جزِئیات شرکت تبلیغاتی و تاثیر تبلیغات

دلیل اصلی برای افزایش هزینه ها در واقع بالاتر بودن فروش نسبت به هزینه ها بوده است در واقع شرکت ها جهت گشودن بازار های جدید در کسب و کار خود چنین هزینه هایی را متقبل شده اند .

0
1202

شرکت تبلیغاتی

طراحی سایت درایران

طراحی سایت مدرن

طراحی سایت شخصی
طراحی سایت و تبلیغات

طراحی سایت ،

یک شرکت تبلیغاتی  در واقع سرویسی است مبتنی بر کسب و کار که به ایجاد، برنامه ریزی، هماهنگی تبلیغات و اشکال دیگر ارتقا و بازاریابی محصول برای مشتری اختصاص داده شده است .
یک شرکت تبلیغاتی می تواند یک استراتژی کلی فروش و برندینگ برای مشتری داشته باشد وترویج و پیشرفت را برای او به ارمغان آورد.
مشتریان یک شرکت تبلیغاتی عبارتند از شرکت ها ، سازمان های خصوصی ، سازمان های غیر انتفاعی و بانک ها ، بیمه ها و… شرکت های تبلیغاتی خدماتی نظیر تبلیغات تلویزیونی ، تبلیغات رادیویی ، تبلیغات محیطی ، تبلیغات آنلاین و… را بعنوان کمپین های تبلیغاتی ارائه می دهند .
تاریخچه شرکت تبلیغاتی :
اولین شرکت تبلیغاتی تایید شده ، ویلیام تیلور درسال 1786 میلادی بوده است . یکی دیگر از شرکت های تبلیغاتی اولیه توسط جمیز وایت در سال 1800 در شهر لندن در خیابان فلیت تاسیس شد که “وایت بال هولمز ” نامیده شد .
در سال 1812 یک مقام روزنامه لندن گزت یک شرکت تبلیغاتی دیگر تاسیس نمود که از آن می توان به عنوان یک کسب و کار خانوادگی نام برد که تا سال 1993 با نام شرکت تبلیغاتی رینول و پسران مشغول بکار بود و هم اکنون بخشی ازشرکت تبلیغاتی TMP که محصول مشترک کشور اوکراین و ایرلند است می باشد .
که اکنون با نام TMP_REYNOLدر حال فعالیت است . یکی دیگر از شرکت های تبلیغاتی اولیه که تا همین اواخر بر پایه خود استوار بود شرکت Barker که توسط چارلز بارکر تاسیس شد و تا سال 2009 و پس از پایان حکومت دولت وقت فعالیت داشت .
در سال 1850 شخصی بنام پالمر اولین شرکت تبلیغاتی امریکایی را در فیلادلفیا راه اندازی کرد . این شرکت تبلیغاتی ، تولیدات تبلیغاتی خود را توسط مشتریان در روزنامه های مختلف چاپ می کرد.
در سال 1856 ، ماتیو برادی برای اولین بار تبلیغات مدرن را آغاز کرد. تبلیغات او فونت و حروف متمایزی نسبت به دیگران داشت. استفاده او از فونت های متمایز تر و بزرگ تر حس بهتری به مخاطب می داد . بعد از آن درهمان سال رابرت بونر اولین آگهی تمام صفحه را در روزنامه به چاپ رساند .
در سال 1864 ، ویلیام جیمز کارلتون شروع به فروش فضاهای تبلیغاتی در مجلات مذهبی کرد .
در سال 1869 فرانسیس آیو در سن 20 سالگی اولین شرکت تبلیغاتی فول سرویس رابنام N.W را در فیلادلفیا ایجاد کرد که بعنوان قدیمی ترین شرکت های تبلیغاتی در امریکا شناخته شده است .
در سال 1868 شخصی بنام جمیز والتر تامپسون که بعدها در جایگاه خود به بهترین فروشنده تبدیل شد به شرکت تبلیغاتی کارلتون پیوست. وی در سال 1877 با خرید کل کمپانی نام آن را به شرکت تبلیغاتی جیمز والتر تامپسون تغییر داد.
او با استخدام نویسندگان و هنرمندان خلاق و تشکیل اتاق فکر سعی در گسترش فضاهای تبلیغاتی و ارائه خدمات در حال توسعه برای تبلیغ کنندگان داشت . تلاش های او باعث شد از او هم اکنون بعنوان ” پدر مجله های مدرن تبلیغاتی ” در ایالات متحده یاد می کنند .
