سرچ کاربری یک تجربه کاربری طراحی سایت

0
1060

سرچ کاربری یک تجربه کاربری طراحی سایت

طراحی سایت درایران

طراحی سایت مدرن

طراحی سایت شخصی
طراحی سایت و تبلیغات

طراحی سایت ،

بهینه سازی سایت

چه افرادی می توانند طراح گرافیکی مستقل موفقی باشند؟

 
جواب می تواند افرادی باشد که مجموعه ای از ویژگی های شگفت انگیز را در بر دارند: بسیار مستقل بودن، توانایی همکاری داشتن، دارای اعتماد به نفس، آسیب پذیر و دارای ذهن باز، محکم و استوار اما انعطاف پذیر.
بعد از 20 سال فعالیت در صنعت طراحی و 15 سال اجرای موسسه طراحی سایت خود به عنوان طراح سایت مستقل، از همان ابتدا یاد گرفتم که چه ویژگی ها و خصوصیت ها و عملکردهایی برای موفق شدن به عنوان طراح سایت مستقل نیاز می باشد.
در این مقاله من روی ویژگی ها و خصوصیت هایی تمرکز می کنم که برای موفق شدن در زمینه طراحی سایت مستقل نیاز می باشد. هر کسی که نسبت به داشتن مشتریان مخصوص به خود خلاق بوده و انگیزه داشته باشد، باید محتوای این مقاله برای او ارزشمند باشد.

1.آیا در زمینه انجام همزمان چندین کار مهارت دارید؟

آیا همیشه آرزو داشتید تا مهارت انجام چندین کار به صورت همزمان را داشته باشید؟ آیا می توانید خود را در حالتی تصویر کنید که روی 10 پروژه مختلف طراحی سایت برای 8 مشتری متفاوت در مراحل متعددی، تصور کنید؟
در ذهن خود هر مواردی که در ادامه بیان می شود را تصویرسازی کنید:
“فراموش نکنید که فاکتورهای T&M را دوباره ارسال کنید و گرنه به شما هیچ پرداختی نمی شود….”
“مطمئن شوید که آن ایمیل مهم از JENNIFER در بخش SPAM صندوق ورودی ایمیل تان قرار نگرفته است….”
“فراموش نکنید که 3 طرح پیشنهادی که هفته پیش فرستاده بودید را بررسی کنید و پیگیر باشید….”
“شما این هفته پست وبلاگ جدیدی را ارسال نکرده اید، قبل از ظهر این کار را انجام دهید….”
“چرا این شماره بلاک شده دوباره به من زنگ می زند؟ عالی است. آن SHARON” متخصص گوگل محلی من می باشد”سعی دارد تا دوباره پکیج سئو و بهینه سازی سایت را به من بفروشد؟”
به من استراحت بدهید، همه این ها و حتی کارهای بیشتر قبل از ساعت 9:25AM؟ آقای NINJA لطفا از شمشیر تیز خود استفاده کنید و این همه موارد را از من دور کنید.
بله اندکی دراماتیک است. اما شما اصل موضوع را دریافته اید. بله زمانی که به تنهایی به شغل و کاری می پردازید، باید مسئولیت موارد بسیاری را تقبل کنید. اما حقیقت این است که بیشتر شغل ها در صنعت طراحی همراه با تمامی مسئولیت ها، می تواند اندکی استرس زا و سخت باشد.
نباید خیلی خود را به این صورت گسترده نمایید.
اگر نمی توانید کاری که مشتری درخواست می کند را ارائه دارید، باید با خودتان صادق باشید و هم چنین مشتری باید از وجود تمام محدودیت های احتمالی نیز باخبر باشد. یا می توانید مشتری را متقاعد کنید که در زمان دیگری درخواست او را انجام دهید، و یا آن کار را به صورت کلی قبول نمی کنید و یا پروژه را به یک همکار و یا انجمن قابل اعتماد ارجاع می دهید.
مهلت ها و فرصت ها برای تحویل پروژه طراحی سایت.
 
شما باید بدانید که چگونه پروژه ها و قراردادهای طراحی سایت خود را اولویت بندی کنید. از این رو بیایید درباره مهلت و فرصت تحویل پروژه صحبت کنیم. این موضوع قلب انجام چندین عملکرد در آن واحد به گونه موثر محسوب می شود. هدایت پروژه های طراحی سایت بر اساس یک برنامه، ضروری و واجب است.
شما باید در اداره و مدیریت کردن فرصت ها و مهلت ها بسیار عالی باشید (حتی خوب بودن در این مهارت نیز کفایت می کند). مشتریان زمانی را که شما آن ها را در میان انبوهی از مشکلات و بلاتکلیفی های پروژه رها کردید، فراموش نمی کنند.
در این جا نکته کلیدی وجود دارد که باید به یاد داشته باشید: اگر شما یک مهلت و فرصت ارائه تحویل پروژه را بیان نمودید، تنها موردی که باید بدانید این است که تمام مسئولیت بر عهده شما است.
بگذارید واضح تر صحبت کنم، شما نباید بعدها به معذرت خواهی بپردازید. آن فرصت و مهلت را بشناسید و کسی را مقصر ندانید و سعی نکنید تا بهانه تراشی نمایید که تنها نشان از عدم شخصیت شما می باشد. آن را بپذیرید، یک بار معذرت خواهی کنید و پیش روید و دوباره تلاش کنید تا این وضعیت تکرار نشود.
اگر شما یک مهلت و فرصت ارائه تحویل پروژه را بیان نمودید، تنها موردی که باید بدانید این است که تمام مسئولیت بر عهده شما است.
اگر این اعضای تیم شما می باشند که مهلت ارائه تحویل پروژه را اعلام نمودند و شخصا این کار را انجام نداده اید نیز همین روش صدق می نماید.
آن را صد در صد بپذیرید و پیش روید و سعی کنید تا بدقول نشوید. نقض شدن مهلت ارائه پروژه روی روابط شما با مشتریان تاثیر می گذارد و گاهی اوقات نشانه ای از به پایان رسیدن آن ارتباط و همکاری می باشد. به این ترتیب دیگر هیچ ارجاعی از سمت مشتریان روی نمی دهد.
از این رو این مهلت ها را از دست ندهید و سعی کنید همیشه سر وقت باشید. در غیر این صورت به نظر غیر حرفه ای می رسید، هزینه بسیار زیادی برای شما به همراه می آورد و تماما شما را به شخصی تبدیل می کند که نمی تواند سر موعد پروژه های خود را تحویل دهد.
راه حل چیست؟ بسیار ساده است: 25% زمان بیشتری برای مهلت ارائه پروژه طراحی سایت خود در نظر بگیرید. از این رو زمانی که شما پروژه ای را سر وقت ارائه نمودید، واقعا به زودی هم دست مشتری می رسد.
به این ترتیب یک شخص حرفه ای در شغل طراحی سایت مستقل خود به نظر می رسید.
زمانی که شما بر اساس برنامه ریزی پروژه طراحی سایت خود را جلو می برید، مشتریان این مورد را نیز فراموش نمی کنند. آن ها این کار را بیشتر از کیفیت طراحی سایت ارج می نهند.
این که مشتریان خود را به این شکل راضی و خشنود بسازید، مزیتی است که باید به آن عادت کنید. خواهید دید که آن ها برای پروژه های طراحی آینده خود نیز به کار کردن با شما عادت می کنند.
قاطع و مصمم بودن در پروژه های طراحی سایت.
برای این که کار و پروژه ای سر وقت انجام شود، باید قاطع و مصمم باشید.
نگران کوچک ترین جزئیات به طور مثال پیکسل های کوچک و یا سایه های رنگ سبزی که برای یک لوگو انتخاب کردید، نباشید. کمال گرایی یک راز کشف نشدنی می باشد. با حس ششم خود همراه شوید. بعد از مشخص شدن نتایج تصمیم، به تغییر انتخاب خود فکر نکنید. آن را انجام دهید و تصمیمی را اتخاذ نمایید. سپس به آیتم دیگری در لیست خود رجوع کنید و یا به سراغ پروژه دیگر خود بروید.
قاطع بودن بهتر از این است که بخواهید درست و صحیح باشید.
این امر عالی و درست است زیرا به شما آموزش می دهد تا تمامی موارد را سر وقت ارائه دارید (و حتی مطابق با برنامه خود پیش روید).
هر چه به طور کلی سریع تر تصمیم گیری کنید، بهتر می توانید نتایجی را به دست آورید. به این ترتیب است که موفقیت شروع موفقیت دیگر می شود. اعتماد به نفس شما رشد خواهد کرد و شما در طول روز، کارهای بیشتری را انجام می دهید. این داستان واقعیت دارد.
توصیه: FLINCH را که یک کتاب الکترونیکی است، بررسی کنید. اگر شما استراتژی های موجود در این کتاب الکترونیک را خوانید و با آن مطاقبت یافتید، می تواند به قاطع بودن شما کمک کرده و زندگی تان را برای همیشه تغییر دهد.
تخصص و حرفه در مدیریت پول و مسائل مالی
 
شما نیاز دارید تا پول و سرمایه خود را مدیریت کنید. آیا نیاز دارد تا هر 24 ماه یک بار، آخرین برند کامپیوتر را خریداری کنید؟ خیر. آیا باید برای ماه های کم درآمد خود برنامه ریزی داشته باشید؟ بله.
درصد کمی (33%) از درآمد ماهیانه تان باید صرف پس انداز در یک حساب بانکی یکسانی در یک روز مشخص در هر ماه شود، از این رو شما به راحتی نمی توانید آن را خرج کنید. یک حساب ROTH IRA همراه با سود هایی به صورت سالانه و ماهانه باز کنید و هر ماه موجودی آن را افزایش دهید، از این رو برای دریافت نقدی از آن جریمه می شوید. به این صورت حتی زمانی که خواب می باشید، درآمدهایی را به دست می آورید (سود بانکی).
شما باید برای زمان های تنگدستی و احتمالا دوره بازنشستگی آماده باشید. این امر اجتناب ناپذیر است. هر چه زودتر پس انداز را شروع کنید، در آینده موارد بیشتری خواهید داشت.
رکود اقتصادی در سال 2008 برای بسیاری از مردم این روند را سخت ساخت، مخصوصا برای طراحان وب سایت مستقل که آسیب های فراوانی را به این شکل متحمل شدند. خوشبختانه، من برای زمان های رکود اقتصادی نیز پس اندازی برای خود داشتم. شما باید این روند را در همه مراحل زندگی خود ادامه دهید.
برای بدترین شرایط ممکن آماده باشید و امیدوار باشید که بهترین ها را به دست می آورید. این موضوع در ارتباط با مقدار درآمدی که دارید نمی باشد، بلکه در ارتباط با مقدار پولی است که از درآمد خود ذخیره می کنید. در این باره فکر کنید و برای زمان های تنگدستی خود به عنوان طراح سایت مستقل، برنامه ریزی کنید.

