uber ،با مارک جدیدی وارد بازار جهانی شد

طراحی سایت در اصفهان

Uber، وب سایتی است که مارک تجاری با لوگویی جدید و آیکون ها و طراحی های نوین را برای طراحی وب سایت به بازار عرضه کرد.Uber  ، در دنیای طراحی سایت بسیار عالی درخشید. هرچند که به نظر من کار درستی نیست که شرکت ها به اجبار مارک تجاری خود را به مشتریان تحمیل کنند.در عوض باید بتوانند برای رسیدن به هدف خود ،  از یک پیام جدید، برای مارک تجاری خود استفاده کنند.

رشد Uber ، در چند سال اخیر بسیار فوق العاده بوده و همچنان توجه کاربران را به سمت وب سایت خود جلب می کند. Uber، برای داشتن خدماتی عالی و چشمگیر ، روزبه روز در حال افزایش جذب وب سایت خود می باشد. این مارک تجاری به دنیای تجارت وارد نشد و هدف آن ، این است که به دقت بتواند مارک تجاری خود را در ذهن کاربران جا بیندازد و درنتیجه کاربران وبسایت بتوانند درک بهتری از این مارک تجاری داشته باشند.

این شرکت ، برای رسیدن به اهداف خود ، نگرش مثبتی دارد و مثبت اندیش است. زمانی که Uber برای اولین بار به اجرا در آمد ، یک سری مشکلات طراحی داشت . به خاطر همین ، مجددا  وب سایت خود را طراحی کرد. این وب سایت ، دو برنامه کاربردی دارد : یک آیکون برای کاربران و یک آیکون برای شرکا. هر دو آیکون ، مفاهیم انتزاعی دارند و در اصل نمایه از یک خیابان و نه به معنای واقعی، را به تصویر کشیده اند.

 

Uber برای داشتن یک مارک تجاری خوب ، راجع به بایت ها و اتم ها صحبت می کند. در حقیقت این پارامتر ها ، مفاهیم استعاره ای و انتزاعی برای شرکت می باشند. این مارک تجاری یک مشکل دارد. مشکل این مارک تجاری ، این است که نمی تواند اتم بشکافد. البته به کاربردن واژه اتم برای این شرکت ، مفهوم انتزاعی دارد.

اتم از دیدگاه Uber، شبکه ی حمل و نقل است که شهرهایی را در شبکه خود ساخته و در این شبکه ، سیستم حمل و نقل و کار آن را به تصویر می کشد.

اگر بخواهیم واژه اتم را در اینجا شفاف سازی کنیم ، می توانیم بگوییم که Uber شامل هر چیزی است. این برنامه مسیر هدف خود را می داند و همیشه آپشن های خود را در اختیار کاربران قرار می دهد.

، در مسیر پیشبرد مارک تجاری خود به موفقیت رسیده است و برای نشان دادن مارک تجاری خود ، از زمینه ها ، بافت ها و ویژگی های معماری و رنگ های خاصی استفاده می کند. این شرکت همانند استرالیا کار می کند ، اما به خاطر تفاوت فرهنگی ، مثل Iceland نیست و باید تجارات خود را به صورت جهانی مد نظر قرار دهد. در نهایت هدف Uber، توسعه هویت های ملی برای رسیدن به هویت شهرها می باشد.

Uber، مجددا لوگوی خود را تغییر داد و گوشه های گرد آن را حذف کرد و یک فضا برای لوگوی خود در نظر گرفت. طراحی این لوگوی جدید با موفقیت روبه رو شد و توجه بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کرد.

 

، کاملا به روز رسانی شده و تصاویر و مارک های تجاری جدیدی را در وب سایت خود قرار می دهد. این وب سایت تحت پشتیبانی طراحی محصولات در گوگل می باشد. این سایت ، سایت خیلی با حالی است و به ما طراحان این فرصت را می دهد تا طراحی های خود را به صورت شخصی انجام دهیم و حتی در این زمینه ملیت ما اصلا مهم نیست. بحث های زیادی راجع به parallax در طراحی وب سایت وجود دارد. parallax، در سال 2015 ، به اجرا در آمد و در انتهای سال ، توجه بسیاری از طراحان وب سایت را به سمت خود جلب کرد. Uber، هدف خیلی بزرگی در طراحی brand guide microsite دارد که اصلا شبیه به سایت هایی که تا به حال دیده اید ، نمی باشد. این وب سایت، وب سایت بسیار جالبی است که به طراحی parallax نزدیک است.

این وب سایت مرتبا در حال طراحی مارک تجاری خود می باشد و دومین آلبوم طراحی خود را در این هفته به بازار آورد. شما برای رسیدن به هدف طراحی خود می توانید توجه خود را به سمت اولین طراحی خود جلب کنید و بعد از آن،  روی کار دوم خود وقت بگذارید.

Uber، این فرصت را دارد تا وب سایت خود را تا دو دهه بعد تعریف کند. این وب سایت باید برای رسیدن به این هدف ، خود را از وب سایت های قدیمی دور کرده و در  طراحی مارک تجاری خود منحصر به فرد باشد.

uber،با مارک جدیدی وارد بازار جهانی شد