چند دامنه برای طراحی سایت

شخصا زمانی که با نام یک طراح سایت کار می نمایم، دامنه WORK. را بسیار ترجیح می دهم. هم چنین، افراد دیگری را دیدم که از آن در سایت خودشان نیز استفاده کردند و من نیز این کار را برای وب سایت خود انجام دادم. به نظرم روش هوشمندانه می باشد.

0
1267
دامنه برای طراحی سایت
دامنه برای طراحی سایت

دامنه برای طراحی سایت

طراحی سایت درایران

طراحی سایت مدرن

طراحی سایت شخصی
طراحی سایت و تبلیغات

طراحی سایت ،

بهینه سازی سایت

 
طراحی سایت ،در این مقاله دامنه های سطح بالا برای فروش وجود دارد. ما در این مقاله به شما همه چیز را درباره آن ها می گوییم. خوب، برای افراد مبتدی، دامنه های سطح بالا اساساً آن بخش های کوچکی در انتهای آدرس وب سایت می باشد. مطمئناً آن ها را می شناسید:
org., .com, .net و غیره. اگر شما یک وب سایت دارید، می‌توانید مبالغی از ۱۵ دلار تا ۱۰ هزار دلار در سال برای یک دامنه پرداخت کنید، این امر بستگی به میزان محبوبیت کلمات کلیدی شما دارد. در هر صورت دامنه های بسیار زیاد و جدیدی در این مقاله برای شما وجود می باشد.
.com و خانواده آن هم چنان در حال گران شدن می باشند. برخی مردم از این دامنه با کلمات دارای غلط املایی به کار می برند، یا نام دامنه را بسیار طولانی می سازند، و یا با کلمات عجیب و غریب همراه می‌کنند.
 
طراحی سایت ،به عبارت دیگر، شما می توانید تنها یک دامنه را با یک TLD جدید خریداری کنید. این مورد بسیار ارزان تر است. و احتمالا بیشتر در دسترس می باشد. صنعت و حرفه فعالیت شما هر چه که باشد یا اینکه هر جایی که فعالیت می‌کنید فرقی ندارد، در هر صورت یک TLD برای شما موجود می باشد. در این مقاله من روی گزینه هایی تمرکز می کنم که برای طراحان وب و برنامه نویسان بسیارعالی و متناسب است.
 
نکته: این موارد می‌توانند برخی افراد را سردرگم سازند. یک روز من به یک نفر گفتم که وب سایتی با آدرس به طور مثال “EXAMPLE.WORKS” ( که یک دامنه واقعی نمی باشد) موجود است، او سر در گم شد تا زمانی که من توضیح دادم که “WORK.” یک مورد می باشد. ممکن است همین حالا هم خیلی از شما دچار ابهاماتی شده باشید. اما ما در اینجا همه چیز را برای شما مشخص می کنیم.
 
طراحی سایت ،نکته دیگر: من از توصیه های شخصی خود که مربوط به تجربه اینجانب از استفاده ازTLDها می باشد، در این مقاله استفاده می کنم. این توصیه ها تنها مربوط به شخص من می باشد. ممکن است شما از برخی از آن ها در شرایطی استفاده کنید که خارج از تصور من قرار دارد.
 

دامنه های مخصوص طراحان وب سایت

خوب، TLDهای بسیار زیادی که مخصوصا برای طراحان وب سایت ساخته شده باشد وجود ندارد. در حقیقت، به عنوان عناوین شغلی متنوعی که ما به عنوان طراحان وب سایت در طول سال ها کسب کرده ایم، به نظر اندکی عجیب و غریب می‌آید که موردی مانند “Ulninja.” وجود نداشته باشد، اما احتمالا مورد خوبی باشد.
DESIGN. احتمالاً یک TLD مخصوص و مناسب طراحان وب سایت می باشد. برای این دامنه ها ممکن است رقابت های وجود داشته باشد. طراحان داخلی، آرشیتکت ها، طراحان محصول وافراد مشابه آن ها به احتمال خیلی زیاد از این دامنه ها استفاده می کنند.
طراحی سایت ،GRAPHICS. تنها مورد مربوط در این زمینه می باشد. اساساً، اگر بیشتر فعالیت شما در اینترنت مربوط به ساخت گرافیک ها باشد، این مورد برای تان کاربردی عمل می نماید. در غیر این صورت من استفاده از این مورد را به شما پیشنهاد نمی کنم.
MEDIA. موردی است که اگر من در موسسه هایی فعالیت کنم که طراحی سایت یکی از چندین خدمات آن ها می باشد، انتخاب می نمایم.
 
ART. موردی باشد که من به طور کلی برای یک طراح وب سایت و یا موسسه های طراحی سایت استفاده نمی نمایم. من هم چنان براین عقیده می باشم که طراحی و هنر در یک راستا قرار دارند و همدیگر را پوشش می دهند، اما در هر صورت رشته های جداگانه ای می باشند و باید به همین روش هم به کار گرفته شوند.
 