متخصص بودن در همکاری با افراد دیگر.

اینکه در همکاری با مشتریان و یا دیگر همکاران مستقل خود مهارت و تخصص داشته باشید، بسیار واجب و ضروری است. در مورد کار و پروژه های بزرگ تر، شما باید افراد دیگری را نیز وارد پروسه خود کنید. برای مثال، زمانی که من پروژه برندسازی بزرگی از یک مشتری را قبول می نمایم، حداقل نیاز دارم تا نویسنده، برنامه نویس وب سایت (هم ظاهری و هم داخلی) و هم چنین گاهی اوقات عکاس، فیلم بردار و متخصص سئو و بهینه سازی سایت را نیز در گروه پروژه خود وارد نمایم.
من استراتژی و مسیر خلاقانه ای را مهیا می کنم، این در حالی است که هر روز به روز با مشتریان همکاری می کنم. اطراف شما مملو از طراحان مستقل طراحی سایتی است که می توانند در بهبود روند کاری شما موثر باشند و این امر می تواند مجموعه مهارت های شما را تکمیل نماید.
به تیم خود اعتماد داشته باشید. برای کار خوب و بهینه ای که انجام می دهند، احترام قائل شوید. برای بهترین همکاری آن ها، 10 درصد مبلغ بیش تر از موردی که از شما درخواست کردند، پرداخت نمایید. با افراد متخصص و عالی قراردادهایی را ببنید و اجازه ندهید که از شما دور شوند.
با افراد متخصص و عالی قراردادهایی را ببنید و اجازه ندهید که از شما دور شوند
نوشتن اعجاب انگیز PROPOSALها یا طرح های پیشنهادی.
 
یکی از کلیدهایی که باید در ارتباط با نوشتن PRPPOSALها یا طرح های پیشنهادی که بتوانند واقعا تاثیر گذار باشند، بدانید این است که بودجه ای را مشخص نمایید. شما باید شمار یا آمار شگفت انگیزی را انتخاب کنید که خیلی کوچک نباشد و یا خیلی هم بزرگ به نظر نرسد. این هنر خوبی برای تصمیم گیری در این زمینه است.
ارائه رنج قیمت ها نیز می تواند در این زمینه کمک کننده باشد. من به ندرت این کار را انجام می دهم، اما گاهی اوقات کمک می کند تا به مشتری دلیلی ارائه شود که شما را برای پروژه های خود به کار بگیرد، زیرا شما توسط ارائه سطوح مختلفی از مشاوره های خلاقانه، با خودتان به جای دیگران به رقابت می پردازید.

متقاعد کننده بودن در فروش کار طراحی سایت خود.

طراحان حرفه ای و متخصص کار طراحی سایت خود را در معرض فروش قرار می دهند. آیا شما به سادگی مفاهیم لوگو خود را برای یک مشتری از طریق ایمیل ارسال می کنید، و یا زمانی را برای ملاقات رو در رو صرف می نمایید و یا از SKYPE استفاده می کنید یا در نهایت از اسناد آنلاینی کمک می گیرید تا کار خود را توضیح دهید؟
ابتدا و بیشتر از همه، هیچ گاه هیچ کاری را که نمی توانید با آن مطاقبت یابید را ارائه نکنید. تنها بهترین کارهایی که به شما الهام می بخشند را انجام دهید، زیرا مشتریان بدترین مفاهیم و نقطه نظرات تان را انتخاب می کنند. این دلیل دیگری برای این است که کارتان را همزمان با این که آن را نمایان می سازید، بفروشید.
طراحان: تنها بهترین کارهای خود را که الهام بخش می باشند را ارائه دارید، زیرا مشتریان بدترین نقطه نظرات و مفاهیم شما را انتخاب می کنند و مورد توجه قرار می دهند.
شما باید مشتری را در ارتباط با موارد خلاقانه ای که ارائه می دارید، هیجان زده کنید. شما باید احساسات خود را به اشتراک بگذارید. شما باید در طول پروسه فکری خود بیشتر غوطه ور شوید و از خود بپرسید که چرا این پروژه و یا این روش کار می کند، با چه کسانی صحبت می نماید، چگونه با پیام برند مطابقت می یابد، چرا این چنین جلو می رود و چرا بازگشت سود از سرمایه عالی را فراهم می آورد؟
بسیار اهمیت دارد تا یک پروسه و متدولوژی داشته باشید که مطابق با آن پیش رفته و به آن معتقد باشید. باید مشتری را در طول این موارد همراه خود سازید و کارهای در حال پیشرفت تان را در پروژه برای آن ها به اشتراک بگذارید تا برای خریدن آن متقاعد شوند. مشتریان زمانی که احساس کنند که به آن ها گوش داده شده و احترام گذاشته می شود، حس می کنند که در محصول نهایی نیز شرکت دارند و سهیم می باشند.
کار خود را به فروش برسانید. ممکن است اعتقاد داشته باشید که کار خوب، به خودی خود به فروش می رود. اما واقعا این چنین نیست. طراحان خوب همیشه کارهای خوبی از خود ارائه می دهند. تلاش و تمرکزی که شما هنگام نمایان ساختن و فروش کارهای طراحی خود به نمایش می گذارید، حدود 10 برابر در آینده برای شما منفعت هایی را فراهم می کند. متخصصان در هر سطحی این درکی را که برای آن ها مهیا می کنید را می ستایند و به خاطر آن به شما احترام می گذارند.

تخصص و مهارت در تکرار در درآمدزایی

هدف اصلی این است که از پروژه های خود مشتریان بیشتری را به دست بیاورید. این موضوع تماما در ارتباط با تکرار درآمدزایی می باشد، یعنی دریافت هزینه بابت زمان و تلاش و خرجکردهایی که بابت پروژه صرف کردید. اگر شما پروژه طراحی سایت را در ادامه پروژه دیگری انجام دهید، یک جای کار شما استباه می باشد. شما باید به دنبال درآمد متداوم و پایدار باشید و این موضوع هدف نهایی طراحان وب سایت مستقل می باشد.
هدف طراحان سایت مستقل این است که از پروژه های خود مشتریان بیشتری را به دست بیاورند.
دیگر بخش این امر مربوط به تنوع در مشتریان است. نباید هر چه دارید را رو کنید و یا مطابق با ضرب المثل انگلیسی، تمامی تخم مرغ های تان را در یک سبد قرار دهید. شما باید مشتریان VIP مختلفی داشته باشید که باعث می شوند تا درآمد پایدار خود را تقویت ببخشید. اگر دو مشتری 70 درصد از درآمدتان را باعث می شوند، شما در معرض مشکل قرار خواهید گرفت.

داشتن توانایی ارتباط برقرار کردن بیش از حد.

 
داشتن توانایی ارتباط برقرار کردن بسیار زیاد با هر کسی: منظور با همکاران و هم حرفه ای ها، فروشندگان و البته و البته مشتریان تان می باشد. همه آن ها عاشق ارتباطات می باشند.
شما ممکن است بتوانید توسط بهبود مهارت های ارتباطی خود، انتظارات مشتریان خود را به واقعیت تبدیل کنید. این موضوع قلب و مرکز شغلی طراحی سایت مستقل محسوب می شود.
سعی کنید در پاسخگویی به نیازها، تماس ها و ایمیل های مشتریان خود افراطی عمل کنید. شما باید شنونده و شخص ارتباط برقرار کننده خوبی باشید، به گونه ای که بتوانید هر چه که می شنوید را تفسیر کنید و آن را به گونه ای برای مشتریان نمایان سازید که همه چیز را درک کنند و متوجه شوند.

صبر و تحول بسیار زیاد .

برخی از افراد در زمینه طراحی سایت دارای صبر و حوصله کمتری می باشند. اگر شما هم این چنین می باشید، نیاز دارید تا صبر و حوصله خود را در زندگی ارتقاء دهید، از این رو هیچ کس نمی تواند شما را خشمگین نماید. شاید اندکی دراماتیک به نظر برسد، اما واقعا حقیقت دارد.
هرچه احترام کمتری برای افراد قائل باشید، احتمال کمتری وجود دارد تا تبدیل به یک طراح وب سایت مستقل موفق بشوید. البته این موضوع در دیگر زمینه ها و حرفه ها که افراد سعی دارند تا تبدیل به یک شخص متخصص و موفق بشوند نیز صدق می نماید.
شما باید از دید مردم، شخص خوبی به نظر بیایید. شما باید برای همه افراد احترام قائل شوید. اگر نسبت به مردم بی صبر و تحول نداشته باشید، این را بدانید که رویای طراح وب سایت مستقل شدن را باید از سر خود بیرون کنید. متاسفیم، اما این گزینه لازمه این شغل می باشد.
بدانید که چه زمانی باید “نه”بگویید.
 
گاهی برخی از مشتریان و پروژه ها یک گزینه خوب و متناسبی به نظر نمی آیند. باید بدانید که چه زمانی می بایست پروژه های طراحی سایت را نپذیرید. بدن شما در این شرایط به شما هشدار می دهد، باور کنید، مثلا موهای پشت گردن تان راست می شود. لطفا توجه کنید.
بدانید و متوجه شوید که چه زمانی احساسات منفی وجود دارد و تصمیم اشتباهی در راه است. اگر شما تصمیم بگیرید تا قرارداد طراحی وب سایت را امضا نکنید، ممکن است دردسرها و مشکلاتی را شاهد باشید. زمانی که مشتریانی به شما می گویند که خود در ارتباط با این پروژه مشکل دارند، این گفته آن ها را به عنوان علایمی در نظر بگیرید.
استوار و پایدار باشید. محدودیت های خود را بشناسید. مشتریان بد و نامتناسب را از خود دور کنید. به این ترتیب چشم اندازها و دیدگاه های خود را از پیش در حرفه طراحی سایت مستقل با کیفیت می سازید.
من قول می دهم که با فریادهای بلند مشتریانی که هزینه های کمی از من درخواست می کنند و پروژه های ناسازگار را از خود دور نمایم، فرقی هم ندارد که چقدر برای از دست دادن پول آن ناامید و ناراحت شوم.
من ترجیح می دهم تا در یک جعبه بزرگ یخچال در خیابان ها زندگی کنم تا این که با مشتری آزاردهنده ای کار کنم که به تخصص و هنر و پروسه طراحی من احترام نمی گذارد. من شوخی نمی کنم. شما باید بدانید که چه زمانی می بایست نه بگویید. به این صدا در ذهن خود گوش فرا دهید.
هیچ گاه کارهایی که قیمت آن ها تایید نشده است (SPEC WORK) را نیز انجام ندهید. این ایده بسیار بدی است. به دوست من JAMES VICTORIE در ارتباط با این موضوع گوش دهید. کار شما ارزشمند می باشد، هیچ گاه این را فراموش نکنید.

