سیستم عامل برای وبلاگ نویسی

0
1289
سیستم عامل برای وبلاگ نویسی
سیستم عامل برای وبلاگ نویسی

سیستم عامل برای وبلاگ نویسی

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت آیا تازه وارد حرفه وبلاگ نویسی شده اید و با کمبود بودجه رو به رو می باشید؟ در این مقاله سیستم عامل های وبلاگ نویسی رایگانی به شما معرفی می شود که می توانید از آن ها استفاده کنید.
شاید خیلی از شرکت ها هستند که به طراحی سایت فوق العاده و کمپین بازاریابی قوی برای راه اندازی محصولات و یا سرویس های شان نیاز دارند.
در هر صورت، زمانی که در مرحله راه انداری طراحی سایت هستید و بودجه کمی دارید، مطابقت یافتن با استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه می تواند چالش برانگیز باشد، مخصوصا اگر می خواهید از رسانه های سنتی نظیر تبلیغات تلویزیون، چاپ و تبلیغات آنلاین استفاده نمایید. خوشبختانه، شما نباید از یک روش بازاریابی تکنولوژی یافته و گران قیمت استفاده کنید تا وبلاگ خود را راه اندازی کرده و تجارت یا طراحی سایت خود را بازاریابی و تبلیغ کنید.
طراحی سایتحالا شما مزیت های وبلاگ نویسی برای طراحی سایت را می دانید، زمان این است که درباره توصیه های وبلاگ نویسی مهم صحبت کنیم تا به سرعت طراحی سایت خود را راه اندازی کنید. شما برای اینکه وبلاگ خود را به صورت رایگان راه اندازی کنید، نیاز به سیستم عامل هایی دارید که شما را در این راه پشتیبانی کنند و موارد بسیاری را در اختیار شما بگذارند.
جدا از بحث تجاری، راه اندازی وبلاگ می تواند هدف شخصی را نیز به دنبال داشته باشد. هر شخصی مانند یک کتاب، دارای داستان هایی است. این روز ها هر کسی دارای بی نهایت پیام های تویتری، فیس بوک و نظراتی در شبکه های اجتماعی و غیره می باشد. اما خیلی از مردم ذوق بیشتری برای نوشتن و ارائه مطالب دارند و هم چنین آرزو دارند تا داستان ها و مطالب خود را با قشر زیادی از مردم به اشتراک بگذارند. در این مقاله سیستم عامل های وبلاگ نویسی رایگانی به شما معرفی می شود که به کمک آن ها می توانید بدون پرداخت هزینه ای، به آرزو خود برسید.
وبلاگ ها شاید اندکی این روزها از مد افتاده باشند و دلیل این امر هم ظهور شبکه های اجتماعی می باشد که فراگیر شده اند. اما بیشتر مردم دوست دارند تا فضای مخصوصی داشته باشند تا مطالب و داستان های خود را با مخاطبین به اشتراک بگذارند، بدون اینکه توسط تبلیغات و یا بروزرسانی های بیهوده، در کارشان تداخل بی افتد. بهترین گزینه این می باشد از میان سیستم عامل های وبلاگ نویسی که در این مقاله به شما معرفی می کنیم، یکی را انتخاب کرده و کار وبلاگ نویسی خود را آغاز کنید.
ما توانستیم 14 سیستم عامل وبلاگ نویسی را برای افراد تازه کار مهیا کرده تا به وسیله آن وبلاگ رایگانی را راه اندازی نمایند و به آرزوی دیرین خود برسند.
 

1.WIX

سیستم درگ و دراپ WIX با HTML5 ساخته شده است.
 
