طراحی وب سایت

تجارت در تعطیلات تابستانی

طراحی سایت درایران

طراحی سایت مدرن

طراحی سایت شخصی
طراحی سایت و تبلیغات

طراحی سایت ،

بهینه سازی سایت

تجارت در تعطیلات تابستانی . مطالعه ای ONDECK VACATION گزارش می دهد که تنها 57 درصد از تاجران کوچک در سال گذشته برای تعطیلات تابستان برنامه ریزی نمودند. علاوه بر این، تنها یک ربع از این تاجران برای خود روزهای اندکی را معین کردند تا از خانه بیرون بزنند.
حقیقت های ناراحت کننده دیگری نیز وجود داشت که از این اینفوگرافیک هویدا است. اولین مورد این چنین بود که اکثریت دارندگان تجارت کوچک هنگامی که در تعطیلات بودند، به طور کامل از محل کار خود جدا نشدند. مورد دیگر مربوط به آمارهای ناامید کننده است که عدم تمایل به داشتن تعطیلات به صورت کلی در میان افرادی مشهود می باشد که به تنهایی و به صورت مستقل مشغول به کار می باشند –مخصوصا آن هایی که تجارت جدیدی را راه انداخته اند.
با توجه به اینکه چقدر برای افراد مستقل و یا تاجران کوچک خستگی و ناامیدی در شغل شان می تواند به وجود بیاید، این پیشنهاد تعطیلات رفتن انتخاب هوشمندانه تری می باشد تا ترس ها را کنار گذاشته و امسال به فکر داشتن یک تعطیلات خوب باشند.
به جای این که توصیه های معمولی را در این زمینه به شما ارائه دارم، مانند برنامه ریزی کردن، مطلع کردن مشتریان، دور شدن از تکنولوژی و ریکلس بودن و غیره، من ترجیح می دهم تا به موارد کلیدی بیشتری بپردازم. در ادامه، شما 12 موردی را خواهید یافت که با کمک آن ها می توانید تعطیلات بدون استرسی را در حالی که تجارت تان را هم چنان برقرار می سازید، داشته باشید. (لازم به ذکر است که ما در این جا روی مشاغل طراح سایت و یا طراحان وب سایت مستقل تمرکز می کنیم، ولی به صورت کلی این توصیه ها برای تمامی افرادی که به صورت مستقل کار می کنند و برای تجارت های کوچک نیز صدق می کند).

12 توصیه برای داشتن تعطیلات تابستانی بدون استرس به عنوان یک طراح سایت مستقل

من می دانم که فکر کردن در رابطه با مقرر کردن زمانی تا به دور از تجارت باشید، اندکی ترسناک است. بعد از تمامی این موارد، اگر شما در دسترس کار و شغل تان نباشید- مخصوصا اگر کسی وجود نداشته باشید تا جای شما را پر کند—تمامی مراحل پروژه طراحی سایت شما متوقف می شود. درست است؟ خوب در واقع ضرورتا این گونه نیست.
در این مقاله مواردی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا اطمینان یابید که شما تعطیلات تابستانی بدون استرسی را می گذرانید، در حالی که تجارت تان از عدم وجود شما تاثیر نگیرد.

1.برنامه ریزی تعطیلات بر اساس زمان

تجارت در تعطیلات تابستانی . زمان هایی وجود دارد که شما وسوسه می شوید تا روزی را استراحت کنید، مخصوصا زمان هایی که حجم کار کم است و یا اصلا پروژه ای برای کار کردن وجود ندارد و شما باید از این فرصت استفاده کنید. اگر شما می خواهید تا مدت زمان بیشتری را تعطیل کنید، بهتر است از قبل برنامه ریزی کنید، زیرا شما و مشتریان تان زمان بیشتری برای آماده شدن در اختیار دارید.

  1. به صورت استراتژیک تعطیلات تابستانی را برنامه ریزی نمایید.

بر اساس این که در چه صنعت و یا حوزه ای کار می کنید، ممکن است به اندازه کافی خوش شانس باشید تا با مشتریانی کار کنید که در زمان مشخصی در هر سال به تعطیلات تابستانی می روند. مانند بخش های آموزشی که در تابستان تعطیل می باشند. و یا بخش های مشخصی از فروش که در طول تعطیلات نیز خود به مرخصی می روند. اگر فصل کم کاری برای شما وجود دارد، از آن استفاده کرده و تعطیلات تان را بر اساس آن برنامه ریزی کنید.
شما هم چنین می توانید تعطیلات را بر اساس یک کنفرانسی که برنامه ریزی نمودید تا شرکت نمایید، مشخص کنید. برای مثال، اگر شما یک طراح وبوردپرس می باشید، ممکن است درباره شرکت در WORDCAMP در سال جاری فکر کنید. چرا چند روزی را در حوالی این کنفرانس ها برای تعطیلات خود برنامه ریزی نمی کنید؟ به این ترتیب ممکن است احساس گناه و عذاب وجدان کمتری داشته باشید.