مزیت ها: PRIME DONNAS نیاز به به کار گرفته شدن ندارد.

 
اگر فکر می کنید که نظر و دیدگاه شما مصون از هر خطایی می باشد، مطمئن باشید در اشتباه می باشید و با ناامیدها و ناراحتی هایی مواجه خواهید شد. شما باید بتوانید واکنش ها و بازخوردهای ناپسند مشتریان را با لطافت، احترام و تخصص خود مدیریت کنید.
حتی اگر شما یک طراح سایت زبده و متخصص و با تجربه باشید، نمی توانید در ذهن مشتریان در هنگام بازدید کارها و طراحی ها و مفاهیم تان رسوخ کنید و چه کسی می داند که در قلب و ذهن افراد دیگر چه می گذرد؟
بگذارید بی پرده سخن بگویم. برخی از مشتریان که خیلی دید و ذهن باز و گسترده ای ندارند، ایده های متقاعد کننده ای برای خود از مواردی که می خواهند مشاهده کنند، دارا می باشند. حتی اگر در شغل و حرفه خود بهترین عملکرد را داشته باشید، توضیح این که چرا شما روشی را پیشنهاد می کنید و چگونه این روش با مخاطبین مد نظر خود صحبت می نماید، همیشه نمی تواند شما را به مشتریان نزدیک سازد.
برخی افراد تنها خواستار مواردی می باشند که در ذهن خود در نظر دارند و هر کسی دارای ذهن و دید باز نمی باشد. شاهد این استبداد و خودمختاری بودن بسیار سخت و طاقت فرسا است و مخصوصا این موضوع در ارتباط با طراحان اکتسابی بیشتر صدق می نماید.
با متوجه شدن این که کاری که انجام می دهید شاید از دید خیلی از افراد یک هنر خوب و متناسبی به شمار نیاید، برای این سناریو تلخ آمادگی کسب کنید. به یاد داشته باشید که شغل طراحی شما مربوط به طراحی کردن مواردی برای قرار دادن در موزه NEW YORK METROPOLITAN نمی باشد. بلکه کار شما طراحی گرافیکی در بخش تجاری است که یک موضوع کاملا متفاوتی محسوب می شود. نقش شما این است که با یک مشتری همکاری کنید که مواردی را به وجود می آورد که برای تجارت شان بسیار عالی کار می کند.
به ترتیب اولویت موجود در مواردی که در ادامه قرار دارد، دقت کنید:
1.این امر نیاز دارد تا برای مشتریان کار کنید.
این مورد نیاز دارد تا برای آن ها به عنوان مشتریان کار کنید.
سپس این موضوع نیاز دارد تا برای خودتان به عنوان طراح نیز کار کنید. اما شما آخرین نفر در این لیست می باشید. سردرگم و گیج نشوید.
خود را در این شغل فراموش کنید. شما باید برای دستیابی به اعتماد مشتریان کار و تلاش بسیاری نمایید.
قدرت هدایت کاربران همراه برند و تجارت از مزیت های این دستیابی به اعتماد مشتریان می باشد.
زمانی که اعتماد مشتریان را جلب نمودید، شما می توانید به طور عمیقی روی روند طراحی و پروژه تاثیر بگذارید. اما اول از همه نیاز دارید تا اعتماد آن ها را به دست بیاورید.
چه باور کنید یا خیر برخی از مشتریان موارد تحت الفظی را به موارد ادارکی ترجیح می دهند. آن ها همه چیز را می خواهند از چهره شما بخوانند، بدون وجود هیچ پیچیدگی.
این مورد به این معنا نمی باشد که شما باید کار کردن با این مشتری را ادامه دهید (اگر یک طراح مستقل می باشید، این شما هستید که تصمیم می گیرید که با چه کسانی کار کنید و این بخش زیبای شغل طراحی سایت مستقل محسوب می شود)، اما اگر شما برای اداره و مدیریت کردن این اوضاع آماده نباشید، نگرانی و ناامیدهای بیشتری به میان می آید.
من نمی خواهم بگویم که تبدیل به یک شخص تمام و کمال برای مشتریان بشوید. در حقیقت، خلاف این امر صحیح می باشد. من سعی دارم زمانی که مشتریان می خواهند راه حل های خلاقانه و مربوط به طراحی خود را ارائه دارند، تا جایی که امکان دارد با آن ها صادق باشم.
به عنوان یک قانون، همیشه گفتن بله به مشتریان باعث ضرر رسیدن به آن ها نیز می شود.
شما متخصص و حرفه ای می باشید، از این رو شما باید به طور واضح و صادقانه به آنالیز ایده هایی بپردازید که مشتریان به شما ارائه می دارند. در غیر این صورت، چرا اصلا آنن ها به شما پرداخت هایی را انجام می دهند؟

شغل طراحی سایت مستقل برای هر کسی مناسب نیست.

 
شغل طراحی سایت مستقل برای هر کسی مناسب نیست. به این دلیل است که مجموعه ای از ویژگی ها و خصوصیت ها برای موفق شدن در این زمینه مورد نیاز می باشد.
من امیدوار می باشم که این مقاله به شما کمک کند تا مانند یک نینجا (در تصویر بالا) یک طراح سایت مستقل همه فن حریف بشوید:
پیش رفتن بدون هیچ مانعی.
ساخت و ایجاد کارهایی که اهمیت دارد.
معتبر و حرفه ای بودن.
به طور عمیق تمرکز کردن تا ارتباطات بصری ساخته شود که مشتریان نمی توانند بدون وجود آن زندگی کنند.
به یاد داشته باشید که هر پروژه طراحی وب سایتی نمی تواند تفاوت شگرفی را در شغل تان باعث شود و برخی از ویژگی ها موجود در پروژه تنها برای چرب کردن صورتحساب نهایی برای مشتریان می باشد. این یک واقعیت است و هیچ اشکالی در آن وجود ندارد.
این موضوع کمک می کند تا پروژه های منحصر به فرد با مشتریانی عالی همراه شود که نتیجه آن بسیار شگفت انگیز خواهد بود. این را نیز به یاد داشته باشید که همه چیز باب دل شما نمی باشد. به این موضوع عادت کنید، شما در این مسیر تنها هستید و فقط خودتان می باشید و این مستقل بودن هزینه هایی را نیز برای شما در بر دارد.
بهترین مورد این حرفه این می باشد که شما به جای این که کار و فعالیت افراد دیگری را مدیریت کنید، مواردی را برای خود می سازید و مطابق با برنامه ریزی خود پیش می روید.
این کار شما است، نه کار هیچ شخص دیگری. این یک تفاوت عظیم و گسترده است که باید همیشه به یاد داشته باشید.
به عنوان مورد آخر این را به یاد داشته باشید که شما یک طراح می باشید که می خواهید به گونه ای مستقل و خارج از شرکت ها و موسسه های طراحی کار کنید،
پس باید یک سری ویژگی ها و خصوصیت ها را در خود به وجود بیاورید. امیدواریم که این مقاله در این زمینه برای شما آگاهی های لازم را مهیا کرده باشد. بدون شک مواردی که برای شما کاربر داشته است را در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.
 
چه افرادی می توانند طراح گرافیکی مستقل موفقی باشند؟
جواب می تواند افرادی باشد که مجموعه ای از ویژگی های شگفت انگیز را در بر دارند: بسیار مستقل بودن، توانایی همکاری داشتن، دارای اعتماد به نفس، آسیب پذیر و دارای ذهن باز، محکم و استوار اما انعطاف پذیر.
بعد از 20 سال فعالیت در صنعت طراحی و 15 سال اجرای موسسه طراحی خود به عنوان طراح سایت مستقل، از همان ابتدا یاد گرفتم که چه ویژگی ها و خصوصیت ها و عملکردهایی برای موفق شدن به عنوان طراح سایت مستقل نیاز می باشد.
در این مقاله من روی ویژگی ها و خصوصیت هایی تمرکز می کنم که برای موفق شدن در زمینه طراحی سایت مستقل نیاز می باشد. هر کسی که نسبت به داشتن مشتریان مخصوص به خود خلاق بوده و انگیزه داشته باشد، باید محتوای این مقاله برای او ارزشمند باشد.
1.آیا در زمینه انجام همزمان چندین کار مهارت دارید؟
آیا همیشه آرزو داشتید تا مهارت انجام چندین کار به صورت همزمان را داشته باشید؟ آیا می توانید خود را در حالتی تصویر کنید که روی 10 پروژه مختلف طراحی سایت برای 8 مشتری متفاوت در مراحل متعددی، تصور کنید؟
در ذهن خود هر مواردی که در ادامه بیان می شود را تصویرسازی کنید:
“فراموش نکنید که فاکتورهای T&M را دوباره ارسال کنید و گرنه به شما هیچ پرداختی نمی شود….”
“مطمئن شوید که آن ایمیل مهم از JENNIFER در بخش SPAM صندوق ورودی ایمیل تان قرار نگرفته است….”
“فراموش نکنید که 3 طرح پیشنهادی که هفته پیش فرستاده بودید را بررسی کنید و پیگیر باشید….”
“شما این هفته پست وبلاگ جدیدی را ارسال نکرده اید، قبل از ظهر این کار را انجام دهید….”
“چرا این شماره بلاک شده دوباره به من زنگ می زند؟ عالی است. آن SHARON” متخصص گوگل محلی من می باشد”سعی دارد تا دوباره پکیج سئو و بهینه سازی سایت را به من بفروشد؟”
به من استراحت بدهید، همه این ها و حتی کارهای بیشتر قبل از ساعت 9:25AM؟ آقای NINJA لطفا از شمشیر تیز خود استفاده کنید و این همه موارد را از من دور کنید.
بله اندکی دراماتیک است. اما شما اصل موضوع را دریافته اید. بله زمانی که به تنهایی به شغل و کاری می پردازید، باید مسئولیت موارد بسیاری را تقبل کنید. اما حقیقت این است که بیشتر شغل ها در صنعت طراحی همراه با تمامی مسئولیت ها، می تواند اندکی استرس زا و سخت باشد.
نباید خیلی خود را به این صورت گسترده نمایید.
اگر نمی توانید کاری که مشتری درخواست می کند را ارائه دارید، باید با خودتان صادق باشید و هم چنین مشتری باید از وجود تمام محدودیت های احتمالی نیز باخبر باشد. یا می توانید مشتری را متقاعد کنید که در زمان دیگری درخواست او را انجام دهید، و یا آن کار را به صورت کلی قبول نمی کنید و یا پروژه را به یک همکار و یا انجمن قابل اعتماد ارجاع می دهید.
مهلت ها و فرصت ها برای تحویل پروژه طراحی سایت.
 
