استراتژی های بازاریابی

طراحی سایت درایران

طراحی سایت مدرن

طراحی سایت شخصی
طراحی سایت و تبلیغات

طراحی سایت ،

بهینه سازی سایت

استراتژی های بازاریابی

“هدف بازاریابی این است که بدانیم و درک کنیم که چه محصولات و چه سرویس هایی متناسب مشتریان می باشد و فروش این موارد به چه ترتیب است.” Peter Drucker

طراحی سایت  .زمانی که یک تجارت آنلاین (طراحی سایت) را راه اندازی می کنید، تبلیغات آن ممکن است شما را به اوج برساند و گاهی اوقات هم ممکن است تجارت شما تنزل یابد و با مشکلات، دردسرها، بن بست ها، شرایط اقتصادی نامتناسب و غیره مواجه شوید. اما اگر می خواهیم به موفقیت برسیم، باید به طور مثبتی فکر کنیم و دیدگاه روشنی به این موضوع داشته باشیم. ما سعی خواهیم کرد تا در این زمینه نیز موفق شویم. در هر صورت، راه اندازی یک تجارت بدون استراتژی مانند یک سفر بدون نقشه می باشد. هدف مقاله امروز این است که این نقشه راه را برایتان ارائه داریم تا در حیطه بازاریابی گمراه نشوید.

استراتژی بازاریابی همه تجارت ها و شرکت ها همیشه بر عوامل مختلفی بستگی دارد: محصولات شما، بازار تجاری شما و مدل تجارت شما. اما همیشه همه این موارد مربوط به پول و مسائل اقتصادی می شود. کمتر کسی درباره این حقیقت صحبت کرده است که بودجه از استراتژی بازاریابی تاثیر می گیرد. بدون شک، یک استراتژی بازاریابی باید در حیطه تجاری خود بسیار ویژه و مخصوص باشد. با این اوصاف، موارد مهم عمومی به این منظور وجود دارد:

  • برای چه کسانی می خواهید تجارت خود را راه اندازی کنید؟ (مشخص کردن بخش بازار تجاری تان)
  • چرا مردم باید کالا و سرویس شما را خریداری کنند؟ (چگونه مردم از خرید کردن از وب سایت و یا تجارت شما سود می برند؟)
  • تفاوت شما با رقیبان تان چیست؟ (USP شما- تبلیغات فروش منحصر به فرد شما)

ما مستقیم سراغ اصل مطلب می رویم و به این بحث می پردازیم. زمانی که این سه آیتم عمومی ضروری برای هر تجارتی را درک نمودیم، راهنمایی و دستورالعمل هایی برای استراتژی بازاریابی هر تجارتی که می خواهد راه اندازی شود، ارائه می داریم تا در بخش و زمینه تجاری خود بتواند رشد کند. ما تصمیم نداریم تا به تکنولوژی های تجربی به عنوان بخشی از راه اندازی یک تجارت اشاره کنیم، بلکه می خواهیم استراتژی های که در طول زمان کاربردی بودن خود را اثبات کرده است و همیشه مفید می باشد، بپردازیم. به توصیه های زیر دقت فرمایید، این موارد برای ارتقای تجارت تان الزامی می باشد و در طول سالیان تاثیر خود را اثبات نموده است.

تمرکز

طراحی سایت  .مخاطبین مورد نظرطراحی سایت و تجارت تان را مشخص کنید. سعی نکنید که در طراحی سایت تجاری خود همه کاربران را راضی نگه دارید، زیرا تجارت و یا طراحی وب سایت شما در همه مکان ها و بخش ها جاری نمی باشد. اجازه دهید تا در این باره به نقل قولی از کتابSALLY HOGSHEAD به نام “FACINATE” اشاره ای داشته باشیم :”اگر شما واکنش های منفی از مخاطبین تجاری (طراحی سایت تان) دریافت نکنید، شما هیچ کس را شگفت زده نخواهید کرد.” کوه ای یخی در طول یک شب یخ نمی بندد و شما نمی توانید در ابتدا همه افراد را از خود راضی نگاه دارید. می توانید از موارد کوچک تری استفاده کنید، روی آن تمرکز داشته باشید، و سپس شروع به بسط دادن آن کنید. FACEBOOK در ابتدا تنها برای دانشجویان دانشگاه اختصاص داده شده بود و حالا وسعت این وب سایت شبکه اجتماعی را نظاره کنید. همه اطرافیان ما در حال حاضر دارای اکانت FACEBOOK می باشد. این مورد یک مثال واضحی از تمرکز کردن روی مخاطبین مورد نظر می باشد.

