طراحی وب سایت

اپلیکیشن های IPAD

طراحی سایت درایران

طراحی سایت مدرن

طراحی سایت شخصی
طراحی سایت و تبلیغات

طراحی سایت ،

بهینه سازی سایت

اپلیکیشن های IPAD . طراحی های خوب در اطراف ما وجود دارند. نه تنها در موارد چاپی و وب سایت ها، بلکه در هر زمینه ای حضور دارند. چیزی که شما اغلب به آن توجه نمی کنید، این است که شما از هر آیتم، ابزار و وب سایتی که استفاده می کنید، لذت می برید.

این موضوع در هیچ زمینه ای به اندازه ای اپلیکیشن های گوشی همراه رواج ندارد. برخی از ما هر روز از آن ها استفاده می کنیم. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه به این طراحی های وب سایت جذب می شوید؟ اپلیکیشن ها می توانند بهترین منبع برای الهام گیری و یادآوری معنای دیگری از طراحی باشند. در اینجا 10 درسی که من در زمینه اپلیکیشن های IPAD کسب کرده ام را بیان می کنم:

1.تمرکز روی سادگی

رابط های کاربری در اپلیکیشن ها متداول هستند. ما در این مکان ها چیزهایی را می بینم که معنای دیگری از طراحی را به ما نشان می دهد. APPLE خود از مفهوم ساده گرایی برای مدتی استفاده می کرد که نتایج خوبی را هم در محصولات خود مشاهده کرد.

ساده گرای به دلیل اندازه صفحه نمایش هایی که استفاده می شود، بسیار اهمیت دارد. طراحی را ساده و برای استفاده آسان بسازید و مردم هم به این ترتیب به طراحی سایت یا اپلیکیشن شما مشتاق می شوند.

وقتی درباره اصول اولیه طراحی وب سایت یا اپلیکیشن صحبت می کنیم، به یاد داشته باشید که طراحی وب سایت را به صورت واکنشی بسازید. زمانی که صفحه نمایش را می چرخانید، هیچ چیز بدتر از این نیست که این اپلیکیشن ها و وب سایت ها همراه آن حرکت نکنند.

2.همه چیز نباید در چهار گوش صفحه نمایش  قرار بگیرد

تا به حال دقت کرده اید که چقدر رابط های کاربری با مرزهای صفحه نمایش منطبق می شوند؟ یک انحنای ساده به ما یاداوری می کند که اگر طراحی تمام صفحه وب سایت را هم نگیرد، مشکلی ایجاد نمی کند. چیزی که درباره اشکال گرافیکی عالی است، این می باشد که بسیار ساده و غیر قابل پیش بینی هستند. انواع هدایای تبلیغاتی

3.جذاب ساختن عوامل طراحی

عوامل طراحی باید جذاب به نظر بیایند. تنوع انتخاب ها بالا است و مردم وقت شان را صرف موادری که برای درک سخت می باشد، نمی کنند.

در گذشته شاید شما به سختی می توانستید تا از محتواهای بیهوده و غیر قابل درک در وب سایت ها و اپلیکیشن ها دوری جویید، ولی حالا دیگر این مورد وجود ندارد. در این دنیایی که هیچ چیز غیر ممکن نیست، همه چیز مورد بررسی، نقد و آنالیز قرار گرفته است. اطمینان حاصل کنید که پروژه طراحی سایت یا اپلیکیشن تان تماما پایان یافته و به خوبی عمل می کند. سپس مطمئن شوید که به نظر حیرت انگیز می رسد- مردم همیشه انتظار طراحی خوبی از وب سایت ها و اپلیکیشن ها دارند.کارت ویزیت