شما باید بدانید که چگونه پروژه ها و قراردادهای طراحی سایت خود را اولویت بندی کنید. از این رو بیایید درباره مهلت و فرصت تحویل پروژه صحبت کنیم. این موضوع قلب انجام چندین عملکرد در آن واحد به گونه موثر محسوب می شود. هدایت پروژه های طراحی سایت بر اساس یک برنامه، ضروری و واجب است.
شما باید در اداره و مدیریت کردن فرصت ها و مهلت ها بسیار عالی باشید (حتی خوب بودن در این مهارت نیز کفایت می کند). مشتریان زمانی را که شما آن ها را در میان انبوهی از مشکلات و بلاتکلیفی های پروژه رها کردید، فراموش نمی کنند.
در این جا نکته کلیدی وجود دارد که باید به یاد داشته باشید: اگر شما یک مهلت و فرصت ارائه تحویل پروژه را بیان نمودید، تنها موردی که باید بدانید این است که تمام مسئولیت بر عهده شما است.
بگذارید واضح تر صحبت کنم، شما نباید بعدها به معذرت خواهی بپردازید. آن فرصت و مهلت را بشناسید و کسی را مقصر ندانید و سعی نکنید تا بهانه تراشی نمایید که تنها نشان از عدم شخصیت شما می باشد.
آن را بپذیرید، یک بار معذرت خواهی کنید و پیش روید و دوباره تلاش کنید تا این وضعیت تکرار نشود.
اگر شما یک مهلت و فرصت ارائه تحویل پروژه را بیان نمودید، تنها موردی که باید بدانید این است که تمام مسئولیت بر عهده شما است.
اگر این اعضای تیم شما می باشند که مهلت ارائه تحویل پروژه را اعلام نمودند و شخصا این کار را انجام نداده اید نیز همین روش صدق می نماید.
آن را صد در صد بپذیرید و پیش روید و سعی کنید تا بدقول نشوید. نقض شدن مهلت ارائه پروژه روی روابط شما با مشتریان تاثیر می گذارد و گاهی اوقات نشانه ای از به پایان رسیدن آن ارتباط و همکاری می باشد. به این ترتیب دیگر هیچ ارجاعی از سمت مشتریان روی نمی دهد.
از این رو این مهلت ها را از دست ندهید و سعی کنید همیشه سر وقت باشید. در غیر این صورت به نظر غیر حرفه ای می رسید، هزینه بسیار زیادی برای شما به همراه می آورد و تماما شما را به شخصی تبدیل می کند که نمی تواند سر موعد پروژه های خود را تحویل دهد.
راه حل چیست؟ بسیار ساده است: 25% زمان بیشتری برای مهلت ارائه پروژه طراحی سایت خود در نظر بگیرید. از این رو زمانی که شما پروژه ای را سر وقت ارائه نمودید، واقعا به زودی هم دست مشتری می رسد. به این ترتیب یک شخص حرفه ای در شغل طراحی سایت مستقل خود به نظر می رسید.
زمانی که شما بر اساس برنامه ریزی پروژه طراحی سایت خود را جلو می برید، مشتریان این مورد را نیز فراموش نمی کنند. آن ها این کار را بیشتر از کیفیت طراحی سایت ارج می نهند.
این که مشتریان خود را به این شکل راضی و خشنود بسازید، مزیتی است که باید به آن عادت کنید. خواهید دید که آن ها برای پروژه های طراحی آینده خود نیز به کار کردن با شما عادت می کنند.
قاطع و مصمم بودن در پروژه های طراحی سایت.
برای این که کار و پروژه ای سر وقت انجام شود، باید قاطع و مصمم باشید.
نگران کوچک ترین جزئیات به طور مثال پیکسل های کوچک و یا سایه های رنگ سبزی که برای یک لوگو انتخاب کردید، نباشید. کمال گرایی یک راز کشف نشدنی می باشد. با حس ششم خود همراه شوید. بعد از مشخص شدن نتایج تصمیم، به تغییر انتخاب خود فکر نکنید. آن را انجام دهید و تصمیمی را اتخاذ نمایید. سپس به آیتم دیگری در لیست خود رجوع کنید و یا به سراغ پروژه دیگر خود بروید.
قاطع بودن بهتر از این است که بخواهید درست و صحیح باشید.
این امر عالی و درست است زیرا به شما آموزش می دهد تا تمامی موارد را سر وقت ارائه دارید (و حتی مطابق با برنامه خود پیش روید).
هر چه به طور کلی سریع تر تصمیم گیری کنید، بهتر می توانید نتایجی را به دست آورید. به این ترتیب است که موفقیت شروع موفقیت دیگر می شود. اعتماد به نفس شما رشد خواهد کرد و شما در طول روز، کارهای بیشتری را انجام می دهید. این داستان واقعیت دارد.
توصیه: FLINCH را که یک کتاب الکترونیکی است، بررسی کنید. اگر شما استراتژی های موجود در این کتاب الکترونیک را خوانید و با آن مطاقبت یافتید، می تواند به قاطع بودن شما کمک کرده و زندگی تان را برای همیشه تغییر دهد.

تخصص و حرفه در مدیریت پول و مسائل مالی

 
شما نیاز دارید تا پول و سرمایه خود را مدیریت کنید. آیا نیاز دارد تا هر 24 ماه یک بار، آخرین برند کامپیوتررا خریداری کنید؟ خیر. آیا باید برای ماه های کم درآمد خود برنامه ریزی داشته باشید؟ بله.
درصد کمی (33%) از درآمد ماهیانه تان باید صرف پس انداز در یک حساب بانکی یکسانی در یک روز مشخص در هر ماه شود، از این رو شما به راحتی نمی توانید آن را خرج کنید. یک حساب ROTH IRA همراه با سود هایی به صورت سالانه و ماهانه باز کنید و هر ماه موجودی آن را افزایش دهید،
از این رو برای دریافت نقدی از آن جریمه می شوید. به این صورت حتی زمانی که خواب می باشید، درآمدهایی را به دست می آورید (سود بانکی).
شما باید برای زمان های تنگدستی و احتمالا دوره بازنشستگی آماده باشید.
این امر اجتناب ناپذیر است. هر چه زودتر پس انداز را شروع کنید، در آینده موارد بیشتری خواهید داشت.
رکود اقتصادی در سال 2008 برای بسیاری از مردم این روند را سخت ساخت، مخصوصا برای طراحان وب سایت مستقل که آسیب های فراوانی را به این شکل متحمل شدند. خوشبختانه، من برای زمان های رکود اقتصادی نیز پس اندازی برای خود داشتم. شما باید این روند را در همه مراحل زندگی خود ادامه دهید.
برای بدترین شرایط ممکن آماده باشید و امیدوار باشید که بهترین ها را به دست می آورید. این موضوع در ارتباط با مقدار درآمدی که دارید نمی باشد، بلکه در ارتباط با مقدار پولی است که از درآمد خود ذخیره می کنید. در این باره فکر کنید و برای زمان های تنگدستی خود به عنوان طراح سایت مستقل، برنامه ریزی کنید.
متخصص بودن در همکاری با افراد دیگر.
اینکه در همکاری با مشتریان و یا دیگر همکاران مستقل خود مهارت و تخصص داشته باشید، بسیار واجب و ضروری است. در مورد کار و پروژه های بزرگ تر، شما باید افراد دیگری را نیز وارد پروسه خود کنید. برای مثال، زمانی که من پروژه برندسازی بزرگی از یک مشتری را قبول می نمایم، حداقل نیاز دارم تا نویسنده، برنامه نویس وب سایت (هم ظاهری و هم داخلی) و هم چنین گاهی اوقات عکاس، فیلم بردار و متخصص سئو و بهینه سازی سایت را نیز در گروه پروژه خود وارد نمایم.
من استراتژی و مسیر خلاقانه ای را مهیا می کنم، این در حالی است که هر روز به روز با مشتریان همکاری می کنم. اطراف شما مملو از طراحان مستقل طراحی سایتی است که می توانند در بهبود روند کاری شما موثر باشند و این امر می تواند مجموعه مهارت های شما را تکمیل نماید.
به تیم خود اعتماد داشته باشید. برای کار خوب و بهینه ای که انجام می دهند، احترام قائل شوید. برای بهترین همکاری آن ها، 10 درصد مبلغ بیش تر از موردی که از شما درخواست کردند، پرداخت نمایید. با افراد متخصص و عالی قراردادهایی را ببنید و اجازه ندهید که از شما دور شوند.
با افراد متخصص و عالی قراردادهایی را ببنید و اجازه ندهید که از شما دور شوند
نوشتن اعجاب انگیز PROPOSALها یا طرح های پیشنهادی.
 
