رقابت باشرکت های طراحی سایت بزرگ

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

چگونه یک پسر بچه کوچک رقابت می کند؟ چگونه شما در برابر شرکت های بزرگ طراحی وب سایت موفق می شوید؟ این موضوع اجتناب ناپذیر است، درست می باشد؟ همیشه آدم های بزرگ، بازی را می برند. به عنوان مثال، WALMART، MOM& POPS را زیر پا گذاشت و فرا تر رفت. HOME DEPOT در بازار سخت افزار محلی، نفر اول محسوب می شود.
و حالا نوبت شما می باشد. SQARESPACE، WIX و WEBYDO و هزاران ابزار دیگر موفقیت آمیز عمل کرده اند و شما را به انجام کارهایی سوق می دهند که خارج از تجارت تان می باشد.
حداقل، اگر من و شما با هم صادق باشیم، گاهی اوقات در نیمه شب و زمانی که در تخت خواب دراز کشیده ایم، به این موضوع فکر کرده و ایمان می آوریم. این مورد برای من هم اتفاق افتاده است.
احساس می کنم که شما مانند ما طراحان وب سایت نیز با همین چالش رو به رو می باشید. زمانی که بحث رقابت با شرکت های طراحی سایت بزرگ می شود، موضوع تهدید آمیز به نظر می آید.
 

شرکت های طراحی وبسایت بزرگ به طرز شگفت انگیزی در حال تحت سلطه گرفتن اینترنت می باشند.

طراحی سایت,تبلیغات آن ها در همه جا وجود دارد. آن ها JEFF BRIDGES، JOHN MALKOVICH، JASON STATHAAM و دیگر میزبانان مشهور را در اختیار دارند که برای آن ها مواردی را به فروش می رسانند. آن ها کمپین های تبلیغاتی میلیون دلاری را در تلویزیون، یوتوب و حتی رادیو ها در بر دارند.
من فکر نمی کنم که بتوانم 5 دقیقه در دنیا آنلاین بدون دیدن تبلیغات آن ها جستجو نمایم.
من فکر می کنم که شما هم این تبلیغات را دیده اید.
در یوتوب، به نظر می رسد که هر سازنده محتوایی توسط SQUARESPACE پشتیبانی شده و هر ویدئویی توسط شرکت WIX تحت حمایت قرار می گیرد.
 
در هر صورت آن ها به نظر بسیار عالی می باشند. از آن ها متنفر نباشید. حقیقتا آن ها طراحی وب سایت های شگفت انگیزی را در بیشتر سیستم عامل ها می سازند.
پایگاه داده وب سایت آن ها بسیار جدی و دور از هر گونه ایرادی می باشد. فکر می کنید که من دروغ می گویم؟ یکی از سایت های آن ها را در GOOGLE PAGESPEED INSIGHTS و یا YSLOW اجرا کنید. برای آن که بر آن ها غلبه یابید، مسیر سختی پیش روی خود دارید.
 

از این رو چگونه به رقابت می پردازید؟

به دنبال یک جواب ساده می باشید؟
شما نمی توانید. حداقل نه به سادگی و به طور مستقیم.
اما اشکالی ندارد. این راه حل هایی که در این مقاله به شما معرفی می کنیم می تواند تجارت طراحی سایت تان را نجات دهد.
 

روش قدیمی را کنار بگذارید و تغییراتی را ایجاد کنید.

