گربه ها در اینترنت
گربه ها در اینترنت

گربه ها در اینترنت

طراحی سایت در اصفهان

گربه ها در اینترنت . YOUTUBE اخیر توسط گربه ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. حتی وجود فیلم های ساده ای در این وب سایت می تواند میلیون ها گربه را به عنوان ببینده به خود جذب نماید.
بر اساس این روند جدیدی که اخیرا وجود دارد، مشتریان از ما می پرسند که “چگونه می توانند طراحی وب سایت و یا اپلیکیشن خود را برای این گربه های بهینه سازی نمایند؟” این روزها گربه های تربیت شده بسیاری وجود دارد که می توانند با وب سایت ها و اپلیکیشن ها به تعامل بپردازند و از آن ها استفاده کنند. صاحبان این جانوران می خواهند به این ترتیب موجبات تفریح آن ها را فراهم نمایند.
 

تحقیقات کاربری

در این تحقیقات، ما 16 گربه مختلف را مورد بررسی قرار دادیم تا به نتایج مطلوبی در این زمینه برسیم: 4 گربه بریتیش با پشم های کوتاه، 3 گربه ایرانی، 2 گربه سیامی، 2 گربه مین کون، 2 گربه آبی روسی و 3 گربه از مناطق ناشناخته. در این میان 4 گربه بدون پنجه و 4 گربه کودک زیر 3 ماه وجود داشتند.
تمامی گربه ها در لابراتوار با اسباب بازی هایی مشغول می شدند، مانند توپ و یا شیشه شیر.
ما در این میان 28 اپلیکیشن و 12 وب سایت را نیز برای این جانوران بهینه سازی کرده و در در اختیار گربه ها گذاشتیم تا با تبلت و گوشی های همراه با آن ها به تعامل بپردازند. ما تمامی رفتارها و عکس العمل های گربه ها را زیر نظر داشتیم و یافته های مان را ثبت می کردیم.
 

یافته های تحقیقات ما

مهم ترین مشکلی که در وب سایت ها و اپلیکیشن های مخصوص گربه ها وجود داشت، اندازه محدوده برای ضربه زدن و یا لمس نمودن عوامل طراحی مشخص شد. تمامی گربه های جوان  به طور واضحی بعد از بستن اپلیکیشن هایی که استفاده می کردند، خسته شده بودند.
اگرچه این گربه های بسیار کوچک تر از انسان هایی است که در تست طراحی وب سایت خود بررسی می نماییم، اما تفاوت انسان و گربه ها باعث شده است تا در طراحی ها، تفاوت هایی را به وجود بیاوریم و محدوده لمس برای انتخاب عوامل در طراحی را افزایش دهیم تا برای این موجودات کاربردی و قابل استفاده باشند. در این میان وسعت محدوده لمس که برای طراحی سایت و یا اپلیکیشن مخصوص گربه ها پیشنهاد می شود، حدود 3 سانتی متر است (حدود بیشتر از یک اینچ). در تحقیقات ما مشخص شده است که گربه های مین کون نیاز به وسعت بیشتری دارند تا به خوبی بتوانند از این طراحی ها استفاده کنند، زیرا دارای پنجه های بزرگ تری می باشند.
برای گربه های کوچک تر این وسعت باید بسیار کمتر شود، یعنی چیزی حدود 3 میلی متر.
در این تصویر یک گربه ای را مشاهده می کنید که بعد از استفاده از FRUIT NINJA اذیت شده است.
دیگر یافته های تحقیقات مان به این ترتیب می باشد:

  • ضربات دوباره و یا سه باره در میان این گربه های تربیت شده رایج تر می باشد، مخصوصا اگر کودک باشند. این ضربات به این معنا می باشد که آن ها نیاز دارند تا سریع تر عملکرد مورد نظرشان اجرا شود.
  • قانون FITTS می توانند برای وب سایت ها و اپلیکیشن های مخصوص گربه ها نیز به کار رود. ما انتظار داریم تا این قانون برای تمامی پستاندارانی که قابلیت استفاده از وب سایت ها و اپلیکیشن ها را دارند، افزایش یابد.
  • حرکت SWIPE برای آن جاندارن بیشتر از انسان ها به کار می رود، از این رو باید سعی کنید در طراحی وب سایت و یا اپلیکیشن برای گربه ها بیشتر از این حرکت برای اجرای دستور ها استفاده نمایید.
  • انیمیشن ها نیز بسیار اهمیت دارند، مانند انیمیشن های فلش دار. در حقیقت، اگر وب سایت و یا اپلیکیشن شما دارای انیمیشن نباشد، تقریبا برای آن ها بلا استفاده می باشد. به یاد داشته باشید که همیشه در طراحی های خود برای گربه ها از این موارد استفاده کنید تا بهتر و بیشتر بتوانید نظرات آن ها را جلب نمایید.
  • حالتPAUSE یا مکث می تواند برای آن جانداران بسیار مفید باشد. گربه ها تمایل دارند تا زمانی که می خواهند دراز بکشند و یا لم دهند و یا خم شوند از این حرکات استفاده کنند تا سپس به ادامه فعالیت خود در وب سایت و یا اپلیکیشن بپردازند. این حرکت بسیار برای گربه ها کاربرد دارد.