شرکت های تبلیغاتی جهانی : 
جهانی شدن تبلیغات در روزهای نخستین قرن 20 آغاز شد . قبل از جنگ جهانی دوم شرکت های تبلیغاتی شروع به افتتاح شعب دیگر در خارج از کشور کردند و در طول بخش دوم قرن 20 به جهانی شدن خود شتاب ورزیدند.
در سال 1902، مک کین اریکسون یک شرکت تبلیغاتی درشهر نیویورک کرد و بدنبال آن در سال 1927 یک کانون تبلیغاتی در اروپا ، در سال 1935 در جنوب امریکا و در سال 1959 در استرالیا تاسیس نمود.
کانون های تبلیغاتی مانند والتر جامپسون استراتژی هایی در جهت گسترش ارائه خدمات تبلیغاتی اتخاذ کردند. در سال 1960 و 1970 شرکت های تبلیغاتی انگلیسی ، در پی کشف فرصت های خارج از کشور در ارتباط با جهانی شدن برآمدند. گسترش در خارج از کشور پتانسیل تبدیل شدن به بازار های گسترده تر را ایجاد می کرد.
Saatchi & Saatchi یکی از بزرگترین شرکت های تبلیغاتی در سال 1970 تاسیس شد. این کانون تبلیغاتی به سرعت به یک شبکه جهانی تبدیل شد و توانست مشتری های بزرگی چون Toyota و airways را جذب کند.
ارتباط با مشتریان :
مطالعات نشان می دهد کانون های تبلیغاتی موفق ، میل به داشتن یک حس مشترک برای رسیدن به یک هدف مشترک با مشتریان خود از طریق همکاری داشته اند . که شامل مجموعه مشترک از اهداف مشتری بطوریکه در فرآیند استراتژی حس مشترک مالکیت را به آن می دهد.
تبلیغات موفق باایجاد یک ارتباط خوب با مشتری و کشف هدف ها و راههای رسیدن به آن در بستر همکاری آغاز می شود.
مشتریان ضمن در اختیار قرار دادن منابع و ویژگی های محصول خود موظف هستند به شرکت تبلیغاتی خود در درستی و صداقت رفتار آنها اعتماد کنند.
در ادامه این راه ممکن است مشتری با ضعف فروش مواجه شود که منجر به ضعف رابطه با شرکت تبلیغاتی می شود . اما بهترین نتیجه زمانی رخ می دهد که یک همکاری مشترک وجود داشته باشد .
بهترین زمان برای برنامه ریزی استراتژیک موفق زمانی است که دو طرف با درک دیدگاه واحد و طرز فکر هم سو با یکدیگر همکاری کنند.
برنامه ریزان تبلیغات با ایجاد یک فرآیند خلاق و با قابلیت های فکری بالا به ایجاد یک ارتباط قدرتمند کمک شایانی می کنند .
سازمان های تحقیقات :
آژانس های تحقیقاتی تاثیر بسیار مهمی در میزان همکاری و یکپارچه سازی نتایج دارند . آنها متوجه یک نقطه ضعف استراتژیک که آنهم برقراری رابطه اولیه آژانس ها با مشتریان شدند.
شرکت های تبلیغاتی و طراحان آن خود را در موضع قدرت می دیدند. سازمان های تحقیقاتی مستقل منع توسعه روابط با شرکت های برنامه ریز را کنار گذاشته اند . محققان خود را بعنوان تامین کننده پایین دست دانستند و در یک سطح همکاری برابر بین شرکت تبلیغاتی و مشتریان تلاش کردند.
شرکت های رسانه ای :
افزایش شمار رسانه ها درجامعه امروز می تواند بدین معنی باشد که رابطه مشتری با شرکت تبلیغاتی شاید آنقدرها به طول نیانجامد.
عوامل متعددی در این مسئله که مشتریان همیشه با کانون تبلیغاتی خود در ارتباط باشند وجود دارد. و همچنین موارد بسیار زیادی در بالا نگه داشتن یک کانون تبلیغاتی دخیل هستند.