طراحی سایت,من یک زمانی با این موضوع خیلی مشکل داشتم. تقریبا این مشکل سال ها مرا درگیر خود نمود. حتی قبل از این که این شرکت های طراحی وب سایت بزرگ پا به عرصه بگذارند. من درباره این که چگونه می توانم با شرکت های بزرگ و برجسته طراحی وب سایت رقابت کنم و ممتاز دیده شوم، همیشه درگیری ذهنی داشته ام.
در آن زمان روی پروژه های طراحی سایت معقولی کار می کردم، اما می خواستم تا در روش و شغل خود تحولاتی را نیز ایجاد کنم.
در آن زمان، صنعت و حرفه طراحی وب سایت در حال تغییر بود و موقعیت شغلی من نیز در خطر افتاده بود.
از این رو این گونه گمان کردم “اگر نمی توانی بر شرکت های بزرگ طراحی سایت غلبه کنی، پس به آن ها بپیوند.” از این رو شروع به تحقیق درباره “فروش تم ها” نمودم. من می توانستم از ساخت تم ها شروع کنم تا به صورت عمده ای آن ها را به فروش برسانم.
همزمان با این که این ایده را شروع به عملی ساختن نمودم، خیلی از افراد و شرکت ها را مشاهده کردم که از قبل وارد این عرصه شده بودند. شرکت های بسیار و گروه های مختلفی از افراد وجود داشتند که تم های حرفه ای را می ساختند و در معرض فروش می گذاشتند.
من نمی توانستم در این زمینه نیز به رقابت بپردازم. حتی اگر فکر می کردم که توانسته ام، هیچ مشکلی حل نمی شد. من هم چنان مشکل یکسانی داشتم. مغازه های بزرگ تری وجود داشتند که به سرعت و در ازای پرداخت هزینه ای کم از مشتریان، تم های حرفه ای را در اختیار آن ها قرار می دهند.
من سال ها با این مورد مشکل داشتم. امیدوار بودم که یک روز در این زمینه موفق شوم. در همین حال من سعی نمودم تا مانند قبل به مشتریان وب سایت خود ارائه خدمت کنم. من تلاش خود را برای بهتر شدن روند کاری ام ادامه دادم. همه این موارد در حالی بود که ساخت و طراحی وب سایت ها ارزان تر و قابل دسترس تر می شدند.
سپس، یک روز، من روش قدیمی و سنتی را زیر پا گذاشتم. من یک پروژه طراحی مجدد را دریافت نمودم که به نظر بسیار سخت می آمد.
طراحی سایت,من طراحی مجدد وب سایت را برای یک شرکت شروع نمودم. به نظر می رسید که وب سایت نسبت به نسخه قبلی خود، تغییرات اساسی را می طلبد. ما همه چیز را در طراحی وب تغییر دادیم. این طراحی مجدد ماه ها به طول انجامید، اما زمانی که به اتمام رسید، طراحی وب سایت بی نظیری نمایان شد. من به آن پروژه افتخار می کردم. شرکت و تجارت مورد نظر بسیار شگفت زده شدند. همه افراد موجود در شرکت از این طراحی وب سایت مجدد استقبال کردند و عاشقش شدند.
بعد از چند ماهی، من از آنالیزگرهای وب سایت استفاده نمودم تا دریابم که کاری که انجام داده ام تا چه حد شگفت انگیز می باشد. من از مشاهده نتایج متعجب شدم.
هیچ چیز تغییر نیافته بود.
بازدهی سایت، میزان بازدید صفحات، میانگین مدت زمان ماندن کاربر در وب سایت و از همه بدتر میزان تبدیل مخاطبان به مشتریان وب سایت دقیقا همانند نسخه قبلی طراحی وب سایت بود. به عبارت دیگر، ماه ها بعد از طراحی مجدد، اجرای و عملکرد وب سایت به طور وسیعی بی تاثیر مانده بود.
این برای من بسیار تجربه نامناسب و ناخوشایندی بود.
از یک طراحی بهتر وب سایت انتظار می رود که نتایج بهتری نیز به همراه داشته باشد. اما این طراحی مجدد اصلا این گونه نبود. این طراحی مجدد به طور کلی هیچ چیر را بهتر نکرد.
از این رو چه اتفاقی افتاد؟ من بازی را باختم.
از این رو حالا من در روند کاری خود و در شغل خویش دچار مشکل شده ام.
چگونه می توانم فروش طراحی سایت های خود را ادامه دهم، در حالی که اصلا اعتماد ندارم که تغییر بزرگی را ایجاد می کنند؟ چگونه می توانم در میان سایر شرکت های طراحی وب سایت به رقابت بپردازم؟
من مطمئنم که شما زمانی با این مشکل رو به رو بوده اید و یا شاید هم در همین وضعیت به سر می برید. این مشکلی است که هر طراح وب سایت صادق و درست کاری، در یک برهه زمانی به آن مواجه می شود.
طراحی سایت,اگر می دانید که درباره چه چیزی صحبت می کنم، اگر احساس بازنده بودن می کنید، هرگز امید خود را از دست ندهید.
برای طراحان وب، آینده درخشانی وجود دارد. ما هیچ کجا نمی رویم، ما از تجارت خویش خارج نمی شویم، ما امروزه بیشتر از گذشته به شغل خود احتیاج داریم.
اما همان طور که کشف کردم، شما باید دیدگاه تان را در بازار تجاری که حضور دارید، تغییر دهید.
 

برای اینکه برنده شوید، باید خودتان را به خوبی بشناسید.

