طراحی وب سایت

پاسخ بله به طراحی وب سایت شما

طراحی سایت درایران

طراحی سایت مدرن

طراحی سایت شخصی
طراحی سایت و تبلیغات

طراحی سایت ،

بهینه سازی سایت

طراحی وب سایت . PAUL BOAG، طراح وب سایت مشهور و میزبان یکی از پادکست های طراحی سایت ارزان عالی موجود به نام BOAGWORLD، سخنرانی عالی را در ارتباط با این که چگونه “مشتریان را ترغیب کنید تا به طراحی سایت های شما “بله” بگویند” را در کنفرانس FUTURE OF WEB DESIGN، انجام داد و ارائه نمود.
PAUL درباره این که چگونه مشتریان را متقاعد به درک کردن کاری که انجام می دهیم، بکنیم، صحبت می کند و توصیه هایی را در ارتباط با چگونگی این که می توانیم آن ها را متقاعد به قبول کارهای مان کنیم نیز ارائه می دارد. بسیار پیشنهاد می کنم تا ویدئو او را بیابید و تماشا کنید.

از این رو چگونه مشتریان ترغیب به گفتن “بله” می کنید؟

PAUL هم چنان روی روابط طراح با مشتریان وب سایت به عنوان یک اصل پایه تاکید داشت.
مجبور می باشیم تا به این حقیقت رو به رو شویم که بخش بزرگی از شغل ما پرورش دادن روابط با مشتریان مان می باشد. به روش های بسیاری، ما با مشتریان مانند افرادی که تحت سلطنت آن ها می باشیم و یا خدمت گزار آن ها هستیم، رفتار می کنیم. اغلب اوقات ما همیشه مطیع آن ها می باشیم و از این که نظرات و ایده های مان را بیان کنیم، می ترسیم.
زمان این است که اندکی خود را تغییر دهیم و ذهنیت ارباب/رعیتی را کنار بگذاریم و بیشتر به روش همکاری بین خود و مشتریان مان فکر کنیم. ما باید نقش یک متخصص و کارشناس را ایفاء کنیم و آن ها را نیز به این درک برسانیم. اما چگونه؟

روابط را تغییر دهید: یک کارشناس و متخصص باشید.

یک متدولوژی داشته باشید. متدولوژی به شما کنترل می دهد. شما را قادر می سازد تا انتظاراتی را همراه با مشتریان بسازید و به آن ها اجازه دهید که بدانند چه مواردی در جریان است.
مشتریان می خواهند این کنترل را داشته باشند که در مرحله بعدی چه مواردی اتفاق می افتد. پروسه و مراحل پروژه را به آن ها توضیح دهید. یک پروسه طراحی را برای خود داشته باشید. به این روش شما خود را مانند شخصی جلوه می دهید که مسئولیت این روابط را بر عهده دارد. خود را نیز جای مشتریان بگذارید: اگر آن ها تصمیمات درستی را همراه با شما بگیرند، طبیعی است که استرس و شک و شبه داشته باشند. به آن ها حس اعتماد در این شرایط بدهید. کاری کنید که از این که شما را انتخاب کردند، مطمئن باشند و به این یقین برسند که شما و یا شرکت طراحی سایت تان بهترین انتخاب آن ها بوده است.
زمانی که یک پروژه ای را شروع می کنید، اطمینان حاصل نمایید که مرحله تحقیقاتی نیز وجود دارد، زیرا این تحقیقات به شما کمک می کند تا توضیح دهید که چرا شما برخی کارها را بعدا انجام می دهید. شما باید با توجیح کردن تصمیمات تان، اثبات کنید که یک متخصص هستید. شما باید به طور مداوم به اطلاعاتی که در مرحله تحقیقات جمع آوری کردید رجوع کنید.
می توانید با مراجعه کردن به کارشناس و متخصص سوم شخصی نیز به توجیح تصمیمات خود بپردازید. مردم عاشق حقیقت ها و واقعیت ها می باشند. با ارجاع یافتن به کارشناس دیگر، خود نیز وارد اتحادیه کارشناسان می شوید. هر چیزی که مشتری با آن موافقت دارد را نیز یادداشت کنید به این ترتیب به راحتی می توانید به آن ها رجوع کنید.

مثبت نگر و مثبت اندیش باشید.