یکی از کلیدهایی که باید در ارتباط با نوشتن PRPPOSALها یا طرح های پیشنهادی که بتوانند واقعا تاثیر گذار باشند، بدانید این است که بودجه ای را مشخص نمایید. شما باید شمار یا آمار شگفت انگیزی را انتخاب کنید که خیلی کوچک نباشد و یا خیلی هم بزرگ به نظر نرسد. این هنر خوبی برای تصمیم گیری در این زمینه است.
ارائه رنج قیمت ها نیز می تواند در این زمینه کمک کننده باشد. من به ندرت این کار را انجام می دهم، اما گاهی اوقات کمک می کند تا به مشتری دلیلی ارائه شود که شما را برای پروژه های خود به کار بگیرد، زیرا شما توسط ارائه سطوح مختلفی از مشاوره های خلاقانه، با خودتان به جای دیگران به رقابت می پردازید.
متقاعد کننده بودن در فروش کار طراحی سایت خود.
طراحان حرفه ای و متخصص کار طراحی سایت خود را در معرض فروش قرار می دهند. آیا شما به سادگی مفاهیم لوگو خود را برای یک مشتری از طریق ایمیل ارسال می کنید، و یا زمانی را برای ملاقات رو در رو صرف می نمایید و یا از SKYPE استفاده می کنید یا در نهایت از اسناد آنلاینی کمک می گیرید تا کار خود را توضیح دهید؟
ابتدا و بیشتر از همه، هیچ گاه هیچ کاری را که نمی توانید با آن مطاقبت یابید را ارائه نکنید. تنها بهترین کارهایی که به شما الهام می بخشند را انجام دهید، زیرا مشتریان بدترین مفاهیم و نقطه نظرات تان را انتخاب می کنند. این دلیل دیگری برای این است که کارتان را همزمان با این که آن را نمایان می سازید، بفروشید.
طراحان: تنها بهترین کارهای خود را که الهام بخش می باشند را ارائه دارید، زیرا مشتریان بدترین نقطه نظرات و مفاهیم شما را انتخاب می کنند و مورد توجه قرار می دهند.
شما باید مشتری را در ارتباط با موارد خلاقانه ای که ارائه می دارید، هیجان زده کنید. شما باید احساسات خود را به اشتراک بگذارید. شما باید در طول پروسه فکری خود بیشتر غوطه ور شوید و از خود بپرسید که چرا این پروژه و یا این روش کار می کند، با چه کسانی صحبت می نماید، چگونه با پیام برند مطابقت می یابد، چرا این چنین جلو می رود و چرا بازگشت سود از سرمایه عالی را فراهم می آورد؟
بسیار اهمیت دارد تا یک پروسه و متدولوژی داشته باشید که مطابق با آن پیش رفته و به آن معتقد باشید. باید مشتری را در طول این موارد همراه خود سازید و کارهای در حال پیشرفت تان را در پروژه برای آن ها به اشتراک بگذارید تا برای خریدن آن متقاعد شوند. مشتریان زمانی که احساس کنند که به آن ها گوش داده شده و احترام گذاشته می شود، حس می کنند که در محصول نهایی نیز شرکت دارند و سهیم می باشند.
کار خود را به فروش برسانید. ممکن است اعتقاد داشته باشید که کار خوب، به خودی خود به فروش می رود. اما واقعا این چنین نیست. طراحان خوب همیشه کارهای خوبی از خود ارائه می دهند. تلاش و تمرکزی که شما هنگام نمایان ساختن و فروش کارهای طراحی خود به نمایش می گذارید، حدود 10 برابر در آینده برای شما منفعت هایی را فراهم می کند. متخصصان در هر سطحی این درکی را که برای آن ها مهیا می کنید را می ستایند و به خاطر آن به شما احترام می گذارند.
تخصص و مهارت در تکرار در درآمدزایی
هدف اصلی این است که از پروژه های خود مشتریان بیشتری را به دست بیاورید. این موضوع تماما در ارتباط با تکرار درآمدزایی می باشد، یعنی دریافت هزینه بابت زمان و تلاش و خرجکردهایی که بابت پروژه صرف کردید. اگر شما پروژه طراحی سایتی را در ادامه پروژه دیگری انجام دهید، یک جای کار شما استباه می باشد. شما باید به دنبال درآمد متداوم و پایدار باشید و این موضوع هدف نهایی طراحان وب سایت مستقل می باشد.
هدف طراحان سایت مستقل این است که از پروژه های خود مشتریان بیشتری را به دست بیاورند.
دیگر بخش این امر مربوط به تنوع در مشتریان است. نباید هر چه دارید را رو کنید و یا مطابق با ضرب المثل انگلیسی، تمامی تخم مرغ های تان را در یک سبد قرار دهید. شما باید مشتریان VIP مختلفی داشته باشید که باعث می شوند تا درآمد پایدار خود را تقویت ببخشید. اگر دو مشتری 70 درصد از درآمدتان را باعث می شوند، شما در معرض مشکل قرار خواهید گرفت.
داشتن توانایی ارتباط برقرار کردن بیش از حد.
 
داشتن توانایی ارتباط برقرار کردن بسیار زیاد با هر کسی: منظور با همکاران و هم حرفه ای ها، فروشندگان و البته و البته مشتریان تان می باشد. همه آن ها عاشق ارتباطات می باشند.
شما ممکن است بتوانید توسط بهبود مهارت های ارتباطی خود، انتظارات مشتریان خود را به واقعیت تبدیل کنید. این موضوع قلب و مرکز شغلی طراحی سایت مستقل محسوب می شود. سعی کنید در پاسخگویی به نیازها، تماس ها و ایمیل های مشتریان خود افراطی عمل کنید. شما باید شنونده و شخص ارتباط برقرار کننده خوبی باشید، به گونه ای که بتوانید هر چه که می شنوید را تفسیر کنید و آن را به گونه ای برای مشتریان نمایان سازید که همه چیز را درک کنند و متوجه شوند.
صبر و تحول بسیار زیاد .
برخی از افراد در زمینه طراحی سایت دارای صبر و حوصله کمتری می باشند. اگر شما هم این چنین می باشید، نیاز دارید تا صبر و حوصله خود را در زندگی ارتقاء دهید، از این رو هیچ کس نمی تواند شما را خشمگین نماید. شاید اندکی دراماتیک به نظر برسد، اما واقعا حقیقت دارد. هرچه احترام کمتری برای افراد قائل باشید، احتمال کمتری وجود دارد تا تبدیل به یک طراح وب سایت مستقل موفق بشوید. البته این موضوع در دیگر زمینه ها و حرفه ها که افراد سعی دارند تا تبدیل به یک شخص متخصص و موفق بشوند نیز صدق می نماید.
شما باید از دید مردم، شخص خوبی به نظر بیایید. شما باید برای همه افراد احترام قائل شوید. اگر نسبت به مردم بی صبر و تحول نداشته باشید، این را بدانید که رویای طراح وب سایت مستقل شدن را باید از سر خود بیرون کنید. متاسفیم، اما این گزینه لازمه این شغل می باشد.
بدانید که چه زمانی باید “نه”بگویید.
 
گاهی برخی از مشتریان و پروژه ها یک گزینه خوب و متناسبی به نظر نمی آیند. باید بدانید که چه زمانی می بایست پروژه های طراحی سایت را نپذیرید. بدن شما در این شرایط به شما هشدار می دهد، باور کنید، مثلا موهای پشت گردن تان راست می شود. لطفا توجه کنید.
بدانید و متوجه شوید که چه زمانی احساسات منفی وجود دارد و تصمیم اشتباهی در راه است. اگر شما تصمیم بگیرید تا قرارداد طراحی وب سایت را امضا نکنید، ممکن است دردسرها و مشکلاتی را شاهد باشید. زمانی که مشتریانی به شما می گویند که خود در ارتباط با این پروژه مشکل دارند، این گفته آن ها را به عنوان علایمی در نظر بگیرید.
استوار و پایدار باشید. محدودیت های خود را بشناسید. مشتریان بد و نامتناسب را از خود دور کنید. به این ترتیب چشم اندازها و دیدگاه های خود را از پیش در حرفه طراحی سایت مستقل با کیفیت می سازید.
من قول می دهم که با فریادهای بلند مشتریانی که هزینه های کمی از من درخواست می کنند و پروژه های ناسازگار را از خود دور نمایم، فرقی هم ندارد که چقدر برای از دست دادن پول آن ناامید و ناراحت شوم.
من ترجیح می دهم تا در یک جعبه بزرگ یخچال در خیابان ها زندگی کنم تا این که با مشتری آزاردهنده ای کار کنم که به تخصص و هنر و پروسه طراحی من احترام نمی گذارد. من شوخی نمی کنم. شما باید بدانید که چه زمانی می بایست نه بگویید. به این صدا در ذهن خود گوش فرا دهید.
هیچ گاه کارهایی که قیمت آن ها تایید نشده است (SPEC WORK) را نیز انجام ندهید. این ایده بسیار بدی است. به دوست من JAMES VICTORIE در ارتباط با این موضوع گوش دهید. کار شما ارزشمند می باشد، هیچ گاه این را فراموش نکنید.
مزیت ها: PRIME DONNAS نیاز به به کار گرفته شدن ندارد.
 
اگر فکر می کنید که نظر و دیدگاه شما مصون از هر خطایی می باشد، مطمئن باشید در اشتباه می باشید و با ناامیدها و ناراحتی هایی مواجه خواهید شد. شما باید بتوانید واکنش ها و بازخوردهای ناپسند مشتریان را با لطافت، احترام و تخصص خود مدیریت کنید.
حتی اگر شما یک طراح سایت زبده و متخصص و با تجربه باشید، نمی توانید در ذهن مشتریان در هنگام بازدید کارها و طراحی ها و مفاهیم تان رسوخ کنید و چه کسی می داند که در قلب و ذهن افراد دیگر چه می گذرد؟
بگذارید بی پرده سخن بگویم. برخی از مشتریان که خیلی دید و ذهن باز و گسترده ای ندارند، ایده های متقاعد کننده ای برای خود از مواردی که می خواهند مشاهده کنند، دارا می باشند. حتی اگر در شغل و حرفه خود بهترین عملکرد را داشته باشید، توضیح این که چرا شما روشی را پیشنهاد می کنید و چگونه این روش با مخاطبین مد نظر خود صحبت می نماید، همیشه نمی تواند شما را به مشتریان نزدیک سازد.
برخی افراد تنها خواستار مواردی می باشند که در ذهن خود در نظر دارند و هر کسی دارای ذهن و دید باز نمی باشد. شاهد این استبداد و خودمختاری بودن بسیار سخت و طاقت فرسا است و مخصوصا این موضوع در ارتباط با طراحان اکتسابی بیشتر صدق می نماید.
با متوجه شدن این که کاری که انجام می دهید شاید از دید خیلی از افراد یک هنر خوب و متناسبی به شمار نیاید، برای این سناریو تلخ آمادگی کسب کنید. به یاد داشته باشید که شغل طراحی شما مربوط به طراحی کردن مواردی برای قرار دادن در موزه NEW YORK METROPOLITAN نمی باشد. بلکه کار شما طراحی گرافیکی در بخش تجاری است که یک موضوع کاملا متفاوتی محسوب می شود. نقش شما این است که با یک مشتری همکاری کنید که مواردی را به وجود می آورد که برای تجارت شان بسیار عالی کار می کند.
به ترتیب اولویت موجود در مواردی که در ادامه قرار دارد، دقت کنید:
1.این امر نیاز دارد تا برای مشتریان کار کنید.
این مورد نیاز دارد تا برای آن ها به عنوان مشتریان کار کنید.
سپس این موضوع نیاز دارد تا برای خودتان به عنوان طراح نیز کار کنید. اما شما آخرین نفر در این لیست می باشید. سردرگم و گیج نشوید.
خود را در این شغل فراموش کنید. شما باید برای دستیابی به اعتماد مشتریان کار و تلاش بسیاری نمایید.
قدرت هدایت کاربران همراه برند و تجارت از مزیت های این دستیابی به اعتماد مشتریان می باشد.
زمانی که اعتماد مشتریان را جلب نمودید، شما می توانید به طور عمیقی روی روند طراحی و پروژه تاثیر بگذارید. اما اول از همه نیاز دارید تا اعتماد آن ها را به دست بیاورید.
چه باور کنید یا خیر برخی از مشتریان موارد تحت الفظی را به موارد ادارکی ترجیح می دهند. آن ها همه چیز را می خواهند از چهره شما بخوانند، بدون وجود هیچ پیچیدگی.
این مورد به این معنا نمی باشد که شما باید کار کردن با این مشتری را ادامه دهید (اگر یک طراح مستقل می باشید، این شما هستید که تصمیم می گیرید که با چه کسانی کار کنید و این بخش زیبای شغل طراحی سایت مستقل محسوب می شود)، اما اگر شما برای اداره و مدیریت کردن این اوضاع آماده نباشید، نگرانی و ناامیدهای بیشتری به میان می آید.
من نمی خواهم بگویم که تبدیل به یک شخص تمام و کمال برای مشتریان بشوید. در حقیقت، خلاف این امر صحیح می باشد. من سعی دارم زمانی که مشتریان می خواهند راه حل های خلاقانه و مربوط به طراحی خود را ارائه دارند، تا جایی که امکان دارد با آن ها صادق باشم.
به عنوان یک قانون، همیشه گفتن بله به مشتریان باعث ضرر رسیدن به آن ها نیز می شود.
شما متخصص و حرفه ای می باشید، از این رو شما باید به طور واضح و صادقانه به آنالیز ایده هایی بپردازید که مشتریان به شما ارائه می دارند. در غیر این صورت، چرا اصلا آنن ها به شما پرداخت هایی را انجام می دهند؟
شغل طراحی سایت مستقل برای هر کسی مناسب نیست.
 