برای دریافت ایده های بیشتر در این زمینه می توانید این مقاله را مطالعه بفرمایید: “THE NICHE NOTEBOOK

رسانه های اجتماعی

با مشتریان طراحی سایت و یا تجارت تان به طور مستقیم توسط شبکه های اجتماعی در ارتباط و تعامل باشید که یکی از ارزشمندترین تکنیک ها برای شروع حرکت در مسیر تجارت تان می باشد. این روش ارزان است، اگر رایگان هم نباشد، حداقل بسیار به صرفه می باشد. ساخت برند و طراحی سایت تجاری تان در طول این تعاملات قدم به قدم، تمرین خوبی است که در دراز مدت به خوبی نتیجه می دهد.

کیفیت محتوای طراحی وب سایت تجاری

طراحی سایت  .محتوای طراحی سایت فوق العاده و مفید، پایه سئو سایت و بهینه سازی سایت و موفقیت در شبکه ها و یا وب سایت های اجتماعی است. زمانی که این محتوای طراحی سایت تجاری تان را می سازید، با خود صادق باشید. به این سوال خود پاسخ دهید: “آیا این محتوای طراحی سایت تجاری من واقعا ارزش به اشتراک گذاشتن را دارد؟” به کاربران سایت خود دلیل برای بازدید طراحی وب سایت خود ارائه دهید؛ محتوای این طراحی وب سایت بسیار عالی می باشد.

استفاده از تمامی موارد پایه بازاریابی

هدف ما در این قسمت به این ترتیب می باشد: همه موارد را امتحان کنید. بازاریابی از طریق سئو سایت و بهینه سازی سایت، ایمیل ها و شبکه های اجتماعی را در تجارت و طراحی سایت خود پوشش دهید. زمانی که به درآمدزایی و افزایش مخاطبین تجارت خود نیاز دارید، در طراحی سایت و تجارت خود باید روی تبلیغات سرمایه گذاری کنید.

کیفیت محتوای طراحی وب سایت تجاری

طراحی سایت  .محتوای طراحی سایت فوق العاده و مفید، پایه سئو سایت و بهینه سازی سایت و موفقیت در شبکه ها و یا وب سایت های اجتماعی است. زمانی که این محتوای طراحی سایت تجاری تان را می سازید، با خود صادق باشید. به این سوال خود پاسخ دهید: “آیا این محتوای طراحی سایت تجاری من واقعا ارزش به اشتراک گذاشتن را دارد؟” به کاربران سایت خود دلیل برای بازدید طراحی وب سایت خود ارائه دهید؛ محتوای این طراحی وب سایت بسیار عالی می باشد.

استفاده از تمامی موارد پایه بازاریابی

هدف ما در این قسمت به این ترتیب می باشد: همه موارد را امتحان کنید. بازاریابی از طریق سئو سایت و بهینه سازی سایت، ایمیل ها و شبکه های اجتماعی را در تجارت و طراحی سایت خود پوشش دهید. زمانی که به درآمدزایی و افزایش مخاطبین تجارت خود نیاز دارید، در طراحی سایت و تجارت خود باید روی تبلیغات سرمایه گذاری کنید.

 برند و هویت برند قدرتمند

طراحی سایت  .متخصصان بازاریابی ادعا می کنند که غیر ممکن است ارائه سرویس دهی و محصولات و استراتژی بازاریابی قدرتمندی را بودن داشتن یک هویت برند قدرتمند بسازیم. ساختن این مورد باید مقدم بر سئو سایت و بهینه سازی سایت، فعالیت در رسانه های اجتماعی، محتوای طراحی سایت خوب و غیره باشد. در راه اندازی یک تجارت قبل از نوشتن محتوا برای طراحی سایت تجاری خود، باید ابتدا روی این مورد تمرکز کنید که چه کسی و یا چه چیزی هستید، زیرا برند شما بر طراحی سایت، لحن صحبت در وب سایت، روش تجاری شما و غیره تاثیر می گذارد. مردم از طریق برند ها به تجارت و یا طراحی وب سایتی جذب می شوند. اگر تجارتی دقیقا نمی داند که چه کسانی هستند و چه چیزی می خواهند، واضح است که به سختی می تواند با افراد و مخاطبین طراحی سایت و یا تجارت خود ارتباط یابند. همین مورد در نداشتن برند پایدار نیز صدق می کند.

