طراحی وب سایت وردپرس

چنانپه سوالی دارید می توانید از صفحه پرسش و پاسخ متداول طراحی سایت که حاصل تجربه چندین و چند ساله ما در امر طراحی سایت میباشد را مطالعه نمایید تا مطالب بیشتری در زمینه طراحی سایت ووردپرس را داشته باشید.

0
1325
ساخت نمونه کار شخصی و آنلاین
ساخت نمونه کار شخصی و آنلاین

طراحی وب سایت وردپرس

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت
طراحی سایت

طراحی سایت ، هنوز هم انسان های بسیار زیادی در دنیا وجود دارند که زمانی که می خواهند طراحی سایت را برای کسب و کار خود آغاز نمایند و با هزار امید و آرزو قصد داشتن سایت را دارند و بعد از مدت زمانی یکی از افراد متخصص و یا شرکت طراحی سایت را برای پروژه خود انتخاب می نمایند, بر سر این دو راهی قرار میگیرند که آیا طراحی سایت من باید با قالب های آماده مانند ووردپرس انجام شود و یا از روش های طراحی سایت اختصاصی نیز بهره ببرم.

پاسخ این سوال تا حدی به دیدگاه و آینده نگری و انتظار شما از داشتن و طراحی نمودن وب سایت دارد. امروزه قالب های بسیار زیادی مانند ووردپرس و جوملا و …. در بازار و دنیای طراحی سایت وجود دارند که می توانید برای کار خود از آنها استفاده نمایید. در این میان قالب های آماده ووردپرس طرفداران و استفاده کنندگان بسیار زیادی در دنیا دارند و قالب های زیادی هم چه به صورت رایگان و چه به صورت پولی در اینترنت وجود دارند. حتی شرکت های خارجی که اقدام به فروش قالب های آماده ووردپرس می نمایند هم نسخه راست چین یا اصطلاحا RTL رو هم در اختیار شما قرار می دهند تا به راحتی و در چند ساعت و چند روز بسته به نوع و ابعاد پروژه طراحی سایت ووردپرس خود را انجام دهید.

سایت های بسیار بزرگی امروزه با این روش طراحی یعنی قالب آماده ووردپرس طراحی و پیاده سازی شده اند و نمی توان این سبک ساختن و تولید وب سایت را کلا رد و یا زیر سوال برد. در ادامه همین مقاله طراحی سایت حتما به مزایا و حتی معایب داشتن وب سایتی با روش قالب آماده خواهیم پرداخت.

برای داشتن وب سایتی با روش قالب آماده حتما به یاد داشته باشید که نمی توانید خودتان دست به کار شوید بلکه باید از متخصص این کار استفاده نماییم. این ذهنیت را از خودمان باید دور کنیم که چون قالب آماده میباشد و به راحتی دانلود می شود, خودمان هم می توانیم آن را پیاده سازی نماییم.

البته مفهوم قالب آماده در مقایسه با طراحی سایت اختصاصی کاملا سر جای خودش وجود دارد. در روش طراحی سایت قالب آماده ووردپرس, تمام وب سایت و یا بخشی از وب سایت از قبل آماده شده است. این مورد می تواند هم بخش گرافیکی سایت یا همان UI و یا بخش برنامه نویسی وب سایت را شامل شود, پس در نتیجه بسیار زیاد می تواند در زمان طراحی و هزینه طراحی و پیاده سازی وب سایت به شما کمک نماید.

بدون شک امروزه زبان PHP در بخش برنامه نویسی سمت سرور یا همان Server-Side Language حرف اول را در دنیای طراحی سایت میزند و جالب است که بدانید قالب های آماده ووردپرس هم با این زبان برنامه نویسی شده است. بنابراین نگران امنیت و بسیاری از دیگر مسائل نباشید.

البته یکی از مهمترین ایراداتی که به تمامی قالب آماده در دنیا وارد می شود این است که امنیت پایینی دارد. تا حدی این مورد درست می باشد چراکه تمامی افراد حتی غیر طراح می توانند آن را دانلود نموده و سایتی را داشته باشند. بنابراین در این شرایط است که باید از متخصص قالب آماده ووردپرس استفاده نمایید تا تمامی این موارد مانند امنیت, سرعتگرافیک سایت, استفاده از پلاگین ها و دیگر مسائل را برای شما بررسی و پیاده سازی و حتی آموزش دهد.