  1. تعطیلات کوتاه تری را برای خود برگزینید.

من یکی از این افراد می باشیم که درباره تعطیلات رفتن احساس گناه و عذاب وجدان می کنم، به این دلیل است که تعطیلات کوتاه تری را برای خود در طول سال مشخص می کنم. به جای این که یک و یا دو هفته کامل را به این تعطیلات اختصاص دهم، من سه روز یا چهار روز را هر دو ماه یک بار برنامه ریزی می نمایم. من نیز مانند خیلی از افراد دیگر همان مقدار تعطیلات را در سال می گذرانم، اما همه را در یک زمان مشخصی استفاده نمی کنم.

  1. زمان تعطیلات را در تقویم خود مشخص نمایید.

زمانی که تصمیم گرفتید تا به خود استراحت دهید، باید آن را در تقویم خود مشخص کنید تا همیشه به یاد آن باشید.

اگر شما سیستم جداگانه ای برای نظارت بر پروژه ها و وظایف خود دارید، از آن به جای تقویم استفاده کنید. من روزهای تعطیلات خود را در ADANA می نویسم، زیرا در طول ماه به من انگیزه می بخشد تا تمام قراردادها و پروژه های خود را زودتر تحویل دهم. این امر هم چنین به پروسه برنامه ریزی من نیز بسیار کمک می کند، از این رو اطمینان حاصل می کنم که تمامی کارها و پروژه ها قبلا از این که به تعطیلات بروم، تا سطح یکسانی انجام شده و یا به اتمام رسیده است.

  1. برای زمان تعطیلات خود، بودجه ای را مشخص کنید.

تجارت در تعطیلات تابستانی . اگر در ارتباط با از دست دادن مشتریان خود و یا عقب ماندن از کار و پروژه های طراحی سایت خود نگرانی کمتری دارید، و بیشتر نگران این هستید که با تعطیلات رفتن، پول و درآمد خود را از دست می دهید، هزینه های مربوط به تعطیلات را به بودجه خود اضافه کنید و مجزا در نظر بگیرید. به این روش، شما می توانید اهداف فروش و درآمد خود را تحقق بخشید و مبلغ از دست رفته در تعطیلات را نیز جبران کنید.
شما همیشه می توانید هزینه تعطیلات را هر ماه کنار بگذارید، مانند مبلغی که برای اجاره، بیمه، بازاریابی و تبلیغات و دیگر هزینه های تجارت خود در نظر می گیرید.
اگر شما برای این زمان های تعطیلات بودجه ای در اختیار ندارید، می توانید آخر هفته ها کار کنید تا این امر را جبران نمایید. برای هر روز که به مرخصی می روید، برنامه ریزی کنید که یک روز در هر آخر هفته را کار کنید تا زمانی که برای تعطیلات خود به اندازه کافی بودجه جمع کرده باشید. اما مراقب باشید. این امر ممکن است باعث خستگی شما از شغل و کار طراحی سایت تان بشود که در آخر می تواند شوق و علاقه به تعطیلات رفتن شما را به طور کلی از بین ببرد. انواع هدایای تبلیغاتی

  1. زودتر به مشتریان کنونی طراحی وب سایت خود خبر دهید.

اگر بیش از دو روز در دسترس نمی باشید، باید به مشتریان خود اطلاع دهید. . شما باید هم زمان با اتمام برنامه ریزی خود، به آن ها آگاهی دهید و آن ها را از نبود خود مطلع سازید. به این روش، زمانی که مشتریان از شما درخواست یک ETA در پروژه طراحی سایت خود داشته باشند، شگفت زده و غافلگیر نمی شوند، حتما به آن بگویید که این تعطیلات ممکن است دو هفته باشد، زیرا آن ها به اشتباه نمی افتند و کار خود را به هفته دومی که نیستید موکول نمی کنند. اگر شما به مشتریان خود به این ترتیب اهمیت دهید و به اندازه کافی توجه کنید، آن ها بیشتر این امر را درک خواهند کرد و این امر بسیار بهتر از این می باشد که ناگهان متوجه غیبت شما شوند.

  1. پاسخگوی خودکار خود را روشن کنید.