بیاید عوامل تاثیر گذار در داخل یک تجارت را بر برند ها را محاسبه کنیم: محصولات شرکت، وظایف، دیدگاه، اهداف، مخاطبین مورد نظر و درک مخاطبین؛ و موارد خارجی از این قبیل هستند: تمامی راه های دسترسی به مخاطبین طراحی سایت و یا تجارت و چگونگی درک عموم مردم از شما و تجارت شما.

البته، می توانید روی برند خود سرمایه گذاری کنید، اما اگر روی درآمدزایی بسیار تاکید دارید، به راحتی برای خود تصمیم بگیرید که باید چه سوالاتی را پاسخ دهید و سپس از ابزارهایی استفاده کنید تا این پاسخ ها را ارائه دهید. از خود سوالاتی نظیر این موارد بپرسید: “چرا در این تجارت و یا طراحی وب سایت حضور دارید؟ تجارت و طراحی وب سایت شما چه کاری انجام می دهد؟ مشتریان وب سایت شما چه کسانی هستند؟ بزرگترین رقیبان تان چه کسانی هستند؟ محصولات و سرویس های طراحی وب سایت شما چه مواردی هستند؟ بزرگ ترین مشکل موجود در محصولات و سرویس های طراحی سایت و یا تجارت تان که در حال حل شدن می باشد، چیست؟ شرکت و تجارت خود را در 5 سال اخیر در چه وضعیتی می بینید؟ چگونه فرهنگ تجارت و طراحی وب سایت خود را توصیف می کنید؟” اگر تا کنون هنوز مشتری برای تجارت و طراحی وب سایت خود کسب نکرده اید، با این موارد شروع کنید تا بتوانید در تجارت خود به خوبی عمل کنید.

زمانی که این تحقیقات کامل شدند. می توانید روی این مورد تمرکز کنید که می خواهید در جامعه چگونه نمایان شوید. شما باید توانایی داشته باشید تا در بخش تجاری خود بسیار بدرخشید و مشتریان را به طراحی وب سایت تجاری خود جذب کنید که این امر به شما کمک می کند تا پیام فوق العاده ای برای برند و تجارت خود مهیا کنید.

با این گونه موارد است که می توانید موارد موجود در بازایابی خود را ارتقاء دهید. این موارد بسته به نوع محصولات و سرویس های طراحی وب سایت تان به این ترتیب می باشد:

  • طراحی سایت و یا طراحی وب سایت گوشی همراه و یا طراحی اپلیکیشن
  • ارائه فروش محصولات و یا سرویس ها در طراحی سایت
  • بروشور
  • عملکرد عالی روی ارائه ارزش ها از طریق محصولات و سرویس های طراحی سایت تان

این 4 مورد ساده می تواند تجارت و طراحی سایت تان را حرفه ای نمایان کند و ارزش ها و فروش تجاری شما را برای همگان آشکار کند.

سپس، بر اساس بودجه ای که دارید، یک برنامه ریزی 6 ماهه بازاریابی را اجرا کنید. توسعه تجارت و یا طراحی سایت تان به این ترتیب است:

  • ایمیل
  • ایمیل مستقیم
  • رسانه های اجتماعی
  • رویدادها (شرکت کنندگان و یا سخنرانان و یا میزبان ها)
  • رویدادهای موجود در طراحی سایت
  • تبلیغات
  • رسانه ها (انتشارات، مقاله های تجاری و وضعیت تجارت در بازار مربوطه ، رادیو و تلویزیون)

ترکیب روش های پرداختی و غیر پرداختی. صرفه نظر از اینکه چه مواردی را می توانید بپردازید و چه مواردی را نمی توانید بپردازید، تنها اطمینان حاصل کنید که روش بازاریابی متحد و یکپارچه ای دارید: به طور مثال اگر دارای کمپین تبلیغاتی هستید، اطمینان حاصل کنید که دارای محتوا و گرافیک های پایدار در طراحی سایت خود هستید و در رسانه های مختلفی توزیع می کنید.