در طراحی سایت قالب آماده مطمئنا شما صاحب سایت دارای کنترل پنلی هم برای مدیریت مطالب و محتویات وب سایت خواهید بود و همانند طراحی سایت اختصاصی شما می توانید این مورد را هم به عهده بگیرید تا از طراح وب سایت خود بی نیاز شوید. حتی در طراحی سایت قالب آماده می توانید موارد مربوط به بهینه سازی سایت یا همان سئو (Search Engine Optimization)  را هم توسط پلاگین هایی که برای این کار در نظر گرفته شده است را هم داشته باشید تا بتوانید بازدیدکنندگان خوبی را برای سایت خود بیاورید تا در نهایت کسب و کار شما نیز رونق بگیرد.

در ادامه به چند مورد از مزایای داشتن وب سایتی توسط روش قالب آماده ووردپرس اشاره می نماییم:

  • سرعت زیاد در طراحی و برنامه نویسی
  • ارزان بودن در مقایسه با طراحی سایت اختصاصی
  • امنیت بالا به شرط رعایت برخی از موارد و استفاده از پلاگین ها
  • ارتقاء سایت در آینده حتی در صورت نبودن طراح و برنامه نویس سایت
  • استفاده شدن زبان PHP در برنامه نویسی سایت
  • فراوانی پلاگین ها برای پیاده سازی بسیاری از سرویس ها و خدماتی که می خواهید بر روی سایت انجام دهید
  • پیدا نمودن راحت طراحانی که با ووردپرس طراحی سایت می نمایند

باید در این جا به شما خواننده عزیز این مقاله بگویم که امروزه بسیاری از وب سایت ها را می توان توسط ووردپرس طراحی و برنامه نویسی نمود و تقریبا هیچ محدودیتی در تنوع وب سایت ها وجود ندارد, ولی این را به خاطر بسپاریم که خیلی از کارها هم می باشند که تعریف نشده هستند و باید برای آنها کار تخصصی طراحی و برنامه نویسی انجام داد. بنابراین در چنین شرایطی نمی تواند از روش طراحی سایت ووردپرس استفاده نمود و باید طراحی سایت اختصاصی را برای خودتان در نظر بگیرید. این می تواند یکی محدودیت های استفاده از ووردپرس باشد.

تفاوت طراحی سایت ووردپرس (قالب آماده) با طراحی سایت اختصاصی را می توان به مانند این مطلب در نظر گرفت که آیا شما دوست دارید از خونه پیش ساخته  یا خونه ای که قبلا ساخته شده است برای سکونت استفاده نمایید و یا بنا به شرایط خود قصد دارید تا منزل شما دقیقا بر مبنای نیاز شما ساخته شود.

برخی از رایج ترین وب سایت هایی که امروزه حتی در شرکت طراحی سایت اطلس وب توسط قالب آماده وورد پرس طراحی و برنامه نویسی می شود عبارتند از:

  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت لباس
  • طراحی سایت املاک
  • طراحی سایت آژانس مسافرتی

و بسیاری دیگر از انواع وب سایت ها که می توانید آرشیو کامل آنها را در صفحه دانشنامه طراحی سایت جستجو نمایید.

شرکت طراحی سایت و تبلیغات پوشش هم از این رو برای اینکه خواسته آن دسته از مشتریان خود را که دوست دارند با مبلغ و زمانی کمتر نسبت به طراحی سایت اختصاصی, وب سایتی برای کسب و کار خود و یا معرفی داشته باشند, دپارتمان تخصصی طراحی سایت ووردپرس خود را به شما معرفی می نماید تا با خیالی آسوده و راحت پروژه طراحی سایت ووردپرس خود را به ما بسپارید.

حتی هم اکنون شما می توانید از بخش پیش فاکتور طراحی سایت درخواست طراحی سایت ووردپرس خود را ثبت نمایید تا در کوتاهترین زمان کارشناسان فروش و فنی با شما تماس حاصل نمایند برای داشتن وب سایتی زیبا و امن و کارآمد شما عزیران را یاری نمایند و مشاوره دهند.

چنانپه سوالی دارید می توانید از صفحه پرسش و پاسخ متداول طراحی سایت که حاصل تجربه چندین و چند ساله ما در امر طراحی سایت میباشد را مطالعه نمایید تا مطالب بیشتری در زمینه طراحی سایت ووردپرس را داشته باشید.
طراحی سایت در اصفهان 
طراحی سایت
شرکت طراحی سایت
بزرگترین شرکت تبلیغاتی
بزرگترین شرکت تبلیغاتی در ایران
تیزر تبلیغاتی
کاتالوگ
کارت ویزیت
چاپ انواع هدایای تبلیغاتی
المان های طراحی سایت
طراحی وب سایت ورد پرس