مجتمع تجاری 101 آنلاین

0
1251
مجتمع تجاری 101 آنلاین
مجتمع تجاری 101 آنلاین

مجتمع تجاری 101 آنلاین

طراحی سایت در اصفهان

 

 طراحی سایت,مجتمع تجاری 101 آنلاین،ساخت  یک برند آنلاین یک کاری  متفاوت با  ساخت برند به صورت سنتی و مرسوم می باشد.البته این موضوع هیچ صدمه ایی به ترکیب کردن تکنیک های تجاری آفلاین و آنلاین وارد نمی کند،و برای نتایج بهتر به چیزی احتیاج ندارند.این شما هستید که باید این کار را انجام دهید.گاهی اوقات مشتریان فکر می کنند که تمام چیزی که نیاز دارند داشتن یک وب سایت است که برای آن ها ساخته شده و سپس آن ها می توانند به راحتی نشسته  وهمان طور که بازدیدکنندگان به وب سایت مراجعه می کنند ،پول و سرمایه خود را حساب کنند.

همان طور که آن ها به زودی خواهند فهمید، واقعیت مقداری متفاوت می باشد. در صورتی که گفنه شود که عامل شکست و ناموفقیت،طراحی وب سایت می باشد،در این حالت حس نا امیدی و شکست آن ها مستقیما به طراحان مربوط می شود.معمولا در این شرایط طراح سایت مقصر نیست، اما این به این دلیل نیست که دارندگان وب سایت هیچ کاری برای پیشرفت سایت چه آفلاین چه آنلاین انجام ندهند.

در این موضوع، ما به این که طراحان وب سایت یا بازاریاب ها می توانند برای موفقیت مشتریان شان  چه ابزار هایی را ارتقاءدهند،و حداقل به آگاهی دادن مشتریان از اینکه از دریافت ایمیل های که در آن جا تمامی شکست ها به شما بر می گردد اجتناب کنند،نگاه می کنیم.

 

1.تنها ساختن یک وب سایت کافی نیست،مگر اینکه شما یکجایگاه ویژه داشته باشید

ساخت یک تجارت آنلاین موفق ولی با پیشرفت کم تقریبا غیر ممکن می باشد. تنها راهی که شما می توانید واقعا انجام دهید، به وجود آوردن برخی وسیله ها و ابزار ها می باشد بنابراین اینکه به صورت اتفاقی سایت شما یافت و کشف شود بسیار حیرت انگیز است. احتمال این اتفاق بسیار کم می باشد.،و بدین ترتیب  راهکار هوشمندانه ایی نیست.شما باید وب سایت خود را در برخی مسیر ها ارتقاء دهید.ضرورتا به این معنی نیست که  شما باید پول هزینه کنید ،اما شما باید کارهایی نیز انجام دهید. تنها ساختن یک وب سایت موفقیت را برایتان به وجود نمی آورد.
 

2.با نام شروع کنید و پیش روید

 طراحی سایت,بدیهی است که هربرندی  تجارتی را انجام می دهد که از نام آن نشان داده می شود و این موضوع این درک را به وجود می آورد که باید با یک نام آغاز کرد. می خواهید اثبات شود؟ زمانی که یک ولیعهد یا شاهزاده می خواهد  نام خود را به یک سمبل تبدیل کند،مردمانی به او نام”هنرمند مشهور سابق به عنوان شاهزاده” به او پیشنهاد کردند که تبلیغات فراگیر طولانی را به وجودآورد، زیرا روزها مورد صحبت و تمسخر قرار گرفته شده بود.تمامی این اتفاقات شاهزاده را در زمانی که مردم توجه زیادی به او نمی کردند ،محبوب ساخت.
یک نام خوب انتخاب کنید،نامی که شما را برجسته سازد. یک نام ایده آل که نقاط مثبت زیادی دارد ،به سادگی در خاطر می ماند،به سادگی نوشته میشود، وتوسط عموم قابل تلفظ می باشد.این چیزی است که برای رسیدن به آن سخت تر از آنچه هست که شما اول فکر می کردید.
اولین بار که شما روی یک نام خوب تصمیم گیری می کنید،اولین قدم شما باید خرید نام دامنه وبسایت باشد. سپس شما می توانید برای دیگر چیز هایی مانند ساخت لوگو یا اینکه نوشته هایتان باید چه رنگی باشد،نگران باشید. نام وب سایت شما مهم ترین سرمایه تجاری شما می باشد،بنابراین انتخاب تان را لایق ارزش و احترام قراردهید.
 