برای هر شخص- مشتریان غیر فعال، مخاطبین، خریداران سوم شخص و یا هر کسی که شما به طور منظم با آن ها در تماس نمی باشید- از یک ایمیل پاسخ دهنده اتوماتیک استفاده کنید که عدم حضور تان را در مدت مشخصی اطلاع رسانی می نماید.کارت ویزیت

لازم نیست این ایمیل خیلی طولانی باشد و لازم نیست که به آن افراد دقیقا بگویید که کجا می روید. تنها موردی که پیشنهاد می کنم این است که شرایط ضروری را یاد آور شوید. اگر می خواهید تا مشتریان تا در مواقع ضروری با شما در ارتباط باشند، شما می توانید آدرس ایمیل و یا شماره تلفتی را به آن ها ارائه کنید که در شرایط ضروری تماس بگیرند.

  1. هفته قبل از تعطیلات را با مشغله کاری کمتری همراه سازید.

تجارت در تعطیلات تابستانی . زمانی که روند کاری خود را قبل از تعطیلات برنامه ریزی می کنید، نباید خیلی موارد ضروری و واجب و اورژانسی را انجام دهید. به عبارت دیگر، یک طراحی سایتی را راه اندازی نکنید، برای یک مشتری، مجموعه مدل سازی طراحی سایت شان را ارسال نکنید تا مرور نمایند و غیره. نباید خود را در شرایطی قرار دهید که یک مشتری ناراحت و مضطرب نتواند برای مدتی با شما تماس بگیرد و اعلام کند که مشکلاتی وجود دارد.کاتالوگ
هم چنین، هیچ مشتری وب سایت و یا پروژه های طراحی سایت جدیدی را قبل از تعطیلات رفتن قبول نکنید. روابطی که شما با مشتریان خود دارید بسیار ظریف و حساس است، از این رو بهتر است زمانی را برای پروژه ها و یا مشتریان جدید طراحی وب سایت مشخص کنید که کاملا در دسترس می باشید.

  1. هر چیزی را که می توانید در پروژه به صورت اتوماتیک در بیاورید.

برای طراحان وب، اتوماسیون ضرورتا یک گزینه نیست. موردی که من در هر صورت پیشنهاد می کنم این است که اگر بخش هایی از پروژه طراحی سایت وجود دارد که به افراد دیگر سپرده اید تا انجام دهند (مانند نویسنده، برنامه نویس، QA)، برنامه ریزی کنید تا زمانی که شما در تعطیلات به سر می برید نیز انجام شود و روال عادی خود را طی کند.تیزر تبلیغاتی
من هم چنین پیشنهاد می کنم تا جایی که می توانید پروسه های مشخص تجاری خود را به صورت اتوماتیک بسازید تا روند طبیعی خود را در نبود شما نیز طی کنند. بازارایابی یک مورد ساده برای انجام دادن در این زمینه می باشد. پست های وبلاگی را در گذر زمان بنویسید. خبرنامه هفتگی و ماهانه خود را سریع تر بسازید. تمامی پیام های رسانه اجتماعی را پاسخ دهید. سپس، از ابزار بازاریابی اتوماتیک خود برای برنامه ریزی آن ها در زمانی که غیبت دارید، استفاده کنید و به کار ببرید.

  1. افرادی را نماینده خود کنید.

اگر شما اخیرا به صورت مستقل به شغل طراحی سایت می پردازید، این گزینه برای شما کاربرد ندارد. این مورد در صورتی می تواند برای شما کاربرد داشته باشد که طراح سایت دیگری که می توانید برای مدیریت کردن قراردادها و پروژه های طراحی وب سایت تان در زمان غیبت خود روی او حساب باز کنید، وجود داشته باشد. اساسا، تمام کاری که آن ها باید انجام دهند این است که از مشتریان نگه داری و مراقبت کنند که سوالات و یا نگرانی هایی دارند و یا موارد اورژانسی آن ها را به شما اطلاع بدهند و منتقل کنند. اگر شما از قبل مشتریان خود را آگاه و آماده کرده باشید، آن ها کار زیادی ندارند که انجام دهند.بزرگترین شرکت تبلیغاتی در ایران
دیگر گزینه می تواند به کارگیری یک دستیار مجازی باشد تا نبود شما را جبران نماید، البته بسیار بهتر می باشد تا شخص حرفه ای و تخصصی را در زمینه طراحی سایت برای این که در غیبت شما بتواند شرایط را کنترل کند، به کار بگیرید.

  1. کامپیوتر را در زمان تعطیلات همراه خود نبرید.

