گوگل پلاس

0
2933

ويژگي جديد گوگل پلاس، نظرسنجي در پست ها

گوگل قابليت جديدي براي گوگل پلاس طراحي کرده است، با استفاده از اين قابليت جديد کاربران مي توانند نظرسنجي به پست هاي خود اضافه کنند.
اين ويژگي ابتدا براي نسخه اندرويد گوگل پلاس فعال خواهد شد.
کاربران گزينه اي مبني بر ايجاد نظرسنجي را مشاهده کرده و قادر به طراحي سوالي با پنج پاسخ خواهند بود.
به گزارش شبکه خبری بی.‌بی‌.سی به گفته او حلقه‌های گوگل‌پلاس همان فهرست‌های ای‌میل قدیمی با سرو شکلی تازه هستند. جارویس با بیان اینکه حلقه‌هایش را در گوگل دسته‌بندی موضوعی کرده و برای آنها عناوینی مانند آلمان، جهان و آدم‌های مشهور انتخاب کرده است، می‌گوید: این ایده که شما از این سایت‌ها می‌توانید به عنوان صندوقچه حفظ اسرار و افکار خصوصی‌تان استفاده کنید، بی‌معناست. اگر رازی دارید آن را در قلبتان نگه دارید.
از نظر او آن چه بیش از صمیمیت و حفظ حریم شخصی مطرح است، میزان ارتباط است. به گفته جارویس این ایده که شما از این سایت‌ها می توانید به عنوان صندوقچه حفظ اسرار و افکار خصوصی‌تان استفاده کنید، بی‌معناست. اگر رازی دارید آن را در قلبتان نگه دارید.
از نظر جف جارویس، فیس‌بوک بیش‌تر به درد برقراری رابطه می‌خورد، توییتر برای خبررسانی مناسب است، تامبلر برای نقل قول و گوگل‌پلاس هم برای به اشتراک گذاشتن.
گلادینا مک‌ماهون، کارشناس روانشناسی فردی می‌گوید در عصر فیس‌بوک، آدم‌ها خیلی ساده در درک مفهوم دوستی سردرگم می‌شوند.
لینک های مفید: | “اصفهان وب”خرید دامین و هاست در اصفهان isfahanweb.com | سایت جستجوی دامنه و سایت isfahanweb.ir | “آسئو”هزینه سئو در اصفهان aseo.ir | هزینه طراحی سایت در اصفهان طراحی سایت پوشش|


جهت آشنایی با طراحی سایت و سئو از بخش مقالات سایت اطلاعات مفید و خواندنی را مطالعه فرمایید از جمله: سایت و کاربرد سئو , وب سایت یا پورتال , هزینه طراحی سایت , دامین یا دامنه , هاست لینوکس یا ویندوز , سئو چیست , خدمات بهینه سازی , خواسته های مالک سایت , مراحل طراحی سایت و دهها مقاله مفید