شغل طراحی سایت مستقل برای هر کسی مناسب نیست. به این دلیل است که مجموعه ای از ویژگی ها و خصوصیت ها برای موفق شدن در این زمینه مورد نیاز می باشد.
من امیدوار می باشم که این مقاله به شما کمک کند تا مانند یک نینجا (در تصویر بالا) یک طراح سایت مستقل همه فن حریف بشوید:
پیش رفتن بدون هیچ مانعی.
ساخت و ایجاد کارهایی که اهمیت دارد.
معتبر و حرفه ای بودن.
به طور عمیق تمرکز کردن تا ارتباطات بصری ساخته شود که مشتریان نمی توانند بدون وجود آن زندگی کنند.
به یاد داشته باشید که هر پروژه طراحی وب سایت نمی تواند تفاوت شگرفی را در شغل تان باعث شود و برخی از ویژگی ها موجود در پروژه تنها برای چرب کردن صورتحساب نهایی برای مشتریان می باشد. این یک واقعیت است و هیچ اشکالی در آن وجود ندارد.
این موضوع کمک می کند تا پروژه های منحصر به فرد با مشتریانی عالی همراه شود که نتیجه آن بسیار شگفت انگیز خواهد بود. این را نیز به یاد داشته باشید که همه چیز باب دل شما نمی باشد. به این موضوع عادت کنید، شما در این مسیر تنها هستید و فقط خودتان می باشید و این مستقل بودن هزینه هایی را نیز برای شما در بر دارد.
بهترین مورد این حرفه این می باشد که شما به جای این که کار و فعالیت افراد دیگری را مدیریت کنید، مواردی را برای خود می سازید و مطابق با برنامه ریزی خود پیش می روید.
این کار شما است، نه کار هیچ شخص دیگری. این یک تفاوت عظیم و گسترده است که باید همیشه به یاد داشته باشید.
به عنوان مورد آخر این را به یاد داشته باشید که شما یک طراح می باشید که می خواهید به گونه ای مستقل و خارج از شرکت ها و موسسه های طراحی سایت کار کنید، پس باید یک سری ویژگی ها و خصوصیت ها را در خود به وجود بیاورید. امیدواریم که این مقاله در این زمینه برای شما آگاهی های لازم را مهیا کرده باشد. بدون شک مواردی که برای شما کاربر داشته است را در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.
چه افرادی می توانند طراح گرافیکی مستقل موفقی باشند؟
جواب می تواند افرادی باشد که مجموعه ای از ویژگی های شگفت انگیز را در بر دارند: بسیار مستقل بودن، توانایی همکاری داشتن، دارای اعتماد به نفس، آسیب پذیر و دارای ذهن باز، محکم و استوار اما انعطاف پذیر.
بعد از 20 سال فعالیت در صنعت طراحی و 15 سال اجرای موسسه طراحی خود به عنوان طراح سایت مستقل، از همان ابتدا یاد گرفتم که چه ویژگی ها و خصوصیت ها و عملکردهایی برای موفق شدن به عنوان طراح سایت مستقل نیاز می باشد.
در این مقاله من روی ویژگی ها و خصوصیت هایی تمرکز می کنم که برای موفق شدن در زمینه طراحی سایت مستقل نیاز می باشد. هر کسی که نسبت به داشتن مشتریان مخصوص به خود خلاق بوده و انگیزه داشته باشد، باید محتوای این مقاله برای او ارزشمند باشد.
1.آیا در زمینه انجام همزمان چندین کار مهارت دارید؟
آیا همیشه آرزو داشتید تا مهارت انجام چندین کار به صورت همزمان را داشته باشید؟ آیا می توانید خود را در حالتی تصویر کنید که روی 10 پروژه مختلف طراحی سایت برای 8 مشتری متفاوت در مراحل متعددی، تصور کنید؟
در ذهن خود هر مواردی که در ادامه بیان می شود را تصویرسازی کنید:
“فراموش نکنید که فاکتورهای T&M را دوباره ارسال کنید و گرنه به شما هیچ پرداختی نمی شود….”
“مطمئن شوید که آن ایمیل مهم از JENNIFER در بخش SPAM صندوق ورودی ایمیل تان قرار نگرفته است….”
“فراموش نکنید که 3 طرح پیشنهادی که هفته پیش فرستاده بودید را بررسی کنید و پیگیر باشید….”
“شما این هفته پست وبلاگ جدیدی را ارسال نکرده اید، قبل از ظهر این کار را انجام دهید….”
“چرا این شماره بلاک شده دوباره به من زنگ می زند؟ عالی است. آن SHARON” متخصص گوگل محلی من می باشد”سعی دارد تا دوباره پکیج سئو و بهینه سازی سایت را به من بفروشد؟”
به من استراحت بدهید، همه این ها و حتی کارهای بیشتر قبل از ساعت 9:25AM؟ آقای NINJA لطفا از شمشیر تیز خود استفاده کنید و این همه موارد را از من دور کنید.
بله اندکی دراماتیک است. اما شما اصل موضوع را دریافته اید. بله زمانی که به تنهایی به شغل و کاری می پردازید، باید مسئولیت موارد بسیاری را تقبل کنید. اما حقیقت این است که بیشتر شغل ها در صنعت طراحی همراه با تمامی مسئولیت ها، می تواند اندکی استرس زا و سخت باشد.
نباید خیلی خود را به این صورت گسترده نمایید.
اگر نمی توانید کاری که مشتری درخواست می کند را ارائه دارید، باید با خودتان صادق باشید و هم چنین مشتری باید از وجود تمام محدودیت های احتمالی نیز باخبر باشد. یا می توانید مشتری را متقاعد کنید که در زمان دیگری درخواست او را انجام دهید، و یا آن کار را به صورت کلی قبول نمی کنید و یا پروژه را به یک همکار و یا انجمن قابل اعتماد ارجاع می دهید.
مهلت ها و فرصت ها برای تحویل پروژه طراحی سایت.
 
شما باید بدانید که چگونه پروژه ها و قراردادهای طراحی سایت خود را اولویت بندی کنید. از این رو بیایید درباره مهلت و فرصت تحویل پروژه صحبت کنیم. این موضوع قلب انجام چندین عملکرد در آن واحد به گونه موثر محسوب می شود. هدایت پروژه های طراحی سایت بر اساس یک برنامه، ضروری و واجب است.
شما باید در اداره و مدیریت کردن فرصت ها و مهلت ها بسیار عالی باشید (حتی خوب بودن در این مهارت نیز کفایت می کند). مشتریان زمانی را که شما آن ها را در میان انبوهی از مشکلات و بلاتکلیفی های پروژه رها کردید، فراموش نمی کنند.
در این جا نکته کلیدی وجود دارد که باید به یاد داشته باشید: اگر شما یک مهلت و فرصت ارائه تحویل پروژه را بیان نمودید، تنها موردی که باید بدانید این است که تمام مسئولیت بر عهده شما است. بگذارید واضح تر صحبت کنم، شما نباید بعدها به معذرت خواهی بپردازید. آن فرصت و مهلت را بشناسید و کسی را مقصر ندانید و سعی نکنید تا بهانه تراشی نمایید که تنها نشان از عدم شخصیت شما می باشد. آن را بپذیرید، یک بار معذرت خواهی کنید و پیش روید و دوباره تلاش کنید تا این وضعیت تکرار نشود.
اگر شما یک مهلت و فرصت ارائه تحویل پروژه را بیان نمودید، تنها موردی که باید بدانید این است که تمام مسئولیت بر عهده شما است.
اگر این اعضای تیم شما می باشند که مهلت ارائه تحویل پروژه را اعلام نمودند و شخصا این کار را انجام نداده اید نیز همین روش صدق می نماید. آن را صد در صد بپذیرید و پیش روید و سعی کنید تا بدقول نشوید. نقض شدن مهلت ارائه پروژه روی روابط شما با مشتریان تاثیر می گذارد و گاهی اوقات نشانه ای از به پایان رسیدن آن ارتباط و همکاری می باشد. به این ترتیب دیگر هیچ ارجاعی از سمت مشتریان روی نمی دهد. از این رو این مهلت ها را از دست ندهید و سعی کنید همیشه سر وقت باشید. در غیر این صورت به نظر غیر حرفه ای می رسید، هزینه بسیار زیادی برای شما به همراه می آورد و تماما شما را به شخصی تبدیل می کند که نمی تواند سر موعد پروژه های خود را تحویل دهد.
راه حل چیست؟ بسیار ساده است: 25% زمان بیشتری برای مهلت ارائه پروژه طراحی سایت خود در نظر بگیرید. از این رو زمانی که شما پروژه ای را سر وقت ارائه نمودید، واقعا به زودی هم دست مشتری می رسد. به این ترتیب یک شخص حرفه ای در شغل طراحی سایت مستقل خود به نظر می رسید.
زمانی که شما بر اساس برنامه ریزی پروژه طراحی سایت خود را جلو می برید، مشتریان این مورد را نیز فراموش نمی کنند. آن ها این کار را بیشتر از کیفیت طراحی سایت ارج می نهند.
این که مشتریان خود را به این شکل راضی و خشنود بسازید، مزیتی است که باید به آن عادت کنید. خواهید دید که آن ها برای پروژه های طراحی آینده خود نیز به کار کردن با شما عادت می کنند.
قاطع و مصمم بودن در پروژه های طراحی سایت.
برای این که کار و پروژه ای سر وقت انجام شود، باید قاطع و مصمم باشید.
نگران کوچک ترین جزئیات به طور مثال پیکسل های کوچک و یا سایه های رنگ سبزی که برای یک لوگو انتخاب کردید، نباشید. کمال گرایی یک راز کشف نشدنی می باشد. با حس ششم خود همراه شوید. بعد از مشخص شدن نتایج تصمیم، به تغییر انتخاب خود فکر نکنید. آن را انجام دهید و تصمیمی را اتخاذ نمایید. سپس به آیتم دیگری در لیست خود رجوع کنید و یا به سراغ پروژه دیگر خود بروید.
قاطع بودن بهتر از این است که بخواهید درست و صحیح باشید.
این امر عالی و درست است زیرا به شما آموزش می دهد تا تمامی موارد را سر وقت ارائه دارید (و حتی مطابق با برنامه خود پیش روید).
هر چه به طور کلی سریع تر تصمیم گیری کنید، بهتر می توانید نتایجی را به دست آورید. به این ترتیب است که موفقیت شروع موفقیت دیگر می شود. اعتماد به نفس شما رشد خواهد کرد و شما در طول روز، کارهای بیشتری را انجام می دهید. این داستان واقعیت دارد.
توصیه: FLINCH را که یک کتاب الکترونیکی است، بررسی کنید. اگر شما استراتژی های موجود در این کتاب الکترونیک را خوانید و با آن مطاقبت یافتید، می تواند به قاطع بودن شما کمک کرده و زندگی تان را برای همیشه تغییر دهد.
تخصص و حرفه در مدیریت پول و مسائل مالی
 