بازار تجاری در تمام زمینه ها تکامل یافته است. این موضوع تنها به طراحان وب سایت مرتبط نمی شود، بلکه در ارتباط با مشتریان و مخاطبان آن ها نیز می باشد. مفهومی بودن، اجرای شدن بی نقص و نمای عالی یک طراحی وب سایت به اندازه کافی نمی تواند پاسخگو این بازار تجاری باشد.
اگر شما تنها به مشتری وب سایت خود یک طراحی زیبا و برنامه نویسی مدرن سایت را به فروش می رسانید، شما به دو دلیل به سمت شکست می روید.
 

اولین دلیل: طراحی وب سایت بسیار آسان شده است.

در میان بازار تجاری طراحی وب سایت، گزینه هایی مانند EVATO، راه حل هایی برای هاست وب سایت تجارت الکترونیک مانند SHOPIFY و حالا سازندگان وب سایت مانند SQARESPACE و WIX وجود دارند، از این رو شما می توانید در هر جایی به طراحی وب سایت بپردازید. و شما این کار را می توانید با حداقل هزینه برای خود انجام دهید.
مهم ترین موضوع در این بخش، کیفیت طراحی سایت می باشد. طراحی وب سایت که توسط یک گروه متخصص و حرفه ای ساخته شود می تواند بسیار شگفت انگیز تر و کاربردی تر باشد.
امروز، اگر می خواهید با یک وب سایت بسیار زیبا در دنیای آنلاین حضور یابید، می توانید با هزینه اندک و به آسانی این کار را انجام دهید.
شما اگر بخواهید صادق باشید، با این موضوع مخالفتی نمی کنید.
طراحی سایت,هم چنین، مخاطبین مشتریان وب سایت شما به طراحی ظاهری خیلی توجه نمی کنند. آن ها تنها به این فکر می کنند که بتوانند در وب سایت اهداف خود را دست یابند و نیاز های خود را تامین کنند.
 

دومین دلیل: داشتن یک وب سایت، خیلی موضوع جدیدی نمی باشد.

اگر برای مدتی در این زمینه کار کرده باشید، می دانید که در گذشته مشتریان را متقاعد می کردید که چقدر حضور آنلاین اهمیت دارد. آن رورها را به یاد دارید؟
اگر نه، سعی کنید تصور نمایید که می خواهید به یک مشتری توضیح دهید که چرا باید تجارت خود را در دنیای آنلاین در معرض نمایش بگذارند.
طراحی سایت,این مورد، یک حیله و فریب نمی باشد، این ماهیت و طبیعت هر بازار تجاری می باشد. اگر شما در دنیای آنلاین حضور داشته باشید، مطمئنا بروز و مدرن می مانید. شما به این ترتیب شرکتی خواهید بود که مشتریان می خواهند تجارت شان را با شما انجام دهند.
سپس سال ها بعد CSS پا به عرصه طراحی سایت گذاشت و وب سایت های WEB 2.0 رونمایی شد.
دوباره بازار طراحی وب تغییر یافت. هر کسی در دنیای آنلاین حضور پیدا کرد. این تغییرات مورد انتظار بود. شما باید همان کاری که می کنید را در این دنیای آنلاین توسط طراحی وب سایت به نمایش بگذارید. مشتریان وب سایت شما اگر می خواهند موفق شوند نیز باید به این ترتیب پیش روند.
این ایده نیز عملی شد. عملی می شود چون واقعا مفید است. این مورد می تواند تحولی شگرف را در بازار تجاری طراحی وب سایت به وجود آورد.
این روشی که گفته شد در پس هر شرکت طراحی وب سایت وجود دارد. آن ها طراحی وب سایت هایی را در اختیار مشتریان خود می گذارند که ارزان و برای دسترسی راحت می باشند و هم چنین از نظر ظاهری بسیار عالی نمایان می شوند.
مشتریان وب سایت نیز تنها به این موضوع روی آوردند که یک طراحی وب سایت باید از نظر ظاهری به خوبی به نظر برسد و ما نیز روی نیاز های آن ها متمرکز می شویم تا بتوانیم بهترین ها را به آن ارائه دهیم.
اما این موضوع هیچ گاه ثابت باقی نماند.
این بازار تجاری طراحی وب سایت مانند دیگر بازارها دچار تغییرات و تحولات می شود.
 

این موارد نشان می دهد که شما می توانید رقابت کنید.