طراحی سایت  .استفاده از یک سیستم تکنولوژی CRM برای پشتیبانی از تلاش های تان. INFUSIONSOFT برای هر تجارت کوچکی پیشنهاد می شود، اما موارد بسیار دیگری وجود دارد که می توانید انجام دهید. زمانی که پایگاه داده ای برای مشتریان وب سایت خود بسازید و نظارت داشته باشید که چه کسانی ایمیل شما را می گشایند، می توانید فروش هایی را باعث شوید که روز به روز افزایش خواهد یافت. انتظار نداشته باشید که هر ایمیلی یک فروش بیشتر در طراحی سایت تان را باعث شود؛ به جای آن، در روابطی که با مشتریان خود دارید حتما با افرادی به طور مستقیم تماس تلفنی برقرار کنید و آن ها در آینده نیز با شما تماس خواهند گرفت.

بعد از فروش؛ اطمینان حاصل کنید که برنامه ریزی برای نگه داری مشتریان در طراحی سایت، دارا می باشید. باید مشتریان طراحی سایت خود را خشنود نگاه دارید و برای آن ها اطیمنان حاصل کنید که ارزش های زیادی در محصولات و سرویس های شما وجود دارد. جلب کردن نظر مشتریان سایت به انجام فعالیت هایی در طراحی سایت، می تواند آن ها را به مکان هایی از وب سایت که مورد نظر شما می باشد، هدایت کند.

از موارد پایه شروع کنید

طراحی سایت  .زمانی که می خواهید تجارت و یا طراحی سایت خود را راه اندازی کنید، ایده های خیلی بزرگ و عظیمی را انتخاب نکنید. می توانید از موارد منحصر به فرد خود دراین زمینه شروع به عمل کنید. به ویژگی های منحصر به فرد محصولات طراحی سایت تان در مقایسه با رقیبان تان دقت کنید. بر اساس اطلاعات فوق، روی مخاطبین مورد نظر طراحی وب سایت تان نیز تمرکز داشته باشید. در ابتدای راه اندازی تجارت و یا طراحی سایت، بسیار توصیه می شود تا روی گروه های مشخص کوچک، علایق و ترجیحات و نیاز های آن ها تمرکز داشته باشید. آن ها را مشاهده کنید؛ رفتارهای شان را زیر نظر داشته باشید؛ به علایق، آرزو ها، نیازه ها و غیره آن ها توجه کنید. از این رو دیگر برایتان سخت نخواهد بود تا با مشتریان مورد نظر طراحی سایت خود ارتباط یابید. تا جایی که می شود همه موارد را ساده بسازید.

برنامه ریزی قدرتمند روی بودجه

این قسمت به نظر آشکار و ساده می آید اما خیلی از مبتدیان در این زمینه این مورد را فراموش می کنند. لطفا، به یاد داشته باشید که: اگر بر هزینه های خود نظارت نداشته باشید، سرمایه و درآمدتان به زودی از بین خواهد رفت. فرقی ندارد که چگونه به مشتریان سایت خود نزدیک می شوید و با آن ها ارتباط برقرار می کنید؛ سعی کنید تا روی هزینه ها و درآمدتان بیشتر توجه داشته باشید. هیچ چیزی را بر اساس حدس و گمان انجام ندهید. ممکن است از MS EXCEL برای ذخیره و ثبت میزان درامد و هزینه های تان استفاده کنید، اما فراموش نکنید که باید به طور منظم آن را اصلاح کنید. به این ترتیب است که از مشکلات و مسائل آینده در بودجه خود پیشگیری خواهید کرد.

طراحی سایت  .خیلی عالی می شود تا نمودار ساده ای طراحی کنید تا نظارت کلی روی پشبرد برنامه بازاریابی خود داشته باشید و سعی کنید تا تعادل در میزان سرمایه ای که از حساب بانکی تان خارج می شود را رعایت کنید. می توانید زمانی که مشکلی در این برنامه ریزی مشاهده کردید، به سرعت در صدد رفع آن بر بیایید. می توانید در برنامه ریزی خود دو مورد را نظارت داشته باشید: مواردی که باید هزینه شود و هزینه های الزامی.