طراحی سایتاگر HTML5 برای شما بسیار اهمیت دارد، سپس  WIX نیز باید برای تان ارزشمند باشد. WIX ادعا می کند که تنها وب سایت درگ و دراپ می باشد که سیستم عامل هایی را با قابلیت های HTML5 می سازد. شما در این وب سایت می توانید بیش از 500 الگو (که ساخته طراحان می باشد) را همراه با ویژگی ها و امکانات و اپلیکیشن های بسیار عالی بیابید. شما هم چنین در این وب سایت می توانید هاست بسیار فوق العاده ای را پیدا کنید و از این نظر قادر خواهید بود تا وب سایت و وبلاگ خود را پشتیبانی نمایید.
اگر اکانت رایگان در WIX داشته باشید، 500 مگابایت حافظه و 1 گیگا بایت پهنای باند دریافت می کنید. اگر به امکانات بیشتری نیاز دارید –مانند دامنه شخصی و آنالیزگر گوگل- باید به برنامه های پرداختنی این وب سایت نگاهی بی اندازید و هر کدام که متناسب شرایط شما می باشد را برگزینید.
 

  1. YOLA

YOLA طرح بندی های انعطاف پذیر را بدون تبلیغات اضافه، برای تان مهیا می سازد.
 
اگر برنامه های بسیاری زیادی برای وبلاگ خود در نظر دارید، YOLA شما را محدود می کند و نمی تواند پاسخگوی نیاز تان باشد- شما تنها می توانید 2 وب سایت 3 صفحه ای را با برنامه رایگان YOLA راه اندازی نمایید، اما حافظه و هم پهنای باند آن یک گیگابایت می باشد و وب سایت و یا وبلاگ شما با تبلیغات بیهوده و بی مورد مواجه نخواهد شد.
شروع کار وبلاگ نویسی با این مورد، بسیار آسان می باشد، زیرا الگوهای بسیاری وجود دارد که از میان آن ها می توانید موردی را انتخاب کنید و شروع به راه اندازی وبلاگ و یا وب سایت خود کنید. طرح بندی های انعطاف پذیر و ویجت های درگ و دراپ نیز در دسترس شما می باشند و اگر مهارت داشته باشید می توانید CSS را اصلاح کنید تا وب سایت یا وبلاگ تان همان گونه به نظر بیاید که دوست دارید.
 

3.CONTENTFUL

می توانید محتوا مورد نظر خود را توسط CONTENTFUL API وارد طراحی خود کنید.
 
CONTENTFUL می تواند محتواهای تان را از طراحی مجزا سازد و به این ترتیب محتواها در سرورهای شان ذخیره می شوند و به این صورت شما می توانید در هر طراحی و سیستم عاملی که دوست دارید، محتواهای تان را اعمال کنید. اگر می خواهید یک وب سایت و یا وبلاگ کاملا متفاوتی را در مدت کوتاهی بسازید، بهتر است تنظیمات همه عوامل را اصلاح کنید و مطابق با سلیقه خود تغییر دهید.
 

  1. JEKYLL

سایت ها و وبلاگ های استاتیک را با JEKYLL بسازید و طراحی کنید.
 
JEKYLL می تواند نوشته های خام شما را در کادر ها مرتب و منظم نماید و به این تریب نمای ایستاتیکی به آن ها می دهد که این امر باعث می شود تا وب سایت و یا وبلاگ تان را در هر جایی که دوست دارید، قرار دهید. در صفحات وب سایت GITHUB، گزینه ای وجود دارد که اجازه می دهد تا وبلاگ تان را به صورت رایگان در آن جا قرار دهید.
با ساختن وب سایت و وبلاگ تان توسط JEKYLL دیگر نیاز به کار کردن با موارد فنی مانند پایگاه داده، بروزرسانی ها و ارتقاء سیستم و غیره ندارید و از این رو، اشتباهات نیز به ندرت اتفاق می افتند و شما از همان مرحله پیش طراحی می توانید وب سایت و وبلاگ بسیار کاربردی را خلق کنید که نقصی در آن وجود ندارد.
 
 

  1. WORDPRESS

WORDPRESS یکی از سیستم عامل های رایگان وبلاگ نویسی محبوب و مشهور می باشد.
 