اگر کامپیوتر را در زمان تعطیلات همراه خود ببرید، وسوسه می شوید که کار کنید. در عوض، روی گوشی همراه خود برای دستیابی به برخی موارد در شرایط ضروری حساب باز کنید. تنها یقین حاصل کنید که شما از قبل آن را برای این موارد آماده کرده اید:

  • هر اپلیکیشنی که ممکن است در مواقع ضروری نیاز داشته باشید را به گوشی همراه خود اضافه کنید (برای مثال، ADOBE SOFTWARE، WORDPRESS و غیره).
  • تمامی ایمیل های کاری را در یک فولدر بخصوصی جمع آوری نمایید، از این رو شما می دانید که باید در کجا آن ها را چک و بررسی کنید.
  • یک لیست مخاطبین از مشتریان و نکاتی درباره پروژه را به گوشی همراه خود اضافه کنید، بنابراین گوشی شما به راحتی تبدیل به یک منبع ارجاعی در زمان تعطیلات می شود.بزرگترین شرکت تبلیغاتی

اگر باید در زمان تعطیلات نیز کار کنید، تنها به موارد سبک و ساده در ساعات مشخصی از روز بپردازید. این زمان برای این که اندکی کارهای تجاری خود را انجام دهید و پیش ببرید، می باشد نه این مکان دیگری برای کار کردن بیابید.

  1. درآمد قابل توجهی را به دست بیاورید.

کلید اصلی در این جا این است که روشی را بیابید که تجارت طراحی سایت شما بتواند درآمد قابل توجهی را به وجود بیاورد: وب سایت شخصی خود را با بازاریابی و تبلیغات پیوسته همراه کنید، کتاب الکترونیکی را بنویسید، ویدئوهای آموزشی سریالی راه اندازی کنید، الگو های طراحی سایت ارزان یا آیکون هایی را در DRIBBBLE به فروش برسانید و غیره. سپس، اجازه دهید تا این پول ها درآمد اصلی تان را تکمیل کند که موجب می گردد تا تعطیلات بدون استرسی را داشته باشید.
موارد گفته شده در این مقاله می تواند توصیه های بسیار مناسبی مخصوصا در حال حاضر باشد، زیرا ما در اولین ماه تابستان می باشیم و برای دو ماه تابستانی که در پیش داریم، استفاده از این توصیه ها می تواند به نفع شما و تجارت طراحی سایت شما باشد.شرکت طراحی سایت

جمع بندی

چه چیزهایی وجود دارد که شما به خود اجازه نمی دهید تا چند روزی را به تعطیلات بروید؟ می ترسید که پول تان را از دست بدهید؟ می ترسید که مشتریان، شما را به این دلیل که 4 روز کاری را به تعطیلات رفته اید، رها کنند؟ می ترسید زمانی که به خانه رسیدید، با حجم کاری بسیاری رو به رو شوید؟ برای هر چیزی که شما را در این زمینه می ترساند، راه حلی وجود دارد. تنها این امر را به یاد داشته باشید که تعطیلات رفتن نیاز و الزامی برای روحیه تازه گرفتن و انرژی چند برابر داشتن برای کار کردن بعد از آن می باشد. هر کسی به این استراحت نیاز دارد و شما نیز از این امر مستثنا نمی باشید.طراحی سایت

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


بهترین طراحی سایت ایران

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در تهران

طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در کرمان

برنامه نویسی،طراحی سایت،طراحی وب سایـت،طراحی سایت فروشگاهی،طراحی سایت شرکتی،طراحی سایت دولتی،طراحی سایت در اصفهان،طراحی سایت سازمان ها،طراحی سایت خبری،طراحی سایت خصوصی،طراحی سایت نظامی،طراحی سایت ورزشی،طراحی سایت آموزشگاهی،طراحی سایت چندزبانه،طراحی وب سایت،طراحی سایت آموزش آنلاین،طراحی سایت اصفهان،طراحی سایت فروش آنلاین،طراحی سایت b2b،سئو،پروژه سئو،انجام پروژه سئو،سئو وبهینه سازی سایت،بهینه سازی وب سایت،افزایش رتبه گوگل،سئو داخلی،سئو خارجی،سئو در اصفهان،سئو تخصصی،سئو اینستاگرام،طراحی اپلیکیشن،ساخت نرم افزار موبایل،برنامه نویسی اندروید(android)،برنامه نویسی آیفون(ios)،دیجیتال مارکتینگ،ساخت نرم افزار حسابداری،ساخت نرم افزار های کامپیوتر،انجام پروژه های شبکه های اجتماعی،افزایش فالور اینستاگرام،ادمین اینستاگرام،طراحی سایت ایران،طراحی سایت اصفهان،طراحی سایت تهران،طراحی سایت کرمان