این روزها، طراحی سایت ها یک ابزاری است که کارهای بسیاری را انجام می دهند. برای حل مشکلات مان به سرعت و خیلی راحت، باید از وب سایت ها استفاده نماییم.
برای آن که در دنیای آنلاین موفق شوید، ما نیاز داریم تا روی مواردی بیش از طراحی و برنامه نویسی وب فکر کنیم.
ما باید به کاربران وب سایت خود توجه داشته باشیم.
این موضوع به این معنا نمی باشد که در این تجارت خود پایدار بمانیم. بلکه به این معنا است که باید برای مشتریان سایت خود ارزشمند باشید. شما باید به آن ها طراحی وب سایتی را ارائه دهید که بتوانند فروش تجارت خود را به وسیله آن ارتقاء دهند.
شما طراحی و برنامه نویسی وب سایت را می دانید و این موضوع به این معنا می باشد که شما بیشتر از کسانی که سعی می کنند تا وب سایت را به تنهایی برای خود بسازند، اطلاعات و آگاهی هایی در اختیار دارید. به طور مثال شما باید به مشتریان خود توضیح دهید که بهتر است محتواها در باکس ها و یا کادر هایی و یا به طور کلی در یک تم، در طراحی وب سایت نمایان شوند.
طراحی سایت,به مشتریان وب سایت خود کمک کنید تا از یک استراتژی بهره بگیرند که پاسخگوی نیاز های مخاطبین شان باشد. به مشتریان خود طراحی وب سایتی را ارائه دهید که ابتدا روی مخاطبین آن ها متمرکز باشد نه تجارت شان.
این استراتژی را به کار ببرید و سعی کنید تا محتواهایی را در طراحی وب سایت خود ایجاد کنید که روی مخاطبین متمرکز باشد. اگر شما با نوشتن راحت نمی باشید، سعی کنید تا مهارت ها و تخصص های خود را بسط دهید. یاد بگیرید که چگونه باید محتواهای بیهنه ای را بسازید تا باعث شود که مخاطبین به مشتریان وب سایت تبدیل شوند. شما می توانید در این زمینه از یک نویسنده سایت نیز کمک بگیرید.
سپس، وب سایت مشتری خود را بر اساس مخاطبین شان طراحی کنید. منظور من استفاده از استراتژی محتوا در طراحی وب سایت ها می باشد. شما باید پیام رسانی و هدف مشتریان وب سایت خود را با آگاهی ها و علم خود در این زمینه عجین نمایید تا بتوانید بر مخاطبین وب سایت تاثیر بگذارید. سعی کنید تا تعاملات بسیار کاربردی را در وب سایت ایجاد کنید و مشتریان سایت خود را به سمت دستیابی اهداف اولیه شان سوق دهید.
سعی نکنید که بروشورهای دیجتالی را در قالب وب سایت ها به آن ها ارائه دهید. شما باید یک وب سایتی را برای مشتریان خود طراحی کنید که به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته برای تجارت آن ها فروشندگی کند و نیاز های مخاطبین خود را تامین نماید.
 

این فرصت طلایی برای شما در برابر شرکت های بزرگ طراحی سایت محسوب می شود

مشتریان انتظار دارند تا شرکت های طراحی وب سایت یک بازاریاب، نویسنده حرفه ای وب، کارشناس تجربه کاربری و غیره باشند. اما یک آشپز، صراف، وکیل و دکتر، جزو متخصصان حرفه ای وب سایت نمی باشند. آن ها ها با چگونگی کار کردن وب سایت ها و رواشنشاسی رفتار های کاربران آشنایی ندارند. اما شما به عنوان یک طراح وب سایت می توانید این توانایی ها را داشته باشید.
شرکت های طراحی وب سایت بزرگ افرادی را مد نظر خود قرار می دهند که خیلی در این زمینه اطلاعات ندارند، کسانی که فکر می کنند که آنلاین بودن با یک طراحی وب سایت زیبا، کافی می باشد.
 

سعی کنید که پیش روید و موفقیت های بیشتری را به دست آورید.

طراحی سایت,اگر به مشتریان وب سایت خود کمک کنید تا درک کنند که طراحی وب سایت ها ابتدا باید روی مخاطبین آن ها تمرکز داشته باشد، شما می توانید وب سایتی را برای آن ها بسازید که به نفع شان می باشد و می توانند میزان فروش شان را افزایش دهند. شما به این صورت باعث می شوید تا مشتریان در تصمیم گیری شرکت طراحی وب سایت، بی شک و تردید شما را انتخاب کنند و این موضوع به معنای موفق و برنده شدن در میان سایر رقیبان تان می باشد.

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت ارزان در اصفهان
طراحی سایت ارزان
طراحی سایت در اصفهان
طراحی سایت پوشش
اصفهان سایت
رقابت باشرکت های طراحی سایت بزرگ