بازاریابی داخلی

این استراتژی برای دسترسی به مخاطبین سایت و تجارت با روش کم هزینه و مقرون به صرفه می باشد. این مورد یک راه حل سریع نیست، این متد نیازمند زمان و تلاش زیادی است تا رشد یابد. در هر صورت، نتیجه این امر داشتن مخاطبین سایت و تجارت با کیفیت می باشد. می خواهید بدانید که باید چگونه شروع کنید؟ می توانید درباره وبلاگ خود درباره تجارت تان مقالات و پست هایی بنویسید. می توانید به عنوان وبلاگ نویس مهمان در نشریات مواردی از قبیل اینفوگرافیک، مطالعات میدانی، پست ها و غیره درباره تجارت خود قرار دهید. تمامی این تلاش ها و فعالیت ها باعث می شود تا تجارت تان در صدر جدول در میان رقیبان تان قرار بگیرد.

تحقق بخشیدن به آرزوهای مشتریان در تجارت و طراحی سایت خود

طراحی سایت  .خیلی عالی می شود تا از مشتریان طراحی سایت و یا تجارت خود بپرسید که چه مواردی را می خواهند، زیرا زمانی که تجارت و طراحی سایت خود را راه اندازی می نمایید، به طور مرتب مشتریان و مخاطبین تان موارد جدیدی از شما طلب می کنند. چه کاری باید در این زمینه انجام دهیم؟ باید دقیقا برای خود مشخص کنید که مخاطبین طراحی سایت و یا تجارت تان چه مواردی را می خواهند. به این دلیل است که مردم دلیلی برای بازدید طراحی سایت و محصولات و سرویس های تجاری تان خواهند داشت و آن ها خواهند فهمید که طراحی سایت و یا تجارت شما خلاقانه، منحصر به فرد و مفید می باشد.

از رقیبان خود پیشی بگیرید، نه اینکه بیشتر از آن ها هزینه کنید

طراحی سایت  .هدف شما در طراحی سایت و تجارت تان باید عملکرد خلاقانه و بهتر از رقیبان تان باشد، نه اینکه بیشتر از آن ها هزینه کنید. برای مثال، می توانید درباره محصولات و سرویس های طراحی وب سایت  و یا کمپین بازاریابی تان داستانی طراحی کنید. به علاوه، محصولات و سرویس های شما باید نسبت به رقیبان خود جلوه بهتری در دید مخاطبین وب سایت داشته باشد.

درک عوامل اقتصادی تاثیر گذار بر تجارت تان

در این قسمت هدف ما این است که شما باید ارزش های مشتریان خود را به طور واضح درک کرده و آنالیز کنید. این مورد باعث می شود تا از هزینه های کسب مشتری به طراحی سایت و تجارت خود آگاهی داشته باشید که راه چگونه بازاریابی کردن، استراتژی و تاکتیک هایی که باید به کار ببندید را نشان تان خواهد داد. اگر روشی که برای جلب مخاطبین به طراحی سایت و تجارت تان انتخاب کرده اید، ارزان می باشد، شما ممکن است از تاکتیک های نظیر سئو سایت و بهینه سازی سایت، PR، رسانه اجتماعی و بازاریابی عمومی استفاده کنید. شاید برای شما و تجارت تان بهتر باشد تا از طریق لیستی از ایمیل ها شروع به بازاریابی کنید و به مشتریان دایمی و مورد نظر خود ایمیل های تبلیغاتی را ارسال کنید و کارکنان فروشی را استخدام کنید و فعالیت های شگرفی در طراحی وب سایت خود داشته باشید. همان طور که می بینید، همه چیز به عوامل اقتصادی در تجارت تان بستگی دارد.

درک حقیقتی که بازاریابی با مشتریان تجارت شروع شده و خاتمه می یابد

تمرکز روی ساخت بهترین محصولات و سرویس ها در زندگی واقعی امکان پذیر نیست، هیچ کس به این دلیل بلافاصله شروع به خرید کردن از طراحی سایت نمی کند. شما باید منابع رشد تجاری تان و طراحی وب سایت خود را درک کنید. باید مشتریان طراحی سایت و یا تجارت خود را بر اساس انتخاب هایی که می کنند، گروه بندی کنید.

