وردپرس ۴.۱ با تم و امکانات جدید منتشر شد

0
2846

وردپرس ۴.۱ با تم و امکانات جدید منتشر شد

این نسخه به یاد خواننده جاز Dinah Washington با نام Dinah شناخته می شود، کسانی که از این CMS استفاده می کنند می توانند در دشبورد مدیریت خود وردپرس خود را به این نسخه ارتقا دهند.
تم جدید 2015 وردپرس تم طراحی شده متمرکز بر بلاگ نویسی می باشد، این تم که از فونت گوگل Noto استفاده می کند رسپانسیو بوده و به همین دلیل در دستگاه های دیگر نیز بدون مشکل قابل مشاهده خواهد بود.
از قابلیت های مهم این نسخه جدید می توان به قابلیت بدون حواس پرتی اشاره کرد ، درواقع با فعال سازی این قابلیت تمام منوها و عوامل حواس پرتی در صفحه شما مخفی خواهند شد تا بتوانید بدون حواس پرتی افکار خود را تایپ کنید !
از دیگر قابلیت های این نسخه می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد :
خروج از همه جا – اگر فراموش کردید که از دستگاه های دیگری که قبلا وارد پنل خود شده بودید خارج شوید با استفاده از این گزینه دیگر نگران این موضوع نخواهید بود.
اضافه کردن ویدئو های Vine
پلاگین های پیشنهادی توسط نصب کننده پلاگین در ورد پرس
کوئری های پیشرفته – متادیتا ، تاریخ و .. اکنون منطق شرطی پیشرفته را پشتیبانی می کنند
تکمیل مستندسازی ها برای توسعه دهندگان وردپرس
لینک های مفید: | “اصفهان وب”خرید دامین و هاست در اصفهان isfahanweb.com | سایت جستجوی دامنه و سایت isfahanweb.ir | “آسئو”هزینه سئو در اصفهان aseo.ir | هزینه طراحی سایت در اصفهان طراحی سایت پوشش|


جهت آشنایی با طراحی سایت و سئو از بخش مقالات سایت اطلاعات مفید و خواندنی را مطالعه فرمایید از جمله: سایت و کاربرد سئو , وب سایت یا پورتال , هزینه طراحی سایت , دامین یا دامنه , هاست لینوکس یا ویندوز , سئو چیست , خدمات بهینه سازی , خواسته های مالک سایت , مراحل طراحی سایت و دهها مقاله مفید