ما باید به بن بست رسیدن ایده های مشتریان مان را متوقف کنیم. PAUL به هر چیزی که مشتریان او می گویند، بله می گوید اما سپس پیش می رود و نتایج و عواقب آن را توضیح می دهد. “بله، ایده خوبی است، اما به یاد داشته باشید که این امر باعث می شود که ……. و اما صبر کنید این جا راه حل دیگری وجود دارد…… .” همه این موارد در ارتباط با مثبت نگر بودن می باشد. درباره این که راه حل های هوشمندانه ای را ارائه کنید. مشتاق و مراقب همه چیز باشد.
مشتریان، احمق نمی باشند، آن ها افراد باهوشی می باشند. تنها به این دلیل که دنیای وب را به طور کامل درک نمی کنند، به این معنا نیست که باهوش نیستند. آن ها نگرش محتاطانه شما را درک می نمایند. ما باید برای مهارت های آن ها اعتبار و ارزش قائل شویم. آن ها مخاطبین مد نظر خود را می شناسند. تجارت خود را می شناسند. زمان های بسیاری را تلاش کردند تا به این موارد دست یابند و آن ها درک کنند. همیشه به یاد داشنه باشید که مشتری بیشتر از هر کسی با طراحی سایت که برای او می سازیم برای مدت زمان طولانی زندگی می کند.
ما نباید مشتریان را از روند و پروسه طراحی سایت خود کنار بگذاریم. طرحان ترس نشان دادن کارها و پروژه های شان را دارند که هنوز کامل نشده است. ما باید بر این ترس غلبه یابیم و مشتریان را در جریان پروسه طراحی خود قرار دهیم به این ترتیب است که آن ها احساس می کنند که شما برای آن ها ارزش و احترام قائل شده اید.
طراحی سایت در اصفهان
طراحی سایت

نقش مشتریان را شکل دهید و مشخص کنید.

طراحی سایت . زمانی که یک پروژه طراحی وب سایت جدیدی را شروع می کنید، ملاقات هایی را برای توضیح پروسه کلی ترتیب دهید، اما هم چنین باید شرح دهید که نیاز است مشتریان چه کاری انجام دهند. آن ها هیچ گاه روی یک سایت کار نکرده اند، و پروسه مورد نظر را به طور کامل نمی شناسند. ما باید به مشتریان آموزش دهیم و نقش شان را مشخص کنیم که این کار باعث درک قدم به قدم پروژه می شود و محدودیت ها از بین خواهد رفت.

زمانی که به مشتریان خود آموزش می دهید:

روی مشکلات تمرکز کنید.
ما بیشتر مواقع درباره راه حل ها صحبت می کنیم نه مشکلات. “من آن رنگ آبی را دوست ندارم. من می خواهم صورتی باشد”. این جمله اصلا به شما کمک نمی کند. شما نیاز دارید تا دریابید که مسئله چیست و چه مواردی را تحت پوشش دارد. همیشه مشتریان را روی مشکل متمرکز سازید نه روی راه حل ها. مشتری باید در عوض بگوید: “فکر نمی کنم که رنگ آبی بتواند برای مخاطبین مورد نظر من عالی باشد”.

مشتریان را روی تجارت متمرکز سازید.

روی اهداف تجاری تمرکز داشته باشید. اجازه ندهید تا مشتریان در جزئیات کوچک دچار مشکل شوند. روی اهداف تجاری سایت دقت داشته باشید. ما باید مشتری را در جریان همه چیز قرار دهیم.

مشتریان را متمرکز روی کاربران سایت قرار دهید.

طراحی سایت . دیدگاه مشتریان را روی کاربران سایت متمرکز سازید، نگذارید که بر اساس دیدگاه های شخصی خود پیش روند. زمانی که برای یک مشتری ایمیلی را با یک لینک برای طراحی سایت ارسال می نمایید، بگویید: “فکر می کنید که کاربران تان به این طراحی چه واکنش هایی را نشان دهند؟” و هرگز به این ترتیب با آن ها صحبت نکنید: “حتما نظر خود را درباره این طراحی به من بگویید”.

مدیریت کردن واکنش ها

ما باید زمانی که با مشتریان در ارتباط می باشیم، این واقعیت را قبول کنیم که سیاست ها می توانند در پروسه طراحی سایت دخالت داده شوند. حتی اگر روی وب سایت هایی برای تجارت های کوچک کار می کنید، ممکن است مدیر آن تجارت، خانم و بچه ده ساله اش را به شما نشان دهد. اما مشتریان بزرگ تر دارای کمیته و انجمن هایی می باشند. سیاست ها یک بخش بزرگی از کارهای روزانه ما محسوب می شوند و ما باید یاد بگیریم که چگونه با آن ها در ارتباط باشیم و سازگاری بیابیم. با پیشنهاد PAUL مبنی بر این که این افراد چه کسانی می باشند، سعی کنید تا جایی که امکان دارد به طور مستقیم با آن ها به صحبت کردن بپردازید. اگر کاری کنید که آن ها احساس کنند که به صحبت های شان گوش داده می شود، مطمئن باشید که گام به گام با شما می آیند. به این ترتیب احساس با ارزش بودن می کنند.