شما نیاز دارید تا پول و سرمایه خود را مدیریت کنید. آیا نیاز دارد تا هر 24 ماه یک بار، آخرین برند کامپیوتر را خریداری کنید؟ خیر. آیا باید برای ماه های کم درآمد خود برنامه ریزی داشته باشید؟ بله.
درصد کمی (33%) از درآمد ماهیانه تان باید صرف پس انداز در یک حساب بانکی یکسانی در یک روز مشخص در هر ماه شود، از این رو شما به راحتی نمی توانید آن را خرج کنید. یک حساب ROTH IRA همراه با سود هایی به صورت سالانه و ماهانه باز کنید و هر ماه موجودی آن را افزایش دهید، از این رو برای دریافت نقدی از آن جریمه می شوید. به این صورت حتی زمانی که خواب می باشید، درآمدهایی را به دست می آورید (سود بانکی).
شما باید برای زمان های تنگدستی و احتمالا دوره بازنشستگی آماده باشید. این امر اجتناب ناپذیر است. هر چه زودتر پس انداز را شروع کنید، در آینده موارد بیشتری خواهید داشت.
رکود اقتصادی در سال 2008 برای بسیاری از مردم این روند را سخت ساخت، مخصوصا برای طراحان وب سایت مستقل که آسیب های فراوانی را به این شکل متحمل شدند. خوشبختانه، من برای زمان های رکود اقتصادی نیز پس اندازی برای خود داشتم. شما باید این روند را در همه مراحل زندگی خود ادامه دهید.
برای بدترین شرایط ممکن آماده باشید و امیدوار باشید که بهترین ها را به دست می آورید. این موضوع در ارتباط با مقدار درآمدی که دارید نمی باشد، بلکه در ارتباط با مقدار پولی است که از درآمد خود ذخیره می کنید. در این باره فکر کنید و برای زمان های تنگدستی خود به عنوان طراح سایت مستقل، برنامه ریزی کنید.
متخصص بودن در همکاری با افراد دیگر.
اینکه در همکاری با مشتریان و یا دیگر همکاران مستقل خود مهارت و تخصص داشته باشید، بسیار واجب و ضروری است. در مورد کار و پروژه های بزرگ تر، شما باید افراد دیگری را نیز وارد پروسه خود کنید. برای مثال، زمانی که من پروژه برندسازی بزرگی از یک مشتری را قبول می نمایم، حداقل نیاز دارم تا نویسنده، برنامه نویس وب سایت (هم ظاهری و هم داخلی) و هم چنین گاهی اوقات عکاس، فیلم بردار و متخصص سئو و بهینه سازی سایت را نیز در گروه پروژه خود وارد نمایم.
من استراتژی و مسیر خلاقانه ای را مهیا می کنم، این در حالی است که هر روز به روز با مشتریان همکاری می کنم. اطراف شما مملو از طراحان مستقل طراحی سایتی است که می توانند در بهبود روند کاری شما موثر باشند و این امر می تواند مجموعه مهارت های شما را تکمیل نماید.
به تیم خود اعتماد داشته باشید. برای کار خوب و بهینه ای که انجام می دهند، احترام قائل شوید. برای بهترین همکاری آن ها، 10 درصد مبلغ بیش تر از موردی که از شما درخواست کردند، پرداخت نمایید. با افراد متخصص و عالی قراردادهایی را ببنید و اجازه ندهید که از شما دور شوند.
با افراد متخصص و عالی قراردادهایی را ببنید و اجازه ندهید که از شما دور شوند
نوشتن اعجاب انگیز PROPOSALها یا طرح های پیشنهادی.
 
یکی از کلیدهایی که باید در ارتباط با نوشتن PRPPOSALها یا طرح های پیشنهادی که بتوانند واقعا تاثیر گذار باشند، بدانید این است که بودجه ای را مشخص نمایید. شما باید شمار یا آمار شگفت انگیزی را انتخاب کنید که خیلی کوچک نباشد و یا خیلی هم بزرگ به نظر نرسد. این هنر خوبی برای تصمیم گیری در این زمینه است.
ارائه رنج قیمت ها نیز می تواند در این زمینه کمک کننده باشد. من به ندرت این کار را انجام می دهم، اما گاهی اوقات کمک می کند تا به مشتری دلیلی ارائه شود که شما را برای پروژه های خود به کار بگیرد، زیرا شما توسط ارائه سطوح مختلفی از مشاوره های خلاقانه، با خودتان به جای دیگران به رقابت می پردازید.
متقاعد کننده بودن در فروش کار طراحی سایت خود.
طراحان حرفه ای و متخصص کار طراحی سایت خود را در معرض فروش قرار می دهند. آیا شما به سادگی مفاهیم لوگو خود را برای یک مشتری از طریق ایمیل ارسال می کنید، و یا زمانی را برای ملاقات رو در رو صرف می نمایید و یا از SKYPE استفاده می کنید یا در نهایت از اسناد آنلاینی کمک می گیرید تا کار خود را توضیح دهید؟
ابتدا و بیشتر از همه، هیچ گاه هیچ کاری را که نمی توانید با آن مطاقبت یابید را ارائه نکنید. تنها بهترین کارهایی که به شما الهام می بخشند را انجام دهید، زیرا مشتریان بدترین مفاهیم و نقطه نظرات تان را انتخاب می کنند. این دلیل دیگری برای این است که کارتان را همزمان با این که آن را نمایان می سازید، بفروشید.
طراحان: تنها بهترین کارهای خود را که الهام بخش می باشند را ارائه دارید، زیرا مشتریان بدترین نقطه نظرات و مفاهیم شما را انتخاب می کنند و مورد توجه قرار می دهند.
شما باید مشتری را در ارتباط با موارد خلاقانه ای که ارائه می دارید، هیجان زده کنید. شما باید احساسات خود را به اشتراک بگذارید. شما باید در طول پروسه فکری خود بیشتر غوطه ور شوید و از خود بپرسید که چرا این پروژه و یا این روش کار می کند، با چه کسانی صحبت می نماید، چگونه با پیام برند مطابقت می یابد، چرا این چنین جلو می رود و چرا بازگشت سود از سرمایه عالی را فراهم می آورد؟
بسیار اهمیت دارد تا یک پروسه و متدولوژی داشته باشید که مطابق با آن پیش رفته و به آن معتقد باشید. باید مشتری را در طول این موارد همراه خود سازید و کارهای در حال پیشرفت تان را در پروژه برای آن ها به اشتراک بگذارید تا برای خریدن آن متقاعد شوند. مشتریان زمانی که احساس کنند که به آن ها گوش داده شده و احترام گذاشته می شود، حس می کنند که در محصول نهایی نیز شرکت دارند و سهیم می باشند.
کار خود را به فروش برسانید. ممکن است اعتقاد داشته باشید که کار خوب، به خودی خود به فروش می رود. اما واقعا این چنین نیست. طراحان خوب همیشه کارهای خوبی از خود ارائه می دهند. تلاش و تمرکزی که شما هنگام نمایان ساختن و فروش کارهای طراحی خود به نمایش می گذارید، حدود 10 برابر در آینده برای شما منفعت هایی را فراهم می کند. متخصصان در هر سطحی این درکی را که برای آن ها مهیا می کنید را می ستایند و به خاطر آن به شما احترام می گذارند.
تخصص و مهارت در تکرار در درآمدزایی
هدف اصلی این است که از پروژه های خود مشتریان بیشتری را به دست بیاورید. این موضوع تماما در ارتباط با تکرار درآمدزایی می باشد، یعنی دریافت هزینه بابت زمان و تلاش و خرجکردهایی که بابت پروژه صرف کردید. اگر شما پروژه طراحی سایتی را در ادامه پروژه دیگری انجام دهید، یک جای کار شما استباه می باشد. شما باید به دنبال درآمد متداوم و پایدار باشید و این موضوع هدف نهایی طراحان وب سایت مستقل می باشد.
هدف طراحان سایت مستقل این است که از پروژه های خود مشتریان بیشتری را به دست بیاورند.
دیگر بخش این امر مربوط به تنوع در مشتریان است. نباید هر چه دارید را رو کنید و یا مطابق با ضرب المثل انگلیسی، تمامی تخم مرغ های تان را در یک سبد قرار دهید. شما باید مشتریان VIP مختلفی داشته باشید که باعث می شوند تا درآمد پایدار خود را تقویت ببخشید. اگر دو مشتری 70 درصد از درآمدتان را باعث می شوند، شما در معرض مشکل قرار خواهید گرفت.
داشتن توانایی ارتباط برقرار کردن بیش از حد.
 
