گام هایی برای ایجاد یک تجربه ی دیجیتال زیبا

0
1184
طراحی سایت
طراحی سایت

گام هایی برای ایجاد یک تجربه ی دیجیتال زیبا

طراحی وب سایت در اصفهان:

طراحی سایت, به منظور موثر بودن طراحی وب سایت در اصفهان ها نیاز به طراحی وب سایت چند منظوره داریم. آنها نیاز دارند مثل یک خانه ساخته و طراحی شوند: حفاظت در برابر عناصر، ارائه یک فضای راحت با ذخیره سازی کافی ، رفع نیازهای اساسی و غیره. وب سایت شما باید به گونه ای طراحی شود که خرید کاربران را بهبود بخشد ، و دارای تعامل مناسب جهت حفظ مشتریان شما باشد. علم و روانشناسی همراه با هنر است. تیم شما باید روی عناصری تمرکز کند که به ایجاد یک تجربه ی تعاملی مستقیم با مخاطبان کمک می کنند.در اینجا قدمهایی وجود دارد که با دنبال کردن آن ها کاربر می تواند تجربه ی آنلاین را داشته باشد. 

 1. تمرکز بر کاربر، نه افراد خریدار

طراحی سایت,افراد خریدار در درجه اول به طراحی پیام های بازاریابی و کپی آگهی دقت می کنند. برای ایجاد یک تجربه ی ایده آل برای کاربر ، لازم نیست که حتما بدانید که “مشتری لیزا” چه چیزی  را به طور خاص دوست دارد و یا از چه چیزهایی دوری می جوید .با این شرایط، شما نیاز دارید با نوع کاربری که مورد هدف قرار می دهید آشنایی پیدا کنید و همچنین از چگونگی خرید و استفاده از دستگاه ها و محصولاتی که خریداری می کنند مطلع باشید.این تجربه را با نوع کاربر به جای افراد خریدار امتحان کنید.
 

  1. تجربه های ساده ی درست

احساس مشتریان باید فورا درگیر شود. رابط کاربری خود را همیشه ساده و در محیط شفاف و باز نگه دارید.این کار باعث می شود کاربران را به کشف وب سایت دعوت کند و همچنین باعث می شود که کاربران مطالب مورد نیاز خود را در فضایی به دور از وجود طرح های به هم ریخته و گزینه های رقابتی پیدا کنند.
 

 3. طراحی مانند قیمت فیشر

هنگامی که شما در حال ایجاد یک تجربه ی کاربری هستید، چیزی که احساس می کنید این است که انگار در حال تعامل با قیمت های فیشر برای رسیدن به هدف هستید. این به این معنی است که عناصر بزرگ را با طرح های ساده می توانید سفارش دهید، و واضح است حتی یک کودک هم می تواند از این طراحی سر در بیاورد و از آن استفاده کند.  این نوع تجربه بر روی هر دستگاهی به خوبی کار می کند ، به خصوص در تلفن همراه که در آن عناصر بزرگتر برای ناوبری آسان تر وجود دارد.
 

4. طراحی برای املاک

طراحی سایت املاک واقعی محدود هر زمان که می خواهید یک تجربه ی کاربر ایجاد کنید، باید از خودتان بپرسید که چگونه می توانم آن را در تلفن همراه عملیاتی کنم. این برنامه روی گوشی های هوشمند و همچنین روی تبلت چگونه کار می کند؟ اگر در حال طراحی بر روی دسکتاپ باشید، باید دقت کنید که برنامه چگونه در محیط تلفن همراه ترجمه می شود. شما می توانید یک تجربه بهتر را ضمانت کنید اگر از ابتدا طراحی سایت خود را مبتنی بر کاربران تلفن همراه پایه گذاری کنید چون در این صورت از سازگاری و جذابیت تجربه اطمینان بیشتری حاصل می کنید.
 

5. به احساسات خود اعتماد نکنید

هرگز فرض نکنید که تجربه کاربری تان به سادگی کامل و بی نقص است بلکه شما باید تمام مراحل آن را خودتان در یک محیط یک بار تست کنید.شما یا تیم شما یک  تجربه ی کاربری طراحی شده را ممکن است بسیار متفاوت تر از یک مشتری ببینید.همیشه تجربه را با خارجی ها تست کنید. تعدادی از خدمات وجود دارد که با آن ها می توان تجربه کاربری را با مصرف کنندگان واقعی امتحان کرد. نظرات، پاسخ ها و فعالیت های آن ها در طول تعامل با سایت و / یا برنامه را ثبت می کنید و با این کار شما می توانید نظرات را مرور کنید و تغییرات لازم را اعمال نمایید.
 

6. ترکیب مطالب

مردم به روش های مختلف مشغول می شوند، و برخی از آن ها به انواع محتوا نسبت به  دیگران بهتر پاسخ می دهند. از طریق آزمایش، شما می توانید تعادل درست را بین جذابیت ویدئو و یا انیمیشن، تصاویر و مطالب نوشته شده در صفحات محصول و وبلاگ ها پیدا کنید.در ادامه ی روند اصلاح، تنوع و تست مطالب خود را با مخاطبان ببینید که چگونه تغییرات در سطوح محتوا باعث تغییر اشتغال می شود.شما ممکن است تصاویر استاتیکی که کمتر موثر است را از این طریق کشف کنید، اما انیمیشن و فیلم زنده در میان مخاطبان هدف برنده هستند.
 

7. ایجاد آواز کپی

شاید شما برای کپی برخی از روش ها تحت فشار قرار گیرید. اگر شما از حداقل کپی و یا محتوای فرم طولانی استفاده کنید،باید مطمئن شوید که آن روش قانع کننده و درگیر کننده ی مخاطبینتان است یا خیر.هر کلمه باید با یک هدف همراه باشد تا بتوان به سمت چشم انداز مورد نظر حرکت کرد.
 

8. ادغام اجتماعی

این روش برای مخاطبان ترویج محصولات، کمک به محتوا (مانند بررسی افکار) و تعامل با دیگر مشتریان را آسان می کند. سایت آمازون این کار را از طریق پرسش و پاسخ بخش نظر خود انجام می دهد. اثبات اجتماعی راه طولانی را به سوی بهبود تعامل و تبدیل مشتریان آینده نگر طی خواهد کرد.
 

  1. تجربه ی فردی

طراحی سایت,این که به مشتریان اجازه داده شود نظر خود را در سایت بیان کنند به آن ها احساس ارزشمند بودن دست می دهد . با این روند مشتریان با ثبت نظر فردی خود از خریدی که داشته اند به مشتریان دیگری که به بخش نظرات مراجعه می کنند کمک می کنند تا بهتر بتوانند تصمیم گیری کنند.
 

10. سفارشی سازی

پیشنهاد سفارشی سازی به هر شکل بخش بزرگی از تجربه شخصی کاربر و برای هر مشتری هم جذاب است. ممکن است یک کاربر برای سفارشی کردن تجربه بصری خود از سایت (مانند گزینه های طرح بندی و عناصر داشبورد در یک فضای آنلاین) برای خرید محصولات استفاده کند.

طراحی سایت,سئو,بهینه سازی سایت در گوگل

منبع :گلدوب