی، ویژگی هاس مفرط طراحی و یا دیگر مواردی است که طراحیرا شلوغ نموده است، زمان این است تا وب سایت خود را مجددا طراحی کنید. بر اساس گفته TONY HAILE، رئیس CHARTBEAT، شما تنها 15 ثانیه فرصت دارید تا بازدیدکننده جدید وب سایت را متقاعد کنید تا در وب سایت شما بیشتر بمانند و نظرشان را جلب کنید.

2.تنوع فونت را در طراحی وب سایت کاهش دهید.

طراحی سایت,شمار فونت هایی که استفاده می کنید را باید در طراحی سایت خود کاهش دهید. اگر بیش از 2 یا 3 نوع فونت در صفحه اصلی سایت خود استفاده کنید، باعث سردرگمی کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت می شوید. به یاد داشته باشید که اگر شمار فونت ها در طراحی سایت تان از تنوع کمتری برخودار باشد، طراحی مدرن تری خواهید داشت.

3.از اندازه فونت بزرگ تری در طراحی وب سایت خود استفاده کنید.

طراحی سایت,اندازه فونت ها ممکن است بر میزان ماندگاری مخاطبین وب سایت تان تاثیر داشته باشد. این موضوع در مقاله ای در  SMASHING MAGAZINE به طور مفصل توضیح داده شده است: “هر چیزی کمتر از 16 پیکسل در طراحی وب سایت، اشتباه است”.

4.استفاده از موارد بصری در میان محتوای وب سایت

طراحی سایت,اندازه و شمار فونت های بسیار مهم می باشند، اما موضوعی که بیش از این موارد اهمیت دارد، استفاده از موارد بصری در میان محتوای متنی سایت می باشد. می توانید با اضافه کردن تیترها و زیر فصل هایی نیز باعث شوید خواندن متن های وب سایت برای بازدیدکنندگان ساده شود.

5.اضافه کردن تصاویری از اشخاص واقعی در طراحی وب سایت.

طراحی سایت,MEDELIA ART تست A/B را روی تصاویر هنرمندان (عرصه نقاشی) موجود در صفحه HOME سایت خود اجرا نمود. نتیجه چه بود؟ افزایش میزان مخاطبین وب سایت به بیش از 95 درصد رسید. این میزان تنها به دلیل استفاده از چهره اشخاص واقعی در وب سایت پدید آمد.

به طور خلاصه: مردم دوست دارند تا به چهره های اشخاص واقعی نگاه کنند و به این ترتیب به طراحی سایت مورد نظر بیشتر اعتماد می کنند و برای مدت بیشتری در وب سایت می مانند.

6. تصاویر وب سایت خود را ارتقاء دهید.

طراحی سایت,شاید استفاده از تصاویر اشخاص در تمام مکان های طراحی سایت و یا در تمامی وب سایت ها امکان پذیر نباشد، اما این موضوع به این دلیل نیست که به سمت استفاده از تصاویر استوک و تکراری روی بیاورید. ابزارهایی مانند CANVA و PICMONKEY به راحتی می توانند روی تصاویر سایت شما تسلط داشته و آن ها را متناسب با طراحی وب سایت تان شخصی سازی کنند، به این ترتیب شما تاثیرات شگرفی را در میزان مخاطبین وب سایت خود مشاهده خواهید کرد.

7. افزودن آمارها در طراحی وب سایت.

طراحی سایت,زمانی که آمارهایی را به محتوای وب سایت خود می افزاید، مورد جالبی روی می دهد: مردم بیشتر به سایت شما اعتماد می کنند، البته فرقی ندارد که این داده ها درباره چه چیزی باشند. به این ترتیب شما بهتر می توانید نظر بازدیدکنندگان را جلب کرده و آن ها را برای مدت زمان طولانی تری در وب سایت خود نگاه دارید.

8. استفاده از سوالاتی که باعث ایجاد واکنش هایی از سوی کاربران و بازدیدکنندگان سایت می شود.

طراحی سایت,تشویق بازدیدکنندگان به ارائه نظرات، راه آسانی برای بهبود میزان مخاطبین وب سایت می باشد، زیرا باعث می شود تا آن ها به صفحات دیگر سایت نیز هدایت شده و به جستجوی مطالب بیشتری باشند.

می توانید پست ها و مقاله های سایت خود را با سوالاتی به پایان برسانید که باعث می شود تا بازدیدکنندگان نظراتی را ارسال کنند.

9. دو یا سه لینک درونی را در محتوای اصلی سایت خود قرار دهید.

طراحی سایت,دلیل خروج خیلی از بازدیدکنندگان وب سایت این است که در صفحه اصلی سایت، مطلب مورد نظر خود را یافته و سپس دکمه بازگشت را می زنند و از سایت خارج می شوند. می توانید با قرار دادن دو یا سه لینک درونی در محتوای اصلی سایت و در پست های وبلاگ تان، این مورد را کاهش دهید و باعث شوید تا بازدیدکنندگان برای مدت زمان بیشتری در وب سایت شما بمانند.

10.باز نمودن لینک های خروجی در پنجره ای جدید.

طراحی سایت,این امر باعث می شود تا بازدیدگنندگان از وب سایت شما خارج نشوند و هم چنین باعث می شود تا آن ها مدت زمان بیشتری را در وب سایت شما صرف کنند. باید توجه بازدیدکنندگان را به محتوای سایت خود جلب کنید و در صورت استفاده از لینک خارجی، باز شدن آن را در صفحه ای دیگری ممکن بسازید.

11.استفاده از پنجره های خروجی.

طراحی سایت,اگر هیچ یک از موارد بالا باعث نشد تا بازدیدکنندگان برای مدت زمان طولانی تری در وب سایت شما باقی بمانند و یا به مشتری سایت شما تبدیل شوند، می توانید از پنجره های خروجی استفاده کنید که هنگام خروج کاربران از وب سایت، ظاهر می شود و پیشنهاد های ویژه ای به آن ها ارائه می دهد. این امر حدود 13 درصد میزان مشتریان وب سایت را افزایش می دهد.

12. داستانی را تعریف کنید.

طراحی سایت,اگر باز هم توسط موارد بالا با شکست مواجه شدید، می توانید از روش قدیمی به کار ببرید. نه تنها بازگو کردن داستان در وب سایت باعث تمایز طراحی سایت فروشگاهی شما با سایر رقیبان می شود، بلکه باعث افزایش فروش محصولات و سرویس های سایت نیز می شود. این امر هم چنین باعث می شود تا بازدیدکنندگان مدت زمان بیشتری را در وب سایت شما حضور داشته باشند و به احتمال زیاد به مشتریان سایت تان تبدیل شوند.

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت ارزان در اصفهان
طراحی سایت ارزان
طراحی سایت در اصفهان
طراحی سایت پوشش
اصفهان سایت