 

صداها بهتر از کلمه ها در طراحی وب سایت و یا اپلیکیشن های مخصوص گربه ها عمل می کند

دیگر موردی که در این گونه طراحی ها مشکل ساز می باشند، وجود دستورالعمل های متنی بیهوده و بی معنی در طراحی سایت و یا اپلیکیشن برای آن گربه می باشد. در حالی که در طراحی وب سایت برای انسان ها بهتر از دستورالعمل های متنی به کار ببریم، اما گربه ها اصلا به این موارد توجه نمی کنند، چون نمی توانند آن ها را بخوانند.
از این رو بهتر از تصاویر و علایم صوتی به کار ببرید تا این جانوران راحت تر بتوانند به تعامل با طراحی ها بپردازند. گربه ها هم مانند خیلی از جانوران دیگر می توانند به رفتارهایی عادت کنند. لازم است به رفتار عادت گربه ها نیز اشاره ای داشته باشیم تا بهتر این موضوع را درک نمایید:
تمامی تغییرات و تحولاتی که در محیط جانداران به هر وسیله ای رخ می دهد، در چندین بار اول، بسیار جزئی و نامرئی و غیر محسوس است و پس از بارها مرور و تکرار آن تغییر یا عملکرد، به صورت یک رفتار و یا عادت کلی درآمده و پایه خیلی از رفتارها جانوران را شکل می دهد.
در طراحی وب سایت و اپلیکیشن می توانید از این خصوصیت بهره ببرید. به این ترتیب که در محیط این گربه ها یعنی در طراحی سایت و یا اپلیکیشنی که با آن تعامل می یابند، تغییراتی ایجاد کنید، به طور مثال صدای یکسانی را برای کلیک کردن روی لینک به کار ببرید. سپس برای مدتی گربه ها را در این محیط و در تعامل با این طراحی با همین صدای یکسان برای کلیک کردن لینک قرار دهید. خواهید دید که به راحتی می توانند عملکرد های مورد نظرشان را به خوبی در رابط های کاربری سایت و یا اپلیکیشن شما انجام دهند.

 

گربه های سن بالا توجه کمتری به وب سایت ها و اپلیکیشن ها می کنند

این گربه های سن بالا توجه زیادی به این طراحی ها نمی نمایند. برای این دست از گربه های باید تمام تلاش خود را بکنید تا به بهترین وجه نظرشان را جلب نمایید. به طور مثال باید دریابید که آن ها بیشتر به چه مواردی واکنش نشان می دهند و از این رو سعی کنید از آن ها بیشتر در طراحی سایت و یا اپلیکیشن خود به کار ببرید.
به یاد داشته باشید که این گربه ها و یا حتی گربه های جوان و کودک بیشتر تمایل دارند به بازی بپردازند، از این رو، با کمک این ویژگی می توانید آن ها را به انجام عملکرد هاییی در وب سایت و اپلیکیشن خود ترغیب نمایید.
توجه داشته باشید که این حیوانات دارای پنجه و ناخن های تیزی می باشند، باید از صفحه نمایشی برای ابزار های مورد استفاده آن ها به کار ببرید کنید ضد خش و مقاوم باشند و در اثر ضربات دست و پای آن ها این صفحات دچار اشکال نشوند.
 
از جایی که کاربران و مشتریان این روزها می خواهند تا برای گربه های سرگرمی های بیشتری فراهم کنند، باید دستورالعمل هایی که در این مقاله بیان نمودیم را به کار ببرید. این روزها مردم به گربه های خود بسیار احترام می گذارند و می خواهند موجبات تفریح آن ها را فراهم نمایند. از این رو واجب است تا تجارت ها برای افزایش درآمد خود نیز روی این جانوران نیز تمرکز کنند و طراحی هایی را متناسب با رفتار های آن ها بهینه سازی نمایند..

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت ارزان در اصفهان
طراحی سایت ارزان
طراحی سایت در اصفهان
طراحی سایت پوشش
اصفهان سایت

گربه ها در اینترنت