طراحی سایت  .بعد از اینکه این گروه از مشتریان و مخاطبین خود را شناسایی نمودید که می تواند منابع رشد تجارت و طراحی سایت تان باشد، شما نیاز دارید تا گروهی را منتخب در نظر بگیرید که شما را به طور مستقیم به منابع بازاریابی مورد نظرتان هدایت می کند. شما نباید کورکورانه در این بخش عمل کنید. شاید همه این گروه ها به نظر مفید و فوق العاده بیایند، اما زمانی که بحث نیاز های و رفع آن ها می شود، باید دقت کنید که کدام یک از این گروه ها به شما قدرت، موقعیت خوب تجاری و موفقیت ارائه می دهد که این مورد به دلایلی مشخص جزو اهداف تمامی رقیبان تان می باشد. شما باید نیازهای این گروه از مشتریان طراحی سایت و یا تجارت تان را توسط آگاهی یافتن از انتخاب های آن ها، با نقاط قوت خود هماهنگ کنید.

موقعیت تجاری چیزی است که به محصولات و سرویس های تجاری تان مربوط می شود و از دید مشتریان و مخاطبین طراحی سایت تان تعیین می شود. برای مفهوم سازی و اجرای یک استراتژی موقعیت تجاری موفق، نیاز دارید تا بدانید که آیا این موقعیت تجاری تان از دید مخاطبین طراحی سایت و یا تجارت منحصر به فرد، متفاوت و پایدار می باشد یا خیر، این در حالی است که باید در عین حال به مخاطبین مورد نظرتان نیز توجه داشته باشید که کلید اصلی متفاوت بودن شما میان رقیبان تان می باشد.

مشتریان راضی و خشنود

برای موفق شدن در راه اندازی تجارت و یا طراحی سایت تان باید با ساده ترین و مقرون به صرفه ترین روش مطابقت یابید تا ارائه سرویس دهی و یا محصولات متناسبی به مشتریان طراحی سایت خود داشته باشید. برای یک تجارت و یا طراحی وب سایت هیچ چیز بدتر از این نیست که محصول و یا سرویس مورد نظر مشتری وب سایت دیر به دست آن ها برسد. به ساخت سیستمی فکر کنید که می تواند مشریان طراحی سایت تان را راضی نگه دارد. در برابر مشتریان ناراضی نیز تسلیم نشوید، آن ها را بشناسید و با احترام با آن ها ارتباط یابید تا توسط رفتار معقول تان، آن ها را نیز جزو مشتریان راضی و خشنود خود قرار دهید.

در جایی که امکان پذیر است، تلاش های خود را به حداقل برسانید

طراحی سایت  .با توجه به اطلاعات فوق، ما درک می کنیم که محتوای طراحی سایت تجاری بسیار اهمیت دارد، مخصوصا زمانی که بحث سئو سایت و بهینه سازی سایت و کسب رتبه بالا در مرورگرها می شود. در هر صورت، شما می توانید محتوای طراحی وب سایت خود را به روشی که همیشه در TWITTER،  FACEBOOK و یا از همه مهم تر از طریق لیست ایمیل ها فالورها و مخاطبینی را کسب می کنید، مهیا کنید. می توانید یک بازاریابی ایمیلی AWEBER را نیز در تجارت خود راه اندازی کنید. یک اکانت در AWEBER افتتاح کنید و می توانید به این ترتیب به طور اتوماتیک محتوای سایت تان را با برنامه ریزی ارسال ایمیل ها به مشترکان خود، به اشتراک بگذارید. این مورد یک سهولت و آزادگی را در پروسه کاری تان باعث می شود که به موفقیت در تجارت آنلاین تان (طراحی وب سایت) ختم خواهد شد.

اجرای تست A/B

تست A/B همه چیز را آزمایش می کند. محصولات طراحی سایت و کاربران وب سایت شما منحصر به فرد هستند. قبل از اینکه به اجرای تجارت و طراحی وب سایت خود فکر کنید، روی استراتژی تمرکز کنید که برای تست کردن بسیار آسان می باشد و از این طریق می توانید به نتایج شگرفی دست یابید.

به کار بستن روشی برای پیشرفت تجارت از سطح پایین به سمت سطوح بالا

طراحی سایت  .تلاش کنید تا به وضعیت لازم در تجارت خود دست یابید، به طور مثال میزان مخاطبین طراحی سایت، افزایش فروش و غیره. این مورد به شما اجازه می دهد روند پیشرفت خود را محاسبه کنید، CPA خود را بشناسید و آینده تجارت خود را پیش بینی کنید.