3.لوگوی خودتان را برای طراحی،داشتن رنگ مناسب یا به صورت تک رنگ بودن ساده کنید و برای شناسایی و شناختن آن آسان سازید

لوگو ها نیز مهم می باشند، و به دلیل اینکه شما لوگو خود را در وب سایت قرار می دهید، باید برای طراحی سایت آسان شود. بنابراین بدیهی است که لوگوها که به آسانی در یک فضای مستطیل شکل قرار می گیرند، بهتر از لوگو هایی است که شامل فضا های دایره ای شکل زیادی هستند، برای مثال،به این دلیل است که دایره ها خیلی خوب در وب سایت و نگاه بازدید کنندگان وب سایت نشان داده نمیشود. شما فضا های اضافی زیادی  اطراف مرزهای دایره قرار می دهید،به همین دلیل است که  وب سایت ها نیازبه قرار گرفتن در یک محیط مستطیلی دارند.اندازه یک دایره،اندازه مستطیلی که نیاز دارد در آن قرار بگیرد را مشخص می کند.
یک لوگو خوب هم چنین حتی زمانی که در طرح رنگی معمولی خود نشان داده نشود،باید برای شناسایی و تشخیص آسان باشد.برای طراحان گرافیک بی تجربه اشتباه بسیار رایجی است که لوگو هایی را طراحی کنند که بیشتر بر اساس رنگ هستند ومنبع اصلی لوگو وب سایت از رنگ مشخص شود.این اشتباه را نکنید.
 

4.صفحات اجتماعی را قبل از اینکه شما وب سایت را بسازید ،ایجاد کنید.

 طراحی سایت,این موضوع ممکن است غیر عادی و عجیب به نظر برسد اما برای اینکه تجارت آنلاین را به این طریق انجام دهید بسیار مناسب می باشد.شما می توانید شبکه های اجتماعی را برای پیشرفت وب سایت (و برند)قبل از این که وب سایت راه اندازی شود،استفاده کنید.
 

5.پیشرفت و ارتقائی در شبکه اجتماعی ایجاد کنید و هرچه قدر که می توانید در این راه سرمایه گذاری کنید

فرقی نمی کند که شما چه چیزهای دیگری انجام دهید، مهم ترین عامل که شما قبل از راه اندازی وب سایت برندتان انجام می دهید این است که در ابتدا درباره برند تجاری تان را ارتقاء دهید.یا حداقل اطمینان سازید که مردم اسم شما را می شناسند و آن را به یاد می آورند.
جان وست(تولید کننده تولیدات کنسرو ماهی)این موفقیت را در اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2000 زمانی که آن ها یک سری از تبلیغات ویدئویی که مردم احساس کردند باید اشتراک بگذارند، را به دست آوردند.دیگر برند ها ،مانند محصولات لبنی پاندا، از پیش خواسته های مشتریان را دنبال می کنند.

وقت تان را روی چیز های کوچک هدر ندهید.هرچیزی که می خواهید انجام دهید آن را وسیعتر و بزرگتر می سازد.تاثیر گذار باشید. اطمینان سازید که هر کسی درباره ی لوگو و نام تجاری تان در وب سایت صحبت می کند.آن دسته تبلیغات که من درباره اش صحبت کردم هم اکنون سال هاست که قدیمی شده اند و هنوز در اینجا من درباره آن در این بخش می نویسم ،و به این ترتیب است که اعتبارشان وسعت می گیرد.این مشهوریتی است که شما باید به آن برسید.

6.یک صفحه عالی “به زودی طراحی خواهد شد” را بسازید.