طراحی توسط کمیته و انجمن

در دنیای واقعی، طراحی سایت توسط گروهی از افراد ساخته می شود. سعی کنید تا همه آن ها را در یک جا نگه ندارید و مکالمات مجزایی را با آن ها داشته باشید:

  • مزیت اول: از این که یک نفر بحث را به دست بگیرد، خلاص می شوید.
  • مزیت دوم: شما از این که طراحی رو هوا و معلق بماند، جلوگیری به عمل می آورید.
  • مزیت سوم: شما تنها شخصی خواهید شد که به یک تصویر کلی دست می یابد. می توانید اطلاعات را گرد هم آورید و در آینده در صورت لزوم، به تصمیماتی که گرفتند رجوع کرده و به توجیح کردن بپردازید.

اما بیشتر از همه سعی کنید روی بازخوردهایی که دریافت می کنید، کنترل داشته باشید. دوباره روی کاربران تمرکز کنید. زمانی که با کمیته های بزرگی کار می کنید، سعی کنید از پرسش نامه ای برای پرسیدن سوالات بخصوص خود استفاده کنید تا مشتریان را در مسیر صحیح همراه با پروژه طراحی سایت قرار دهید. ما باید مطمئن شویم که آن ها نیز روی مسئله موجود تمرکز دارند.

انواع مشتریان و چگونگی ارتباط یافتن با آن ها.

در این جا راهکارهایی اندکی برای مطاقبت یافتن با انواع مشتریان وجود دارد:
دشوارترین مشتری موجود.
شخص مثبت نگر و مثبت اندیشی باشید. فعال باشید و هیجان زده رفتار کنید. نقل قول هایی را از کارشناسان دیگر بیان کنید و خود را عضوی از اتحادیه کارشناسان معرفی نمایید.

مشتریان مبهم.
شما باید کنترل روابط را به دست بگیرید و به آن بگویید که چه کاری انجام دهند. ” این تصمیم درست است و من واقعا باور دارم که….. .” شما نیاز به اطمینان بخشیدن به آن ها دارید.

مشتریان به عنوان مدیران کوچک.
دوباره روی نقش آن ها تمرکز داشته باشید. قدرتمند ترین مورد در این زمینه پرسیدن سوالاتی تحت عنوان “چرا” می باشد. آن ها را روی مشکلات متمرکز سازید، نه روی راه حل ها. سپس راه حل هایی را خودتان ارائه کنید. شما هم چنین شاید مجبور باشید بارها به گفته های آن ها رجوع کنید تا اثبات نمایید که روی چه مواردی موافقت خود را اعلام نمودند.

مشتریان به عنوان فروشنده ها.
این دست از مشتریان به گونه ای هستند که شما باید تفاوت های میان طراحی سایت و طراحی چاپی را برای شان توضیح دهید. آن ها به روش خود، با زبان بخصوصی صحبت می کنند که شما نیز باید با آن مطاقبت یابید. درباره شبکه، رنگ ها، فضای سفید و غیره در طراحی سایت صحبت نکنید. شما باید درباره نقاطی که مربوط به فروش در وب سایت می باشد با آن ها به بحث بپردازید.

موارد بیشتری از PAUL
طراحی سایت . PAUL BOAG در پشت صحنه یک سرویس وب سایت بسیار زیبا حضور دارد که GETSIGNOFF نامیده شده است که دقیقا در این رابطه می باشد که چگونه طراحی سایت های خود را با موافقت رو به رو سازید. شما ممکن است طراحی سایت های خود را نمایش دهید، بازخوردهایی را دریافت کنید و هم چنین نسخه های متعددی از طراحی های تان را به روش واضحی سازمان دهی نمایید.
می توانید PAUL را در تویتر دنبال کنید و به پادکست های او در BOAG WORLD گوش فرا دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


بهترین طراحی سایت ایران

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در تهران

طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در کرمان

برنامه نویسی،طراحی سایت،طراحی وب سایـت،طراحی سایت فروشگاهی،طراحی سایت شرکتی،طراحی سایت دولتی،طراحی سایت در اصفهان،طراحی سایت سازمان ها،طراحی سایت خبری،طراحی سایت خصوصی،طراحی سایت نظامی،طراحی سایت ورزشی،طراحی سایت آموزشگاهی،طراحی سایت چندزبانه،طراحی وب سایت،طراحی سایت آموزش آنلاین،طراحی سایت اصفهان،طراحی سایت فروش آنلاین،طراحی سایت b2b،سئو،پروژه سئو،انجام پروژه سئو،سئو وبهینه سازی سایت،بهینه سازی وب سایت،افزایش رتبه گوگل،سئو داخلی،سئو خارجی،سئو در اصفهان،سئو تخصصی،سئو اینستاگرام،طراحی اپلیکیشن،ساخت نرم افزار موبایل،برنامه نویسی اندروید(android)،برنامه نویسی آیفون(ios)،دیجیتال مارکتینگ،ساخت نرم افزار حسابداری،ساخت نرم افزار های کامپیوتر،انجام پروژه های شبکه های اجتماعی،افزایش فالور اینستاگرام،ادمین اینستاگرام،طراحی سایت ایران،طراحی سایت اصفهان،طراحی سایت تهران،طراحی سایت کرمان