اگر به طور مثال با ADCENTER شروع کردید، و نرخ بازگشت سود از سرمایه را مشاهده نمودید، به یاد داشته باشید که همیشه می توانید در این مسیرهای مشابه، کمپین تبلیغاتی و بازاریابی خود را اجرا کنید. شاید هزینه های شما افزایش یابد، اما سود تان نیز ارتقاء خواهد یافت.

در این شرایط خیلی از تغییرات می تواند به صورت همزمان در محصولات و سرویس ها اجرا شود و این روش همیشه سعی دارد تا میزان مخاطبین طراحی سایت و یا تجارت را ارتقاء دهد.

دیگر KPI ضروری دیگر مانند CLTV سپس به میان می آید، شما نیاز دارید تا معیارهای مهمی را برای تجارت و طراحی سایت خود در نظر بگیرید.

به این موارد، روش ارتقا تجارت از سطح پایین به سطوح بالا گفته می شود. این مورد می تواند در بازاریابی محصول و یا سرویس ها حتی قبل از سرمایه گذاری روی منابع مورد نظر ، بسیار سودمند عمل کند.

نتیجه گیری

ما صادقانه امیدواریم که لیست توصیه های مربوط به بازاریابی تجارت و طراحی سایت تازه راه اندازی شده ما از متخصصان و کارشناسان، به ارتقای تجارت تان هر چه سریع تر کمک کند. جمع بندی مواردی که در بالا گفته شد در ادامه قرار دارد که بار دیگر می توانیم روی موارد مهم و عمده تاکید داشته باشیم تا بار دیگر آن ها را به خاطر بسپارید.

البته، همه این موارد بستگی به موردی دارد که در تجارت و طراحی سایت خود به فروش می رسانید، برخی از بهترین استراتژی های بازاریابی برای تجارت ها و طراحی سایت های تازه راه اندازی شده می تواند به ترتیب زیر باشد:

  • سئو سایت و بهینه سازی سایت- استراتژی طولانی مدت (6 تا 12 ماه)
  • وبلاگ نویسی- اگر محتوا ارزشمند و قابل اشتراک گذاری باشد، همیشه کمک کننده و مفید می باشد
  • ارتقای تجارت از طریق رسانه های اجتماعی بسیار بستگی به مخاطبین تجارت و طراحی سایت تان دارد. این مورد رایگان است؛ مردم از PINTEREST، TUMBLRو دیگر وب سایت های شبکه اجتماعی استفاده می کنند و شما می توانید از این مورد به نفع تجارت خود استفاده کنید.
  • ADWORDS یک روش کوتاه مدت اما هزینه بر می باشد
  • KLOUT– این مورد بحث برانگیز می باشد اما ارزش تحقیق کردن درباره تاثیر آن بر روی محصولات و سرویس های تجارت و یا طراحی سایت تان را دارد. می توانید مخاطبین خود را توسط KLOUT به تجارت و طراحی سایت خود جذب کنید.

طراحی سایت  .آخرین موردی که باید اشاره کنیم و امیدواریم که هرگز از آن استفاده نکنید این است که اگر هیچ کدام از موارد بالا برای شما کارساز نبود از یک شرکت بازاریابی و تبلیغاتی کمک بگیرید.

در نهایت، بار دیگر تاکید می کنیم که اهمیت تبلیغات و داشتن استراتزی بازاریابی خوب برای یک تجارت و یا طراحی وب سایت تازه راه اندازی شده یک الزام و اجبار می باشد و شما برای شروع نیازمند این موارد هستید.

اجازه دهید تا این مقاله را با نقل قولی از جانب DRICK BENEDICT خاتمه دهیم که اهمیت یک استراتژی بازاریابی خوب را توضیح می دهد:

“همه چیز به بازاریابی و تبلیغات تجارت بستگی دارد؛ اینجاست که مشاغل و تجارت ها اهمیت خود را فاش می کنند. بهترین بازیکنان دراین عرصه الزاما سوپر استارها نمی باشند و بالعکس.”

طراحی سایت
شرکت طراحی سایت
بزرگترین شرکت تبلیغاتی
بزرگترین شرکت تبلیغاتی در ایران
تیزر تبلیغاتی
کاتالوگ
کارت ویزیت
 انواع هدایای تبلیغاتی