Airbnb

طراحی سایت در اصفهان

 . Airbnbاگر شما سری به شبکه های اجتماعی بزنید، 100% نمی توانید از دست Airbnb رهایی یابید. Airbnb، یک رد یاب جهانی است که مجددا به صورت a brand new logo طراحی شده است.

طراحی سایت,اسم رسمی این لوگو ، Belo  می باشد. طراحان این لوگو تمایل دارند تا لوگوی طراحی شده خود را در سطح جهان مشهور کنند. اما مارکی که واقها در سطح جهان ، شهرت یافته و همه افراد آن را می شناسند، نایک است که یک نماد جهانی به شکل تیک دارد. شرکت اپل هم ، از میوه سیب برای جهانی کردن مارک تجاری و نمادین خود استفاده کرده است.

DesignStudio ، لوگوی جدیدی است که در لندن طراحی شده است و پیشرفت زیادی داشته است و برای برنامه های بازی sega طراحی شده است. علیرغم این مسئله، طراحان ای لوگو ، از طراحی جدید آن در Twitter، پرده برداری کردند.

این مارک تجاری به درد همه شرکت ها می خورد و هر تجارتی می تواند از این مارک تجاری برای محصولات و خدمات خود استفاده کند. نکته قابل توجه در طراحی این لوگو این است که هر فردی می تواند نظر متفاوتی راجع به آن داشته باشد. االبته این مارک، پدیده جدیدی نیست و خیلی ساده طراحی شده است. یاهو هم همین ویژگی را دارد و وب سایت ، بسیار نوآورانه و خلاقانه ای است که احساسات هر کسی را به وجد می آورد و هرکس در این دنیا ، به راحتی می تواند با این وب سایت ارتباط برقرار کند.

اما واقعا چرا بسیاری از افراد جذب این مارک تجاری که  ظاهری زیبا  دارد ، می شوند؟ علت این امر این است که چشم انسان، یک عضو بسیار عجیبی است و بیشتر از آنچه که نمود پیدا می کند، همه چیز را میبیند. مثلا افراد مذهبی، شمایل الگوی مذهبی خود را بر روی نان ها تجسم می کنند. مثلا وقتی افراد، بازی قهرمان تیم های مود نظر خود را تماشا می کنند، اصلا کاری به بازی ایشان نداشته و همه چیز را از چشم خود زیبا می بینند. حتی ممکن است که بازیکن مورد علاقه آن ها، اصلا خوب بازی نکند.

طراحی سایت,شما طراحان وب سایت باید همیشه به این نکته توجه داشته باشید که قضاوت افراد به چشم آن هاست و کاربران وب سایت، طراحی ها را فقط با دید خود قضاوت می کنند. طراحی جدید مارک تجاری Airbnb ، بسیار چشمگیر است و طراحان این لوگو، از حرف کوچک a و d برای زیبایی آن استفاده کردند.

زمانی که من به عنوان یک طراح وب سایت،  دیدگاه کاربران را  نسبت به این مارک های تجاری مورد توجه قرار می دهم، متوجه می شوم که کاربران ، صرفا به خاطر یک سری دلائل خنده دار، جذب این طراحی ها می شوند. طراح لوگوی Airbnb ، این لوگو را خیلی بی ادبانه طراحی کرده و هدف او از طراحی این لوگوی بی ادبانه، به تصویر کشیدن پیروزی و آزادی و قدرت شرکت ها می باشد.

من اولین باری که این لوگو را دیدم ، فکر کردم که اشاره گر نقشه است. برای بار دوم که به این لوگو ، نگاه کردم، تصویری از یک دست دراز شده را در ذهن خود مجسم کردم. دقیقا مثل فردی که دست خود را دراز کرده است. اما در مورد بار سوم، من فکر کردم که شبیه به لوگوی habitat logo است که من سالیان سال است که این لوگو را الگوی ذهنی خود قرار داده و واقعا آن را می پسندم. البته این لوگو، قلب ندارد . اما می توان نتیجه گرفت که هر دو لوگویی که به آن ها اشاره کردم، تفاسیر رسمی را برای افراد نشان می دهند. اما به نظر من Airbnb،  جنبه رسمی ندارد و خیلی احساسی و شخصی است. مثلا من اگر مسیر خود را گم کنم، این لوگو مسیر درست را به من نشان می دهد و یا اگر نیاز به پناهگاه داشته باشم ، بازهم می توانم نمایه ای از این پناهگاه را در این لوگو پیدا کنم.

این لوگو به همه افراد جامعه می گوید که خیلی منحصر به فرد طراحی شده است و شما می توانید در هرجا ، مثل طراحی  اتاق های اپارتمانی و یا هر خانه ای از آن استفاده کنید. طراحی مجدد این لوگو ما را برآن می دارد تا مجددا طراحی آن را با دیدگاه خود تفسیر کنیم . یعنی به روشی که دوست داریم ، نمایه ای از این لوگو را در ذهن خود به تصویر بکشیم.

طراحی سایت,در نتیجه می توان گفت که این لوگو به خاطر این که یک مارک تجاری شده است ، در سطح جهان به شهرت رسیده است و ارزش های منحصر به فرد خود را حفظ کرده است. این لوگو، هم هوشمندانه، هم آگاهانه و هم جسورانه طراحی شده است.

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت ارزان در اصفهان
طراحی سایت ارزان
طراحی سایت در اصفهان
طراحی سایت پوشش
اصفهان سایت

Airbnb