داشتن توانایی ارتباط برقرار کردن بسیار زیاد با هر کسی: منظور با همکاران و هم حرفه ای ها، فروشندگان و البته و البته مشتریان تان می باشد. همه آن ها عاشق ارتباطات می باشند.
شما ممکن است بتوانید توسط بهبود مهارت های ارتباطی خود، انتظارات مشتریان خود را به واقعیت تبدیل کنید. این موضوع قلب و مرکز شغلی طراحی سایت مستقل محسوب می شود. سعی کنید در پاسخگویی به نیازها، تماس ها و ایمیل های مشتریان خود افراطی عمل کنید. شما باید شنونده و شخص ارتباط برقرار کننده خوبی باشید، به گونه ای که بتوانید هر چه که می شنوید را تفسیر کنید و آن را به گونه ای برای مشتریان نمایان سازید که همه چیز را درک کنند و متوجه شوند.
صبر و تحول بسیار زیاد .
برخی از افراد در زمینه طراحی سایت دارای صبر و حوصله کمتری می باشند. اگر شما هم این چنین می باشید، نیاز دارید تا صبر و حوصله خود را در زندگی ارتقاء دهید، از این رو هیچ کس نمی تواند شما را خشمگین نماید. شاید اندکی دراماتیک به نظر برسد، اما واقعا حقیقت دارد. هرچه احترام کمتری برای افراد قائل باشید، احتمال کمتری وجود دارد تا تبدیل به یک طراح وب سایت مستقل موفق بشوید. البته این موضوع در دیگر زمینه ها و حرفه ها که افراد سعی دارند تا تبدیل به یک شخص متخصص و موفق بشوند نیز صدق می نماید.
شما باید از دید مردم، شخص خوبی به نظر بیایید. شما باید برای همه افراد احترام قائل شوید. اگر نسبت به مردم بی صبر و تحول نداشته باشید، این را بدانید که رویای طراح وب سایت مستقل شدن را باید از سر خود بیرون کنید. متاسفیم، اما این گزینه لازمه این شغل می باشد.
بدانید که چه زمانی باید “نه”بگویید.
 
گاهی برخی از مشتریان و پروژه ها یک گزینه خوب و متناسبی به نظر نمی آیند. باید بدانید که چه زمانی می بایست پروژه های طراحی سایت را نپذیرید. بدن شما در این شرایط به شما هشدار می دهد، باور کنید، مثلا موهای پشت گردن تان راست می شود. لطفا توجه کنید.
بدانید و متوجه شوید که چه زمانی احساسات منفی وجود دارد و تصمیم اشتباهی در راه است. اگر شما تصمیم بگیرید تا قرارداد طراحی وب سایت را امضا نکنید، ممکن است دردسرها و مشکلاتی را شاهد باشید. زمانی که مشتریانی به شما می گویند که خود در ارتباط با این پروژه مشکل دارند، این گفته آن ها را به عنوان علایمی در نظر بگیرید.
استوار و پایدار باشید. محدودیت های خود را بشناسید. مشتریان بد و نامتناسب را از خود دور کنید. به این ترتیب چشم اندازها و دیدگاه های خود را از پیش در حرفه طراحی سایت مستقل با کیفیت می سازید.
من قول می دهم که با فریادهای بلند مشتریانی که هزینه های کمی از من درخواست می کنند و پروژه های ناسازگار را از خود دور نمایم، فرقی هم ندارد که چقدر برای از دست دادن پول آن ناامید و ناراحت شوم.
من ترجیح می دهم تا در یک جعبه بزرگ یخچال در خیابان ها زندگی کنم تا این که با مشتری آزاردهنده ای کار کنم که به تخصص و هنر و پروسه طراحی من احترام نمی گذارد. من شوخی نمی کنم. شما باید بدانید که چه زمانی می بایست نه بگویید. به این صدا در ذهن خود گوش فرا دهید.
هیچ گاه کارهایی که قیمت آن ها تایید نشده است (SPEC WORK) را نیز انجام ندهید. این ایده بسیار بدی است. به دوست من JAMES VICTORIE در ارتباط با این موضوع گوش دهید. کار شما ارزشمند می باشد، هیچ گاه این را فراموش نکنید.
مزیت ها: PRIME DONNAS نیاز به به کار گرفته شدن ندارد.
 
اگر فکر می کنید که نظر و دیدگاه شما مصون از هر خطایی می باشد، مطمئن باشید در اشتباه می باشید و با ناامیدها و ناراحتی هایی مواجه خواهید شد. شما باید بتوانید واکنش ها و بازخوردهای ناپسند مشتریان را با لطافت، احترام و تخصص خود مدیریت کنید.
حتی اگر شما یک طراح سایت زبده و متخصص و با تجربه باشید، نمی توانید در ذهن مشتریان در هنگام بازدید کارها و طراحی ها و مفاهیم تان رسوخ کنید و چه کسی می داند که در قلب و ذهن افراد دیگر چه می گذرد؟
بگذارید بی پرده سخن بگویم. برخی از مشتریان که خیلی دید و ذهن باز و گسترده ای ندارند، ایده های متقاعد کننده ای برای خود از مواردی که می خواهند مشاهده کنند، دارا می باشند. حتی اگر در شغل و حرفه خود بهترین عملکرد را داشته باشید، توضیح این که چرا شما روشی را پیشنهاد می کنید و چگونه این روش با مخاطبین مد نظر خود صحبت می نماید، همیشه نمی تواند شما را به مشتریان نزدیک سازد.
برخی افراد تنها خواستار مواردی می باشند که در ذهن خود در نظر دارند و هر کسی دارای ذهن و دید باز نمی باشد. شاهد این استبداد و خودمختاری بودن بسیار سخت و طاقت فرسا است و مخصوصا این موضوع در ارتباط با طراحان اکتسابی بیشتر صدق می نماید.
با متوجه شدن این که کاری که انجام می دهید شاید از دید خیلی از افراد یک هنر خوب و متناسبی به شمار نیاید، برای این سناریو تلخ آمادگی کسب کنید. به یاد داشته باشید که شغل طراحی شما مربوط به طراحی کردن مواردی برای قرار دادن در موزه NEW YORK METROPOLITAN نمی باشد. بلکه کار شما طراحی گرافیکی در بخش تجاری است که یک موضوع کاملا متفاوتی محسوب می شود. نقش شما این است که با یک مشتری همکاری کنید که مواردی را به وجود می آورد که برای تجارت شان بسیار عالی کار می کند.
به ترتیب اولویت موجود در مواردی که در ادامه قرار دارد، دقت کنید:
1.این امر نیاز دارد تا برای مشتریان کار کنید.
این مورد نیاز دارد تا برای آن ها به عنوان مشتریان کار کنید.
سپس این موضوع نیاز دارد تا برای خودتان به عنوان طراح نیز کار کنید. اما شما آخرین نفر در این لیست می باشید. سردرگم و گیج نشوید.
خود را در این شغل فراموش کنید. شما باید برای دستیابی به اعتماد مشتریان کار و تلاش بسیاری نمایید.
قدرت هدایت کاربران همراه برند و تجارت از مزیت های این دستیابی به اعتماد مشتریان می باشد.
زمانی که اعتماد مشتریان را جلب نمودید، شما می توانید به طور عمیقی روی روند طراحی و پروژه تاثیر بگذارید. اما اول از همه نیاز دارید تا اعتماد آن ها را به دست بیاورید.
چه باور کنید یا خیر برخی از مشتریان موارد تحت الفظی را به موارد ادارکی ترجیح می دهند. آن ها همه چیز را می خواهند از چهره شما بخوانند، بدون وجود هیچ پیچیدگی.
این مورد به این معنا نمی باشد که شما باید کار کردن با این مشتری را ادامه دهید (اگر یک طراح مستقل می باشید، این شما هستید که تصمیم می گیرید که با چه کسانی کار کنید و این بخش زیبای شغل طراحی سایت مستقل محسوب می شود)، اما اگر شما برای اداره و مدیریت کردن این اوضاع آماده نباشید، نگرانی و ناامیدهای بیشتری به میان می آید.
من نمی خواهم بگویم که تبدیل به یک شخص تمام و کمال برای مشتریان بشوید. در حقیقت، خلاف این امر صحیح می باشد. من سعی دارم زمانی که مشتریان می خواهند راه حل های خلاقانه و مربوط به طراحی خود را ارائه دارند، تا جایی که امکان دارد با آن ها صادق باشم.
به عنوان یک قانون، همیشه گفتن بله به مشتریان باعث ضرر رسیدن به آن ها نیز می شود.
شما متخصص و حرفه ای می باشید، از این رو شما باید به طور واضح و صادقانه به آنالیز ایده هایی بپردازید که مشتریان به شما ارائه می دارند. در غیر این صورت، چرا اصلا آنن ها به شما پرداخت هایی را انجام می دهند؟
شغل طراحی سایت مستقل برای هر کسی مناسب نیست.
 
شغل طراحی سایت مستقل برای هر کسی مناسب نیست. به این دلیل است که مجموعه ای از ویژگی ها و خصوصیت ها برای موفق شدن در این زمینه مورد نیاز می باشد.
من امیدوار می باشم که این مقاله به شما کمک کند تا مانند یک نینجا (در تصویر بالا) یک طراح سایت مستقل همه فن حریف بشوید:
پیش رفتن بدون هیچ مانعی.
ساخت و ایجاد کارهایی که اهمیت دارد.
معتبر و حرفه ای بودن.
به طور عمیق تمرکز کردن تا ارتباطات بصری ساخته شود که مشتریان نمی توانند بدون وجود آن زندگی کنند.
به یاد داشته باشید که هر پروژه طراحی وب سایت نمی تواند تفاوت شگرفی را در شغل تان باعث شود و برخی از ویژگی ها موجود در پروژه تنها برای چرب کردن صورتحساب نهایی برای مشتریان می باشد. این یک واقعیت است و هیچ اشکالی در آن وجود ندارد.
این موضوع کمک می کند تا پروژه های منحصر به فرد با مشتریانی عالی همراه شود که نتیجه آن بسیار شگفت انگیز خواهد بود. این را نیز به یاد داشته باشید که همه چیز باب دل شما نمی باشد. به این موضوع عادت کنید، شما در این مسیر تنها هستید و فقط خودتان می باشید و این مستقل بودن هزینه هایی را نیز برای شما در بر دارد.
بهترین مورد این حرفه این می باشد که شما به جای این که کار و فعالیت افراد دیگری را مدیریت کنید، مواردی را برای خود می سازید و مطابق با برنامه ریزی خود پیش می روید.
این کار شما است، نه کار هیچ شخص دیگری. این یک تفاوت عظیم و گسترده است که باید همیشه به یاد داشته باشید.
به عنوان مورد آخر این را به یاد داشته باشید که شما یک طراح سایت می باشید که می خواهید به گونه ای مستقل و خارج از شرکت ها و موسسه های طراحی سایت کار کنید، پس باید یک سری ویژگی ها و خصوصیت ها را در خود به وجود بیاورید. امیدواریم که این مقاله در این زمینه برای شما آگاهی های لازم را مهیا کرده باشد. بدون شک مواردی که برای شما کاربر داشته است را در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.
بهینه سازی سایت
طراحی سایت
شرکت طراحی سایت
بزرگترین شرکت تبلیغاتی
بزرگترین شرکت تبلیغاتی در ایران
تیزر تبلیغاتی
کاتالوگ
کارت ویزیت
 انواع هدایای تبلیغاتی