طراحی سایتاگر به محبوب بودن WORDPRESS اعتقاد داشته باشید، خواهید دید که چه موارد و امکاناتی را در اختیارتان قرار می دهد تا وبلاگ و وب سایت بسیار کاربردی و عالی را برای خود خلق کنید.
شما به سادگی توسط وردپرس می توانید وبلاگ جدیدی را کاملا رایگان ساخته و راه اندازی نمایید، شما در این سیستم عامل می توانید تنظیمات را شخصی سازی کنید. خیلی از هاست های وب سایت از وردپرس استفاده می کنند، چون تنها با یک کلیک قابل نصب می باشند. شما می توانید اطلاعات بیشتر درباره وردپرس را در WORDPRESS.ORG بیابید و مطالعه نمایید.
تازه واردن و مبتدیان در عرصه طراحی وب سایت و وبلاگ در ابتدای استفاده از وردپرس ممکن است سردرگم شوند، اما در هر صورت وردپرس بهترین گزینه رایگان برای هر کسی است که می خواهد قدرت، تنظمیمات شخصی و پایداری را در وب سایت و وبلاگ خود وارد نماید.
 

  1. TUMBLR

TUMBLR یکی از آسان ترین سیستم های وبلاگ نویسی رایگان است که می توانید از آن استفاده نمایید.
 
TUMBLR یک سیستم عاملی مابین WORDPRESS و TWITTER می باشد. این سیستم عامل موارد بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد. هم چنین تنظیم شخصی تم های وب سایت و وبلاگ تان توسط این گزینه بسیار آسان می شود.
TUMBLR دارای ویژگی های اجتماعی قدرتمندی می باشد، زیرا از الگوی یاداشت ها و موارد مورد علاقه NOTES AND FAVOURITS)) پیروی می کند. به یاد داشته باشید که این سیستم عامل دارای گزینه هشدار لرزشی برای ورود به وب سایت ها و صفحات غیر مجاز می باشد که در این شرایط باید گزینه ستاره را از روی آن صفحات بردارید تا از آرشیو FAVOURUT خارج شوند و هشدار قطع گردد.
 

  1. BLOGGER

طراحی سایتBLOGGER یکی از سیستم عامل های قدیمی و رایگان در عرصه طراحی وب سایت و وبلاگ می باشد.
 
همان طور که از نام BLOGGER مشهود است، این سیستم عامل به صورت رایگان به شما امکان می  دهد تا وبلاگ هایی را بسازید. می توانید  توسط آی دی گوگل تان وارد این سیستم عامل شوید و در عرض چند ثانیه می توانید وبلاگ خود را ساخته و راه اندازی کنید. شما می توانید با تم های جدید، وبلاگ و یا سایت خود را شخصی سازی نمایید. این سیستم عامل یکی از سرویس های گوگل محسوب می شود و شما به این وسیله می توانید موارد بسیاری را وارد وبلاگ و یا وب سایت خود کنید که مخاطبان از بازدید و خواندن آن ها لذت ببرند.
 

8.MEDIUM

MEDIUM یک سیستم عامل وبلاگ نویسی رایگان است که بنیان گذار آن شرکت تویتر می باشد.
 
MEDIUM یکی از زیر مجموعه های شرکت تویتر می باشد و به نظر می رسد که تمام تلاش خود را می کند تا طراحی سایتمتن های طولانی و محتواهای بلند را مانند میکرو وبلاگ ها، در معرض نمایش بگذارد. اگر می خواهید تا نوشته ها و محتواهای تان توسط مخاطبین و کاربران جدی گرفته شود، می توانید توسط این گزینه، وبلاگ خود را راه اندازی کنید و به این ترتیب به مخاطبان خود تجربه ای شگرف اهدا می کنید. اما اگر می خواهید تا دست تان در شخصی سازی و کنترل وب سایت و وبلاگ باز باشد، باید به دنبال سیستم عامل دیگری باشید.
 