4.درباره گزینه های دعوت به عمل بسیار وسیع فکر کنید

گاهی اوقات برای اینکه پیام را به مخاطب وب سایت یا اپلیکیشن خود برسانید، لازم است بسیار زحمت کشیده و با صدای رسا آن ها را فرا بخوانید. چه در دنیای آنلاین یا دنیای چاپ و نشریات، گزینه های دعوت به عمل مانند دکمه ها یا شماره تماس ها باید وزن و برجستگی بالایی داشته باشند. به کاربران وب سایت نشان دهید که در کجاها می توانند به صورت آنلاین کلیک کنند. نگذارید که دنبال چنین چیزی بگردند، مستقیما نشان شان دهید.تیزر تبلیغاتی

موارد مانند شماره های تماس، قیمت یا اطلاعات به صورت آنلاین قرار دهید تا مخاطبان وب سایت یا اپلیکیشن سریعا منظورتان را بفهمند. در موارد چاپی، به اجزای دیجیتالی مانند کدهای QR فکر کنید تا بتوانید، مخاطبان را به وب سایت یا اپلیکیشن مورد نظر مجذب نگاه دارید.

5.کاربران و خوانندگان وب سایت یا اپلیکیشن را مجذوب نگاه دارید

لذت یک اپلیکیشن خوب این است که مخاطب دوباره برای استفاده از آن بازگردد، حال این اپلیکیشن یک بازی باشد یا ابزاری که هر روز استفاده می کنید، فرقی ندارد. همیشه به یاد داشته باشید که شما می خواهید که این کاربران به وب سایت یا اپلیکیشن شما باز گردند.

چگونه این کار را می کنید؟ ترفندهایی زیادی وجود دارد، اما بهترین آن کیفیت محصول یا سرویس ارائه شده می باشد. به پروژه تان فکر کنید، چه کار می توانید انجام دهید تا طراحی وبسایت یا اپلیکیشن خود را عالی بسازید و مردم را به بازگشت به آن ها بارها و بارها ترغیب کنید؟

6. به رنگ های ساده و یک دست توجه داشته باشید

این مورد باید برای طراحان وب سایت، یک هدف همیشگی باشد. استفاده از رنگ های مینیمالیستی و ساده، اهمیت بالایی دارند.

چیزی که مرا در اپلیکیشن های برتر مجذوب ساخت، استفاده از تک رنگی ها و رنگ های مختصر بود که طراحی آن را متمایز می ساخت- FOOD ON THE TABLE یکی از بهترین مثال ها در این مورد است. برخی از اپلیکیشن ها تنها از یک یا دو رنگ استفاده می کنند. به یاد داشته باشید که تعادل کلید موفقیت است.بزرگترین شرکت تبلیغاتی در ایران

7.در اپلیکیشن های IPAD طراحی یکنواخت بسیار عالی است

APPLE، از یک دید دیگر دارای طراحی یکنواختی است، هم چنین بیشتر اپلیکیشن های IOS هم از طراحی رابط کاربری یکنواخت و یک دستی استفاده می کنند. تمام آن سایه ها و افکت ها را فراموش کنید.

این موضوع به ما یادآوری می کند تا تم ساده ای داشته باشم و این مورد مانند ابزاری است که تجربه های متفاوتی را در طراحی وب سایت یا اپلیکیشن به وجود می آورد.

8.فضای یا فاصله گذاری هر چند هم که اندک باشد، بسیار اهمیت دارد

در فضاهای کوچک، فاصله و یا فضای خالی بسیار اهمیت دارد. این موضوع خوانایی مطالب را در وب سایت ها و اپلیکیشن ها فراهم می سازند. هر چه فضای موجود بیشتر باشد، وب سایت ها و اپلیکیشن ها کاربردی تر خواهند شد. اگر شما در طراحی تان دارای عوامل زیادی باشید، به خوبی کار نمی کند و مفید نمی باشد.کاتالوگ

گاهی اوقات به عنوان طراح وب سایت یا اپلیکیشن، سعی می کنیم که در یک فضا، اطلاعات و محتواهای زیادی را بگنجانیم، اما چیزی که ما احتیاج داریم این است که از این فضا ها به نحو احسنت استفاده کنیم. طراحی وب سایت یا اپلیکیشنی که دارای فضای مثبت و منفی زیادی است، احساس بهتری را به خواننده و مخاطب القا می کند.