به هر صورت اگر تجارت شما بسیار روی تلفیق این دو مورد تمرکز و تاکید دارد- به طور مثال، اگر شما تاکید بسیار زیادی روی اجرای هنر در طراحی سایت تان دارید- این دامنه ممکن است برای شما بسیار مناسب و کاربردی باشد.

دامنه های مخصوص برنامه نویسان وب سایت

حالا نوبت این دوستان عزیز ما می باشد. منظورم برنامه نویسان وب سایت است. اگر فعالیت شما روی برنامه نویسی تمرکز دارد، این دامنه ها یا TLDها برای شما بسیار مناسب به شمار می آید.
ENGINEER. و ENGINEERING.
طراحی سایت ،شاید اندکی کلی باشند و یا شاید شما درباره استفاده این موارد برای مهندسین غیر نرم‌افزاری به بحث بپردازید، اما در هر صورت اگر شما می خواهید از عنوان شغلی مهندس نرم افزاراستفاده نمایید، این دامنه ها گزینه بهتری محسوب می شوند.
 
SOFTWARE. مطمئناً یک مورد غیر قابل پیش بینی و غیر قابل تصور است. اما اگر شرایط برای استفاده از این مورد مهیا باشد, ممکن است بسیار کاربردی بوده و بهترین نتایج را به دنبال داشته باشد .
 
.systems, .tech, .technology و TOOLS. کاملا دامنه‌های عمومی و کلی می باشند، شما ممکن است یکی از این دامنه ها را برای تجارت تان کاربردی و عالی بیابید. برای مثال، اگر شما هم برای گوشی های همراه و هم برای اپلیکیشن های تحت وب سایت برنامه نویسی می کنید، یک دامنه ی عمومی بیشتر می تواند برای تان مناسب باشد.
 

دیگر دامنه‌ های ویژه و مخصوص

 
طراحی سایت ،حالا به سراغ دامنه‌های بسیار بسیار ویژه و مخصوص طراحی سایت و محتواهای وب می پردازیم.
HOST. این مورد بسیار برای هاست وب سایت ها آشکار می باشد. همین توضیح کوتاه کافی است.
review, .music, .audio. و VIDEO. تنها برخی از دامنه های در دسترس صرفا برای انواع محتواهای وب سایت می باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مناسب ترین مورد را برای پروژه تان انتخاب کنید.
SEARCH. اساساً تنها زمانی که شما موتورهای جستجو یا به اصطلاح مرورگرهایی را می‌سازید، کاربرد دارد. هم چنین من حدس میزنم اگر شما زمان بسیار زیادی را برای جستجوی مواردی به صورت آفلاین می گذرانید نیز این مورد کاربرد داشته باشد.
دامنه های کلی اما متناسب با تم
طراحی سایت ،در اینجا یک لیست کوتاهی از دامنه‌های وجود دارد که مربوط به وب سایت ها می باشد، اما صرفاً تنها به طراحی سایت یا برنامه نویسی وب محدود نمی شود. اگر به طور صریح بگویم و صادق باشم، من از این موارد برای پروژه های خود استفاده نمی کنم. این مورد بستگی به نظر شخصی خودتان دارد. در هر صورت از دیدگاه من این موارد مربوط به دهه ۹۰ می باشند:
click.
.link
.online
.site
.web
.website

دامنه های مخصوص LOCATION یا منطقه ای

 
باید این مورد نیز ذکر شود که تقریباً هر کشوری، یا هر منطقه بسیار بزرگی و یا حتی شهرهای مهمی که می‌توانید فکرش را بکنید، می‌توانند توسط یک دامنه به خصوص نمایش داده شوند. به طور مثال AFRICA.
و YOKOHOMA. دامنه های مخصوص منطقه ای و یا LOCATION می باشند. اگر در نظر دارید تا سرویس‌های وب سایت خود را محدود به منطقه یا کشوری و یا حتی شهر خاصی کنید، باید از یکی از این دامنه ها استفاده نمایید.

دامنه های تجاری عمومی

طراحی سایت ،در نهایت، ما انواع دامنه های جدید عمومی متنوعی را برای همه انواع تجارت ها در برداریم، البته با تأکید بر آن دسته از تجارت هایی که شما ممکن است بخواهید به عنوان طراح سایت یا برنامه نویس وب از آن ها استفاده کنید.
شخصا زمانی که با نام یک طراح سایت کار می نمایم، دامنه WORK. را بسیار ترجیح می دهم. هم چنین، افراد دیگری را دیدم که از آن در سایت خودشان نیز استفاده کردند و من نیز این کار را برای وب سایت خود انجام دادم. به نظرم روش هوشمندانه می باشد.
agency.
consulting.
network.
services.
solutions.
studio.
team.
work
works
بهینه سازی سایت
طراحی سایت
شرکت طراحی سایت
بزرگترین شرکت تبلیغاتی
بزرگترین شرکت تبلیغاتی در ایران
تیزر تبلیغاتی
کاتالوگ
کارت ویزیت
 انواع هدایای تبلیغاتی