  1. SVBTLE

SVBTLE یک سیستم عامل وبلاگ نویسی رایگان برای نوشته های طولانی می باشد.
 
SVBTLE خود را این گونه معرفی می کند که یک سیستم عامل وبلاگ نویسی است که می تواند بسیار برای شما کمک کننده و مفید باشد. SVBTLE بسیار روش مشابه با MEDIUM دارد. زمانی که توسط SVBTLE متن ها و کلمات تان را به صورت منظم در کادرهایی در وبلاگ و وب سایت تان قرار دهید، می توانید تجربه مدرن و برجسته ای را به مخاطبان خود ارائه دهید. زمانی که می خواهید محتواها و داستان های مد نظرتان را به قلم درآورید، این سیستم عامل وبلاگ نویسی مطمئنا نظر شما را به خود جلب می کند. البته انتخاب این گزینه باز هم به شما بستگی دارد، زیرا توسط SVBTLE تنها می توانید سایت و یا وبلاگ ساده با کمترین امکان شخصی سازی بسازید.
 

  1. LIVEJOURNAL

LIVEJOURNAL وبلاگ و شبکه های اجتماعی را با هم عجین می کند.
 
طراحی سایتیکی از سیستم عامل های سابقه دار و قدیمی در این لیست، LIVEJOURNAL می باشد که بسیار شبیه BLOGGER است و در سال 1999 تاسیس شد. شاید به خاطر قدمتی که دارد مرز میان وبلاگ و شبکه های اجتماعی را باریک و نامحسووس ساخته است.
نتیجه استفاده از LIVEJOURNAL این می باشد که می توانید در فضای وب سایت و وبلاگ خود، تعاملات بیشتری برای مخاطبان مهیا کنید. شما هم چنین می توانید برخی موارد شخصی را نیز در این چنین وبلاگ هایی وارد نمایید. البته موردی که بسیار در این سیستم عامل مشهود می باشد، این است که مخاطبان می توانند درباره محتواها و نوشته های تان به بحث و گفت و گو بپردازند و یا حتی انتقادات خود را آزادانه بیان نمایند.
 

  1. WEEBLY

WEEBLY یک وب سایت ساخت ابزار ها و سیستم ها می باشد که الگوهای وبلاگ نویسی نیز شامل آن ها می باشد.
 
WEEBLY یک وب سایت ساخت ابزار و سیستم می باشد و در اصل یک وبلاگ محسوب نمی شود. این سایت بر اساس پروسه درگ و دراپ می باشد که شما را قادر می سازد تا به سادگی و به سرعت صفحاتی را بسازید.
در هر صورت، وبلاگ نویسی بخشی از این سیستم می باشد و به این وسیله می توانید به طرح بندی های که قابل شخصی سازی می باشد و تم های رایگان بسیار و گزینه های اشتراک گذاری که انتظار دارید، دست یابید تا به این طراحی سایتوسیله بتوانید محتواها و داستان های تان را در معرض نمایش بگذارید.
 

  1. POSTACH.IO

POSTACH.IO یک سیستم عامل وبلاگ نویسی از ساخته های EVENOTE می باشد.
 
POSTACH.IO ادعا می کند که ساده ترین راه برای وبلاگ نویسی را در اختیار مشتریان و مخاطبان خود قرار می دهد. این سیستم عامل، زیر مجموعه EVERNOTE می باشد.
شما در POSTACH.IO می توانید پس از وارد شدن، یادداشت های خود را ساخته و با انتخاب گزینه “PUBLISHED” آن را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید.
در هر صورت، شما توسط این گزینه به تنظیمات شخصی سازی نیز دسترسی خواهید داشت. هم چنین شما می توانید از امکاناتی نظیر انواع مختلف تم، ابزارهایی برای قرار دادن محتوا در وب سایت های دیگر، قرار دادن بخش کامنت و نظرات و استفاده از گزینه هایی به جای DROPBOX برای ذخیره محتواهای مورد علاقه و غیره نیز بهره مند شوید.
 