9.جستجو و جهت یابی ساده اپلیکیشن و وب سایت

جهت یابی و جستجوی در اپلیکیشن ها و وب سایت ها باید بسیار سریع و در دسترس باشد. اپلیکیشن ها اغلب از گزینه های کمی برای هدایت کاربران خود استفاده می کنند که باعث موفقیت اپلیکیشن می شود، زیرا قرار دادن گزینه های زیاد می تواند بسیار برای کاربران گیج کننده باشد.بزرگترین شرکت تبلیغاتی

به کاربران وب سایت یا اپلیکیشن مورد نظر بگویید که از کجا باید شروع کنند و چگونه پیش روند. به یاد داشته باشید که آیتم های بزرگ و پر رنگ، اولین چیزی است که باعث توقف حرکات چشم آن ها می شود.

10.در اپلیکیشن های IPAD ، هر موارد بصری، اهمیت خاص خودش را دارد

شما نباید ظاهر وب سایت و اپلیکیشن تان را از نظر ظاهری ضعیف بسازید. تصاویر کم کیفیت می تواند در یک لحظه همه چیز را بر هم بریزد.

هر پیکسل کوچک هم باید با کیفیت داشته باشد. هر کسی طراحی وب سایت یا اپلیکیشن تان را ببیند، باید محو کیفیت آن شود.

از تصاویر ضعیف و کم کیفیت دوری کنید. خیلی خوب است که به جای اینکه تصاویر نامناسب و کم کیفیتی را برای پر کردن فضا قرار دهید، هیچ عامل بصری را در این فضا نگذارید، این ترفند به مراتب خیلی بهتر است.شرکت طراحی سایت

نتیجه گیری

چیزی که درباره اپلیکیشن ها بسیار اهمیت دارد این است که درس های زیادی به طراحان آن می دهد. آن ها هم چنین ما را از طراحی های ضعیف مطلع می کنند.

بزرگترین و مهم ترین درسی که همه ما می توانیم از آن ها بگیریم، بازگشت به موارد و اصول اولیه طراحی می باشد. دست از تزئین کردن وب سایت یا اپلیکیشن بکشید و دوباره به صورت اصولی آن را طراحی کنید. به قواعد و اصول طراحی فکر کنید که برخی وب سایت ها و یا اپلیکیشن ها و غیره را عالی و فوق العاده می سازد.طراحی سایت

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


بهترین طراحی سایت ایران

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در تهران

طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در کرمان

برنامه نویسی،طراحی سایت،طراحی وب سایـت،طراحی سایت فروشگاهی،طراحی سایت شرکتی،طراحی سایت دولتی،طراحی سایت در اصفهان،طراحی سایت سازمان ها،طراحی سایت خبری،طراحی سایت خصوصی،طراحی سایت نظامی،طراحی سایت ورزشی،طراحی سایت آموزشگاهی،طراحی سایت چندزبانه،طراحی وب سایت،طراحی سایت آموزش آنلاین،طراحی سایت اصفهان،طراحی سایت فروش آنلاین،طراحی سایت b2b،سئو،پروژه سئو،انجام پروژه سئو،سئو وبهینه سازی سایت،بهینه سازی وب سایت،افزایش رتبه گوگل،سئو داخلی،سئو خارجی،سئو در اصفهان،سئو تخصصی،سئو اینستاگرام،طراحی اپلیکیشن،ساخت نرم افزار موبایل،برنامه نویسی اندروید(android)،برنامه نویسی آیفون(ios)،دیجیتال مارکتینگ،ساخت نرم افزار حسابداری،ساخت نرم افزار های کامپیوتر،انجام پروژه های شبکه های اجتماعی،افزایش فالور اینستاگرام،ادمین اینستاگرام،طراحی سایت ایران،طراحی سایت اصفهان،طراحی سایت تهران،طراحی سایت کرمان