رسانه ها همیشه از فن گفتگو استفاده می کردند و می دانند که مشتری ها فقط می خواهند که از سودآوری برای آنها بگویند.
“هدف فقط پول آوری است”
بدون شک چنین شرکت رسانه ای شانس بیشتری برای نفوذ بین مشتریان و انتخاب شدن از بین رقبا را دارند.
خلاقیت :
شرکت های تبلیغاتی بر این باورند که فقط یک قانون برای ایجاد تبلیغات موثر وجود دارد ، آن هم خلاق بودن است . از دید یک کانون تبلیغاتی خلاق بودن فقط به ایجاد جلوه های بصری یا نحوه تصویر برداری یا طرز استفاده کردن از کلمات نیست بلکه تلاش جهت طراحی یک روش خلاقانه برای رساندن پیغام مورد نظر به مخاطب در این زمینه امر بسیار مهمی در این زمینه است.
حتی یک نوع درهم و برهمی و به هم ریختگی می تواند خلاقیت ایجاد کند .
زمانی یک شرکت تبلیغاتی موفق است که بتواند به روشی خلاقانه حتی طرز فکر مخاطب را شکسته و او را به برقراری ارتباط متمایل کند.
نتیجتا اینکه شرکت های تبلیغاتی با ایده های تازه تر برنده اند .
بهترین آگهی تبلیغاتی آگهی است که مخاطب را به فکر فرو برده او را درگیر کند .
تاثیر تبلیغات 
مردم محصولات را نمی خرند . آنها در واقع سود میخرند. صرفه خرید یک محصول تقریبا در میان همه محصولات هم نوع به یک اندازه است . اما چگونه است که محصولی در دید مشتریان از محصول دیگر ارزش بیشتری پیدا میکند؟
در یک بازار در محصولات برابر ، مردم به طور فزاینده ای تمایل به خرید محصولاتی که قبلا از طریق رسانه ها با برند آنها آشنا شده اند ، دارند.
در واقع پیشنهاد قانع کننده تر و جذاب تر ، برنده توجه مصرف کنندگان و شریک کیف پول آنهاست .
مدیران کانون های تبلیغاتی قویا معتقدند که تبلیغات روی احساسات و رفتار مردم تغییر شگرفی دارند . یکی از این مدیران بعد از بیست و دو سال تجربه عنوان می کند : مردم اگر تاثیر تبلیغات را نمی دیدند ، به آن اعتقادی نداشتند .
اولین تاثیر تبلیغات این است که مخاطب را متوقف کرده و توجه او را به آگهی جلب می کند .
نام تجاری یک جز کلیدی از اثر بخشی تبلیغات است.
مدیران کانون های تبلیغاتی بر این باورندکه تبلیغات به تغییر در نگرش نسبت به یک نام تجاری منجر می شود . این است که مفهوم نگرش با برچسب های مختلف از جمله نظرات ، قضاوت ، ادراک ، اقناع ، تصویر نام تجاری ، و علاقه به نام تجاری نامیده می شود .
اعتقاد بر این است که یک تبلیغات خوب شامل دو جز است :
1- تغییر در نگرش عاطفی
2- تغییر در نگرش منطقی
هزینه :
تحقیقات نشان می دهد ، هزینه های تبلیغاتی به طور قابل توجهی در طول سال افزایش یافته است . در سال 2007 تخمین زده شده بیش از 150 بیلیون دلار در امریکا و 385 بیلیون دلار به صورت جهانی و در سال 2010 حدود 450 بیلیون دلار برای تبلیغات هزینه شده است .
دلیل اصلی برای افزایش هزینه ها در واقع بالاتر بودن فروش نسبت به هزینه ها بوده است در واقع شرکت ها جهت گشودن بازار های جدید در کسب و کار خود چنین هزینه هایی را متقبل شده اند .
طراحی سایت
شرکت طراحی سایت
بزرگترین شرکت تبلیغاتی
بزرگترین شرکت تبلیغاتی در ایران
تیزر تبلیغاتی
کاتالوگ
کارت ویزیت
چاپ انواع هدایای تبلیغاتی
المان های طراحی سایت