  1. PEN.IO

طراحی سایتPEN.IO یکی از سیستم عامل های وبلاگ نویسی می باشد که شما نیازی به وارد شدن یا  LOGIN در آن ندارید.
 
روش PEN.IO با تمامی نمونه های مشابه متفاوت می باشد. معمولا این سیستم عامل نیازی به ورود کاربران و یا LOGIN ندارد- در عوض شما باید URL و رمز عبوری را برای پست ها مشخص نمایید.
تصاویر می توانند به مکان های مورد نظر کشیده و یا درگ شوند و شما با استفاده از یک TAG می توانید پست های چند صفحه ای را بسازید. این تمام کاری است که PEN.IO انجام می دهد.
در واقع، این سیستم عامل بهترین گزینه برای حذف پست های پراکنده در وبلاگ و یا وب سایت ها می باشد. اگر نمی خواهید هیچ اطلاعات شخصی در وبلاگ تان ذخیره شود، PEN.IO می تواند انتخاب خوبی برای شما در این زمینه باشد.
 

  1. GHOST

طراحی سایتاگر سیستم عامل وبلاگ نویسی با منبع آزاد به نام GHOST را در سیستم شخصی خود نصب کنید،به صورت رایگان می باشد.
 
برخلاف سایر نمونه های موجود در این لیست، GHOST تنها زمانی که آن را دانلود کرده و در سیستم شخصی خود نصب کنید، رایگان است. از وب سایت GHOST استفاده کنید و توجه کنید که به چه میزان می توانید مخاطبین و بازدیدکنندگان را به وبلاگ و وب سایت خود جذب کنید.
در هر صورت، این سیستم عامل به روش های مختلف دیگری نیز خود را متمایز ساخته است: این سیستم عامل وبلاگ نویسی دارای منبع آزادی است و زمانی که در حال نوشتن اطلاعات و داستان و محتواهای خود می باشید، پیش نمایشی از چگونگی قرار گرفتن پست ها در وب سایت و یا وبلاگ تان نمایش داده می شود. خوب، از این رو شما وبلاگ خود را آماده کرده و مطالبی را هم در آن قرار داده اید و حالا می خواهید کاربران درباره آن مطلع شوند. تقریبا همه ی اشخاص؟ نه همه کس. درست است؟ تنها اشخاصی که واقعا به چیزی که شما می خواهید بگوید، علاقه مند می باشند.
بازاریابی آسان نیست، و این مهارت هر کسی نمی باشد. گاهی اوقات، حتی با وجود بودجه و تیم های تبلیغاتی، شرکت های بزرگ هم این کار را اشتباه انجام می دهند.
من منظورم فقط این است که شما باید با روش و تاکتیک های خود وفق بیابید. شما نمی توانید مطمئن باشید که همه وبلاگ شما را می بینند و نمی توانید بهترین روش های که شرکت های بزرگ استفاده می کنند را به کار ببرید. شما باید تنها افراد صحیحی را به عنوان مخاطب وبلاگ خود پیدا کنید.
شما نیاز دارید گروهی از مخاطبان را بیابید که درباره این که شما چه چیزی می خواهید بگویید، شوق و علاقه دارند و به آن ها ثابت کنید که ارزش وقت صرف کردن آن ها را دارید.
به یاد داشته باشید که محتواها و داستان های شما باید بسیار جذاب و مهیج باشند تا بتوانند نظر کاربران را به خود جلب کنند. لازم نیست که حتما در ابتدای راه اندازی وبلاگ تان بودجه بسیار زیادی داشته باشید، انتخاب درست سیستم عامل وبلاگ نویسی مطابق با شرایط و محتواهای تان می تواند موفقیت را برای تان تضمین نماید.

طراحی سایت

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت

طراحی سایت
طراحی سایت پوشش
ایران سایت
طراحی وب