گزینه های کیفی طراحی سایت

همه ما خوب میدانیم که یک سایت تلفیقی از متن عکس متن و لینک است . و باز همه خوب میدانیم 90 درصد از کاربران وب علاقه ای به خواندن متن های پشت سر هم ندارند بنابراین طبیعی است ساختار سایت در نگاه اول باید به گونه ای باشد که کاربر علاقه به ماندن در سایت داشته باشد .

0
1418
گزینه های کیفی طراحی سایت
گزینه های کیفی طراحی سایت

گزینه های کیفی طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت
طراحی سایت
مفهوم کیفیت اساسی ترین مفهوم در داشتن هر وسیله و خدمت و یا هر چیز دیگری می باشد . در هر زمان از تاریخ زندگی بشر نیز میتوان به این نکته پی بردکه کیفیت همیشه رقابت را از کمیت برده است .
و اما در ارتباط با  طراحی سایت باید توجه داشت که کیفیت یک سایت را در مرحله اول بازدید کنندگان آن سایت تعیین خواهندنمود یعنی اگر کاربر شما وارد سایت شما شد از لحضه ورود به صورت غیر مستقیم  سایت شما را مورد ارزیابی قرار میدهد در واقع پارامتر های زیر را مورد برسی قرار میدهد :
نام دامنه سایت :  واضح است که سایتی با نام How-to-buy-my-product-in-us.com برای کاربر از نظر تایپ کمی سخت و نقطه ای منفی در فکرش میباشد . در عوض سایتی با دامنه tj-co.ir دامنه ای پر محتوا و رساننده این است که tj کمپانی در محدوده جغرافیایی ایران است . از نظر موتور های جستجو نیز نام دامنه بسیار حائذ اهمیت است . معیار .گوگل رسا بودن وکوتاه بودن نام سایت میباشد.

سرعت لود صفحه

: اساسی ترین نکته در تعیین سطح کیفی یک سایت زمان بار گزاری آن میباشد . با توجه به اینکه زیرساخت های اینترنت در ایران به گونه ای نیست که همه مردم از نت با سرعت های زیاد استفاده نمایند طراحان سایت ها باید در کنار زیبایی و کاربر پسند بودن به این زمان توجه ویژه نمایند . در واقع زمان لود یک وب سایت تابعی از حجم آن است . بهتر است یک نتیجه اخلاقی بگیریم و آن اینکه بی جهت به طراحان سایت خود برای استفاده از انیمیشن یا تصاویر با کیفیت بالا فشار نیاورید .

رنگ بندی و ساختار داخلی یک سایت

: بنا به نوع کسب و پیشه باید از رنگ ها استفاده شود . این یک موضوع روانشناسی و کاملا علمی میباشد . رنگ ها هدایت کننده های ذهن کاربران شما هستند . برای تعیین رنگ باید به چیدمان کاربران یک سایت توجه کرد یعنی اگر کاربران سایت شما در گروه های سنی پایین هستند رنگ های شاد و جذاب برای آنها قانع کننده است و …….

ساختار متن و عکس در در طراحی یک عکس :

همه ما خوب میدانیم که یک سایت تلفیقی از متن عکس متن و لینک است . و باز همه خوب میدانیم 90 درصد از کاربران وب علاقه ای به خواندن متن های پشت سر هم ندارند بنابراین طبیعی است ساختار سایت در نگاه اول باید به گونه ای باشد که کاربر علاقه به ماندن در سایت داشته باشد . برای کاهش زمان فرار مشتریان از یک وب سایت باید نکات زیر را در طراحی ساختاری محتوای خود رعایت کنیم :
1- استفاده از تکنیک های بزرگ و کوچک کردن متن جهت استفاده در تیتر ها
2-ادقام فیلم و عکس در بین محتوا
3-مفید نویسی در یک وب سایت
طراحی سایت در اصفهان 
طراحی سایت
شرکت طراحی سایت
بزرگترین شرکت تبلیغاتی
بزرگترین شرکت تبلیغاتی در ایران
تیزر تبلیغاتی
کاتالوگ
کارت ویزیت
چاپ انواع هدایای تبلیغاتی
المان های طراحی سایت