 طراحی سایت,برخی کارشناسان طراحی وب سایت ممکن است به شما بگویند که از این مرحله بگذرید و بگویند که بسیار بد است که آگهی و اعلان هایی داشته باشید که صفحه شما در حال ساخت می باشد.اما واقعا اشخاص چه می خواهند بدانند؟ در اینجا هر شانسی وجود دارد که تجارت آنلاین توسط کمپین فراگیر تجاری درخشان فعال شود که شما در مرحله شماره 5 که قبلا به آن اشاره شد انجام داده اید ،خیلی از مردم ممکن است سعی کنند که زودتر پیش روند و وب سایت شما را قبل از اینکه  برای نمایش دادن آن آماده شود،بررسی کنند. این موضوع تا زمانی که شما مطالبی در وب سایت دارید که آن ها را بعدها هم چنان علاقه مند نگه دارد بسیار مناسب می باشد.آن ها را به نشانه گذاری صفحه تان وا دارید،از آن ها بخواهید در RSS شما را بپذیرند،آن ها را با ادرس ایمیل شان طبقه بندی کنید…. و هر کار دیگری که می توانید انجام دهید که زمانی سایت شما آماده شد،به آسانی برای بازدید لذت بخش مشتریان آن ها را در جریان بگذارید.

تنها اطمینان سازید که این کار را نا تمام رها نکنید.شما باید به شدت در این قدم همانند دیگر طراحان وب سایت متعهد به انجام این کار باشید.وصفحه ایی بسازید که واقعا شور وهمهمه ای به پا سازد.مردم درباره اینکه وب سایت در حال ساخت شما چه قدر عالی است با یکدیگر صحبت خواهند کرد،و این اتفاق انتظاری را در ذهن آن ها می سازد که سایت واقعی زمانی که تکمیل می شود،آن ها باخبر شوند و وب سایت را بازدید کنند.
 

7.وب سایتی را بسازید که هر جزء آن به همان خوبی باشد که وعده داده اید

اگر شما وب سایت را زمانی که در حال ساخت بوده است به خوبی ارتقاء دهید و توسعه دهید، به طور قطع انتظارات را محقق می سازید.هرچیزی که در وب سایت قرار می دهید بایدفراگیر و متناسب باشد و بهتر از هر چیز دیگری که قبلا وجود داشته است .
این موضوع یک نظم بزرگ را نیاز ندارد،اما اگر شما می خواهید که در بالای قله موفقیت باشید و تمامی مجادلات و درگیری ها را رفع کنیدباید تجارت آنلاین شما فراگیر باشد.وب سایت شما بدیهی است که باید عالی به نظر رسد،اما هم چنان نباید هر چیزی که شما نمی توانید هدف آن را توضیح دهیدرا شامل شود.شما باید قطعا بدانید که چرا هر چیزی که روی صفحات وب سایت شما آشکار می شود در وب سایت وجود دارد.مطالب وب سایت باید برای جستجو شدن ونوشتن بسیار آسان باشد.مفهوم مطالب می تواند هر چیزی باشد به خصوص می تواند یک متن باشد.
 

8.ارتباط با شما را یک تجربه لذت بخش سازید

 طراحی سایت,کاربران آنلاین در وب سایت ها رفتار های ناخوشایندی را نمی پذیرند.میزبان خوبی باشید و مراقب بازدید کنندگان وب سایت خود باشید.خدمات مشتریان شما باید جزو یک استاندارد عالی باشد و برای هر کسی برای ارتباط برقرار کردن باید آسان باشد.حضور آنلاین شبکه اجتماعی تان را به خوبی نگه دارید، و اگر قادر هستید مطالب تخصصی را برای مدیریت کردن تجارت تان در وب سایت قراردهید.
پیروی کردن نکته های بالا به شما کمک می کند تا یک برند آنلاین قدرتمند بسازید که مخاطب را به شما جذب می کند و کاری می کند که به شما علاقه مند شوند.کلید و راهنمای اصلی همه ی آن ها این می باشد که کمال و درستی تان را در وب سایت محفوظ نگه دارید، و چیزی را ارائه دهید که مردم می خواهند و توسط انجام دادن و ارائه دادن بهترین ها نظر و توجه آن ها را جلب کنید.
مجتمع تجاری 101 آنلاین

طراحی سایت در اصفهان